Email marketing - trzy istotne rady
Autor: W. Orzechowski
Przeprowadzona we właściwy sposób kampania email jest jedną z najskuteczniejszych technik reklamowania się w internecie. Będziesz w stanie usprawnić jej działanie dzięki tym trzem krótkim, ale istotnym radom.
1. Wiadomości, które wysyłasz muszą być przejrzyste
Twoje email newslettery powinny mieć przejrzystą, spójną i łatwą do zrozumienia treść. Dzięki temu twoi odbiorcy będą dokładnie wiedzieli co im oferujesz. W wyniku takiego działania twoi potencjalni klienci z dużo większą szansą podejmą pożądane przez ciebie działania. Jeżeli utrzymasz swoje wiadomości email w prostym i przyjaznym dla odbiorcy stylu, to twój współczynnik konwersji na pewno wzrośnie.
2. Niech twoje email newslettery będą atrakcyjne dla twoich subskrybentów
Zdecydowana większość ludzi jest raczej mocno zajęta. Każdego dnia otrzymują steki, jeżeli nie tysiące wiadomości email. Dlatego jeżeli twój email newsletter nie będzie w stanie przyciągnąć ich uwagi w kilku pierwszych sekundach, to prawdopodobnie nie dokończą nawet jej czytania, tylko od razu usuną. Musisz więc tworzyć takie emaile, które już od pierwszej linijki, a jeszcze lepiej od tematu, będą wciągały czytelnika. Skuteczny mailing to taki, który przekłada się na konwersje - nie liczy się ilość osób zapisana do newslettera, ale ilość osób, które naprawdę go czyta.
3. Dobra wiadomość to taka, która jest treściwa i krótka
Ponieważ, jak zostało to napisane wcześniej, ludzie w ciągu dnia są bardzo zajęci, więc nie poświęcają dużej ilości czasu na czytanie pojedynczych wiadomości email. Powinieneś dopilnować, żeby twój email newsletter był tak krótki, jak to tylko możliwe. Zdecydowanie lepiej dostarczyć odbiorcy treściwą wiadomość, a szczegóły opisać w rozwinięciu na stronie (do którego będzie prowadził odnośnik z wiadomości), niż kilkustronicowy tekst.
Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz