sobota, 17 września 2016

21 pomysłów na stworzenie poczytnego bloga

21 pomysłów na stworzenie poczytnego bloga


Autor: Radosław Olszewski


Jednym ze sposobów na wyróżnienie się w sieci jest blogowanie. Poznaj więc 21 pomysłów na stworzenie poczytnego bloga.


1. Dieta, fitness

Wiele osób utożsamia sobie dietę z czymś nieprzyjemnym, co będzie wymagało od nas jedzenia rzeczy, za którymi nie przepadamy. Może warto rozwiązać problem i zacząć prowadzić bloga na temat smacznej diety. Możesz poznać preferencje swoich czytelników i dowiedzieć się, co lubią jeść. Z wyników analiz możesz skomponować zestawy potraw, które będą dla Twoich czytelników zarówno smaczne, jak i zdrowe.

Jeżeli chodzi o fitness dużo ludzi chciałoby ćwiczyć, ale nie ma czasu lub pieniędzy na systematyczne uczęszczanie do klubu fitness. W takiej sytuacji może warto pisać artykuły jak ćwiczyć w domu. Możesz również uwzględnić w postach Twoje pomysły na zastąpienie profesjonalnych przyrządów, tym, co mamy pod ręką.

2. Motoryzacja

Tutaj możesz publikować posty czy tutoriale jak naprawić samochód, jakie są najczęstsze przyczyny awarii, gdzie kupić taniej różnego rodzaju akcesoria i podzespoły, czym się kierować przy wyborze mechanika. Piszesz również o nowościach w branży. Kto wie, może spełni się Twoje marzenie i zostaniesz zaproszony do programu Top Gear.

3. Nowe technologie

Temat bardzo szeroki. Możesz pisać o sprzęcie, który dopiero pojawił się na rynku (nowe laptopy, smartfony, tablety). Inny pomysł to blog na temat aplikacji mobilnych, z których warto korzystać. Możesz również pokusić się o stworzenie rankingu popularnych i użytecznych aplikacji. Kolejny temat związany z nowymi technologiami to webmasterstwo. Na takim blogu piszesz, jakich narzędzi używasz do tworzenia stron internetowych. Jak sprawić, aby utworzona przez Ciebie strona była przyjazna dla wyszukiwarek Google? Jeżeli jesteś webmasterem możesz również publikować artykuły na temat oceny dostępnych usług hostingowych na rynku internetowym. A propos giganta, kolejny temat na bloga to wykorzystanie aplikacji i narzędzi Google w codziennym życiu i biznesie.

4. Wydarzenia kulturalne

Wiele osób nie wie, co może zrobić z wolnym czasem. I w tej sferze masz pole do popisu. Na blogu opisujesz ciekawe wydarzenia kulturalne, które niebawem wydarzą się w najbliższej okolicy. Możesz pisać o tym, jak kupić taniej bilety na jakiś koncert lub jak dostać je za darmo. Kolejna sprawa - gdzie można znaleźć miejsce noclegowe po koncercie lub innej imprezie. Jak najszybciej i najtaniej dojechać do danego miejsca noclegowego. Gdzie znaleźć tanie lub darmowe miejsce parkingowe. Po prostu stań się poprzez blogowanie specjalistą kulturalno-imprezowym.

5. Fotografia

Fotografia to Twoja pasja. Załóż więc bloga w tej tematyce. Pisz o tym, na co warto zwracać uwagę przy wyborze sprzętu fotograficznego. Stwórz mini kurs robienia profesjonalnych zdjęć oraz tutoriale na temat obróbki zdjęć w danym programie.

6. Blog o serialach

Ja osobiście stronię od różnego rodzaju seriali, szkoda mi na to czasu. Wiem jednak, że są osoby, którym lepiej nie przeszkadzać w godzinach od 16 do 20. Wtedy zaczyna się ich serialowy maraton. No tak, ale jak przekuć serialową pasję na blogowanie? W prosty sposób. Na blogu o serialach piszesz na temat zachowania danych postaci w filmie. Możesz również ujawnić Twoje przeczucia, jak potoczą się rolę serialowych postaci. Czy Mariano porzuci w końcu Natalię na rzecz Marianny?:) W postach możesz również napisać Twoje opinie jak sprawić, aby serial zyskał większą oglądalność. Kto wie, może w ten sposób dostaniesz kiedyś rolę w Twoim ulubionym sitcomie.

7. Finanse i inwestycje

Dużo osób uderza w te nisze. Uważają, że tkwi w nich największa kasa. Co z tego, jeżeli dany temat nie będzie Cię choć trochę pociągał? Prawdopodobnie wtedy nie zarobisz nawet złotówki. Jakie są moje propozycje dotyczące blogowania w tym temacie? Możesz pisać o tym, w jakich sferach życia da się zaoszczędzić pieniądze. Na przykład jak oszczędzać na wodzie, prądzie, jak taniej dostać bilety do kina czy teatru, jak znaleźć tanie okazje zakupowe.

W przypadku inwestycji niekoniecznie musisz publikować posty na temat wszelkich dostępnych inwestycji. Możesz stać się specjalistą w jednej dziedzinie, na przykład inwestowania na rynku forex, inwestowania w akcje, obligacje, nieruchomości gruntowe, inwestycję w mieszkania pod wynajem, inwestycję w hotele, inwestycję w biurowce pod wynajem.

Trzecią kategorią w dziedzinie finansów jest zarabianie. Tutaj możesz publikować proste, jak i bardziej kreatywne i złożone sposoby na zarabianie. Możesz uwzględnić to, jakie predyspozycje są przede wszystkim pożądane, aby zająć się daną aktywnością zarobkową.

8. Rozwój osobisty i duchowy

W tej tematyce jest wiele podkategorii. Możesz tu opisywać metody na znalezienie sensu życia, zwiększenie swojej produktywności, zarządzanie emocjami czy sobą samym w czasie. Możesz podjąć również temat jak zwiększyć swoją pamięć czy potencjał wykorzystania Twojego mózgu, w jaki sposób się relaksować, jak walczyć ze stresem, jak nauczyć się szybkiego czytania.

9. Blog o zwierzętach

Jesteś miłośnikiem zwierząt. Zacznij publikować posty, jak zadbać o swojego pupila, czyli jak go karmić oraz pielęgnować. Możesz również publikować Twoje opinie na temat dostępnych akcesoriów na rynku. Blog o takiej tematyce może być również pierwszy krokiem do założenia sklepu internetowego w tym temacie. Kto wie?

10. Idole, celebryci

Jesteś idolem jakiegoś celebryty, piłkarza czy aktora. Możesz publikować posty na temat życia gwiazd, ich wzlotów i upadków oraz wszelakich plotek na ich temat

11. Sport

Tutaj masz szerokie pole do popisu. Zaczynając od bloga na temat piłki nożnej, na sportach ekstremalnych kończąc. Przykładowo, na takim blogu możesz pisać jakie akcesoria, sprzęt są niezbędne do uprawiania danego typu sportu, jak zabezpieczyć się przed kontuzją, gdzie znaleźć profesjonalny sklep z akcesoriami i sprzętem. Przy takich dziedzinach jak żeglowanie czy nurkowanie możesz pisać o tym, jakie kursy są Ci niezbędne do prowadzenia tego typu aktywności fizycznej.

12. Podróże

Jeżeli często podróżujesz możesz prowadzić bloga na temat odwiedzonych przez Ciebie miejsc, jak ograniczyć koszty transportu, gdzie szukać miejsc noclegowych, jakie przygotowania należy poczynić do danego typu wyprawy. Chodzi tutaj o różnego rodzaju szczepienia, ubrania czy inne rzeczy, które powinny znaleźć się w Twoim ekwipunku.

13. Internet

Uwielbiasz przebywać w środowisku, jakim jest internet. Masz tutaj szerokie pole do popisu. Możesz pisać o tym, jakie ciekawe strony internetowe pojawiły się na rynku, gdzie można znaleźć źródło legalnych oraz darmowych oprogramowań, audio, filmów do pobrania, jak bezpiecznie korzystać z internetu, aby nie wpaść w pułapki oszustów. Możesz publikować również posty na temat różnych aukcji, okazji zakupowych w internecie.

14. Test

Blog na temat testów wszelakiego rodzaju. Zaczynając od opon samochodowych, a kończąc na ocenie skuteczność danych środków czystości.

15. Blog z dowcipami

Sypiesz dowcipami jak z rękawa. Dodatkowo jesteś duszą towarzystwa. Blog o tej tematyce to coś dla Ciebie. Tutaj ciekawym pomysłem jest publikacja postów nie tylko w formie tekstu, ale również wspieranie się infografikami oraz nagraniami video. Ludzie przede wszystkim żywiej reagują na obrazy niż na suchy tekst.

16. Majsterkowanie

Był kiedyś taki program w telewizji „Zrób to sam” prowadzony przez Adama Słodowego. Piszę o tym, aby dać Ci inspirację do prowadzenia bloga w tej tematyce. Jeżeli jesteś złotą rączką i potrafisz naprawić praktycznie wszystko, zacznij blogować w tym temacie.

17. Blog kolekcjonerski

Kolekcjonujesz znaczki, monety, stare fotografie – koniecznie podziel się tym z innymi i stwórz swoją społeczność kolekcjonerów.

18. Budowania, remont oraz urządzanie domu

Możesz zacząć od tego, jak znaleźć odpowiednią działkę, jak za nią nie przepłacić, jaki kredyt hipoteczny wybrać. Następnie, jakie kryteria brać pod uwagę, aby wybrać odpowiednich fachowców pod prace wykończeniowe, jak zawierać umowy tak, aby w razie nieuczciwego usługodawcy nie zostać z przysłowiową ręką w nocniku.

Jeżeli masz w sobie pewien zmysł artysty, możesz zająć się również publikacją postów na temat wystroju wnętrz, to znaczy doboru odpowiednich mebli, firanek i innych akcesoriów.

19. E-biznes

Jeżeli chcesz prowadzić bloga w tej tematyce, pisz o tym, jakie są sposoby na promocje biznesu w sieci, jak się skutecznie reklamować i docierać do odpowiednich grup docelowych, w jaki sposób zlecać niektóre rzeczy, takie jak pisanie tekstów na bloga, prowadzenie fanpage czy pozycjonowanie naszego sklepu internetowego, jakie miejsca w internecie polecasz na znalezienie dobrych i rzetelnych usługodawców, a jakich odradzasz.

20. Nauka języka obcego

Jeżeli znasz jakikolwiek język obcy, załóż bloga o skutecznej nauce języka. Pisz o tym, w jaki sposób sprawić, aby nauka była dla nas jak najbardziej przyjemna i nie odkładać jej cały czas na później.

21. Nauka inne przedmiotu

Jesteś biegły z matematyki, fizyki czy innego przedmiotu. Dużo osób poszukuje w internecie informacji o tym, jak rozwiązać problem w tych tematach. Kto wie, może dzięki dzieleniu się tego typu wiedzą w internecie znajdziesz osoby, które w przyszłości wykupią u Ciebie korepetycje.


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Już PR czy jeszcze marketing?

Już PR czy jeszcze marketing?


Autor: Jep Jep


W sieci zatarło się wiele granic między działaniami do tej pory traktowanymi odrębnie. Powstały więc firmy, które, niczym kombajn, zajmują się wszystkim: promocją, planowanie, doradztwem, marketingiem, PR-em, kto wie czym jeszcze. Czy jednak same wiedzą czym?


Marketing i PR

Marketing i PR jeszcze do niedawna były traktowane jako dwie dziedziny biznesowe, które wprawdzie korzystały z podobnych narzędzi, ale były wyraźnie oddzielne. Dziś, głównie przez działalność firm-kombajnów, nie jest to już takie oczywiste. Jasne, ponieważ warsztat marketingowca i specjalisty od PR jest zbliżony (choć nie identyczny), to nie trzeba ograniczać się do działania tylko w jednym obszarze, jednak pomiędzy nimi trzeba postawić gruby mur, bo PR nie jest marketingiem, a marketing to nie tylko PR.

Czym jest PR?

PR jest sztuką budowania pozytywnych relacji biznesowych. Agencja PR w Warszawie zajmuje się nie promocją pojedynczych produktów, ani nie promocją marki nastawioną na natychmiastową poprawę wyników sprzedażowych, ale budowaniem trwałych i zdrowych relacji z partnerami biznesowymi i klientami. Choć brzmi to jak slogan, to jest czymś więcej. Celem PR-u jest bowiem zbudowanie relacji, dla której punktem wyjścia będzie korzystny wizerunek firmy jako podmiotu profesjonalnego i godnego zaufania. Podstawowym narzędziem kampanii PR jest informacja. Nawet na przykładzie popularnego w mediach zwrotu „czarny PR” można wywnioskować, że informacje mogą być różne. Zadaniem specjalisty do spraw Public Relations jest właśnie wyłuskanie tych prawdziwych i korzystnych, które należy przedstawić oraz fałszywych lub niekorzystnych, z którymi trzeba walczyć w trosce o dobre imię firmy. Cele marketingu są zupełnie inne niż te, które stawia sobie start-up PR albo brand PR.

Co sprzedaje marketingowiec?

Celem kampanii marketingowej jest zawsze sprzedaż. Oczywiście można tu wprowadzić dalsze podziały na sprzedaż produktu, linii produktów albo całego asortymentu, niemniej jednak niezależnie od punktu widzenia, celem zawsze pozostaje zwiększenie dochodowości w jak najkrótszym horyzoncie czasowym.

W myśl złotej zasady, która głosi, że sprzedać można wszystko, zadania marketingu można również zarysować bardzo szeroko. Tak naprawdę jednak w kampaniach marketingowych nie pojawia się rozbudowany element relacji. Tu chodzi tylko o związek na chwilę – do czasu finalizacji zakupu lub zamówienia. To, co dzieje się później z nawiązaną w ten sposób mimo wszystko relacją, nie jest już zmartwieniem specjalisty ds. marketingu.

Co ważniejsze: marketing czy PR?

Można czasem natknąć się na jakieś elementy dyskusji na temat wyższości PR-u nad marketingiem (lub odwrotnie). To jednak spór jałowy, bo i budowanie pozytywnych relacji i promocja produktów, i marketing marki to sprawy ważne. Oczywiście – na różnych etapach rozwoju firm, w różnych branżach i okolicznościach można pokazać wyższość jednego rodzaju kampanii nad innymi, ale to wszystko sprawa bardzo względna. Każda firma potrzebuje zarówno działań krótko i średnio terminowych, takich, jakie prowadzi się właśnie w formie kampanii marketingowej, jak i budowy trwałych relacji z otoczeniem biznesowym i klientami. Dlatego też, zamiast próbować rozstrzygać nieistniejące problemu, skup się na tym, co można zrobić, aby Twoja firma poradziła sobie lepiej w tych niełatwych przecież czasach. Owszem, wiedza na temat tego, gdzie kończy się PR, a zaczyna marketing, może być potrzebna, ale nigdy nie będzie bardziej potrzebna niż podejmowanie realnych i skutecznych działań w obu tych obszarach.


Heimastudio.pl - Warszawska Agencja Public Relations

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Program lojalnościowy i program motywacyjny – różnice i podobieństwa

Program lojalnościowy i program motywacyjny – różnice i podobieństwa


Autor:


Lojalność klientów to „święty graal” marketingu - bez niej perspektywy prowadzenia biznesu są mgliste. Długookresowe i wzajemnie korzystne relacje z klientami mają nieocenioną wartość dla firmy stabilizując jej sytuację rynkową.


Lojalność klienta, rozumiana domyślnie jako przywiązanie klienta do firmy/marki jest stopniowalna i przejawia się w wielu aspektach. Gradację lojalności klienta obrazuje przedstawiony na rysunku model drabiny lojalności klienta - jednej z podstawowych koncepcji marketingu partnerskiego, która zakłada, iż celem marketingu jest takie przywiązanie klienta do firmy, aby z reflektanta stał się rzecznikiem firmy i tym samym prowadził dla niej najskuteczniejsze działania marketingowe, przyciągając nowych klientów dzięki marketingowi szeptanemu – wiarygodnym rekomendacjom wynikającym z własnego doświadczenia.

program lojalnościowy - drabina lojalności

Zabiegając o lojalność konsumentów firmy wykorzystują m.in. takie narzędzia marketingowe jak programy lojalnościowe i programy motywacyjne.

Z definicji program lojalnościowy jest formą okresowego konkursu, w którym uczestniczący klienci są nagradzani w różnej formie za dokonywane zakupy. Czyli w uproszczeniu zbieramy punkty w zamian za zakupy i wymieniamy je na nagrody rzeczowe, rabaty czy usługi dodatkowe. W tym ujęciu jasno widać, że lojalność klienta jest bezpośrednio związana z powtarzalnym aktem zakupu produktu. Jest to błąd zasadniczy, gdyż takie uproszczenie, które przełoży się na zasady programy lojalnościowego, premiujące wyłącznie częste zakupy bez uwzględnienia innych korzyści wynikających z relacji z klientami, może decydować o niepowodzeniu programu lojalnościowego, zwłaszcza jeśli konkurencja potrafi zorganizować swój program lojalnościowy lepiej, nagradzając także klientów, którzy nie dokonują często zakupów.

Samo uczestnictwo klientów w programie lojalnościowym niesie dla firmy szereg korzyści. Po rejestracji w programie klienci mogą dostarczać firmie nieocenionych informacji na temat preferencji i zachowań zakupowych. Tworzenie zaangażowanej społeczności wokół firmy/marki dzięki wartościom dodatkowym takim jak np. propagowanie zdrowego stylu życia przy wykorzystaniu strony internetowej czy Facebooka (przepisy kulinarne, ćwiczenia) czy eventy np. dla rodzin z dziećmi w hipermarketach, mogą dać nieocenione efekty w długiej perspektywie. Klienci partnerzy/rzecznicy firmy z własnej woli mogą uczestniczyć w testowaniu i ulepszaniu produktu czy usługi i świadomie polecać produkty/usługi firmy realnie zwiększając dzięki temu sprzedaż.

Program motywacyjny ma być szczególną odmianą programu lojalnościowego z racji tego, że jest adresowany do klientów biznesowych prowadzących sprzedaż detaliczną lub nawet do pracowników firmy. W większości programów motywacyjnych na polskim rynku ściśle premiowane są wyniki sprzedaży, ustalane są progi minimalne sprzedaży warunkujące uczestnictwo w programie i często dotyczy to nowych i trudno sprzedawalnych produktów. Lojalność klientów biznesowych jest więc wąsko pojmowana i bezpośrednio związana z wynikami sprzedażowymi.

Trzeba jasno zauważyć, że błędne założenia programu co do możliwości sprzedażowych i nietrafne bodźce motywujące, brak wsparcia sprzedażowego przełożą się de facto na utratę lojalności lub nawet utratę klientów b2b.

Podsumowując rozważania na temat różnic pomiędzy programami lojalnościowymi i programami motywacyjnymi łatwo dojść do wniosku, że oba narzędzia z punktu widzenia firmy mają na celu zwiększenie sprzedaży, jednak w przypadku programu lojalnościowego adresowanego do klientów detalicznych lojalność powinna być pojmowana znacznie szerzej niż w przypadku programu motywacyjnego.


Michał Stanicki agencja reklamowa Advertiva: program motywacyjny, programy lojalnościowe

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Pierwsze kroki w reklamie

Pierwsze kroki w reklamie.


Autor: netykmen


Jeszcze dwie dekady temu przedsiębiorca otwierający firmę poświęcał na obmyślenie strategii promocyjnej firmy nie więcej niż kilka godzin. Tyle czasu wystarczało mu na wymyślenie prostej nazwy dla firmy, najczęściej pochodzącej od imienia lub branży, która poinformuje klientów jakiego towaru mogą spodziewać się w sklepie.


Kiedyś te kilka godzin w zupełności wystarczyło. Właściciel nie musiał martwić się brakiem klientów. Mała konkurencja na rynku zapewniała utrzymanie bez konieczności prowadzenia akcji promocyjnych. Dziś początkujący właściciele firm mają znacznie wyżej postawioną poprzeczkę. Bez przemyślanej strategii marketingowego i promocji nawet najlepszy pomysł na biznes może być skazany na porażkę. Dlatego przedsiębiorcy załatwiając formalności związane z rozpoczęciem działalności na rynku, równocześnie planują promocję swojej marki, czyli jest to tzw. identyfikacja wizualna.
Nazwa musi być przede wszystkim unikalna, nie może tylko atrakcyjnie brzmieć. Gdy na rynku funkcjonują tysiące firm z podobnej branży dużym wyzwaniem jest zaprojektowanie nazwy tak by pasowała do działalności a zarazem była inna od już istniejących.
Kolejnym krokiem jest projekt logo firmy. Logo jest ważnym elementem komunikacji wizualnej między firmą a klientem. Dlatego obecnie zleca się projekt logo profesjonalnym agencją reklamowym. Można mieć wtedy pewność, że symbol firmy będzie cechował się odpowiednią typografią, kolorystyką, a ogólna koncepcja jak najlepiej będzie nawiązywać do profilu i charakteru firmy. Tylko tak przemyślane logo będzie spełniać swoją funkcję informacyjną oraz marketingową.
Nikogo już nie trzeba przekonywać, że każda firma do funkcjonowania na rynku potrzebuje również strony internetowej. Bardzo istotne jest w jaki sposób strona internetowa prezentuje Twoją firmę i produkt klientom. Strona może pełnić funkcje informacyjną i być niczym wirtualna wizytówka Twojej firmy, ale może też posiadać wiele użytecznych funkcji. Dlatego też musimy jak najlepiej dostosować naszą stronę do świadczonych usług. Przy projekcie i wdrażaniu strony internetowej nie obędzie się bez pomocy profesjonalnej agencji interaktywnej.
Elementem niezbędnym do nawiązywania służbowych kontaktów są gadżety reklamowe. Mogą to być długopisy, pendrivy, bryloczki, kubki itd.


Reklama Łódź - Lifemotion, Gdańska 126/128 lok. 107

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Jak wybrać dobrą agencję PR?

Jak wybrać dobrą agencję PR?


Autor: Nina Wiśniewska


Potrzebę prowadzenie działań komunikacyjnych na odpowiednim poziomie dostrzega coraz więcej firm działających na naszym rynku. Rozwijające się social media, boom internetowy ale także zwykłe, codzienne sytuacje sprawiają, że właściciele nawet małych przedsiębiorstw szukają w agencji public relations wsparcia swoich celów biznesowych.


Jak wybrać odpowiednich ludzi od PR, by materiały prasowe, strategia komunikacji czy reakcje w sytuacjach kryzysowych były na odpowiednim poziomie?

Czym należy się kierować wybierając agencję public relations?

Poszukiwania należy rozpocząć od solidnego rekonesansu w branży. Nie każda agencja będzie miała doświadczenie w prowadzeniu marki takiej jak nasza. Niektóre z nich specjalizują się tylko w wąskich dziedzinach gospodarki np. w branży medycznej. Kierując swoje zapytania do konkretnych firm zwróćmy uwagę na ich doświadczenie i portfolio. To właśnie te miejsca powiedzą nam w jaki sposób pracuje dana agencja, jakich miała klientów i jakimi sukcesami może pochwalić się w branży. Na podstawie pomysłów oraz ich realizacji będziemy mogli ocenić, czy profil danej firmy pasuje do charakteru naszej działalności. Rezultat końcowy, czyli sposób w jaki specjaliści ds. PR wprowadzili swoje idee w życie również ma kolosalne znaczenie. Nie wystarczy bowiem wymyślić ciekawą ścieżkę mediową, sztuką jest jej precyzyjne zrealizowanie. Przeglądając propozycje różnych agencji poprośmy także o referencje od byłych klientów. Warto zapytać także o przygotowanie wstępnej oferty, która pozwoli rozeznać się w cenach za konkretne usługi. Obierając konkretny kurs dla swojej marki nie można zmieniać agencji co kilka miesięcy. Zbudowanie pozytywnego wizerunku zajmuje miesiące lub nawet lata, dlatego tak ważne jest trzymanie się jednej strategii i precyzyjne wypełnianie poszczególnych jej elementów. Dodatkowym plusem agencji będzie jej kompleksowość. Jeżeli oprócz budowy wizerunku zajmuje się ona działaniami kreatywnymi (przygotowanie materiałów graficznych czy eventów) możemy dopisać dodatkowy plus na jej karcie. Nie tylko ograniczy nam to trudności w szukaniu podwykonawców, ale może także zagwarantować korzystne upusty lub rabaty na inne działania marketingowe.

Klucz do sukcesu

Tylko określenie dokładnych celów firmy oraz dobranie do ich realizacji odpowiedniego partnera zagwarantuje nam sukces oraz oczekiwane rezultaty. Agencja PR powinna znać dobre i złe strony reprezentowanej przez siebie firmy oraz rozumieć jej potrzeby. Zyskując takiego partnera możemy być pewni, że wizerunek marki nie będzie zagrożony.


Agencja pr, która nie boi się wyzwań i posiada szeroki wachlarz usług.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.