niedziela, 1 lutego 2015

Marketing mobilny - reklama idzie w ruch za konsumentem.

Marketing mobilny - reklama idzie w ruch za konsumentem.


Autor: Oscar Klus


Twój Klient właśnie wyszedł z domu. Zabrał ze sobą portfel, klucze do domu i oczywiście nie zapomniał o laptopie oraz komórce. Jak wykorzystać urządzenia mobilne konsumenta w celach marketingowych?


Urządzenia przenośne stały się niemal jak nasz cień, który podąża za właścicielem w każde miejsce.


Przesyłanie wiadomości typu Rich Media - cel?

Dotarcie do dzisiejszego mobilnego konsumenta – dokładnie tam, gdzie jest.

Usługa przesyłania wiadomości marketingowych przy pomocy Wi-Fi, to dzisiejsza bezpośrednia platforma marketingowa.

Konsument wyposażony w laptopa, telefon czy też inne osobiste urządzenia przenośne, sam w sobie staje się nośnikiem i odbiorcą przekazów reklamowych.

Mobilny Internet sprawia, że z łatwością możemy planować akcję marketingowe – targetowanie.

Czy wiesz, że możesz dotrzeć z przekazem reklamowym, aż w ponad 4500 punktach HotSpot w całej Europie, a ponad 1,000,000 wiadomości może zostać doręczonych klientom każdego miesiąca?

Jak mądrze wykorzystać możliwości? ( bluetooth marketing oraz hotspot marketing)

Jest w czym wybierać: video, audio, sondaże, animacje, gry, konkursy, promocje, a nawet statyczne i interaktywne treści. Wszystko to dzięki technologiom bezprzewodowym.

Cała siła przekazu polega na tym, że konsument otrzymuje konkretną wartość (np.: możliwość korzystania z darmowego punktu hotspot) w zamian za obejrzenie przekazu reklamowego.

Zaangażowanie klienta oraz reklamodawcy wynosi 1:1.

Brak zewnętrznych kosztów przyłączania się reklamodawców czyni usługę bardziej opłacalną i w rezultacie oferuje znacznie wyższy zwrot z inwestycji niż w innych aktualnie stosowanych systemach przesyłania wiadomości na komórkę (np. SMS lub MMS)

Najważniejsze zalety.

1. Dociera do wartościowego, ale trudnego do uchwycenia, mobilnego (przemieszczającego się) konsumenta.

2. Zaangażowanie reklamodawcy i klienta - 1:1.

3. Pozytywne kojarzenie marki - reklamodawca jest postrzegany jako wspierający darmowy dostęp do Internetu.

4. Przyłączanie się konsumentów odbywa się jako część procesu uzyskania dostępu do darmowej usługi.

5. Uzupełnia inne media OOH (np., indoor /outdoor)

6. Możliwości adresowania wiadomości do danego targetu.

7. Dotarcie przez szeroki zakres urządzeń oraz zróżnicowane profile konsumenckie.

8. Różnorodność formatów wiadomości, technologii oraz typów treści.

9. Zarządzanie kampanią i szczegółowe raportowanie.

10. Najniższe koszty mobilnej kampanii.

System wykorzystuje strategiczną pozycję Wi-Fi na dzisiejszym rynku i zapewnia reklamodawcom nowe, ukierunkowane, opłacalne, interaktywne oraz mobilne rozwiązanie przesyłania wiadomości.

Przekaz przykuwa uwagę i wzmacnia lojalność dzisiejszego konsumenta posiadającego wiele urządzeń z aktywnym Wi-Fi.

Docieraj do coraz większej ilości odbiorców.

Mobilni abonenci są zachęcani do korzystania z tanich sieci Wi-Fi oraz HotSpot.

Świadczą o tym nawet informacje zamieszczane w restauracjach lub kawiarniach, które kuszą klienta darmowym dostępem do Internetu.

Platforma mobilnego marketingu w coraz większym stopniu staje się strategicznym składnikiem każdej kampanii reklamowej.

Wysyłaj wiadomości na więcej przenośnych urządzeń.

Masz wybór! Komunikat można wysłać do urządzeń z aktywnym Wi-Fi – to nie tylko telefony komórkowe i urządzenia PDA, ale również urządzenia Wi-Fi, jak iPod Touch, konsole do gier, aparaty fotograficzne itp., bez których ludzie nie potrafią żyć i które stają się z każdym rokiem bardziej dostępne.

Jaki jest wzrost ilości posiadanych przez konsumentów urządzeń podręcznych?

85% telefonów komórkowych sprzedanych w 2009 r. będzie wyposażonych w Wi-Fi!

Urządzenia takie, jak iPhone, iPod Touch i inne urządzenia Wi-Fi również cieszą się coraz większą popularnością.

Pozytywne kojarzenie marki wśród konsumentów.

Wysoka przepustowość łączy i niski (zerowy) koszt sieci Wi-Fi oznacza, że konsumenci chętnie korzystają z rozwiązań opartych o Wi-Fi:

Warto się przyłączyć ponieważ:

- konsument otrzymuje darmowy dostęp do Internetu w zamian za zgodę na otrzymywanie wiadomości, informacji o promocjach i komunikatów reklamowych.

- brak kosztów sieciowych (dla konsumenta) związanych z otrzymywaniem wiadomości, ściąganiem danych, lub też wysłaniem pierwszej wiadomości tekstowej o przyłączeniu się lub kolejnych odpowiedzi systemowych.

- ściąganie i wyświetlanie treści wiadomości jest szybkie, a wiadomość nie jest podzielona (brak dzielenia dłuższych treści na kilka wiadomości)

- procent odpowiedzi/ liczba uczestników promocji, konkursów, jest bardzo wysoka ze względu na wymianę wartości

- bardzo pozytywne kojarzenie marki reklamodawców „finansujących” bezpłatne Wi-Fi.

- niski koszt dotarcia do jednostki

- szybki zwrot inwestycji

Sukces.

Główną ideą stojącą za sukcesem platform WMS jest tzw. „przekazowy” bezpłatny model Wi-Fi.

Konsumentowi oferuje się zdolność uzyskania dostępu do Internetu w zamian za zapoznanie się z wiadomością sponsora / reklamodawcy.

Rezultatem jest niezależny, doraźny system przyłączania się – konsument musi wyrazić zgodę na dostarczanie mu wiadomości (ogłoszeń reklamowych) w zamian za darmowy dostęp do Internetu.

Wsparcie innych mediów.

WMS jest wspaniałym uzupełnieniem istniejących kampanii medialnych indoor oraz outdoor.

Zdolność geolokalizacji platformy WMS pozwala na adresowanie kampanii do tych lokalizacji lub miejsc, gdzie media (np. ekran, plakat, billboard) zostały wcześniej umieszczone.

Kampanie WMS mogą być realizowane w postaci kuponów (z kodami kreskowymi), sondaży, oraz, opartych na sieci interaktywnych odsyłaczy do inicjatyw marketingowych, w których odpowiedź jest bezpośrednia i skoordynowana.

Rezultatem jest złożona struktura kampanii przynosząca duże zyski i znaczny zwrot z inwestycji.

Adresowanie wiadomości.

WMS oferuje zakres opcji adresowania wiadomości, które są unikalne.

Geograficzne:

wiadomości mogą być wysyłane do specyficznych regionów geograficznych - począwszy od prowincji po obszary wielonarodowe lub pod wybrane kody pocztowe.

Typ miejsca:

w przypadku wiadomości profilowanych, istnieje możliwość przesłania ich w określonych punktach – np.: galeria handlowa.

Urządzenia:

różne wiadomości lub typy treści mogą być wysyłane na specyficzne typy urządzeń przenośnych pozwalając reklamodawcom prezentować ich wiadomości w możliwie najlepszy sposób (wykorzystując optymalne możliwości techniczne urządzenia)

Niektóre z urządzeń współpracujących z Wi-Fi:

Laptopy oraz Notebooki PC - Windows / Mac / Linux

Netbooki - Asus EeePC, HP Mini-Note, itp.

Urządzenia podręczne Apple – iPhone, iPod

Blackberry –Bold, Pearl, Curve

Nokia - N-Series, Supernova

Sony Ericsson – SmartPhone

Podręczne konsole do gier - Nintendo DS, SONY PSP

Wi-Fi aktywne aparaty cyfrowe - Nikon, Sony, Kodak, itp.

Niektóre z proponowanych formatów:

Laptop IMAGE format

770x500 Live Area (max. rozmiar wyświetlania)

Rozmiary ogłoszeń (standardy IAB): 180x150, 300x250, 336x280

Format treści: GIF, JPEG, Flash

Laptop VIDEO format

770x500 Live Area

Video Area: Zmienny

Odsyłacz uwierzytelniający do Internetu pojawia się po tym, jak wiadomość zostaje przyjeta.

Wszystkie formaty zawierają odsyłacz URL do strony internetowej sponsora lub innego źródła Online.

Format Podręcznego urządzenia Apple (iPhone, iPod)

Rozmiar ogłoszenia: aż do 300 x 150 max. [zawiera instrukcje MMA] - (180x150)

Format treści: GIF, JPEG, animowany GIF, brak Flash (iPhone nie posiada funkcji Flash)

Podręczny format inny niż Apple (SmartPhone, urządzenie do gier, itp.)

Rozmiar ogłoszenia: 300x50 [wytyczne MMA]

Format treści: GIF, JPEG, animowany GIF (brak funkcji Flash)

Wszystkie formaty zawierają odsyłacz URL do strony sponsora.

Sieci dzierżawione lub własne.

Poprzez instalowanie punktów Wi-Fi HotSpot w swoich punktach sprzedaży, firmy mogą stworzyć własne sieci przesyłania wiadomości WMS, aby w sposób bardziej efektywny wspierać wprowadzanie na rynek nowych produktów, promocji, programy lojalnościowe, rekrutacje itp. – wszystko to podczas dostarczania konsumentom wartościowego darmowego połączenia z Internetem.

Oferowanie bezpłatnego Wi-Fi przynosi ze sobą sprawdzoną dodatkową wartość, jaką jest przyciąganie większej ilości klientów do konkretnych miejsc, zwiększenie ogólnej sprzedaży oraz zysków dla firmy.

Długość korzystania z Internetu, filtrowanie treści oraz specyficzne wymagania w związku z logowaniem mogą być ustalane przez właściciela sieci (w sposób umożliwiający kontrolę firmy nad dostępem do danych treści)

Sondaże wśród klientów mogą być zawarte w miksie wiadomości- celem uzyskania wartościowych danych rynkowych.

Co więcej?

Sieć WMS może być używana do wspierania strategicznych marketingowych programów kooperacyjnych, oraz może generować dochody przyrostowe poprzez „odsprzedanie” wykazu wysyłanych wiadomości partnerskim markom, produktom lub usługom.

Raporty i zarządzanie.

Wszyscy partnerzy i reklamodawcy sieci WMS mają dostęp do portalu, który dostarcza raporty dziennie, tygodniowe, miesięczne oraz roczne - w czasie rzeczywistym lub w trybie archiwalnym.

Kampanie mogą być także konfigurowane i adresowane pod kątem położenia geograficznego lub typu miejsca.

Nowe cechy na rok 2009 r.

Konfiguracja programu narzędziowego pozwoli na samodzielne zamieszczanie i planowanie treści wiadomości przez reklamodawcę.

Reklamodawcy będą mieli do swojej dyspozycji zautomatyzowane narzędzia do zarządzania kampanią oraz raporty kosztowe – wszystko w trybie Online.

Opracowanie: Egelados Entertainment Ltd.


Dobry link do e-marketingu. www.blog.egelados.eu Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Rzecz o E-Marketingu

Rzecz o E-Marketingu


Autor: Andrzej Klimek


Dlaczego mówimy o e-marketingu, a procesu marketingu telewizyjnego nie nazywamy np. t-marketingiem? Rozprawkę o e-marketingu czas zacząć. Podstawowe zasady... ku polemice.


Dlaczego mówimy o e-marketingu, a procesu marketingu telewizyjnego nie nazywamy np. t-marketingiem? Spowodowane jest to genezą nazewnictwa narządzi sieciowych będących u podstaw rozwoju internetu (m.in poczta elektroniczna). Jednak nie jest to najważniejszy argument potwierdzających fakt istnienia e-marketingu. Marketing sieciowy jest tak różny od dotychczasowych form reklamowych, że nazywanie go zwykłym marketingiem byłoby krzywdzące.

“Rozprawka o metodzie”

E-marketing przybiera różnorodnych form: zawiera twardą reklamę wizerunkową (wielkoformatowa reklama graficzna), narzędzia aktywizacji sprzedaży oraz ePr. W moich rozważaniach nie chciałbym zajmować się reklamą wizerunkową, gdyż ona z samego założenia jest pewnego rodzaju hazardem. Firmę inwestująca w swój wizerunek stać jest na to, aby dwie kampanie reklamowe na trzy, były nieudane i przyniosły wysokie straty, ponieważ trzecia kampania spowoduję znaczące zwiększenie udziału w rynku np. o 10%. Udział ten firma próbuje utrzymać w długim okresie czasu i dzięki temu uzyskuję dochody kilkakrotnie przewyższające koszty tych trzech gier hazardowych.

Dla wszystkich firm MŚP oraz firm nie działających na największych rynkach (np. spożywczym, telekomunikacyjnym) najważniejszą kategorią reklamy jest ePR i promocja oparta o aktywizację sprzedaży. W sieci internet wykształciło się wiele form promocji opartej o sprzedaż np. programy partnerskie, w których ryzyko reklamodawcy jest zerowe, a ciężar sprzedaż należy do firmy-partnera. Wiele firm opiera swoją sprzedaż wyłącznie o tzw. zasady partnerskie i odnosi w tych działaniach sukces. Jednak prowadzenie polityki sprzedaży wyłącznie poprzez programy partnerskie prowadzi do obniżenia prestiżu i wpływa niekorzystnie na Pi-aR. Taka zależność powstaje wtedy, gdy na rynku internetowym wielu partnerów oferuję te same usługi. Klient ma wrażanie, że jest agitowany usługą, a jej jakość jest niepewna.

“Jak Pan sprzeda, to porozmawiamy…”

Kierunek rozwoju sieci prowadzi do specjalizacji usług i dzięki temu wszelkie formy promocji są celniejsze, a skuteczna kampania reklamowa wymaga mniejszych nakładów finansowych - zgodnie z zasadą target a potem cena. Wobec takiego układu sił serwisy tematyczne tworzą własne systemy reklamowe oparte o najważniejsze wartości dla reklamodawców danej branży.

Idealnym rozwiązaniem dla reklamodawców internetowych jest minimalizacja ryzyka gry marketingowej poprzez narzędzia pozwalające na kontrolę kosztów i określanie realnych zysków. Narzędzia takie sprawiłyby, że marketing stałby się przewidywalny i bardziej namacalny. To nieocenione narzędzie dla małych firm, które otrzymywałyby określoną stawkę procentową za poniesiony koszt marketingowy.

ePR - trwalszy rodzaj marketingu

Pi-aR jest wszechobecny w sieci od zarania jej dziejów. Odpowiada na pytanie: dlaczego wybieramy ofertę firmy x, a nie y. PR w sieci przybiera formę długofalowej reklamy wizerunkowej, najczęściej opartą o prawdziwe lub fikcyjne zdanie klientów.

Każdy świadomy użytkownik sieci, przed wyborem nowego produktu lub usługi obserwuję opinie klientów. Takie zachowanie jest racjonalne i pozytywnie wpływa na rynek, jednak należy pamiętać o wielu manipulacjach wynikających z najważniejszej cechy internetu - wolności. Wobec takiej tezy należy przypuszczać, że z biegiem czasu webmasterzy będą na różne sposoby ograniczali możliwość wpływania na opinie przez nierzetelnych użytkowników sieci.

W gwoli podsumowania

E-marketing możemy podzielić ze względu na metody dotarcia do klientów i wpływania na ich zachowania. Jednak najważniejszą zaletą marketingu w sieci jest jego elastyczność. Wpływa ona na ryzyko inwestycji w reklamę i skuteczność dotarcia do klientów.

W ostatnim zdaniu chciałbym zaapelować do rzeszy webmasterów o zaangażowanie w spełnianiu potrzeb użytkowników sieci - na wyrost. Istnieją dwie drogi do osiągnięcia wysokich zysków: praca na dwa etaty albo…innowacyjność.

Artykuł pochodzi z MultiBloga Pasjonat >>


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Sekret obcowania z ludźmi

Sekret obcowania z ludźmi


Autor: Barbara Uher


Ten krótki artykuł mówi o podstawie obcowania z ludźmi. Te podstawowe prawdy o ludzkiej naturze są niezmiernie ważne dla każdego managera firmy MLM.


Obserwując zachowania ludzi i po przeczytaniu kilku książek utwierdziłam się w przekonaniu o słuszności pewnego zrozumienia ludzkiej natury.

Poznanie ludzkiej natury jest niesłychanie istotne, jeśli chcesz stać się kompetentnym przywódcą, to rozpoznanie tego, kim i czym są ludzie, a nie tego, kim sądzisz, że są ani tego, kim chcesz by byli.
LUDZIE UWIELBIAJĄ SKUPIAĆ UWAGĘ NA SOBIE- NIE NA TOBIE!
KOCHAJĄ MÓWIĆ O SOBIE!
Dla innych oni sami są o wiele bardziej interesujący niż ty.

Może te prawdy są dla ciebie oczywiste, ale ja pisze o tym bo jestem przekonana o sile powtórzeń i przypomnień nawet prawd bardzo oczywistych.
Chyba jeszcze wiele z nas jest nauczonych przyjść do kogoś i "wyklepać prezentacje" lub co gorsza opowiadać całymi godzinami. O tak! Masz przecież mnóstwo informacji, tyle do powiedzenia o swojej firmie, produktach, biznesie i to wszystko chcesz powiedzieć na pierwszej prezentacji, podzielić się tymi wspaniałymi wiadomościami...
I co? I bardzo często zdarza się, że taki świeży grunt "przygotowany pod wysiew" zalejesz tak bardzo, że bardzo długo nic tam nie wyrośnie.

Oczywiście takim zachowaniem potwierdzasz tylko, teorię o której piszę. Lubisz mówić o sobie i swoim nowym biznesie. Koło się zamyka? Niekoniecznie.

Trzeba po prostu uznać to za naturalne dla kożdego człowieka, dla ciebie też.
Interesujemy się przede wszystkim sobą.

Jednak świadomość tego powinna teraz stanowić podstawę, na której będziesz opierać się w postępowaniu z innymi. Ta świadomość da ci sprawność i władzę w tej dziedzinie. Zdaję sobie sprawę, że to nie jest takie łatwe jak się może wydaje. Wymaga treningu. Ale jeśli zrezygnujesz z przyjemności mówienia o sobie od razu zauważysz jak interesujący są twoi rozmówcy, co ich "boli", co się podoba, a co nie, a najważniejsze: jakie są ich potrzeby. I wtedy zorientujesz się czy w ogóle masz im do zaoferowania coś co jest im potrzebne.
http://barbarauher.suportio.pl


htp://barbarauher.suportio.pl Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Pytaj Słuchaj Chwal

Pytaj Słuchaj Chwal


Autor: Barbara Uher


Jak z "milczka" stać się interesującym rozmówcą? Co zrobić żeby ludzie chcieli z nami rozmawiać? O czym rozmawiać z potencjalnym partnerem biznesowym?


Przeglądając ogłoszenia różnych firm MLM interesujące jest jakie mają wymagania co do swoich przyszłych partnerów.
Mile widziane są osoby łatwo nawiązujące kontakty, otwarte, tzw. "dusza towarzystwa".
A co zrobić jeżeli już jesteś partnerem firmy MLM, zafascynowały cię możliwości finansowe, zrozumiałeś plan marketingowy, ale nie radzisz sobie zbytnio w kontaktach z innymi, jesteś takim rodzinnym milczkiem?
Jesteśmy tak cudownie stworzeni, że możemy się uczyć, trenować, doskonalić.
Wykorzystaj to!!!
Co ciekawe, aby odnieść sukces w tej dziedzinie (obcowania z ludźmi) wcale nie musisz zaczynać od nauki wygłaszania przemówień. Nie musisz też, nagle na spotkaniu zakładać sztucznej dla siebie "maski" bo twoi rozmówcy bardzo szybko cie rozszyfrują i to oni przejmą kontrolę nad rozmową i nad całym spotkaniem.

Ludzie kochają mówić o sobie. A jak sprawić żeby mówili?
Na początek naucz się zadawać pytania bo wtedy oni będą mówić, ale ty będziesz kierować rozmową. W naszej firmie nazywamy to rozgrzewką, budowaniem relacji. Nigdy nie dopuść do tego aby robić to mechaniczne. Wszystko musi odbywać się naturalnie i szczerze.

W tej części spotkania chcesz się jak najwięcej dowiedzieć o swoich rozmówcach by dalej prowadzić spotkanie tak aby było ono jak najbardziej interesujące dla nich.
-Na czym polega twoja praca?
-Od jak dawna pracujesz w tej firmie?
-Czy to twoje rodzinne miasto?
-Co myślisz na ten temat...?
-Jak udały się wam wakacje?
-itp.
Jeśli pozwolisz ludziom mówić o nich samych, zostaniesz uznany za bardzo interesującego rozmówce!

Jest jeszcze jedna ogromnie ważna sprawa.
Ty, ja i wszyscy ludzie mamy pragnienie by być ważnym i zyskać uznanie. To jeden z kamieni węgielnych udanych relacji międzyludzkich.
Uważnie słuchaj ludzi- to najpewniejszy sposób by poczuli się ważni
Chwal ludzi- jednak tylko szczerze ( nie mów, że mieszkają w pięknej okolicy, jeżeli za oknami widać dymiące fabryki;)
Zapamiętuj imiona i często wtrącaj w rozmowie imiona rozmówców
Zanim odpowiesz na pytanie odczekaj 2, 3 sekundy. W ten sposób odczują, że myślisz o tym co powiedzieli i było to warte zastanowienia.
Bądź zawsze punktualny.
Nikogo nie pomijaj. Jeżeli zwracasz się do małżeństwa, może całej rodziny nie skupiaj uwagi tylko na jednej osobie. Staraj się z każdym nawiązać choć niewielki kontakt.


http://barbarauher.suportio.pl Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Najskuteczniejszy amerykański marketing

Najskuteczniejszy amerykański marketing


Autor: Hubert Dudek


W USA prowadzony jest jeden z najskuteczniejszych marketingów. Czy wiesz, że w USA są produkty które świetnie sprawdzały by się na Polskim rynku? W większości jeszcze ich nie ma z powodu bariery językowej. Jeśli masz zapał do działania i chęć przestudiowania artykułów w języku angielskim to zapraszam do artykułu.


W USA jest wiele osób które prowadzą skuteczny i bardzo efektowny marketing. Dlaczego w Ameryce jest tak wielu milionerów? Ponieważ może przeciętny Amerykanin nie wie gdzie leży Polska ale znają się świetnie na marketingu i sprzedaży detalicznej.

Amerykanie mają jednych z najskuteczniejszych handlowców na świecie. Nie potrzebują znać geografii żeby robić duże pieniądze. Wyobrażacie sobie sytuację kiedy możecie prowadzić zupełnie darmowy marketing a mieć ogromne efekty w sprzedaży swoich produktów czy produktów z programów partnerskich?

W USA jest wiele sposobów które świetnie działają tylko dlatego, że są proste i skuteczne. A jak mawiają ludzie sukcesu "szczegół tkwi w prostocie". Najprostsze rozwiązania są najlepsze.

Teraz przejdźmy do konkretów. Z pośród wielu darmowych sposobów na marketing jednym z najlepszych są dwie sprawy:

- Po pierwsze sprzedaż swoich produktów na skale światową, tak robi wielu amerykańskich milionerów. Przykład: Bill Gates założyciel firmy Microsoft, Rober Kiyosaki autor takich tytułów jak: ,,Bogaty ojciec, biedny ojciec" i wiele innych. To jest pierwsza ważna sprawa aby zarabiać duże pieniądze, poszerzać rynek.

- Artykuły to jeden z najlepszych form reklamy. Nie wiem dlaczego tak jest ale mogę się domyśleć, że ludzie piszący artykuły po prostu mają pewne doświadczenie którym się dzielą dlatego jest to najlepsza forma kontaktu z potencjalnym klientem.

Cóż, chciałbym dodać, że Polski rynek jest nadal nie nasycony i uważam, że każdy ma ogromne możliwości zarabiania pieniędzy. Co musimy zrobić aby je zarabiać? Przekonać się o tym, że proste rozwiązania mogą dać lepsze życie.

Najważniejsze jest to aby uczyć się od najlepszych. Dlatego od pewnego czasu czytam artykuły a języku angielskim. Większość produktów daje niesamowite rozwiązania naszych problemów.

Podam kilka przykładów jak amerykański marketing przekłada się na pieniądze.
Jak już wspomniałem amerykański marketing jest najskuteczniejszy nie dlatego, że mają dostęp do informacji, których my nie mamy ale dlatego, że oni są krajem o charakterze zarządzającym. Dlaczego? Ponieważ my w kraju mamy nadal około 60% produkcji własnej a reszta to import. Amerykanie skupiają się na zarządzaniu dlatego ich produkcja własna wynosi około 20% a reszta to import.

Najlepiej zarabiające firmy na świecie prowadzą sprzedaż produktów, które nie są produkowane w kraju a poza jego granicami. Dlaczego tak jest? Ponieważ promowanie produktów i ich sprzedaż za naszym pośrednictwem jest dużo korzystniejsza niż narażanie się na koszty produkcji. W naszym kraju oprócz kierowników, dyrektorów najlepiej zarabiający to: handlowcy, doradcy kredytowi, doradcy finansowi, deweloperzy. To wszystko są pośrednicy.

Marketing jest też swego rodzaju pośrednictwem dlatego uważam, że w tym kontekście trzeba zacząć sprzedawać za pośrednictwem innych. Jak wspomniałem jeśli macie stronę, umieszczajcie artykuły, niech będzie ich jak najwięcej bo im więcej artykułów tym więcej odwiedzin.

Na koniec chce dodać, że amerykanie potrafili stworzyć takie programy, które same automatycznie tworzą nowe artykuły na podstawie kilku innych lub są programy do automatycznej gry na giełdzie walutowej Forex. I myślę, że to jest najlepszy dowód na to, że amerykanie maja większą wiedzę na temat inwestowania i marketingu. Dlatego polecam czytajcie anglojęzyczne artykuły a na pewno osiągniecie sukces.

Polecam, ja skorzystałem i otrzymałem wiedzę, której musiał bym się uczyć latami:
http://9c20f570vdrv6qd6tbweqfykcj.hop.clickbank.net/
Życzę sukcesów i pozdrawiam Hubert Dudek http://dobrainwestycja.blogspot.com/ Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.