sobota, 17 września 2016

Sieci społecznościowe jako źródło reklamy

Sieci społecznościowe jako źródło reklamy


Autor: Justyna Szczęsna


Rynek reklamy dążąc do zwiększenia efektywności, nieustannie szuka nowych rozwiązań. W erze gwałtownego rozwoju sieci społecznościowych nie mógł pozostać im obojętny. Nic dziwnego, jako szczegółowo opisany i powszechnie dostępny zbiór konsumentów, stanowią one wręcz perfekcyjne miejsce dla przekazów reklamowych.


Czym są sieci społecznościowe?

Sieci społecznościowe, z angielskiego nazywane także social media, to po prostu skupione w jednym miejscu grupy internautów. Dla reklamodawców stanowią apetyczny kąsek, gdyż są to osoby, połączone ze sobą poprzez przyjaźń, pokrewieństwo, zainteresowania, różne pasje, rozwiązywane problemy i tym podobne. Innymi słowy, to gotowe grupy docelowe. Nie trzeba się zbyt długo zastanawiać, aby zauważyć, że daje to możliwość wręcz ekspresowego dotarcia do pożądanych konsumentów. I z tego właśnie powodu sieci społecznościowe w dość krótkim czasie stały się źródłem reklamy.

Jak wygląda reklama w sieciach społecznościowych?

Reklama w sieciach społecznościowych wygląda trochę inaczej niż ta tradycyjna, znana nam wszystkim. Tu potrzebna jest akcja. Wynika to z tego, że zazwyczaj ma ona odrębny cel. Jest nim stworzenie grupy stałych entuzjastów marki, a nie po prostu zwrócenie uwagi na produkt poprzez specjalną zniżkową ofertę. Jak więc wygląda reklama w sieciach społecznościowych? Każda z platform daje inne możliwości, głównie jednak opiera się ona na mechanizmach PPC i CPM. Stworzenie miejsca dla przyszłych zwolenników marki to jednak podstawa. Tam bowiem zaprowadzi ich link sponsorowany, który wyświetla się wybranej przez reklamodawcę grupie docelowej. I to tam znajdą oni przekaz, który powinien ich zachęcić do pozostania i rozpoczęcia otwartego dialogu, wyrażania swoich opinii i zadawania pytań, okazywania radości bądź niezadowolenia. Sieci społecznościowe ze względu na swoją specyfikę to miejsce, w którym głównie wykorzystywane są wszelkie niestandardowe formy marketingu, jak kampanie wirusowe, buzz marketing czy forma MOM.

Jakie korzyści może przynieść reklama w sieciach społecznościowych?

Social media dają branży reklamowej idealne warunki do zwiększenia wiedzy o marce i budowania lojalności obecnych i potencjalnych klientów. Poprzez odpowiednie działania nadawca może tworzyć pozytywny wizerunek, a co za tym idzie - zdobywać zaufanie konsumentów. Poza tym prowadząc otwarty dialog, reklamodawca otrzymuje, niesamowicie ważną dla rozwoju marki, informację zwrotną na temat produktów i firmy.

Sieci społecznościowe to ogromne źródło przekazów reklamowych. Jednak w przeciwieństwie do tych tradycyjnych, tu komunikacja nie jest jednostronna, dzięki czemu konsument czuje się wyróżniony i ważny.


Agencja interaktywna - Emocni.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Po co w ogóle pisać Newsletter?

Po co w ogóle pisać Newsletter?


Autor: Paweł Grzech


Jeżeli nie wiesz, to zadam Ci pytanie po co w ogóle zarabiać pieniądze? E-mail marketing jest najskuteczniejszym narzędziem e-marketingowym. Dzięki niemu można zbudować świetne, długotrwałe relacje z tysiącami osób, które są potencjalnie zainteresowane produktem lub usługą, którą im pragniesz zaoferować.


Niezależnie od tego czy jesteś członkiem firmy MLM, e-biznesmanem, właścicielem stacjonarnego sklepu, czy fryzjerem, e-mail marketing możesz u siebie wykorzystać bez problemu. Rezultaty nadejdą i będą naprawdę wspaniałe, jeśli oczywiście wszystko zrobisz dobrze.

Niezbędna do tego jest przede wszystkim wiedza jak zbudować listę kontaktów, co od razu zaprowadzi Cię do innych pytań typu jak zbudować stronę przechwytującą, jak napisać skuteczną wiadomość e-mail itd.

Po odpowiedzeniu sobie na te pytania jednak nadchodzi czas, w którym baza subskrybentów zaczyna się zwiększać. Wiele osób w tym momencie panikuje. Nie ma wiadomości w kolejce, nie wie o czym pisać i jak to wszystko ma w ogóle wyglądać.

Potrzebny jest Ci prosty plan skutecznego newslettera, który będzie realizował kilka celów, którymi są:

- Pomoc Twoim subskrybentom w rozwiązaniu ich problemu;
- Tworzenie wizerunku eksperta;
- Tworzenie pozytywnych relacji z listą;
- Sprzedaż Twoich produktów/usług.

Zaczynając od początku, dajesz coś swoim subskrybentom za zapis na Twojej liście kontaktów. Może to być przykładowo kurs Jak zbudować listę adresową (jeśli oczywiście pragniesz być ekspertem od e-mail marketingu i przyciągnąć do siebie wszystkich, którzy interesują się e-marketingiem).

Pierwsza rzecz, to przekazanie im tego kursu w kilku lekcjach. To ważne, aby nie dawać w 1 mailu całego e-booka z kursem. Znacznie lepiej jest to szkolenie podzielić na kilka części. Wtedy, po pierwsze odbiorca poda e-mail, którego częściej używa, a po drugie nie wypisze Ci się z listy zaraz po otrzymaniu prezentu.

Kurs musi być naprawdę dobry jakościowo i przekazywać cenną wiedzę, po którą przecież się zapisali.

Jeżeli kurs jest dobry, to automatycznie zyskałeś w ich oczach, jako ekspert od tematu, a jeżeli był ciekawy, bezpośredni i napisany w sympatyczny sposób, to dodatkowo być może zaczną Cię lubić, co również jest bardzo ważne. W ten sposób nawiązujesz relację z listą, rozwiązujesz problemy Twojej listy oraz stajesz się autorytetem w ich oczach.

Tutaj wskazówka – Dawaj więcej, niż obiecałeś

Dlaczego jest to takie ważne ?

Niespodziewane prezenty są zawsze mile widziane, a dodatkowo odbiorcy zaczynają uważać na Twoje wiadomości. Jeżeli był to kurs Jak zbudować listę adresową, to gratisami może być ebook z najlepszymi nagłówkami emaili, szablony stron przechwytujących itd.

Kurs nie powinien również trwać więcej, niż 10 lekcji.

W 10-11 lekcji napisz silnego maila sprzedażowego zapraszającego na stronę ofertową. Na tej stronie powinien znajdować się ten sam kurs, z którego Twoja grupa docelowa jest tak zadowolona, ale w wersji o wiele bardziej rozbudowanej i zaawansowanej.

Może to być przykładowo kurs: Jak od zera w ciągu 90 dni stworzyć cały system, który zacznie zarabiać za Ciebie pieniądze.

Dostaną wszystko począwszy od wiedzy, jak zarabiać na liście adresowej, jak zdobyć listę kontaktów, jak pisać bloga, pozycjonować się w Google itd.

Jeżeli cena nie będzie zbyt wygórowana, a Ty już teraz jesteś przez nich lubiany i uważany za eksperta, to już teraz zarobisz sprzedając wiele egzemplarzy tego kursu.

Oczywiście nie wszyscy go kupią, ale Ci którzy są na Twojej liście nadal na niej są. W takim wypadku dalej co kilka dni wysyłasz pomocne wiadomości, odsyłasz ich do swoich artykułów na blogu, informujesz o nadchodzących zdarzeniach, czasem o super zniżkach np. na seminarium, jak i reklamujesz swoje przyszłe produkty.

Teraz już znasz odpowiedź na pytanie: Po co ci Newsletter?


Ten niezwykły system zmieni wszystko w Twoim podejściu do budowania listy i zarabiania w programach partnerskich NA ZAWSZE => http://www.allinonebusiness.pl/

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Dodawanie ogłoszeń - skuteczna i tania metoda promocji w internecie

Dodawanie ogłoszeń - skuteczna i tania metoda promocji w internecie


Autor: Jacek Ch.


Wszystko o skutecznym korzystaniu z portali ogłoszeniowych. Lista wartościowych portali, a także rada, jak zaoszczędzić długie godziny na wysyłaniu swoich ogłoszeń do serwisów ogłoszeniowych.


Z usług promocji w internecie korzysta wiele osób prywatnych, firm i instytucji. Ci pierwsi na ogół starają się sprzedawać niepotrzebne używane przedmioty, mieszkania, domy, samochody, czasami szukają życiowego partnera.

Firmy na ogół starają się za pośrednictwem internetu sprzedać świadczone przez siebie usługi lub produkowane wyroby.

Nie ma wątpliwości, iż internet i obecne w nim formy promocji mogą być z bardzo dużym pożytkiem wykorzystywane do tych celów.

Ogromną popularność w internecie zyskały portale ogłoszeniowe. Serwisy internetowe mające za zadanie z jednej strony dać możliwość opublikowania swojej oferty, a z drugiej wyboru jednej z nich, a w rezultacie ubicie dobrego interesu między sprzedającym a kupującym.

Czysto subiektywna lista najpopularniejszych, polskich, darmowych portali internetowych mogłaby wyglądać mniej więcej tak,

najlepsze portale ogłoszeniowe:

1. TABLICA.PL
2. GUMTREE.PL
3. LENTO.PL
4. TYGODNIOWE.PL
5. OLX.PL
6. KUPSPRZEDAJ.PL
7. OGLOSZENIA.COM
8. MOJAGAZETA.NET
9. ALEGRATKA.PL
10. AZ24.PL
11. LM.PL
12. TUBATOR.PL
13. MALINEO.PL
14. OJEJ.PL
15. ADIN.PL
16. OGLOSZENIA24.INFO
17. OGLOSZONKO.EU
18. ADSOM.PL
19. POLGRATKA.PL
20. SPRZEDASZ.PL
21. IOGLOSZENIA.NET
22. REKLAMAZADARMO.EU
23. ROZGLOS.NET
24. ELBLAG-OGLOSZENIA.PL
25. OLSZTYNSKIE-OGLOSZENIE.PL
26. OGLASZAMY24.PL
27. 3MIASTO-OGLOSZENIA.PL
28. BRZESKO-BOCHNIA.PL
29. BAZAROWO.COM.PL
30. SLASKIEOGLOSZENIA.PL
31. OGGLO.PL
32. OGLOSZENIA.PRZEMYSL.PL
33. WARSZA.PL
34. KATOWICZAK.PL
35. B24.PL
36. SZYBKOOFERTY.PL
37. I-BAZAR.PL
38. 4RZ.PL
39. ARENA.PL
40. WSZYSTKOTUJEST.PL
41. OFERTUJE.PL
42. TUOGLOS.PL
43. NEEON.PL
44. TUDODAJ.PL
45. CHYTRA-SWINKA.PL
46. SZYBKO-SPRZEDAM.PL
47. JUMLA.PL
48. AZBAZAR.PL
49. RYNEKSLASKI.PL
50. OGLOSZENIA-PRZEZ.NET
51. CIEKAWEOFERTY.EU
52. KOSCIERSK.INFO
53. INTERPOZNAN.PL
54. OGLOSZENIA.INFOPOLSKA.PL
55. BETOWO.PL
56. POLSKAGIELDA.PL
57. ADSTREE.PL
58. TABLICAOGLOSZEN.WAW.PL
59. KARTUZY.INFO
60. N2M.PL
61. WSTAWAJ.PL
62. WYLICZANKA.PL
63. XOGLOSZENIA.PL
64. NAJPEWNIEJ.PL
65. OGLOSZENIA.E-GRATKA.INFO
66. OGLOSZENIA.ANONSER.PL
67. TUREK.NET.PL
68. KOLO.INFO.PL
69. OSTROW.INFO.PL
70. SIERADZ.INFO.PL
71. GNIEZNO.INFO.PL
72. KALISZ.INFO.PL
73. KONIN.INFO.PL
74. ALEANONSE.PL
75. OTOPASAZ.PL
76. RZESZOWIAK.PL
77. OGLOSZENIA.WROC.PL
78. OTIZ.PL
79. OGLOSZENIA.SZCZECIN.PL
80. OGLOSZENIANS.PL
81. ALEGROMANIAK.PL
82. ZNAJDZIESZ.TO
83. ESZUKAM.PL
84. ZYBEL.PL
85. OGLOSZENIANET.COM.PL
86. TABLOMAT.PL
87. HIPEROGLOSZENIA.PL
88. DARMOWEOGLOSZENIA.ORG
89. GIELDABAI.PL
90. ZBYWAJ.PL
91. FIRMYIOFERTY.PL
92. OGLOSZENIANET.PL
93. MOJEANONSE.PL
94. OGLOSZENIOWO.COM
95. CHOLLO.PL
96. INFORYNEK.PL
97. E-OGLOSZENIOWO.PL
98. PORTAL-OGLOSZENIA.PL
99. WSZELKIE.PL
100. KRAKOWMIASTO.PL
101. 321OGLOSZENIA.PL
102. PALATO.PL
103. LUBLINIAK.PL
104. CWIREK.PL
105. WOREK.NET
106. BAZAROWO.PL
107. VEDAN.PL
108. CENTRUMOFERT.PL
109. OWI.PL
110. NASZ-WROCLAW.PL
111. LODZSTREFA.PL
112. WARSZAWACITY.PL
113. EPOZNAN.OGLOSZENIA.PL
114. WROCLAWIAK.PL
115. POZNANIAK.COM.PL
116. OGLOSZENIA.PLOCK.PL
117. POZNANIK.PL
118. 4KRAKOW.PL
119. 4POZNAN.PL
120. DARMOWE-OGLOSZENIE.PL
121. MIELCZANIN.PL

Jednak konia z rzędem temu, kto podoła umieszczeniu swojego ogłoszenia choćby w 30% wymienionych serwisów internetowych.

Na szczęście powstało przedsiębiorstwo specjalizujące się w tego rodzaju aktywności - czyli w profesjonalnym dodawaniu ogłoszeń. Niech o atrakcyjności tego działania świadczy fakt, iż z usług firmy dodającej ogłoszenia korzystają same portale ogłoszeniowe.

Jeżeli jesteś osobą tracącą długie godziny na uzupełnianiu formatek na różnego rodzaju portalach ogłoszeniowych, dodawanie ogłoszeń będzie panaceum na twoje bolączki.

Mam nadzieję, że ta rada zaoszczędzi wam długich godzin żmudnej pracy.


Some right reserved CC-BY-SA Strony internetowe Kłodzko i dodawanie ogłoszeń

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Stwórz własne Blogowe Imperium

Stwórz własne Blogowe Imperium


Autor: jak-zostać-blogerem


Wielu e-marketerów zaczynało od jednego bloga, do którego dołączały następne blogi oraz innego typu strony, tworząc tym samym ich własne małe imperium. W przypadku takich działań wszystkie strony orbitują wokół jednego głównego tematu, ale różni ich specjalizacja.


Powiedzmy, że Twoją główną tematyką jest po prostu trenowanie w domu. Blog numer jeden może więc być o specjalnych treningach domowych, jakim jest dla przykładu 7 minutowy trening. Blog numer dwa może być o najlepszych suplementach diety. Blog numer trzy o przepisach kulinarnych, które warto wypróbować podczas treningu itd…

Minusem tego typu działań może wydawać się ilość potrzebnego czasu na zbudowanie, wypromowanie oraz zdobycie stałych czytelników na każdym kroku. To jednak bardzo złudny pogląd. Strategia ta jest długofalowa. Nikt od razu nie buduje 10 i więcej blogów, ponieważ dla jednej osoby to po prostu niewykonalne.

Co innego, jeśli robimy to po kolei, Blog za Blogiem.

No dobra, ale po co nam to wszystko ?

Tworzysz sobie wizerunek eksperta w całej branży związanej z fitness, zahaczając o wszystko, co z nią związane, czyli suplementacja, dieta, sposoby treningów, nastawienie treningów, motywacja do treningów itd...

Wtedy nie stajemy się jednym z… wielu, ale tym, który jest na samym szczycie. Prawdziwym guru danego tematu. Najtrudniej jest oczywiście zacząć, ale mając jednego, czy dwa poczytne blogi, znacznie lepszym rozwiązaniem jest budowa następnych od wyciskania do granic możliwości już tych, które są, a to z takiego powodu, że każda mała specjalistyczna nisza ma ograniczony potencjał. Budując kolejne blogi, nawiązujące w jakiś sposób do tematu tych, które już stworzyliśmy, łapiemy nowe grunty i to już znacznie szybciej, ponieważ w branży jesteśmy już znani.

No dobra, ale jak zarabiać na blogu?

Sposobów jest mnóstwo, choćby sprzedaż własnych kursów i wiedzy. Jeśli Twoja wiedza nie pozwala pisać Ci specjalistycznych porad na temat danego treningu, wtedy masz jeszcze inne najprostsze rozwiązanie, które i tak każdy stosuje.

Pod każdego bloga podpinasz programy partnerskie. Różnie to wygląda w zależności od branży, ale akurat w branży fitness nie ma żadnego problemu z wyborem programów partnerskich. Przykładowymi programami partnerskimi jest współpraca ze stroną oferującą indywidualnie dobrane diety, sklepem z suplementami, czy wspomnianym wcześniej 7 minutowym treningiem.

Możliwości masz więc naprawdę sporo


http://www.zostan-blogerem.eu/

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Czym dokładnie jest atrakcyjny e-marketing? Cz. 2

Czym dokładnie jest atrakcyjny e-marketing? Cz. 2


Autor: jak-zostać-blogerem


W poprzedniej części mówiliśmy o tym, że e-mail marketing jest niedoceniany oraz o kilku sposobach budowy listy kontaktów. Na końcu artykułu wspomniałem o tym, że konieczna jest pewna zachęta.


Zachętą taką mogą być w zależności od tego, czy prowadzi się sklep internetowy, czy bloga, różne rzeczy jak kurs, poradnik, e-book, gratisowy upominek, rabat itd.

Umówmy się jednak, że prowadzisz bloga o tematyce choćby tej, o której jest ten artykuł, czyli na temat e-marketingu. Oferujesz więc za zapis na swoją listę kurs jak zbudować listę kontaktów. Kurs jest jak najbardziej zgodny z tematyką Twojego bloga i to jest pierwsza wskazówka, która brzmi: oferuj coś, co jest zgodne z tym, o czym jest Twoja strona. To wydaje się być bardzo logiczne i niby nie wymaga wyjaśnienia, a jednak rzeczywistość czasem brutalnie weryfikuje tą zasadę.

Najważniejsza wskazówka-odpowiedź na pytanie: jak zarabiać na blogu kryje się jednak poniżej.

Kurs musi być dobry.

Musi naprawdę być wartościowy i doskonale napisany pod względem merytorycznym. W Internecie wizerunek to podstawa. Dajesz ludziom kiepskiej jakości wiedzę, to posiadasz kiepski wizerunek, co przekłada się na kiepskie zarobki.

Wskazówką następną jest stara zasada, aby nie odkrywać wszystkich kart od razu. Nigdy nie dawaj kursu w całości w pierwszym mailu. Podziel go na małe, strawne fragmenty, które rozłożysz na siedem czy dziesięć maili. Ludzie ze względu na gigantyczną ilość spamu niechętnie dają swoje maile, których używają często. Zamiast tego zakładają jednorazowe maile, aby tylko odebrać nasz kurs i zniknąć.

Same maile z początku możesz wysyłać w częstotliwości jednego dziennie, a później zwiększyć przedział czasowy pomiędzy kolejnymi mailami do dwóch, trzech, a czasem nawet większej ilości dni. W żadnym wypadku, nigdy, nie możesz zasypywać swoich subskrybentów zbyt dużą ilością maili. Jeśli to zrobisz, to szybko wypiszą się z Twojej listy.

To były podstawowe zasady na temat tego, jak wygląda atrakcyjny e-mail marketing. Dzięki tym zasadom będziesz sprawnie pozyskiwał subskrybentów oraz sprawisz, że niewiele osób z Twojej listy się wypisze, a wtedy dzieli Cię już tylko jeden krok od wykorzystania tego.


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.