wtorek, 31 maja 2016

Strona internetowa dla biura rachunkowego

Strona internetowa dla biura rachunkowego


Autor: Agnieszka Alińska


Tak drobne detale, jak np. dobranie odpowiednich kolorów na stronie www, będą decydować o porażce strony internetowej biura rachunkowego. Jak stworzyć efektywna stronę firmową?


Każdy poważny biznes tworzy domenę www, po to, by zwabić więcej klientów. Strona internetową może również pomóc naszym klientom w prostszym dostępie do usługi. Firma odpowiednio reprezentowany w necie wygląda dużo bardziej niezawodnie.

Na początku trzeba dokonać wyboru grafiki. Szata graficzna to następny ważny element promocyjny. Znakomitym rozwiązaniem jest sfotografowanie naszej załogi podczas wykonywania profesjonalnych obowiązków. Ewentualnie można zapatrzeć się w gotowe zdjęcia dostępne w internecie.

Niektórzy ludzie skłonni są uwierzyć w przekonującego przystojniaka w garniturze. Ale inna część osób woli zaufać sympatycznej kobiecie, która jest mniej atrakcyjna, lecz bardziej przypomina typowego internautkę. Dobrze jest nie popadać w skrajności i poszukać fotografii, która nie będzie nierealistycznie piękna i totalnie niewiarygodna. Potencjalny odwiedzający chce znaleźć na stronie www biura rachunkowego informacje o firmie. Warto jest zwrócić uwagę na kilkuletnie doświadczenie.

Czy warto korzystać z formularzy kontaktowych? Formularz taki powinien usprawnić kontakt między klientem a biurem oferującym księgowość. Co więcej, ma on zniechęcić możliwą konkurencję jeśli podszywają się oni pod zainteresowanego internautę. W większości przypadków nie podadzą oni swoich prawdziwych danych kontaktowych.

Wygląd strony www jest decydującą kwestią, kiedy próbujemy zachęcić internautów do napisania do naszego biura rachunkowego. Zanim zaimponujemy im szeroką wiedzą o kruczkach prawnych, podatkach i VAT należy przekonać ich do kontaktu.

Kontakt?

Co ważne, na stronie internetowej nawet małej firmy wszyscy zainteresowani mogą też łatwo znaleźć podstawowe szczegóły, a również dane kontaktowe zawarte w zakładce KONTAKT. Firma rachunkowa wstawi wszystkie numery telefonów, poda kontakt email jak również umieści na stronie mapkę z lokalizacją.

Czego nie robić?
Przede wszystkim strona ma mieć funkcję informacyjną. Internauta odwiedzający stronę biura rachunkowego nie chce dowiedzieć się złożonych detali z rachunkowości. Internauta chce uzyskać dostęp do informacji dotyczących nowego biura księgowego.

Cennik, czy bez cennika?
Niejedna firma zastanawia się, czy warto udostępnić na stronie cennik. Może się wydawać, że lepiej jest nie umieszczać cennika. Jednak patrząc na statystyki, średnio internauta opuszcza oglądaną stronę www bardzo szybko, wiec warto by udostępnić wszystkie interesujące go informacje.


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Handel w internecie - marketing i reklama

Handel w internecie - marketing i reklama


Autor: Natka098


Jak w olbrzymim internecie może znaleźć nas klient? Serwisy aukcyjne, wyszukiwarki? Co do klienta najbardziej przemówi? Czas handlu tradycyjnego powoli zanika, coraz więcej osób decyduje się na zakupy przez internet, dzięki temu oszczędzając już deficytowy czas.


Mniejsi sprzedawcy zazwyczaj nie mają przebicia. Zwykły Kowalski kupi z pierwszej wyszukanej oferty. W wynikach wyszukiwarki pojawia się zawsze najbardziej rozpromowana strona, reszta będzie gdzieś bardzo daleko. Mała firma nie musi się z tym godzić, nie musi być tylko regionalną firmą, może na stałe zaistnieć globalnie. Wszystko dzięki marketingowi i reklamie w internecie.

Tworząc stronę internetową oczekujemy zysku z niej płynącej, ale czy wprowadzenie jej wystarczy? Trzeba jeszcze ogłosić jej istnienie światu. Potrzebujemy wprowadzić ją do obiegu, są firmy które zajmą się tym profesjonalnie, dodadzą nas w odpowiednich katalogach, zajmą się pozycjonowaniem. Łatwiej będzie nas odnaleźć pośród wielu wyników. Ale czy to też wystarczy? Nowoczesnym sposobem na reklamę, także małych regionalnych sklepów stają się profile firmowe w mediach społecznościowych takich jak facebook.com, twitter.com. To dzięki tym mediom w małych sklepikach słychać: "Chciałbym kupić tą kawę co na facebooku wszyscy zachwalali w komentarzach" . Większe firmy prowadzą także reklamy w social media takich jak blogi specjalnie prowadzone pod firmę, gdzie mają kontakt bezpośredni z klientem, który komentuje i dzieli się swoimi spostrzeżeniami. Jest jeszcze jedna w pewnym sensie nieuczciwa forma marketingu, tak zwany marketing cichy, wpisywanie na forum odpowiedzi na pytania, umieszczając swoją ofertę podając się za pomocną osobę.

Mimo wszystko pamiętajmy, że reklama tradycyjna też jest ważna, taka jak foldery reklamowe, ulotki, banery. Bardzo dobrym elementem są też wystawki i eventy firmowe. Najważniejsze to rozsądne korzystanie z reklamy i marketingu, a naszej firmie kryzys straszny nie będzie.


Agencja Reklamowo - Marketingowa "Magic" Spółka Cywilna
www.magic.info.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Jak stworzyć prostą stronę www – mini poradnik

Jak stworzyć prostą stronę www – mini poradnik


Autor: Michał Krawczykowski2


Jeżeli zastanawiasz się, jak stworzyć stronę www dla swojej firmy, to dobrze trafiłeś. Pokażę Ci nie tylko, jak przygotować treści na nią, ale też jak możesz sprawić, że Twoja strona zacznie działać tak, jak byś tego chciał.


Tworzenie stron www można podzielić na kilka etapów. Są to: planowanie, przygotowywanie treści, przygotowywanie strony, umieszczanie treści na stronie. Potem jest rozwijanie strony i jej reklamowanie, ale nie będziemy się tym teraz zajmować.

Planowanie

Planowanie to najważniejszy etap przygotowań i zwykle pomijany. Nie dziwmy się potem, że strona nie spełnia swoich zadań (np. nie reklamuje naszej firmy skutecznie).

Planowanie strony polega na ustaleniu, dla kogo ją robimy. Jeśli określisz, kto jest targetem Twojego serwisu, możesz potem precyzyjnie odpowiedzieć sobie na pytanie: jakie treści interesują osoby z Twojego targetu? Widzisz? Dzięki temu w następnych etapach pracy nad stroną wiesz już, w którą stronę masz dążyć.

Odpowiedz sobie tez na pytania:

- jaki styl musi mieć strona, aby najlepiej dotarła do grupy docelowej?

- jaką grafikę stworzyć?

- jakich technologii użyć (czy ma być to strona prosta, czy może być bardziej skomplikowana? Nie każdy poradzi sobie ze skomplikowaną stroną)

- co interesuje osoby z Twojego targetu, co moglibyśmy umieścić na stronie (oczywiście w ramach tematyki, którą się zajmujesz)?

Im precyzyjniej odpowiesz na te pytania, tym lepsza będzie Twoja strona www i tym lepiej będziesz wiedział, jak zrobić swoją stronę (czyli będzie to łatwiejsze).

Określ też cel, czyli konkretną akcję, jaką chciałbyś, aby internauta wykonał podczas wizyty na Twojej stronie. Pamiętaj, że nie robisz strony po to, żeby się pochwalić znajomym – ma ona spełniać jakieś konkretne zadanie. Takim celem może być np. nakłonienie internauty do tego, żeby zadzwonił do firmy. Zastanów się, jak mu to ułatwić.

Przygotowanie treści

Treść jest tym, po co przychodzi internauta. Jednak niemal nigdy nie szuka on treści typowo reklamowych. Zdecydowanie bardziej wolimy czytać porady, praktyczne informacje, artykuły, w których autor dzieli się swoją wiedzą na dany temat.

Ty, jako właściciel np. firmy, masz wiedzę, której nie ma Twój klient. Częścią tej wiedzy możesz się podzielić właśnie na stronie Twojej firmy – zdobędziesz zaufanie internauty i dasz mu powód do zostania na Twojej stronie dłużej – będziesz miał więcej czasu na przekonanie go np. do zakupu.

Treści przygotuj starannie. W tekstach używaj języka, którego używają osoby, do których kierujesz swoją stronę. Zdjęcia wykonaj co najmniej estetyczne i – koniecznie – czytelne!

Przygotowanie strony

Dopiero teraz zaczynamy się zastanawiać, jak stworzyć stronę www – samodzielnie czy może zlecić profesjonaliście? Każde z tych rozwiązań ma swoje plusy i minusy i tylko od Ciebie i Twojej sytuacji zależy, które z nich wybierzesz.

Naucz się zrobić stronę samodzielnie, jeśli:

- masz na to trochę czasu

- masz choćby podstawową wiedzę z zakresu używania komputera, programów i Internetu

- nie masz zbyt wielu funduszy na zlecenie tego komu innemu

Jeżeli nie spełniasz powyższych wymagań (wszystkich na raz lub choćby jednego), warto zastanowić się nad zleceniem wykonania strony www specjaliście.

Prześlij mu wtedy wszystkie treści i uwagi dotyczące Twoich wymagań. Dzięki temu stworzy stronę dużo sprawniej – nie będzie trzeba wprowadzać zbyt wielu poprawek.

Połączenie treści ze stroną jest jakby ciągiem dalszym poprzedniego etapu. Warto to wyszczególnić właściwie tylko w sytuacji, gdy chcesz zrobić stronę samodzielnie – pamiętaj o tym, żeby treści na stronie wyglądały estetycznie. Nic tak nie odstrasza i nie zmniejsza zaufania internauty do Ciebie, jak nieczytelne, niestarannie wykonane teksty na stronie.

Niestety, w dobie łatwych kreatorów stron www (na przykład 1 and 1 My Website czy mamfirme) i systemów zarządzania treścią (Joomla, Wordpress), gdy każdy może się dowiedzieć, jak stworzyć stronę www, coraz rzadziej dbamy o estetykę wykonania naszej strony. Pamiętaj o tym, gdy będziesz wykonywał swój serwis.


Michał Krawczykowski interesuje się emarketingiem. Prowadzi blog Kreatorem.pl.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Jak stworzyć skuteczną strategię marketingową?

Jak stworzyć skuteczną strategię marketingową?


Autor: Daniel Karolak


Na samą strategię marketingową składa się bardzo wiele czynników jak i działań które musisz podjąć, które musisz zbadać żeby obrać właściwą drogę.


Kilka wskazówek

1. Zrób analizę swoich mocnych i słabych stron oraz określ pozycję swojej firmy na rynku.

Określ swoje mocne i słabe strony. Jeśli jesteś dobrym programistą i nikt Ci nie może dorównać w branży poinformuj o tym całe otoczenie. Mów otwarcie o swoim przywództwie. Stwórz slogan, hasło reklamowe dla twojej firmy tak, aby ugruntowało Twoja pozycję na runku, czyli pokazywało kim jesteś i co wyróżnia Cię na nim wyróżnia.

2. Poznaj konkurencję.

Przeanalizuj mocne i słabe punkty swojej konkurencji. Zamiast kopiować swojego konkurenta znajdź alternatywę, która umożliwi Ci przeciwstawienie się konkurencji.

Kilka przykładów:

- jeżeli Twój konkurent prowadzi tylko sprzedaż detaliczną otwórz sklep internetowy,

- jeżeli Twój konkurent kieruje ofertę dla osób w średnim wieku Ty skieruj swoją do młodzieży,

- jeżeli Twój konkurent prowadzi restaurację włoską Ty otwórz meksykańską.

3. Zbadaj, czego potrzebują Twoi klienci, czego najbardziej pragną, czego chcą się dowiedzieć od Ciebie.

Jak zbadać jakie potrzeby mają klienci? Po prostu ich o to zapytaj. Zrób ankietę, przeprowadź rozmowę. Ankieta jest jedną z najskuteczniejszych metod sprawdzania zadowolenia klientów. Bardzo wiele znanych firm stosuje tą metodę.

4. Krok po krok zwiększaj swoją sprzedaż.

Stwórz plan, który będzie miał na celu zwiększenie sprzedaży twoich produktów. Napisz ofertę handlową. Wybierz niszę (potencjalnych klientów) do której ją skierujesz.

5. Zadbaj o większą rozpoznawalność swojej firmy.

Zrób logo firmy, wizytówki, papier firmowy, breloczki, długopisy, koszulki itd...

6. Nie zapomnij o internecie.

Stwórz własną stronę internetową oraz zacznij ją pozycjonować w wyszukiwarkach. Jeśli tego nie potrafisz, nic nie szkodzi. Na rynku jest masę specjalistów od pozycjonowania. Załóż bloga i stronę fanpage na facebook-u. Zacznij reklamować się w wyszukiwarkach internetowych za pomocą płatnych linków lub reklam graficznych. Internet to najlepsze medium na chwilę obecną.

7. Utrzymuj kontakt z prasą.

Jeśli Twój biznes wymaga kontaktu z prasą, to polecam zaprzyjaźnić się z dziennikarzami i podsyłać im różne materiały na temat Twojej firmy. Jeśli jest bardzo znana możesz nawet dodać zakładkę " Materiały dla prasy" na swojej stronie www.

Jedna bardzo ważna wskazówka

Zostań specjalistą w swojej dziedzinie. Jeśli już nim zostaniesz ,klienci sami będą Cię polecać innym, co daje Twojej firmie niesamowity prestiż wśród klientów oraz uznanie wśród konkurencji.


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Reklama w telewizji - dlaczego jej ulegamy?

Reklama w telewizji- dlaczego jej ulegamy?


Autor: Małgorzata Szrejbowicz


Reklama w telewizji, w porównaniu do innych mediów, nadal wywiera największy wpływ na nasze wybory konsumpcyjne. Jeśli więc chcesz, aby twój produkt był znany największej rzeszy klientów, stwórz własny spot telewizyjny.


Niestety nie da się ukryć, że reklama telewizyjna jest przeznaczona przede wszystkim dla przedsiębiorców o grubej zawartości portfela. Jest tak szczególnie w przypadku emitowania reklamy w stacjach komercyjnych, gdzie takie przedsięwzięcie jest o wiele droższe niż na kanałach lokalnych.

Dlaczego reklama w telewizji jest tak korzystna dla interesów naszej formy? Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że jest zwrócona do dużej ilości odbiorców- niemal każdy z nas ma codziennie styczność ze szklanym ekranem, ogląda swoje ulubione programy, filmy, czy seriale, które są przerywane reklamami. Bądź co bądź jesteśmy zmuszeni do ich oglądania. Poza tym ten typ promocji łączy w sobie elementy zarówno wizualne, jak i dźwiękowe, dzięki czemu trafia i do wzrokowców, i do słuchowców. Dodatkowo dobrze zrealizowana reklama, zawierająca przekonujące hasła i przyciągające nasz wzrok obrazy, wzbudza nasze zainteresowanie, a nawet zaufanie. W reklamie wykorzystuje się wiele manewrów, mających na celu skłonienie klienta do zakupu danego produktu. Ponadto nasz projekt musi być warty zapamiętania, ponieważ każdy z nas sięga po takie towary, które dobrze kojarzy, które nawiązują do czegoś, co już znają.

Jak pewnie zauważyliście, w telewizji komercyjnej promują się przede wszystkim firmy, które już mają wielu klientów na całym świecie- podtrzymują zainteresowanie swoją marką i walczą o pozyskanie kolejnych nabywców.


agencja reklamowa Katowice

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.