sobota, 17 września 2016

Po co firmie fanpage?

Po co firmie fanpage?


Autor: Justyna Szczęsna


Media społecznościowe stały się nieodłącznym elementem komunikacji biznesowej. Sytuacja ta wynika z wprowadzenia przez nie nowych rozwiązania mających na celu profesjonalną promocję marki.


Jednym z nich jest tak zwany fanpage, innymi słowy oficjalny profil firmy w sieci internetowej. Dzięki swojej dostępności, stanowi szybki, a przede wszystkim tani sposób na komunikację między tobą i twoimi odbiorcami. Pytanie tylko: po co?

Buduje świat przeżyć

Promując swoją markę, koniecznie pamiętaj o następującej zasadzie: ty – jako przedsiębiorca, nie sprzedajesz konsumentowi produktu czy usługi. Ty oferujesz mu pewien świat przeżyć - stan, którego doświadczy po waszej transakcji. Fanpage daje ci możliwość zobrazowania tej jakości życia. Przedstawiając odbiorcy swoją markę, musisz ukazać mu to, kim będzie, gdy wejdzie w jej posiadanie. Mężczyzną walczącym o dobrą kondycję? Nowoczesną i świetnie wyglądającą mamą? Nastolatkiem, uprawiającym sporty ekstremalne? Ludzie bowiem kupują dobra dla własnej autoprezentacji. To one ich identyfikują i o nich mówią. Tworząc fanpage, masz możliwość opowiedzenia swojej historii. Możesz sprawić, że konsumenci będą chcieli zostać jej częścią.

Buduje zaufanie

Kiedy konsument poczuje, że to właśnie twoja marka go definiuje, na pewno zacznie sprawdzać jej wiarygodność. Musisz wzbudzić w nim zaufanie. I tu pojawia się kolejna zaleta fanpage’a. Stanowi on bowiem formę otwartego dialogu między tobą, a twoimi odbiorcami. Mając go, pokazujesz, że nie boisz się oficjalnej konfrontacji. A to znów oznacza, że nie masz nic do ukrycia. Dodatkowo taka forma komunikacji daje ci możliwość ukazania swojej marki w oczach innych. Pamiętaj, firmy, które same o sobie mówią w superlatywach nie są postrzegane jako uczciwe, a wręcz przeciwnie. To rekomendacje innych budują zaufanie kolejnych, a nie twoje zapewnienia.

Powiększa krąg odbiorców i podtrzymuje relacje z obecnymi

Oprócz tworzenia świata przeżyć i budowania zaufania, fanpage jest również wspaniałym sposobem na podtrzymywanie relacji z konsumentami oraz poszerzanie kręgu odbiorców. Poprzez dzielenie się różnorodnymi informacjami z zakresu zainteresowań twojej grupy docelowej lub organizowanie spotkań tematycznych, zaciskasz więzi między wami. Ukazujesz, że macie wspólne zamiłowania. Łączy was to samo przesłanie. Możesz również dystrybuować wśród swoich odbiorców kody rabatowe bądź inne upominki, wyrażając w ten sposób wdzięczność za oddanie twojej marce. Organizując ciekawe konkursy, masz szansę na poszerzenie swojego kręgu działań o kolejne listy kontaktów.

Fanpage jest bardzo przydatnym narzędziem promocji oferowanym przez serwisy społecznościowe. W zależności od strategii tworzenia wizerunku marki, może on okazać się dobrym wsparciem dla innych działań marketingu internetowego.


Emocni.pl - agencja interaktywna Warszawa

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

3 niezbędne narzędzia w marketingu partnerskim

3 niezbędne narzędzia w marketingu partnerskim


Autor: Artur Wiktor


Czytając artykuł dowiesz się o trzech podstawowych narzędziach, które są niezbędne do skutecznych działań w marketingu, nie tylko partnerskim. Każdy początkujący ebiznesman powinien zwrócić na nie uwagę, ponieważ wnoszą one wiele, do Twojego biznesu i przy okazji budują Twój wizerunek. Jest to pierwszy krok do budowy marki eksperta w Twojej niszy.


- Co należy zrobić,aby odnieść sukces w marketingu partnerskim ?

- Jakie są składniki historii zarabianiu w programach rekomendacji?

- Czy istnieje skrót do znalezienia się na szczycie liderów?

Na wszystkie te pytania, postaram się odpowiedzieć w trzech krótkich wpisach o narzędziach, podstawowych narzędziach Marketingu Partnerskiego.

Mimo że marketing partnerski jest reklamowany jako jeden z najprostszych i najbardziej skutecznych sposobów na zarabianie pieniędzy w internecie, to nie jest jednak, takie proste jak się wydaje. Mądry lider marketingu wie jak ustalić plany każdego działania i wykonuje je w najlepszy sposób jaki potrafi. Powinien także zwiększyć potencjał do zarabiania poprzez wykorzystanie odpowiednich narzędzi niezbędnych do udanego marketingu partnerskiego. Skonsultowałem z innymi liderami marketingu, jakie narzędzia są podstawowe, aby tutaj skutecznie działać. Będę opisywał je kolejno w trzech częściach.

Ważne Narzędzie nr 1 : własna strona/blog WWW

Najważniejszym i niezbędnym narzędziem w marketingu partnerskim jest własna strona internetowa, czy też blog. Pierwszym krokiem w każdej skutecznej działalności rekomendacji jest zbudowanie dobrej, wiarygodnej i profesjonalnie wyglądające strony internetowej. Twoja strona musi być o krok dalej od wszystkich innych działań marketingowych konkurencji. Tak więc, należy najpierw zbudować stronę internetową, przyjazną dla użytkownika, która będzie odwołaniem do potencjalnych klientów i zachęci ich do współpracy z Tobą.

Pamiętaj, nieważne czy zaczniesz od bloga czy od strony internetowej (najlepiej połączyć obie kwestie), ważne aby dawać ludziom odpowiednio wartościową treść!

Należy wziąć pod uwagę, że najczęściej internauci nie szukają idealnego programu partnerskiego. Oni szukają wartościowych treści, i osobę która im poważnie pomoże. Przede wszystkim, zadbaj o to, aby Twoja strona była pełna oryginalnych, istotnych i przydatnych treści. Ludzie kochają artykuły, które są atrakcyjne i pomocne. Należy pamiętać, że w Internecie, treść jest królem. Dobrej jakości treści będą budować nie tylko wiarygodność, może również pomóc osiągnąć wyższą pozycję w rankingu wyszukiwarek. Zamieszczając odpowiednie i przydatne artykuły, możesz uwiarygodnić swoją osobę w dziedzinie marketingu partnerskiego, co przełoży się na świetne wyniki. Ustanowienie dobrej reputacji jest dobrym krokiem w budowaniu bazy lojalnych konsumentów.

Ważne Narzędzie nr 2 : Autoresponder + bonus (cz.2)

Konkurencja nigdy nie śpi w świecie Internetu. Zawsze musisz być o jeden krok dalej przed swoimi rywalami, aby upewnić się, że robisz znaczący udział w rynku docelowym branży. Dlatego też,należy użyć wszelkich możliwych środków, aby zachęcić ludzi nie tylko do odwiedzenia Twojej witryny, ale także do zostawienia maila. Dzięki temu masz stały kontakt z ludźmi i możesz budować odpowiednie relacje. Budowanie listy opt-in e-mail (listy adresów mailowych)jest jednym z najlepszych sposobów, aby gromadzić potencjalnych współpracowników. Oferta biuletynu lub e -zina.

Bardzo dobrym posunięciem jest oferowanie przydatnego prezentu, które zachęcają potencjalnych klientów, aby zostawili Ci swój adres mailowy. Możesz przedstawić darmowe oprogramowanie, e-book,dostęp do ekskluzywnych usług, czy też innych gratisów. Pamiętaj, że one również muszą być wartościowe dla Twoich przyszłych współpracowników.

Ważne narzędzie nr 3 : Ruch na stronie/blogu (cz.3)

Znaczenie dużego ruchu na Twojej witrynie jest bardzo ważne. Ruch przekłada się na większą listę e-mail, z kolei większa lista mailowa przekłada się na Twoje zarobki. Przyciąganie ludzi do Twojej witryny powinno być pierwszym krokiem, jaki należy przeprowadzić po ustawieniu autorespondera. Powinieneś zrobić wszystko, aby osiągnąć wysoki ranking w wyszukiwarkach. Dlatego też,w celu zwiększenia ruchu pisz dużo wartościowych treści oraz dosłownie rozdawaj darmową wiedze.

To tylko trzy z wielu narzędzi, które pomogą Ci korzystać z efektywnego marketingu partnerskiego, tak, aby zmaksymalizować potencjał zarobkowy. Możliwości są nieograniczone. Jedynie możesz osiągnąć sukces po przez, kreatywność, pomysłowość i determinację. Zawsze możesz zbadać inne pomysły i dostosować inne strategie, które uważasz, że mogą pomóc Ci stać się dobrze postrzeganym liderem marketingu partnerskiego.

Baw się dobrze!


Pozdrawiam

Artur Wiktor

Źródło: Blog - Skuteczna Dźwignia Zarobkowa

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Sieci społecznościowe jako źródło reklamy

Sieci społecznościowe jako źródło reklamy


Autor: Justyna Szczęsna


Rynek reklamy dążąc do zwiększenia efektywności, nieustannie szuka nowych rozwiązań. W erze gwałtownego rozwoju sieci społecznościowych nie mógł pozostać im obojętny. Nic dziwnego, jako szczegółowo opisany i powszechnie dostępny zbiór konsumentów, stanowią one wręcz perfekcyjne miejsce dla przekazów reklamowych.


Czym są sieci społecznościowe?

Sieci społecznościowe, z angielskiego nazywane także social media, to po prostu skupione w jednym miejscu grupy internautów. Dla reklamodawców stanowią apetyczny kąsek, gdyż są to osoby, połączone ze sobą poprzez przyjaźń, pokrewieństwo, zainteresowania, różne pasje, rozwiązywane problemy i tym podobne. Innymi słowy, to gotowe grupy docelowe. Nie trzeba się zbyt długo zastanawiać, aby zauważyć, że daje to możliwość wręcz ekspresowego dotarcia do pożądanych konsumentów. I z tego właśnie powodu sieci społecznościowe w dość krótkim czasie stały się źródłem reklamy.

Jak wygląda reklama w sieciach społecznościowych?

Reklama w sieciach społecznościowych wygląda trochę inaczej niż ta tradycyjna, znana nam wszystkim. Tu potrzebna jest akcja. Wynika to z tego, że zazwyczaj ma ona odrębny cel. Jest nim stworzenie grupy stałych entuzjastów marki, a nie po prostu zwrócenie uwagi na produkt poprzez specjalną zniżkową ofertę. Jak więc wygląda reklama w sieciach społecznościowych? Każda z platform daje inne możliwości, głównie jednak opiera się ona na mechanizmach PPC i CPM. Stworzenie miejsca dla przyszłych zwolenników marki to jednak podstawa. Tam bowiem zaprowadzi ich link sponsorowany, który wyświetla się wybranej przez reklamodawcę grupie docelowej. I to tam znajdą oni przekaz, który powinien ich zachęcić do pozostania i rozpoczęcia otwartego dialogu, wyrażania swoich opinii i zadawania pytań, okazywania radości bądź niezadowolenia. Sieci społecznościowe ze względu na swoją specyfikę to miejsce, w którym głównie wykorzystywane są wszelkie niestandardowe formy marketingu, jak kampanie wirusowe, buzz marketing czy forma MOM.

Jakie korzyści może przynieść reklama w sieciach społecznościowych?

Social media dają branży reklamowej idealne warunki do zwiększenia wiedzy o marce i budowania lojalności obecnych i potencjalnych klientów. Poprzez odpowiednie działania nadawca może tworzyć pozytywny wizerunek, a co za tym idzie - zdobywać zaufanie konsumentów. Poza tym prowadząc otwarty dialog, reklamodawca otrzymuje, niesamowicie ważną dla rozwoju marki, informację zwrotną na temat produktów i firmy.

Sieci społecznościowe to ogromne źródło przekazów reklamowych. Jednak w przeciwieństwie do tych tradycyjnych, tu komunikacja nie jest jednostronna, dzięki czemu konsument czuje się wyróżniony i ważny.


Agencja interaktywna - Emocni.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Po co w ogóle pisać Newsletter?

Po co w ogóle pisać Newsletter?


Autor: Paweł Grzech


Jeżeli nie wiesz, to zadam Ci pytanie po co w ogóle zarabiać pieniądze? E-mail marketing jest najskuteczniejszym narzędziem e-marketingowym. Dzięki niemu można zbudować świetne, długotrwałe relacje z tysiącami osób, które są potencjalnie zainteresowane produktem lub usługą, którą im pragniesz zaoferować.


Niezależnie od tego czy jesteś członkiem firmy MLM, e-biznesmanem, właścicielem stacjonarnego sklepu, czy fryzjerem, e-mail marketing możesz u siebie wykorzystać bez problemu. Rezultaty nadejdą i będą naprawdę wspaniałe, jeśli oczywiście wszystko zrobisz dobrze.

Niezbędna do tego jest przede wszystkim wiedza jak zbudować listę kontaktów, co od razu zaprowadzi Cię do innych pytań typu jak zbudować stronę przechwytującą, jak napisać skuteczną wiadomość e-mail itd.

Po odpowiedzeniu sobie na te pytania jednak nadchodzi czas, w którym baza subskrybentów zaczyna się zwiększać. Wiele osób w tym momencie panikuje. Nie ma wiadomości w kolejce, nie wie o czym pisać i jak to wszystko ma w ogóle wyglądać.

Potrzebny jest Ci prosty plan skutecznego newslettera, który będzie realizował kilka celów, którymi są:

- Pomoc Twoim subskrybentom w rozwiązaniu ich problemu;
- Tworzenie wizerunku eksperta;
- Tworzenie pozytywnych relacji z listą;
- Sprzedaż Twoich produktów/usług.

Zaczynając od początku, dajesz coś swoim subskrybentom za zapis na Twojej liście kontaktów. Może to być przykładowo kurs Jak zbudować listę adresową (jeśli oczywiście pragniesz być ekspertem od e-mail marketingu i przyciągnąć do siebie wszystkich, którzy interesują się e-marketingiem).

Pierwsza rzecz, to przekazanie im tego kursu w kilku lekcjach. To ważne, aby nie dawać w 1 mailu całego e-booka z kursem. Znacznie lepiej jest to szkolenie podzielić na kilka części. Wtedy, po pierwsze odbiorca poda e-mail, którego częściej używa, a po drugie nie wypisze Ci się z listy zaraz po otrzymaniu prezentu.

Kurs musi być naprawdę dobry jakościowo i przekazywać cenną wiedzę, po którą przecież się zapisali.

Jeżeli kurs jest dobry, to automatycznie zyskałeś w ich oczach, jako ekspert od tematu, a jeżeli był ciekawy, bezpośredni i napisany w sympatyczny sposób, to dodatkowo być może zaczną Cię lubić, co również jest bardzo ważne. W ten sposób nawiązujesz relację z listą, rozwiązujesz problemy Twojej listy oraz stajesz się autorytetem w ich oczach.

Tutaj wskazówka – Dawaj więcej, niż obiecałeś

Dlaczego jest to takie ważne ?

Niespodziewane prezenty są zawsze mile widziane, a dodatkowo odbiorcy zaczynają uważać na Twoje wiadomości. Jeżeli był to kurs Jak zbudować listę adresową, to gratisami może być ebook z najlepszymi nagłówkami emaili, szablony stron przechwytujących itd.

Kurs nie powinien również trwać więcej, niż 10 lekcji.

W 10-11 lekcji napisz silnego maila sprzedażowego zapraszającego na stronę ofertową. Na tej stronie powinien znajdować się ten sam kurs, z którego Twoja grupa docelowa jest tak zadowolona, ale w wersji o wiele bardziej rozbudowanej i zaawansowanej.

Może to być przykładowo kurs: Jak od zera w ciągu 90 dni stworzyć cały system, który zacznie zarabiać za Ciebie pieniądze.

Dostaną wszystko począwszy od wiedzy, jak zarabiać na liście adresowej, jak zdobyć listę kontaktów, jak pisać bloga, pozycjonować się w Google itd.

Jeżeli cena nie będzie zbyt wygórowana, a Ty już teraz jesteś przez nich lubiany i uważany za eksperta, to już teraz zarobisz sprzedając wiele egzemplarzy tego kursu.

Oczywiście nie wszyscy go kupią, ale Ci którzy są na Twojej liście nadal na niej są. W takim wypadku dalej co kilka dni wysyłasz pomocne wiadomości, odsyłasz ich do swoich artykułów na blogu, informujesz o nadchodzących zdarzeniach, czasem o super zniżkach np. na seminarium, jak i reklamujesz swoje przyszłe produkty.

Teraz już znasz odpowiedź na pytanie: Po co ci Newsletter?


Ten niezwykły system zmieni wszystko w Twoim podejściu do budowania listy i zarabiania w programach partnerskich NA ZAWSZE => http://www.allinonebusiness.pl/

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Dodawanie ogłoszeń - skuteczna i tania metoda promocji w internecie

Dodawanie ogłoszeń - skuteczna i tania metoda promocji w internecie


Autor: Jacek Ch.


Wszystko o skutecznym korzystaniu z portali ogłoszeniowych. Lista wartościowych portali, a także rada, jak zaoszczędzić długie godziny na wysyłaniu swoich ogłoszeń do serwisów ogłoszeniowych.


Z usług promocji w internecie korzysta wiele osób prywatnych, firm i instytucji. Ci pierwsi na ogół starają się sprzedawać niepotrzebne używane przedmioty, mieszkania, domy, samochody, czasami szukają życiowego partnera.

Firmy na ogół starają się za pośrednictwem internetu sprzedać świadczone przez siebie usługi lub produkowane wyroby.

Nie ma wątpliwości, iż internet i obecne w nim formy promocji mogą być z bardzo dużym pożytkiem wykorzystywane do tych celów.

Ogromną popularność w internecie zyskały portale ogłoszeniowe. Serwisy internetowe mające za zadanie z jednej strony dać możliwość opublikowania swojej oferty, a z drugiej wyboru jednej z nich, a w rezultacie ubicie dobrego interesu między sprzedającym a kupującym.

Czysto subiektywna lista najpopularniejszych, polskich, darmowych portali internetowych mogłaby wyglądać mniej więcej tak,

najlepsze portale ogłoszeniowe:

1. TABLICA.PL
2. GUMTREE.PL
3. LENTO.PL
4. TYGODNIOWE.PL
5. OLX.PL
6. KUPSPRZEDAJ.PL
7. OGLOSZENIA.COM
8. MOJAGAZETA.NET
9. ALEGRATKA.PL
10. AZ24.PL
11. LM.PL
12. TUBATOR.PL
13. MALINEO.PL
14. OJEJ.PL
15. ADIN.PL
16. OGLOSZENIA24.INFO
17. OGLOSZONKO.EU
18. ADSOM.PL
19. POLGRATKA.PL
20. SPRZEDASZ.PL
21. IOGLOSZENIA.NET
22. REKLAMAZADARMO.EU
23. ROZGLOS.NET
24. ELBLAG-OGLOSZENIA.PL
25. OLSZTYNSKIE-OGLOSZENIE.PL
26. OGLASZAMY24.PL
27. 3MIASTO-OGLOSZENIA.PL
28. BRZESKO-BOCHNIA.PL
29. BAZAROWO.COM.PL
30. SLASKIEOGLOSZENIA.PL
31. OGGLO.PL
32. OGLOSZENIA.PRZEMYSL.PL
33. WARSZA.PL
34. KATOWICZAK.PL
35. B24.PL
36. SZYBKOOFERTY.PL
37. I-BAZAR.PL
38. 4RZ.PL
39. ARENA.PL
40. WSZYSTKOTUJEST.PL
41. OFERTUJE.PL
42. TUOGLOS.PL
43. NEEON.PL
44. TUDODAJ.PL
45. CHYTRA-SWINKA.PL
46. SZYBKO-SPRZEDAM.PL
47. JUMLA.PL
48. AZBAZAR.PL
49. RYNEKSLASKI.PL
50. OGLOSZENIA-PRZEZ.NET
51. CIEKAWEOFERTY.EU
52. KOSCIERSK.INFO
53. INTERPOZNAN.PL
54. OGLOSZENIA.INFOPOLSKA.PL
55. BETOWO.PL
56. POLSKAGIELDA.PL
57. ADSTREE.PL
58. TABLICAOGLOSZEN.WAW.PL
59. KARTUZY.INFO
60. N2M.PL
61. WSTAWAJ.PL
62. WYLICZANKA.PL
63. XOGLOSZENIA.PL
64. NAJPEWNIEJ.PL
65. OGLOSZENIA.E-GRATKA.INFO
66. OGLOSZENIA.ANONSER.PL
67. TUREK.NET.PL
68. KOLO.INFO.PL
69. OSTROW.INFO.PL
70. SIERADZ.INFO.PL
71. GNIEZNO.INFO.PL
72. KALISZ.INFO.PL
73. KONIN.INFO.PL
74. ALEANONSE.PL
75. OTOPASAZ.PL
76. RZESZOWIAK.PL
77. OGLOSZENIA.WROC.PL
78. OTIZ.PL
79. OGLOSZENIA.SZCZECIN.PL
80. OGLOSZENIANS.PL
81. ALEGROMANIAK.PL
82. ZNAJDZIESZ.TO
83. ESZUKAM.PL
84. ZYBEL.PL
85. OGLOSZENIANET.COM.PL
86. TABLOMAT.PL
87. HIPEROGLOSZENIA.PL
88. DARMOWEOGLOSZENIA.ORG
89. GIELDABAI.PL
90. ZBYWAJ.PL
91. FIRMYIOFERTY.PL
92. OGLOSZENIANET.PL
93. MOJEANONSE.PL
94. OGLOSZENIOWO.COM
95. CHOLLO.PL
96. INFORYNEK.PL
97. E-OGLOSZENIOWO.PL
98. PORTAL-OGLOSZENIA.PL
99. WSZELKIE.PL
100. KRAKOWMIASTO.PL
101. 321OGLOSZENIA.PL
102. PALATO.PL
103. LUBLINIAK.PL
104. CWIREK.PL
105. WOREK.NET
106. BAZAROWO.PL
107. VEDAN.PL
108. CENTRUMOFERT.PL
109. OWI.PL
110. NASZ-WROCLAW.PL
111. LODZSTREFA.PL
112. WARSZAWACITY.PL
113. EPOZNAN.OGLOSZENIA.PL
114. WROCLAWIAK.PL
115. POZNANIAK.COM.PL
116. OGLOSZENIA.PLOCK.PL
117. POZNANIK.PL
118. 4KRAKOW.PL
119. 4POZNAN.PL
120. DARMOWE-OGLOSZENIE.PL
121. MIELCZANIN.PL

Jednak konia z rzędem temu, kto podoła umieszczeniu swojego ogłoszenia choćby w 30% wymienionych serwisów internetowych.

Na szczęście powstało przedsiębiorstwo specjalizujące się w tego rodzaju aktywności - czyli w profesjonalnym dodawaniu ogłoszeń. Niech o atrakcyjności tego działania świadczy fakt, iż z usług firmy dodającej ogłoszenia korzystają same portale ogłoszeniowe.

Jeżeli jesteś osobą tracącą długie godziny na uzupełnianiu formatek na różnego rodzaju portalach ogłoszeniowych, dodawanie ogłoszeń będzie panaceum na twoje bolączki.

Mam nadzieję, że ta rada zaoszczędzi wam długich godzin żmudnej pracy.


Some right reserved CC-BY-SA Strony internetowe Kłodzko i dodawanie ogłoszeń

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.