poniedziałek, 7 stycznia 2013

Programy Partnerskie w Światowym Internecie

Programy Partnerskie w Światowym Internecie

Autorem artykułu jest Zofia Biegańska


Programy amerykańskie, atrakcyjność i problemy w Programach Partnerskich. Zwiększanie ilości wejść na strony www Programy Partnerskie są niezwykla popularną i pozornie najłatwiejszą formą zaistnienia w sieci. Wszystko początkowo wydaje sie bardzo proste: dostajemy produkt, własną stronę internetową z naszym kodem, wysoką, sięgającą czesto 75% prowizję ( tak jest w większości usług i towarów w Click Banku ), często prawa sprzedaży oprogramowań, jeśli je uprzednio zakupimy i tylko jedno zadanie: popularyzować swoją stronę tak, aby wyraźnie zwiększyć ilość wejść, czyli robić tzw traffic buzz lub traffic driving . Jeśli doprowadzimy do sprzedaży oferowanego towaru, automatycznie odprowadzana jest prowizja na nasze konto w Click Banku. I tu zaczynają się schody. Jak mamy ogłosić światu, że mamy absolutny bestseller do zaoferowania? Ogłoszenia w prasie są bardzo drogie i wiekszości ludzi nie stać na taka formę promocji. Wysyłanie e-maili do nieznanych sobie osób bez ich pozwolenia nie wchodzi w rachubę ze względu na bardzo rygorystycznie przestrzegane prawo o spamie. Z drugiej strony, wiadomo, że dostarczenie wiadomości do potencjalnego nabywcy z jego codzienną pocztą jest najskuteczniejszą metodą zainteresowania go produktem. Sprzeczność jest tylko pozorna, bo istnieją sposoby pogodzenia białego z czarnym, ale najczęściej do źródła informacji należy dojść samemu i kupić odpowiednie publikacje w formie e-booków, które zresztą nie sa zabójczo drogie.

Zaczęłam interesować sie marketingiem internetowym przed niespełna rokiem. Jak tysiace innych osób na całym świecie nie miałam nic przeciwko dodatkowym zarobkom za pomocą internetu i mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że wszyscy, ale to dosłownie wszyscy zajmujacy się tą dziedziną nie myślą o niczym innym. Dość szybko odniosłam wrażenie, że po stronie amerykańskiej ( bo nie ma dwóch zdań, królują oni niezaprzeczalnie ) istnieje wezbrane, rozfalowane i wymykajace sie spod kontroli morze, w którym gracze zaczęli tracić kontrolę nad rozwojem wydarzeń. W październiku moje wrażenia zostały poparte publikacjami o nadprodukcji świetnych oprogramowań, rozproszeniu oferty i ogólnym nie nadążaniu za kolejnymi promocjami. Zaroiło sie od telekonferencji, spotkań swiatowych guru i nagrań video. Temat jest bardzo rozległy i w nastepnych artykułach pozwolę sobie na omówienie każdego trendu osobno i podzielę się własnymi doświadczeniami, których mam sporo. Chciałabym wymienić również opinię z każdym, kogo ten temat zainteresuje. ---

Eagleblogs-Classfields Poland - darmowe , dwujęzyczne ogloszenia o zasięgu globalnym

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Działalność marketingowa firmy produkującej styropian

Działalność marketingowa firmy produkującej styropian

Autorem artykułu jest leonidas kromek


Działalność marketingowa przedsiębiorstwa opiera się przede wszystkim o marketing mix a więc mianowicie uwzględnia 4 najistotniejsze z punktu widzenia marketingowego narzędzia: - produkt - cena - dystrybucja - promocja mix Swoje działania kumulowane są przede wszystkim na jednym z najistotnie... Działalność marketingowa przedsiębiorstwa opiera się przede wszystkim o marketing mix a więc mianowicie uwzględnia 4 najistotniejsze z punktu widzenia marketingowego narzędzia:
- produkt
- cena
- dystrybucja
- promocja mix

Swoje działania kumulowane są przede wszystkim na jednym z najistotniejszych elementów marketingu mix z punktu widzenia firmy i jej otoczenia.

logistyka, magazynowanie i spedycja a także rozbudowany transport firmy wpływa korzystnie na zachowanie ciągłości w dostawach i zadowolenie klienta

Tym elementem jest promocja mix obejmująca swym zasięgiem w przypadku firmy Marbet:

- Szeroko pojęte znaczenie słowa reklama - koncentrując swe działania na znalezieniu właściwej drogi dotarcia do potencjalnego odbiorcy usług, przy wykorzystaniu wielu technik reklamy, mających skuteczne odzwierciedlenie w rzeczywistych zyskach firmy.

Wśród tych technik możemy wyróżnić: reklamę prasową, telewizyjną na szczeblu regionalnym, radiową, internetową i wiele innych.

- Sprzedaż osobista - kierowanie oferty sprzedaży w sposób bezpośredni osobowy, przy wykorzystaniu przedstawicieli handlowych, mających za zadanie utrzymanie korzystnych relacji z klientem przed, podczas jak i po zakończonej transakcji,

- Marketing Bezpośredni - obejmujący swym zasięgiem szereg pomocnych narzędzi skierowanych w sposób bezpośredni do klienta, a więc wykorzystanie np.: katalogów, ulotek, plakatów informacyjnych, linia telefoniczna, prospekty.

- Public Relations – ma za zadanie przede wszystkim budowanie dobrego wizerunku firmy Marbe w oczach klientów, czyli zastosowanie programów lojalnościowych, organizacja bezpłatnych szkoleń i konferencji dla klientów w celu zapoznania ich m.in. z ofertą a także przekazania głębszych interesujących informacji np.: o procesie produkcyjnym firmy itp., stosowanie programów klient nasz przyjaciel – mających na celu stworzenie bazy stałych klientów, wykorzystywanej m.in. do przekazywania informacji o nowościach , cenniku, okazjach, rabatach, a także stanowiących źródło informacji, dzięki której firma pamięta zawsze o kliencie i jest z nim w ważnych dla niego chwilach np.: urodziny, imieniny itp.

- Promocja sprzedaży - polegająca na organizowaniu różnych promocyjnych akcji sprzedawanego asortymentu, specjalnie przygotowanych ofert uwzględniających indywidualne warunki klienta, poprzez dopasowanie odpowiedniego zestawu szeregu czynników, decydujących o wysokiej jakości oferowanego asortymentu przy jak najniższej cenie.

Działania logistyczne , transportowe odgrywają także istotną rolę w działalności firmy. ---

logistyka

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

niedziela, 6 stycznia 2013

Jak wykorzystać ekran holograficzny w show biznesie i architekturze

Jak wykorzystać ekran holograficzny w show biznesie i architekturze

Autorem artykułu jest Krzysztof Nadara


Ekrany holograficzne HoloPro to najnowsze osiągnięcie w technice prezentacji multimedialnych. Wykorzystuje ono zjawisko rozpraszania światła na siatce dyfrakcyjnej. HoloPro to cienka folia, potraktowana laserem podczas procesu produkcji w specjalny sposób, tak, aby stworzyć mikroskopijne obszary o kształcie sześciokąta foremnego. Obszary te zwane są Holographic Optic Element (HOE). Ekrany holograficzne HoloPro to najnowsze osiągnięcie w technice prezentacji multimedialnych. Wykorzystuje ono zjawisko rozpraszania światła na siatce dyfrakcyjnej. Ekran holograficzny, opracowany i wdrożony do produkcji przez niemiecką firmę G+B Pronova GmbH we współpracy z Niemieckim Instytutem Światła. HoloPro to cienka folia, potraktowana laserem podczas procesu produkcji w specjalny sposób, tak, aby stworzyć mikroskopijne obszary o kształcie sześciokąta foremnego. Obszary te zwane są Holographic Optic Element (HOE). HOE mają taką właściwość, że przepuszczają tylko światło, które na nie pada pod kątem 36 stopni. Światło po przejściu przez HOE zmienia swój kierunek, mianowicie wychodzi z ekranu pod kątem 90 stopni, czyli prostopadle do powierzchni ekranu. Każde inne światło, (tzn. padające pod innym kątem) nie jest przepuszczane przez HOE. Ta właściwość HOE ma kapitalne znaczenie w show biznesie, gdzie istnieje często potrzeba wykorzystywania ekranów na otwartej przestrzeni. Żaden telewizor plazmowy, kineskopowy ani też projektor z ekranem nie świeci dostatecznie mocno, aby obraz był wystarczająco czytelny i dobrej jakości. Tylko HoloPro jest w stanie sprostać tym wymaganiom, ponieważ stanowi on swoistego rodzaju filtr światła – nie przepuszcza światła padającego zewsząd pod różnymi kątami, a przechodzi przez nie tylko światło padające (jak już wyjaśniono) pod kątem 36 stopni. Tak więc, każde inne światło w żaden sposób nie wpływa na zmniejszenie jasności i kontrastu obrazu uzyskiwanego za pomocą HoloPro.


Przezroczystość, która intryguje
Ekrany HoloPro posiadają jeszcze jedną ciekawą cechę, a mianowicie są przezroczyste. Przez obraz wyświetlany na ekranie można zobaczyć co dzieje sie za ekranem luc co jest za nim ustawione. Daje to dodatkowe możliwości zastosowań w show biznesie jak i w innych, pokrewnych dziedzinach. Znajdują również coraz częstsze zastosowanie jako aktywne i pasywne, punkty informacyjne w nowoczesnych, aluminiowo-szklanych recepcjach biur i banków. HoloPro występuje w kilku wariantach funkcjonalnych.
Pierwszy i podstawowy, to folia umieszczona pomiędzy dwoma szybami, które nadają jej sztywność. Szyba zawieszana jest w przestrzeni przy wykorzystaniu stalowej linki, umieszczonej w eleganckich narożnikach z plexi. Ekrany są produkowane w wymiarach od 20" do 100", oraz w postaci usztywnionej folii, do naklejania od wewnątrz witryn sklepowych.


HoloBox
HoloBox to urządzenie do jednostronnej komunikacji, doskonale nadające się do wykorzystania w biurze, hotelu, banku, recepcji lub na stoisku targowym. Przy jego pomocy można prezentować ofertę w sposób ciekawszy niż standardowo, czyniąc ją bardziej atrakcyjną. Do prawidłowego działania HoloBox wymagany jest rzutnik multimedialny, źródło sygnału w postaci komputera, odtwarzacza DVD lub magnetowidu, które jest umieszczone w obudowie urządzenia. W skład dostawy wchodzi ekran holograficzny 50", obudowa oraz system audio.

HoloTerminal
HoloTerminal to ciekawe narzędzie do interaktywnej komunikacji, wyposażone w wandalo-odporną klawiaturę, doskonale nadające się do wykorzystania w biurze, hotelu, banku, recepcji lub na stoisku targowym. Przy jego pomocy można prezentować ofertę w sposób interaktywny, czyniąc ją bardziej atrakcyjną. Do prawidłowego działania HoloTerminal wymagany jest rzutnik multimedialny oraz komputer, który umieszczamy w obudowie urządzenia. W skład dostawy wchodzi ekran holograficzny 30", obudowa oraz klawiatura "heavy duty".

i-PrOS
i-PrOS to nowe rozwiązanie, zdobywające coraz szersze zastosowanie, szczególnie w tzw. punktach POS/POI (Point of Sale, Point of Information). i-PrOS to 40" ekran dotykowy. Wymiar ten został określony eksperymentalnie, jako najodpowiedniejszy ze względu na ludzkie zdolności percepcyjne, szczególnie gdy obserwator musi znajdować się w niewielkiej odległości od ekranu. W tym konkretnym przypadku, większe rozmiary są postrzegane przez zmysły ludzkie w inny sposób i nie zapewniają prawidłowej reakcji. Tak twierdzą naukowcy. Efektywny rozmiar powierzchni oddziaływania to 37". Ekran składa się z laminowanej foli, naniesionej na sieć cienkich drucików do rozpoznawania obszaru dotyku na zasadzie pojemnościowej. Dotyk może być zidentyfikowany nawet poprzez szybę o grubości 20mm, jeżeli jest to lita szyba, natomiast nie działa w przypadku podwójnych szyb z powietrzem między nimi. Najczęstsze zastosowanie i-PrOS to witryny sklepowe, gdzie informacja może oddziaływać 24 godziny na dobę. Ekran jest montowany na szybie od wewnątrz i jest całkowicie bezpieczny i zabezpieczony.

HoloPresentermobil
HoloPresentermobil jest odpowiedzią na stale rosnące zapotrzebowanie na środki mobilnej prezentacji. Ostatnie rozwiązanie firmy G+B Pronova GmbH zadziwia swoją nieograniczoną mobilnością, a jednocześnie oferuje wszystkie zalety wypróbowanej i potwierdzonej w użytkowaniu niezawodności technologii systemów HoloPro. HoloPresentermobil jest wysokiej jakości urządzeniem multimedialnym, które może być uruchomione w ciągu kilku minut. System zawiera wysokiej jakości projektor o sile światła 2100 ANSI Lm i 30 calowy ekran holograficzny. Całość jest umieszczona w jednej, eleganckiej i poręcznej obudowie typu Fligh Case, zaopatrzonej w kółka, co sprawia, że jest on bardzo wygodnym urządzeniem w czasie odwiedzania naszych klientów, która w ciągu kilku chwil potrafi przeobrazić się w profesjonalne stanowisko prezentacyjne, mogące być używane w dowolnym miejscu, w tym również na zewnątrz. Tak jak pozostałe systemy HoloPro, i ten jest doskonale zaprojektowany. Jego nowoczesny design wykorzystujący szkło, stal białą lub chromowaną, sprawia, że potrafi on zwrócić na siebie uwagę, przez co jest również doskonałym elementem wystroju każdej przestrzeni. Można na nim również eksponować w logo. Zintegrowany projektor może odtwarzać sygnały z laptopa, DVD, kamery itp.


HoloSign - fasady XXI w.
HoloSign to nowe zastosowanie technologii dyfrakcji światła - nie jest to typowy ekran projekcyjny do wyświetlania na nim filmów i obrazów za pomocą projektora. Graficzny motyw (logo, rysunek, wzór, faktura, abstrakcja) jest "zapamiętany" w folii holograficznej (jakby "zaklęty" w szkle). Motyw jest oświetlany poprzez jednorodne źródło światła (ale może to być również światło słoneczne). Światło białe jest rozszczepiane na swoje składniki spektralne (tak jak w tęczy), poprzez Holograficzne Elementy Optyczne (HOE). Wygenerowane kolory zmieniają się wraz ze zmianą pozycji źródła światła lub obserwatora. Taka właściwość perfekcyjnie nadaje się do wywołania szczególnie efektownych wrażeń i i daje duże możliwości artystycznej dekoracji fasad, a nawet do tworzenia spektakli typu "światło i dźwięk". Tego typu płaszczyzny szklane są stosowane wewnątrz pomieszczeń, jako dekoracje lub nawet ścianki działowe. Możliwości tej technologii pozwalają na przekształcenie dowolnego wzoru w holograficzny motyw, który jest skomponowany z małych spektralnych pixeli. Również litery i napisy mogą być przekształcone w motywy, ale trzeba tu nadmienić, że nie jest możliwe utrzymanie kolorów, co jest często wymagane w zastosowaniach koropracyjnych. To jest gra barw i świateł i w tym celu zostało to opracowane. HoloSign może być wykonane z dowolnego gatunku szkła. Efekty kolorystyczne nie są widoczne od wewnątrz - okna pozostają przezroczyste dla osób przebywających w pomieszczeniach, co oznacza, że nawet zwykłe okna mogą być dekorowane tą technologią. HoloSign przeszły wszelkie wymagane testy i posiadają obowiązujące atesty budowlane

ekran HoloPro ---

KAN Trading - Twój kompetentny partner w dziedzinie VIDEO prezentacji - telebimy, ekrany LED i te sprawy

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Od reklamodawcy do nadawcy

Od reklamodawcy do nadawcy

Autorem artykułu jest Monika Czaplicka


Co tydzień Marta Gaik pojawia się w studiu, żeby nakręcić kolejne filmiki do serwisu 10 am

Przy masowym zniechęceniu odbiorców tradycyjną reklamą przeznaczanie okrągłych sum na kampanie w telewizji i Internecie to niewesoła perspektywa dla marketera, który bez dobrego pomysłu chce wypromować swój produkt. Zamiast dobijać się do mediów z reklamą, której tak naprawdę nikt nie chce oglądać, warto zastanowić się nad stworzeniem własnego medium, gdzie promowany produkt będzie główną osią przekazu.

Linearna, statyczna telewizja jest bez sensu. Wolność wyboru tego, co chce się oglądać i swobodny, ciągły dostęp to wielka wartość Internetu, bez znaczenia, czy dotyczy telewizji internetowej, podcastów, serwisów WWW. 32% użytkowników You Tube przyznaje, że coraz mniej czasu poświęca na oglądanie telewizji. Firmy aktywne w branży porno, dzięki której rozwinął się przecież Internet przyznają, że Sieć niszczy rynek pornografii w telewizji i na kasetach video. Nic dziwnego. Wygrywa wolność wyboru, tym wyraźniej, im silniej dotyczy tematów, które nie miałyby szans na obecność w tradycyjnych mediach. Sprawa jest oczywista nawet dla największych sceptyków Internetu: nawet przy ogromnej mnogości kanałów TV wielce prawdopodobne jest, że zamiast wyczekiwanych kształtów Scarlett Johansson telewizor każe nam oglądać posłów koalicji. W takiej sytuacji wybór między Internetem a telewizją jest bardzo prosty.

Lawina ruszyła

Fakty są takie: jest coraz więcej potencjalnych źródeł treści dla przeciętnego odbiorcy. Przy takim zasobie wybierać on będzie takie, w których łatwiej i szybciej znajdzie to, czego szuka. Dlatego tradycyjna telewizja nie ma szans wygrać z Internetem. I to właśnie środowisko jest najlepszym miejscem dla rozwijania brandowych mediów. Sieć kocha nisze i zmieści w sobie wszelkie perwersje – stąd pewnie znajdzie się tam miejsce też na promocję twojego produktu.

10amtv

Wielkie firmy dostrzegają możliwości, jakie niesie z sobą posiadanie własnego medium. Przykłady można mnożyć i dotyczą one nie tylko Internetu: Audi stworzyło w Wielkiej Brytanii własny kanał tradycyjnej telewizji, a Unilever już dwa lata temu prowadził własny cykl programów pod tytułem „The Gamekillers”, które były pokazywane na MTV. Jak informuje The New York Times, w 2006 roku już 25 najbardziej innowacyjnych marek stało się nadawcami. Firmy tworzą już nie tylko programy telewizyjne, filmy dokumentalne i fabularne, ale również własne kanały telewizyjne w Internecie. Land Rower ma Go Beyond TV, Bacardi proponuje młodym ludziom mobilne radio i aktywnie promuje młodych DJ-ów, Budweiser realizuje Bud.tv, kanał internetowej telewizji z rozrywką, sportem i plotkami o gwiazdach. A w polskiej Sieci powstaje pierwsza obrandowana interaktywna Biurowa Telewizja Śniadaniowa – 10am.tv dla producenta pieczywa Schulstad, zbudowana i redagowana przez Agencję Reklamową Heureka.

Twórz media, będziesz wielki

Gdzie leży siła takich inicjatyw? Warto sprawdzić to na konkretnym przykładzie. 10am.tv to telewizja internetowa skierowana do młodych ambitnych i dobrze zarabiających kobiet, które codziennie rano po przyjściu do pracy szukają w Internecie lekkich tematów do rozmów przy kawie. Internetowa telewizja jako medium to łakomy kąsek dla reklamodawców – bo jej potencjalni odbiorcy to osoby młode, otwarte na innowacje, wykształcone i mające dochody powyżej przeciętnej. Ta bazowa, atrakcyjna cecha może być rozbudowana przez odpowiedni wybór formuły telewizji – znalezienie niszy, w której można by ją realizować.
Taką niszą są właśnie dla 10am.tv biurowe poranne przyzwyczajenia. Promowanie produktu – pieczywa Schulstad – w tradycyjnej telewizji w pasmach porannych kosztowałoby fortunę i skończyłoby się na kilku niezauważalnych spotach. Tymczasem 10am.tv pozwala na dowolne kształtowanie przekazu do konkretnej i atrakcyjnej grupy docelowej z wykorzystaniem formuł, które w tradycyjnej TV nie miałyby szans na zaistnienie: krótkich i zabawnych tekstów, grafik, filmów, animacji flash, gier interaktywnych, komentarzy itp. Naturalnie nie wolno zapominać o podstawowej wartości – 10am.tv jest telewizją, w której odbiorca może dowolnie kształtować sobie przekaz, wracać do ulubionych filmików za każdym razem, kiedy ma na to ochotę. Może je również polecić swoim znajomym, co pozwala na skuteczną promocję produktów drogami marketingu wirusowego. Telewizja internetowa nie stawia widza przed wyborem: oglądaj to co ci pokazujemy – raczej pozwala na swobodny interaktywny dostęp do wszystkich swoich treści. Nie jest też sygnałem wypuszczonym w kosmos – raczej z precyzją lasera może trafić do odpowiedniej grupy odbiorców.

