sobota, 2 stycznia 2016

13 sekretów marketingu emailowego za pomocą autoresponderów - sekret #10

13 sekretów marketingu emailowego za pomocą autoresponderów - sekret #10


Autor: Mirek Szmajda


Chcesz zwiększyć liczbę osób zapisujących się na twoje nowe kampanie? Powiadom o niej osoby na swoich dotychczasowych listach. Nie wysyłaj ich jednak na stronę z formularzem. Zamiast tego zrób coś innego.


Stosuj zapisywanie wewnętrzne bez konieczności ponownego potwierdzania.

Organizuj kampanie wewnętrzne, które w ogóle nie wymagają korzystania ze stron internetowych do zapisywania na listę. Kiedy już masz jakąś listę możesz organizować kampanie na zawołanie. Brak wymagania potwierdzenia, kiedy ktoś już raz potwierdził znacznie zwiększa liczbę osób uczestniczących w nowej kampanii. Ludzie są leniwi i o wiele łatwiej kliknąć w link, niż potem jeszcze wypełniać formularz.

Wystarczy jedno kliknięcie i autoresponder podąża już z nowymi emailami do osób, które są aktywne, czytają wiadomości i klikają w linki. Każdą nową kampanię prowadzisz wówczas na oddzielnej liście. Oczywiście nie nękasz emailami tych, którzy nie zainteresowali się tematem. Warto wówczas dodać we wszystkich wiadomościach nowej listy możliwość bardzo łatwego wypisania się, w bardziej widocznym miejscu niż zwykle.

Jednocześnie na nowej liście ustawiasz serię wiadomości wysyłanych na początku bardzo często. U tych, którzy zainteresowali nowym tematem wzmacniasz jeszcze to zainteresowanie wysyłając kolejne emaile z dużą częstotliwością. W ten sposób podnosisz skuteczność swojej nowej kampanii nie powodując rezygnacji z głównej listy tych, którzy nie wyrazili zainteresowania.

Takie wewnętrzne zapisywanie możesz również stosować na przykład przy wejściu na stronę z ofertą. W autoresponderze Fump jest taki mechanizm, że możesz wstawić link, który nie tylko wyświetla stronę internetową (na przykład z ofertą), ale również zapisuje na dodatkową listę. Osobie która ogląda ofertę wysyłany jest wówczas z autorespondera dodatkowa wiadomość, która odnosi się już konkretnie do oglądanej oferty. Autoresponder już wie, że ta osoba widziała ofertę i jeżeli nie dokona zakupu wysyłane są jej kolejne emaile uzasadniające opłacalność skorzystania z oferty.

Dzięki zapisywaniu wewnętrznemu bez konieczności potwierdzania możesz również tworzyć listy klientów, którzy już dokonali zakupu, pomagać im w skorzystaniu z produktu oraz proponować nowe rzeczy. W efekcie autoresponder działa jak inteligentny sprzedawca, który pilotuje klienta na każdym etapie procesu sprzedaży.


Wszystkie sekrety w wersji wideo poznasz na kursie "Sekrety Zaawansowanego Autorespondera". Wejdź na stronę http://ZaawansowanyAutoresponder.pl, aby otrzymać bezpłatny dostęp do wszystkich sekretów.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz