środa, 27 listopada 2019

Jak wyprzedzić konkurencję?

Jak wyprzedzić konkurencję?


Autor: Waldemar Kubiak


Prowadzisz firmę i chcesz zacząć skutecznie sprzedawać swoje produkty i usługi w internecie? Odniesienie sukcesu w sieci nie jest łatwe ze względu na dość dużą konkurencję, ale znając pewne sposoby, z czasem osiągniesz swój cel. Dowiedz się, jakie działania pozwolą Ci zdobyć rozpoznawalność w internecie, znaleźć nowych klientów i czerpać zyski dla firmy.


Profesjonalna strona internetowa to podstawa

Metod na prześcignięcie konkurencji w internecie jest wiele. Pierwszym krokiem do rozpoczęcia działań w tym kierunku jest stworzenie strony bądź sklepu internetowego dopasowanych do rodzaju prowadzonej przez Ciebie działalności.

Priorytetem jest wysoka jakość, jeżeli chcesz wzbudzić zaufanie w nowych klientach i zbudować z nimi trwałe relacje. Decydując się na stronę www musisz wiedzieć, że tylko profesjonalnie wykonany projekt będzie w stanie się przebić i trafić do znaczącego grona odbiorców usług bądź produktów oferowanych przez Twoją firmę. Użytkownicy internetu kierują się wygodą oraz oszczędnością czasu, dlatego tak istotne jest posiadanie strony www, która będzie odpowiadać tym właśnie oczekiwaniom. Jak powinna wyglądać strona internetowa, by zdobywała dla Ciebie wielu klientów? Najważniejsze elementy jakie powinna zawierać profesjonalna witryna to:

  • grafika np. profesjonalne zdjęcia, wysokiej jakości infografiki, które zwrócą uwagę najbardziej wymagających użytkowników internetu,

  • przemyślane rozmieszczenie wszystkich elementów strony, pozwalające odwiedzającym w łatwy sposób odnaleźć to czego potrzebują Twoi klienci,

  • treści napisane przez profesjonalnych copywriterów - zawierające tylko najważniejsze informacje dla Twoich klientów, zachęcą do złożenia zamówienia lub kontaktu,

Skuteczne sposoby na pokonanie konkurencji

Strona www bądź sklep to podstawa, jeżeli chcesz zaistnieć ze swoją firmą w internecie. Co zrobić, aby nie zaprzepaścić zainwestowanych pieniędzy i pracy włożonej w ich przygotowanie? Działania marketingowe zakrojone na szeroką skalę wypromują stronę www lub sklep, a zaliczamy do nich m.in.:

  • pozycjonowanie - dzięki tej usłudze Twoja strona www „wskoczy” na najwyższe pozycje na liście wyszukiwarki – zyska większą popularność, ponieważ będzie lepiej widoczna w sieci,

  • szeroko pojęte działania marketingowe jak np. reklama AdWords, obsługa mediów społecznościowych czy marketing szeptany sprawią, że dotrzesz do ogromnego grona osób, które aktualnie potrzebują Twoich produktów i usług.

Pamiętaj, konkurencja nie śpi. Strona www lub sklep to narzędzia, które są niezastąpione i pomogą wypromować Twój biznes w internecie. Pamiętaj jednak, że bez małego wsparcia nawet najlepsza strona zagubi się w gąszczu rywalizujących z Twoją witryn.


Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy na e-hermer.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

28 komentarzy:

  1. Same przydatne informacje znalazły się w tym artykule. Warto zapamiętać sobie takie informacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto zainteresować się pozycjonowanie stron. Obecnie najskuteczniejsza forma reklamy, porównując cenę do jakość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno warto śledzić konkurencje i starać się przynajmniej nie być za nią, najlepiej być krok przed.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zależy też od branży jaką się zajmujemy, warto też skupić się na social mediach jak Facebook i Instragram :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reklama to rzeczywiście podstawa, ale też warto pomyśleć o wsparciu usług informatycznych

    OdpowiedzUsuń
  6. Konkurencja nie śpi! Bacznie ich obserwując można czegoś nowego się dowiedzieć i może wprowadzić nowe, ulepszone działania. Na pewno postawienie na reklamę i współpracę z takimi firmami jak https://seomamut.pl/ wyjdzie wam na dobre!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wysyłam katalogi do firm przemysłowych, reklamuję się na branżowych portalach, choć oczywiście mam też stronę online. Przy produkcji kół zębatych nie warto iść w globalne reklamy tylko skupić się na grupie docelowej

    OdpowiedzUsuń
  8. bez dobrej reklamy ani rusz w każdej branży, bez względu na co czy to sprzedaż, czy usługi, kosmetyki, czy złomowanie aut w Poznaniu, każdy musi się reklamować

    OdpowiedzUsuń
  9. warto rozważyć też tradycyjne formy reklamy, takie jak marketing bezpośredni, targi i konferencje w lubuskim, czy rozdawanie ulotek

    OdpowiedzUsuń
  10. Sposób na prześcignięcie konkurencji jest naprawdę sporo. Trzeba próbować

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem najlepiej połączyć ze sobą różne rodzaje reklamy. Wtedy uzyskamy najlepszy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  12. pamiętajcie że konkurencję zawsze da się wyprzedzić i nie należy się zniechęcać, ja jako wodzirej na wesele niby mam wielu konkurentów, ale jak się ostro zabrałem za reklamę to nie ma mocnych :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zawsze klient musi wiedzieć, jak zadziałać, żeby było dobrze. To pracujące dla niego agencje takie jak https://feb.net.pl/ muszą sprawdzać, analizować i zajmować się zleceniami, które po prostu są w stanie podnieść jego stronę w wyszukiwarce, albo wpłynąć na te kwestie, na jakich mu zależy. O tym należy przede wszystkim pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobre pytanie. W obecnych czasach konkurencja jest naprawdę spora i trzeba mieć opracowaną dobrą strategię, żeby przebić się ze swoimi usługami czy produktami. Odpowiednia reklama jest bardzo ważna i warto stawiać na różne jej formy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiednie działania na pewno pomogą

    OdpowiedzUsuń
  16. To zależy gdzie prowadzimy biznes i gdzie tan konkurencja ma z nami konkurować. Jednak jetem zdania ze najlepsza opcja to internet i tam szukanie potencjalnych klientów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Również uważam, że warto postawić na internetową reklamę. Najlepsze rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiednie działania takie jak reklama i pozycjonowanie z pewnością przyniosą zamierzone rezultaty

    OdpowiedzUsuń
  19. Artykuł bardzo przydatny! Warto było go przeczytać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wpis. Warto było tutaj zajrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Prawda jest taka, że wyprzedzenie konkurencji trochę kosztuje – graficy, UXowcy, copywriterzy etc. Lepiej zacząć od początku z dobrą agencją interaktywną, niż rozbijać swoje działania na kilku freelancerów ;) Dobry wpis!

    OdpowiedzUsuń
  22. Treściwy wpis, przemyślany i poczytny. Widać, że blogowanie sprawia Ci przyjemność i potrafisz to robić! Nie przestawaj, bo czyta się to lekko i przyjemnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeden z takich wpisów, które czytam z przyjemnością. Napisany przystępnym językiem i można z niego wyciągnąć praktyczną wiedzę. Bardzo dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pozycjonowanie to obecnie niezastąpiony proces jeśli chodzi o promocję swojej działalności w Internecie, jednak realizowane bez odpowiedniego doświadczenia, może nie przynieść pożądanego efektu. Lepiej rozpocząć współpracę z profesjonalistami, a doświadczonych agencji jest bez liku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiednie zaangażowanie w wykonywane zadanie i profesjonalne podejście to jedna z kwestii która ma ogromne znaczenie.

    OdpowiedzUsuń