wtorek, 1 lutego 2011

Jakie wideo wybrać?

Jakie wideo wybrać???

Autorem artykułu jest agata



Jeśli dałeś się przekonać , że videomarketing to jedna z najskuteczniejszych form promocji w sieci to teraz musisz zrobić kolejny krok. Jeśli jesteś gotów na stworzenie własnego video musisz odpowiedzieć sobie na pytanie – jakie rodzaj video będzie dla ciebie najlepszy.

Zanim zdecydujesz jakie video chcesz zrobić musisz odpowiedzieć sobie na pytanie jakie są cele dla twojego video i co chcesz dzięki niemu osiągnąć.

Oto kilkanaście najpopularniejszych rodzajów video, przeczytaj i zastanów się który rodzaj będzie najlepszy dla ciebie

1)Zabawne- śmieszne video filmiki cieszą się największą popularnością wśród internautów, sukces polega na tym, że na całym świecie ludzi śmieszy praktycznie to samo, co więcej ludzie uwielbiają się śmiać, a dobry video filmik może im to zapewnić, dlatego producenci chętnie wykorzystują pozytywne emocje jakie wzbudza zabawne video, które dodatkowo pomaga odbiorcom się zrelaksować przez co są oni bardziej skłonni do zakupu produktów przedstawionych właśnie w taki zabawny sposób,

2)Informacyjne, zwykle w prosty i jasny sposób mają poinformować o nowej usłudze/produkcie, to właśnie internet jest miejscem gdzie ludzie szukają niezbędnych informacji, tego rodzaju video będzie dobrym rozwiązaniem dla firm o ugruntowanej pozycji na rynku i wyrobionej marce, która jest na tyle znana , że nie musi się reklamować za pomocą sensacyjnych videorozwiązań, ponieważ nie ma ono na celu rozbawienia internautów jest przez to mniejsza szansa na jego wirusowe rozprzestrzenienie

3)Demonstracyjne, to jedno z bardziej skutecznych sposobów na zwrócenie uwagi konsumentów na produkt lub usługę, jeśli chcesz sprzedać w sieci jakiś produkt przygotuj prezentacje i pokaż internautom jak należy go używać, do czego może służyć itp.,

4)video – opinia, czyli takie video, w którym przedstawisz co na temat twojego produktu myślą inni, pamiętaj jednak by były to autentyczne osoby i autentyczne opinie, jeśli wynajmiesz do tego celu zawodowych aktorów którzy przedstawią wyuczoną kwestię nie tylko nie zyskasz klientów ale stracisz na wiarygodności w ich oczach, wybierz osoby z ciekawą osobowością i charyzmą tak by nie zanudziły odbiorców

5)video – rozmowa lub video – wywiad, ten rodzaj video zyskuje coraz więcej zwolenników, daje on ogromne możliwości, odbiorca może bowiem widzieć osobę, która się wypowiada, a nie tylko słyszeć jej głos, może to być rozmowa która poprowadzisz z twoimi pracownikami, lub z jakimś ekspertem z danej dziedziny, znacznie podniesie wiarygodność twojej firmy w oczach potencjalnych klientów,

6)Video – przedstawienie, idealne dla przedsiębiorców z branży muzycznej, piosenkarzy, muzyków, po prostu ustaw kamerę i rób to w czym jesteś dobry, śpiewaj, graj na gitarze, powiedz wiersz, idealny sposób na zaprezentowanie swoich umiejętności

7)artystyczne, idealnie pokażesz na nim część swojej sztuki, np. etapy powstawania obrazu, rzeźby itp., jest to bardzo dobry sposób na pokazanie swoich artystycznych talentów,

8)szokujące, nie ważne czy będzie straszyć, czy też wzbudzi niesmak – ma zaskoczyć i zszokować odbiorcę, budzenie u odbiorców skrajnych odczuć gwarantuje to, że zostaniemy zapamiętani, mało tego to idealny sposób na to by stało się wirusem, jeśli uda ci się zaskoczyć odbiorcę będzie on przekazywał informacji o tym video swoim znajomym a ci swoim i tak dalej,

9)zmiksowane, łączące kilka z powyższych rodzajów,

Oczywiście takich rodzajów video można by wymienić jeszcze sporo sporo więcej. Tak naprawdę ile ludzi tyle pomysłów. Sam musisz zdecydować jakie video będzie najlepsze dla ciebie.

---

agata b.


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz