czwartek, 9 kwietnia 2015

Tworzenie ulotek - Co zrobić, aby twoje ulotki nie lądowały w koszu?

Tworzenie ulotek - Co zrobić, aby twoje ulotki nie lądowały w koszu?


Autor: Paweł Krzych


Czy pamiętasz jakąkolwiek ulotkę jaką dostałeś w ostatnim tygodniu?
Jeśli nawet potrafisz powiedzieć czego dotyczyła (fryzjer, szkoła nauki jazdy, pizzeria), to ze wskazaniem konkretnej firmy będzie już większy problem. Po prostu takie ulotki są zbyt podobne do siebie, niczym się nie wyróżniają.


Dość śmiesznie to wygląda, jak ponad 10 pizzerii w tym samym mieście promuje się identycznym sloganem “Najlepsza pizza w mieście”. Albo praktycznie każda szkoła nauki jazdy ma “niskie, atrakcyjne ceny”. “Niskie” w porównaniu do czego? “Atrakcyjne” dla kogo?

Większość ulotek, jakie dostaję w centrum miasta jest przepełniona tego typu nic nieznaczącymi hasłami. Często zabieram ulotki do domu i dopiero tam je czytam. Ale ile jest takich osób, które kolekcjonują materiały otrzymane na mieście? Pewnie niezbyt wiele.

Ostatnio przeczytałem ciekawe stwierdzenie o żywotności typowych ulotek:

“Żywotność ulotki zależy od odległości do najbliższego kosza lub innego przedmiotu mogącego pełnić podobną funkcję”

Jeśli nie przykujesz uwagi potencjalnego klienta w ciągu kilka sekund to z pewnością ulotka znajdzie się w śmietniku. A przecież nie chcesz, aby pieniądze, które wydałeś na promocję poszły w błoto.

Co możesz zrobić, aby twoja ulotka reklamowa miała większą skuteczność i przyciągnęła do ciebie nowych klientów?

* Jeśli masz już jakiś projekt, lub nawet wydrukowane ulotki pokaż je ludziom. Znajomi, rodzina, twoi obecni klienci – bylebyś mógł liczyć na szczerą opinie. Dobrze też, aby kwalifikowali się oni do twojej docelowej grupy klientów, lub byli z nią w jakiś sposób związani.

Jeśli reklamujesz wycieczki dla młodzieży ulotka musi też spodobać się jego rodzicom. Raczej sam nastolatek za nią nie zapłaci, ale to właśnie do rodziców będzie należeć ostateczna decyzja.

* Zastanów się kto będzie czytał twoją ulotkę. Właściciele firm z góry zakładają, że wiedzą czego chcą ich klienci (a nie zawsze tak niestety jest) i od razu zlecają zaprojektowanie i druk ulotki. Nie próbują nawet poznać wymagań i potrzeb osoby, która mogłaby zostawić u nich swoje pieniądze.

* W jaki sposób dostarczasz swoje ulotki do klientów? Wynajmujesz kogoś, aby rozdawał je w centrum miasta? Wrzucasz do skrzynek pocztowych? Czy też może zostawiasz w wybranych miejsca w mieście (puby, siłownie, fryzjerzy). Przeanalizuj dokładnie jaki sposób jest dla ciebie najlepszy, w jaki sposób trafisz do najwiekszej liczby potencjalnych klientów.

* Użyj kilku różnych projektów, aby sprawdzić co jest najbardziej skuteczne w twoim przypadku. Użyj różnych haseł, projektów graficznych, aby wybrać te najskuteczniejsze.


Czy ty też chcesz mieć ulotki, które przyciągną nowych klientów do twojej firmy?
http://www.tworzenieulotek.pl/

Paweł Krzych - tworzenieulotek.pl Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Nie sponsoruj za wszelką cenę do MLM…

Nie sponsoruj za wszelką cenę do MLM…


Autor: Paweł Grzech


Dlaczego powinieneś przestać odpowiadać na głupie pytania i sponsorować przysłowiowego Kowalskiego? Czy przeżyłeś już podobną sytuację: Bardzo przyłożyłeś się do prezentacji biznesu. Pokazałeś wszystkie plusy i minusy, wyjaśniłeś wszystkie możliwe pojęcia… aż tu nagle…


…słyszysz dokładnie te głupie pytania, które tak bardzo lubisz:

“A co ty będziesz z tego mieć jeżeli w to wejdę? Czy to piramida/drzewko finansowe? Czy to mlm? Czy muszę sprzedawać? Kiedy zacznę zarabiać?”

Jak odpowiedzieć na takie pytania?

Odpowiedź jest tylko jedna, ale to tego wrócę trochę później.

Najtrudniejszą lekcją, której musisz się nauczyć jest wypowiedzenie słowa “Nie.”

Przeczytaj jeszcze raz te pytania i zastanów się, co mają one wspólnego.

Zauważyłeś już?

Po prostu dużą trudność sprawia Ci, aby przejść obok nich obojętnie. Nie chodzi tutaj o sponsorowanie pierwszej lepszej osoby! Musisz znaleźć ludzi o mentalności biznesmena.

A co to znaczy?

Taka osoba jest pełna pasji. Wie, że budowa biznesu wymaga czasu, zaangażowania oraz inwestycji. Nie musisz tłumaczyć takich pojęć jak: pasywny dochód, sponsor, mlm czy piramida. Nie mówi rzeczy w stylu “ale ja nie chce sprzedawać”.

Przecież nikogo na siłę nie przekonasz i nie zmusisz do pracy.

A odpowiedź na wcześniejsze pytania brzmi następująco:

“Dziękuję za zainteresowanie, ale nie jest Pan/Pani odpowiednią osobą do mojego zespołu. Pozdrawiam i życzę sukcesów”.

Jeżeli będziesz się produkować i tłumaczyć: co i jak, i dlaczego, to już przegrałeś i tracisz tylko czas.

Ludzie chcą zarabiać, ale tak naprawdę nie każdy jest gotowy ruszyć tyłek i działać.

Nie sponsoruj za wszelką cenę bo ja tak robiłem i wiem, że to strata czasu.

Mam nadzieję, że udało mi się przynajmniej po części przybliżyć Ci zagadnienie Biznesu MLM Online –> a jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o budowie internetowego imperium, to zapraszam Cię pod następujący adres: Jak budować MLM w XXI wieku >>



Ten niezwykły system zmieni wszystko w Twoim podejściu do budowania listy i zarabiania w programach partnerskich NA ZAWSZE => http://www.allinonebusiness.pl/

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

10 kroków aby Twój blog wygrał z innymi

10 kroków aby Twój blog wygrał z innymi.


Autor: Andrzej Rakowski


Ten krótki artykuł pokaże Ci krok po kroku co powinieneś uczynić, aby ujrzeć swe nazwisko w świetle (wirtualnych) reflektorów, i aby Twój blog osiągnął szczyty wszystkich znaczących list najpopularniejszych blogów, przy okazji zdecydowanie poprawiając stan Twego konta bankowego.


Czym jest blog i do czego on służy chyba nie muszę Ci tłumaczyć - skoro czytasz ten artykuł, oznacza, że albo jesteś już właścicielem
jakiegoś bloga, lub chcesz go założyć. Nie wiesz jednak co należy robić a czego należy unikać aby Twój blog zamienił się w Blogowe
Imperium.

Oto kilka podstawowych reguł których musisz się trzymać jeśli chcesz aby Twój blog przynosił dochody.

1. Określ tematykę swojego bloga i skup się wyłącznie na niej.

2. Gdy już zdecydujesz się o czym będzie Twój blog, staraj się być profesjonalistą w tej dziedzinie. Jeśli jest to blog o gotowaniu - kup poradnik kucharski. Jeśli jest to blog o klubie piłkarskim - przeszukaj informacji w internecie na ten temat i pamiętaj, że musisz czuć się ekspertem tej dziedzinie!

3. Publikuj wartościowe i oryginalne treści. Wyobraź sobie, że jesteś odwiedzającym tego bloga. Czy każdego człowieka musi interesować co jadłeś na śniadanie? Twoje wpisy muszą mieć jakąś wartość dla których odwiedzający będą powracać na Twój blog w poszukiwaniu innych cennych informacji. Nie pisz o wydarzeniu które miało miejsce 3 miesiące temu - pisz o aktualnych rzeczach.

4. Ustal sobie dni w których będziesz dodawał nowe wpisy. Nie musisz pisać codziennie. Wystarczy, że w tygodniu napiszesz 3 art. co daje w miesiącu 12 a w roku już 144!

5. Zacznij pisać artykuły do przedruku i udostępniaj je innym! Dzięki temu zdobędziesz nowych odwiedzających oraz poprawisz swoją pozycję w wyszukiwarkach. Wymieniaj się linkami.

6. Stosuj proste nazywanie tematów - tak aby internauta wpisując w wyszukiwarce hasło trafił na Twój blog.

7. Stosuj interpunkcję, unikaj błędów ortograficznych, spraw aby Twój blog był przejrzysty. Warto czasami dodać jakieś zdjęcie, link do wideo związanego z treścią bloga. Stosuj odpowiednie czcionki i kolory. Blog dla kobiet wcale nie musi mieć różowego, jaskrawego tła!

8. Nie przesadzaj z umieszczaniem banerów, reklam, wyskakujących okienek i linków partnerskich na swoim blogu. To tylko odstraszy odwiedzających. Najpierw rozkręć dobrze bloga a potem zacznij myśleć o zarobkach.

9.Odwiedzaj inne blogi, podpatruj co porabia konkurencja, stosuj nowe rozwiązania takie jak kanały RSS.

10. Nie czekaj, stwórz bloga!

Tak właśnie wygląda mój blog który założyłem 2 dni temu

betgun.blogspot.com - ograć bukmachera


http://betgun.blogspot.com - jak ograć bukmachera

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Ludzie szukają nowych rozwiązań na biznes

Ludzie szukają nowych rozwiązań na biznes


Autor: Stanisław Tylenda


W erze ciągłych przemian politycznych i gospodarczych w dobie nieoczekiwanych kryzysów ludzie coraz częściej boją się przyszłości i tego, co ich w tej przyszłości czeka, że kolejny dzień może przynieść im nieoczekiwane zmiany, nie zawsze na lepsze.


Nie pewność jutra prowadzi do sporów w rodzinie i nie potrzebnych waśni między ludzkich.
Całość kręci się wokół pieniędzy.
Jedni maja ich nadmiar i żyją w przepychu, drudzy nie mogą spokojnie dociągnąć do przysłowiowego „dziesiątego”.

Przez działanie poprzedniej epoki i totalitarnego ustroju, który panował u nas przez 50 lat społeczeństwo utraciło naturalną chęć dążenia do niezależności i większość z nas nie potrafi sprostać nowym wyzwaniom i kłopotom związanym z wolnym rynkiem.
Nie jesteśmy kreatywni i potrafimy tylko narzekać i biedolić.
W sumie nie ma czego się dziwić przez pół wieku wmawiano nam, że socjalizm o nas dba i nie pozwoli, aby ktoś nas skrzywdził.
Teraz widzimy jak o nas dbano…

Są jednak ludzie, którzy zaczynają szukać nowych rozwiązań i możliwości, aby zmienić swoje życie i stać się nie zależnym finansowo.
Większość napotyka na bariery nie do przebycia.
Prawie każdy biznes, który zapewnia stabilizację i niezależność wymaga najpierw dużych wkładów finansowych nie osiągalnych dla ludzi, przed którymi staje widmo kryzysu i utraty dotychczasowego pracy. I tok kółko się zamyka…
Biedni robią się biedakami itd.

Jednak najbardziej wytrwali, niebojący się ryzyka i nowych wyzwań odnaleźli biznes, który daje możliwości startu i kariery bez dużych wkładów finansowych. Umyślnie używam tu sformułowania, że odnaleźli a może powinienem powiedzieć lepiej – odkryli.
Tak odkryli, bo on istniał i to od dawna.
W Stanach Zjednoczonych rozwinął się do rozmiarów wręcz niebotycznych. Europa Zachodnia także dobrze zna ten biznes, tam też jest to poważne zajęcie wielu miljonów zwykłych ludzi.

Co to jest?

To jest MLM (Multi Level Marketing - czyli przedsiębiorstwo wielopoziomowe), nazywany także Marketingiem Sieciowym.
MLM zmienia ludzi diametralnie, po za tym, że zmienia ich sytuację materialną to jeszcze zmienia ich psychikę i podejście do życia. Zwykli ludzie, który wcześniej pracowali w fabrykach, warsztatach, biurach i na innych etatach stali się rekinami biznesu i dawno zapomnieli o kłopotach, z którymi się borykali.
Ci ludzie wcześniej sceptycznie nastawieni na tego typu sprawy teraz są liderami w firmach międzynarodowych i prowadzą globalne interesy. To ich ciężka praca i upór w dążeniu do celu sprawiły to, że teraz są na szczycie.

Nie którzy z Was pewnie słyszeli już wcześniej o sprzedaży bezpośredniej i o domokrążcach, którzy stukali do waszych drzwi.
To nie jest MLM nie obawiajcie się nie do tego chcę Was przekonać.

MLM to biznes partnerski i polegający na współpracy między ludźmi i korzyściach, które płyną właśnie z takiej współpracy.

Dziwne, co? Ale prawdziwe. Na tym też można zarobić i to nie źle.

W MLM pracujesz, kiedy chcesz i ile chcesz, wszystko zależy do Ciebie. Twoje wyniki będą współmierne do Twojej pracy i od czasu, jaki poświęcisz na swój biznes. Jeśli zechcesz popracować rzetelnie przez kilka lat to Twój biznes będzie się kręcił, kiedy ty będziesz spał, będzie się kręcił, kiedy Ty pojedziesz na urlop.
Tak to wszystko jest możliwe i powiem Wam, dla czego.
Dla tego, bo to są sposoby sprawdzone i duplikowane przez wielu ludzi, trzeba tylko chcieć.
MLM to biznes poleceń i reklamy bezpośredniej z ust do ust a wszyscy wjemy że niema skuteczniejszej reklamy jak tak zwana „poczta pantoflowa”.
Firmy z branży Marketingu Sieciowego wyeliminowały wszelkich pośredników pomiędzy producentem i konsumentem, zrezygnowano z hurtowników, masowej reklamy itp. Produkt od producenta za pośrednictwem dystrybutora trafia bezpośrednio do klienta.
Ograniczono w taki sposób ponad 60% a w niektórych przypadkach nawet 90% kosztów produktu mających wpływ na cenę detaliczną towaru. Te środki które zaoszczędzono na takiej metodzie działania podzielono pomiędzy współpracowników i firmowych dystrybutorów.
Firmy MLM swoją działalność opierają na unikalnych planach marketingowych które pozwalają współmiernie do nakładów pracy swoich dystrybutorów wynagradzać ich za poświęcenie jakie wkładają w rozwój ich firmy.
Żadna inna branża nie pozwala tak szybko jak branża MLM na rozwinięcie skrzydeł kariery. W żadnej innej branży nie spotkacie się z taką życzliwością i partnerstwem.
To jedyna z branż gdzie każdej osobie będącej na górze struktury zależy na tym aby osoby będące w strukturze pod nią osiągnęły osobisty sukces. W Marketingu Sieciowym pracujemy dla siebie ale nigdy nie pracujemy sami.
Dzięki tej regule MLM jest według mnie najsprawiedliwszym i najwspanialszym biznesem jaki wymyślono na świecie.
Obecnie Multi Level Marketing jest już uznanym i cenionym biznesem w USA, krajach Azji i Europy Zachodniej, Marketing Sieciowy wykłada się na amerykańskich uniwersytetach i uczelniach. MLM jest promowany i polecany przez wiele osób ze światowego biznesu takich jak Donald Trump, Robert Kiyosaki, Paul Zone Pilzer, Worren Buffett, Dr Charles King czy też Prezydent USA Bill Clinton. W MLM swoja przyszłość zobaczyły osoby znane z pierwszych stron gazet i ekranów telewizyjnych.


Stanley Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Porównywarka cen

Porównywarka cen


Autor: Bartek Sprengel


Internet oferuje niemal nieograniczoną ilość sklepów, w których w szybki i przyjemny sposób możemy dokonywać zakupów. Jednak czasami wybór jest tak ogromny, że ciężko nam zdecydować się na konkretny sklep, w którym kupimy najtaniej. Dlatego warto w takich sytuacjach korzystać z porównywarek cen.


Nieodłącznym elementem zakupów internetowych jest wyszukanie jak najniższego kosztu zakupu interesującego nas produktu, wliczając w to cenę samego przedmiotu jak również koszt dostawy. O ile w tym drugim przypadku trzeba samodzielnie wyszukać na stronie sklepu internetowego koszty dostawy, to w momencie gdy szukamy cen samego produktu nieodzowna wydaje się w tym momencie porównywarka cen. Jest to „wynalazek”, który stosunkowo niedawno pojawił się w wirtualnej sieci, jednak bardzo szybko zyskał popularność, ze względu na możliwości jakie daje zwykłemu użytkownikowi oraz bardzo prostą, intuicyjną obsługę. W zasadzie mamy kilka możliwości korzystania z takich stron. Możemy od razu wpisać nazwę interesującego nas produktu i wtedy otrzymamy listę sklepów internetowych, w których możemy go zakupić, oraz cenę jego w każdym z tych sklepów. Jest to rozwiązanie dla osób, które wiedzą, co chcą kupić. Jednak jeśli ktoś nie jest zdecydowany to darmowa porównywarka oferuje mu wyszukiwanie produktu najpierw poprzez określenie kategorii, w jakiej go znajdziemy, a następnie określenie kilku lub wszystkich parametrów wyszukiwań. Możemy więc ustalić producenta, niemal wszystkie parametry sprzętu, jak również widełki cenowe. Oczywiście możemy bez wyznaczania takich kryteriów przejrzeć cały dostępny asortyment, co jednak nie będzie ani łatwe ani szybkie, gdyż często danych produktów jest nawet kilkaset. Bardziej efektywne będzie z pewnością zawężenie naszych poszukiwań, w wyniku czego uzyskamy listę produktów, które spełniają wszystkie zadane przez nas kryteria i w ten sposób znacznie szybciej odnajdziemy taki, który nas w stu procentach zadowoli oraz pozwoli na wybranie tego najtańszego. W przypadku osób sprzedających obsługa porównywarek jest równie prosta. Wystarczy kliknąć na dodaj sklep, wypełnić wszystkie niezbędne pola, uzupełnić listę produktów, jakie są w asortymencie i liczyć na to, że to właśnie do nich skierują się internauci w celu dokonania zakupów. Porównywarki cen mają przed sobą świetlaną przyszłość, gdyż coraz więcej osób właśnie przez Internet dokonuje zakupów, szczególnie tych z wyższej półki cenowej. I nie widać, aby ta tendencja miała się zmienić.


Czytelnia

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.