Daj odbiorcom konkretną wartość

bacardi

Podobno dobra reklama sprowadza się do przekonania odbiorcy, że wraz z promowanym przez nią produktem otrzyma pewną wartość. Bez znaczenia, czy będzie to w końcu czyste pranie, piękny uśmiech albo (w przypadku pojawiających się wciąż często reklam stereotypowo pokazujących kobiety) – zapowiedź spotkania z atrakcyjną dziewczyną. Jednak to tylko zapowiedzi, w które nikt nie ma obowiązku wierzyć. Tymczasem własne medium przygotowane przez firmę do promocji produktu daje odbiorcy realną wartość: w przypadku 10am.tv to rozrywka i filmowane przepisy na oryginalne śniadania w pracy, w przypadku inicjatywy Land Rover Go Beyond to serwis społecznościowy i wiedza, w przypadku radia Bacardi – nowa ambitna muzyka.

Marta Gaik
Kierownik projektu, Heureka

32% użytkowników You Tube przyznaje, że coraz mniej czasu poświęca na oglądanie telewizji.

źródło: www.3o.home.pl

--- Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Działalność marketingowa firmy produkującej styropian

Działalność marketingowa firmy produkującej styropian

Autorem artykułu jest leonidas kromek


artykularnia_import

Działalność marketingowa przedsiębiorstwa opiera się przede wszystkim o marketing mix a więc mianowicie uwzględnia 4 najistotniejsze z punktu widzenia marketingowego narzędzia:

- produkt

- cena

- dystrybucja

- promocja mix

Swoje działania kumulowane są przede wszystkim na jednym z najistotniejszych elementów marketingu mix z punktu widzenia firmy i jej otoczenia.

logistyka i spedycja a także rozbudowany transport firmy wpływa korzystnie na zachowanie ciągłości w dostawach i zadowolenie klienta

Tym elementem jest promocja mix obejmująca swym zasięgiem w przypadku firmy Marbet:

- Szeroko pojęte znaczenie słowa reklama - koncentrując swe działania na znalezieniu właściwej drogi dotarcia do potencjalnego odbiorcy usług, przy wykorzystaniu wielu technik reklamy, mających skuteczne odzwierciedlenie w rzeczywistych zyskach firmy.

Wśród tych technik możemy wyróżnić: reklamę prasową, telewizyjną na szczeblu regionalnym, radiową, internetową i wiele innych.

- Sprzedaż osobista - kierowanie oferty sprzedaży w sposób bezpośredni osobowy, przy wykorzystaniu przedstawicieli handlowych, mających za zadanie utrzymanie korzystnych relacji z klientem przed, podczas jak i po zakończonej transakcji,

- Marketing Bezpośredni - obejmujący swym zasięgiem szereg pomocnych narzędzi skierowanych w sposób bezpośredni do klienta, a więc wykorzystanie np.: katalogów, ulotek, plakatów informacyjnych, linia telefoniczna, prospekty.

- Public Relations – ma za zadanie przede wszystkim budowanie dobrego wizerunku firmy Marbet w oczach klientów, czyli zastosowanie programów lojalnościowych, organizacja bezpłatnych szkoleń i konferencji dla klientów w celu zapoznania ich m.in. z ofertą a także przekazania głębszych interesujących informacji np.: o procesie produkcyjnym firmy itp., stosowanie programów klient nasz przyjaciel – mających na celu stworzenie bazy stałych klientów, wykorzystywanej m.in. do przekazywania informacji o nowościach , cenniku, okazjach, rabatach, a także stanowiących źródło informacji, dzięki której firma pamięta zawsze o klienciei jest z nim w ważnych dla niego chwilach np.: urodziny, imieniny itp.

- Promocja sprzedaży - polegająca na organizowaniu różnych promocyjnych akcji sprzedawanego asortymentu, specjalnie przygotowanych ofert uwzględniających indywidualne warunki klienta, poprzez dopasowanie odpowiedniego zestawu szeregu czynników, decydujących o wysokiej jakości oferowanego asortymentu przy jak najniższej cenie.

Działania , firmy transportowe odgrywają także istotną rolę w działalności firmy.

--- Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl