piątek, 28 listopada 2014

Ścianki reklamowe - jak wybrać najlepsze

Ścianki reklamowe - jak wybrać najlepsze.


Autor: Robert Kiesiak


Ścianki reklamowe to najpopularniejsze narzędzia marketingu bezpośredniego i PR. Niemal każda konferencja, prezentacja czy inne wystąpienie potrzebuje odpowiedniego tła. Mobilne ścianki reklamowe świetnie się do tego nadają. Łatwo dają się rozłożyć i zajmują niewiele miejsca w transporcie.


Ścianki reklamowe to jedne z najbardziej znanych narzędzi wystawienniczych stosowanych w reklamie i promocji. Efektowna prezentacja grafiki wielkoformatowej, łatwy i szybki montaż oraz bezproblemowa logistyka sprawiły, że ściany reklamowe stały się bardzo popularnymi elementami ekspozycyjnymi podczas różnego typu: targów, prezentacji, promocji, konferencji prasowych itp. będąc dla nich idealnym tłem.

Modułowe ścianki reklamowe pojawiły się na rynku reklamy jako pierwsze konstrukcje tego typu i z powodzeniem funkcjonują do dziś. Podstawowym elementem ścianki panelowej jest rama, najczęściej o formacie 100 x 70 cm. Ramy łączone są ze sobą konektorami. Użycie różnych konektorów i podstaw umożliwia zmianę konfiguracji ścianki w oparciu o posiadane ramy. Grafika reklamowa umieszczana jest wewnątrz ramy. System panelowy jest ławy w użyciu i transporcie. Ustawienie czy złożenie ściany zajmuje tylko parę minut i nie wymaga użycia narzędzi. Elementy ściany pakowane są do wygodnej torby transportowej. Akcesoria dodatkowe: lampy halogenowe, koszyki na ulotki, półki.

scianka-efekt-z-kufrem


Najchętniej używane obecnie są łukowe ścianki reklamowe. Na rynku dostępne są także proste ściany reklamowe, wieże reklamowe oraz ścianki w formie fali. Zazwyczaj druk paneli graficznych robiony jest na folii lub laminowanym papierze. Każdy panel ściany nakładany jest na konstrukcję osobno. Przy ściankach prostych możliwe jest stosowanie materiału przypominającego płótno i wydruk całej grafiki na jednym kawałku tego materiału. Materiał z reklamą przez cały czas użytkowania ścianki może pozostawać na konstrukcji podczas (transportu, przechowywania).

SnapUp to jeden z najpopularniejszych modeli ścianek reklamowych typu pop-up. Dzięki nowatorskiej konstrukcji i bogatemu wyposażeniu dodatkowemu używanie ścianek SnapUp jest niezwykle łatwe. Najważniejszą zaletą ścianki popup jest ekspozycja reklamy wielkoformatowej bez żadnych podziałów, co jest charakterystyczne dla rozwiązań modułowych. Konstrukcja odseparowana jest od wydruku, co umożliwia stosowanie wielu grafik do jednej konstrukcji. System SnapUp pozwala na tworzenie nie tylko pojedynczych ścianek reklamowych, ale dzięki wyposażeniu go w szereg elementów dodatkowych pozwala tworzyć kompletne stoiska
Scandinavia Display Systems Int. jest generalnym i wyłącznym importerem na Polskę systemów wystawienniczych szwedzkiej firmy Mark Bric. Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz