środa, 26 lutego 2014

Temple of Senses

Temple of Senses


Autor: Katy Klisko


TEMPLE OF SENSES .me, nowe rozszerzenie domen globalnych. Nie o tym jednak chciałabym tu napisać. To będzie relacja z odbioru działań marketingowych jednego z wielkich koncernów samochodowych w samym centrum “najpiękniejszego” z miast czyli w Paryżu.


“Me” … się to niezmiernie podobało, choć miało miejsce wiele lat temu.
Salon samochodowy, centrum Paryża, niedaleko olbrzymiej drogerii. Za witryną dwa modele OPLA, aktualnie w sprzedaży. I wystrój zapraszający do zwiedzenia salonu, jakby był jednym z muzeów.
Nowoczesna technika zaprzecza jednak określeniu całości jako muzeum.

… wyobraź sobie nowoczesne wnętrze … wchodzisz, korytarz prowadzi Cię po czerwonym dywanie wzdłuż witryn. W nich najpiękniejsze projekty Versace, zegarki Patek’a, miniaturowe kamery japońskich wynalazców wyprodukowane pod jedną ze znanych marek. Dalej wieczne pióra …
Przyglądasz się tym cudom stworzonym przez człowieka, zebranym w salonie samochodowym … jednak myślisz, po co? Żeby ściągnąć oglądających, hmm … może?
Dalej wchodzisz korytarzem do miejsca zwanego Temple of Senses, nazwa bardzo sugestywna, jak
i jego odbiór… zmysłowy bardzo.
Na 4 ścianach obrazy, najznamienitszych malarzy, każdy jest reprezentantem innego kierunku. Pod nimi nieskomplikowana konstrukcja przypominająca kosz na śmieci, który otwiera się po naciśnięciu stopki. Z każdego z nich czujemy po otwarciu bardzo przyjemny zapach … nowej skóry … ściętej trawy … Na wysokości rąk osłonięty otwór, zdjęcie nad nim zachęca do włożenia tam rąk. I … jeden wyłożony skórą, drugi niezwykle przyjemnym drewnem … dalej …
Leci muzyka poważna. Korytarz prowadzi … do sali w kształcie kopuły, gra świateł pogłębia wrażenie a w centralnym miejscu, niedużego pomieszczenia przepiękny srebrny prototyp nowego modelu OPLA.
Cudo z drewnianą deską rozdzielczą i skórzaną tapicerką zapiera dech w piersiach. Elegancja i szyk, technicznie sugerowana mistrzowska jakość, precyzja, długowieczność … doskonałość.

Tak działa prezentacja, że po 10 latach nie zapominam jej sensu, ani prezentowanej marki.

LUKSUS I FANTASTYCZNA KREACJA! Pozostawiam do przemyślenia …


Katarzyna Klisko www.marketing-online.pl Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz