wtorek, 22 stycznia 2013

BLUEPAPER - Raport o linkach

BLUEPAPER - Raport o linkach

Autorem artykułu jest Aneta Mitko Aneta Mitko


artykularnia_import

Wg Gemiusa 82% użytkowników Internetu klika w płatne odnośniki. Linki są fajne, użyteczne, nieinwazyjne, skuteczne i tanie… więc na linki jest szał. Wartość europejskiego rynku SEM w 2006 r. to - wedle danych DoubleClick - 2,16 mld euro. W Polsce reklama w wyszukiwarkach stale rośnie w siłę, dlatego też pierwsze wydanie Bluepapera poświęcone jest skutecznemu planowaniu strategii search engine marketing.


Zajmowana wśród linków sponsorowanych pozycja jest istotna, ale nie zawsze oznacza to, że im wyżej tym lepiej. Wszystko zależy od budżetu kampanii, znajomości promowanej marki wśród internautów, oraz od założonego celu działań SEM (sprzedaż, wizerunek, informacja, działania antykryzysowe…). Ponieważ największa ilość reklamodawców korzystających z search engine marketing (wedle tegorocznego raportu SEMPO) ma na celu dzięki temu rozwinąć swoją sprzedaż online (71%) oraz wzmocnić wizerunek marki (56%), w opracowaniu przygotowanym przez Bluerank, na bazie danych pochodzących z kampanii prowadzonych w branży turystycznej, analizowane są właśnie te dwa przypadki.


Jesteśmy agencją SEM, która realizuje projekty marketingowe i dokładnie analizuje ich przebieg. Przygotowujemy kampanie linków sponsorowanych badając jakość wygenerowanego przez nie ruchu na stronie, oceniamy usability witryn docelowych, aby maksymalnie zwiększyć konwersję i na podstawie tego formułujemy analityczne opracowania. Mam tu na myśli nasz autorski Bluepaper - mówi Maciej Gałecki – szef agencji Bluerank.


Pierwsze wydanie Bluepapera z pełną wersją raportu SEM – sprzedaż czy wizerunek dostępne jest tutaj http://www.bluerank.pl/bluepapers/bluepaper_062007.pdf


Efekt analizy zawartej w raporcie oraz rozważań na temat wizerunkowych i sprzedażowych kampanii search engine marketing, stanowi macierz, która każdej firmie promującej się w wyszukiwarkach pozwoli wdrożyć optymalną strategię SEM.


Szczegółowe dane liczbowe, wykresy, wspomniana macierz oraz analizy przebiegu sprzedażowych i wizerunkowych kampanii linków sponsorowanych prowadzonych w branży turystycznej, dostępne są w pełnej wersji raportu Bluerank. Agencja zachęca do wykorzystywania materiału za podaniem źródła i autorów analizy.




---


Bluerank - agencja search engine marketing. Partner czołowych polskich agencji interaktywnych i domów mediowych, specjalizujący się w marketingu wyszukiwarek internetowych w Polsce i na świecie. Realizator międzynarodowych projektów (m.in. na potrzeby rynku austriackiego, rosyjskiego, niemieckiego i UK) z zakresu search engine optimization, a także kampanii SEM na rynku polskim (dla firm oferujących produkty sensytywne, przedstawicieli sektora turystycznego, finansowego, motoryzacyjnego, rozrywkowego, e-commerce i dla mediów). Członek Interactive Advertising Bureau, międzynarodowej organizacji zrzeszającej firmy, które wypracowują standardy biznesowego i reklamowego wykorzystania Internetu.

--- Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Marketing przez społeczności. Czyli jak poradzić sobie dziś z reklamą w Internecie?

Marketing przez społeczności. Czyli jak poradzić sobie dziś z reklamą w Internecie?

Autorem artykułu jest Jacek Synowiec


Rozwój, upowszechnienie się, zakupów przez internet powoduje to, że konsumenci coraz mniej ufają reklamom w mediach (także tymi w internecie, np. nachalnie wyskakującymi banerami na portalach, lub SPAMem który dociera do nas poprzez e-maile). Obecnie najlepszą formą reklamy stają się ... Rozwój, upowszechnienie się, zakupów przez internet powoduje to, że konsumenci coraz mniej ufają reklamom w mediach (także tymi w internecie, np. nachalnie wyskakującymi banerami na portalach, lub SPAMem który dociera do nas poprzez e-maile).
Obecnie najlepszą formą reklamy stają się e-mail lub wiadomości przesyłane poprzez komunikator od przyjaciół, rodziny ...

Według badań przeprowadzonych przez Forrester Research to właśnie polecenie od znajomych najbardziej wypływa na decyzje, co do tego, co internauci kupują. Dobrą formą wzmocnienia decyzji, co do zakupu, stają się też komentarze od użytkowników sieci, ale także newslettery od producentów na które użytkownicy zapisali się sami (dobrowolnie!).

O tym jak duży może być wpływ komentarzy zamieszczonych w internecie, przekonał się właściciel pewnego hotelu w Rzymie. Tylko jeden zły komentarz, opinia wyrażona na popularnej witrynie internetowej Tripadvisor.co.uk spowodowała obniżenie liczby gości odwiedzających hotel w przeciągu 6 miesięcy o 1/3.

Obecnie spada także lojalność klientów wobec firm i marek (w okresie 2002-2004 lojalność dla marek zmniejszyła się do 50%), co naturalnie spowodowane jest większym dostępem do informacji, które internauci mogą przekazywać między sobą.

Dzięki serwisom społecznościowym, które w ostatnim okresie biją rekordy popularności, obecnie konsumenci stają się teraz zarówno recenzentami, krytykami i pośrednimi reklamodawcami od których coraz więcej zależy.
Doceniają to producenci, którzy próbują swoich sił, aby docierać do odbiorców, konsumentów w sposób niekonwencjonalny. Zaczynają reklamować się za pomocą np. blogów, namawiając ich autorów do promocji swoich towarów. Jednak cały problem polega także na tym, że jeśli okaże się, że wypowiedzi stają się coraz bardziej stronnicze, to może to spowodować efekt odwrotny i podejrzenie wśród odwiedzających daną stronę o ukrytą reklamę.

Według opinii Jaap Favier wyrażonej na konferencji Interact, która odbyła się 4-5 czerwca w Brukseli, internautów można podzielić na 4 grupy:
- Twórców - których jest stosunkowo najmniej, jednak którzy mają największy wpływ na społeczność internetową, tworzą nowe pomysły i przekazują je przy pomocy internetu publikując np. artykuły.
- Krytyków - którzy opiniują nowe przedsięwzięcia i ich opinia ważna jest szczególnie dla społeczności internetowych (jak oszacował Forrester Research na 1 twórcę przypada minimum 2 krytyków i co ważne 60% wśród nich stanowią kobiety)
- Zbieraczy - osób które czytają dostarczone przez twórców i krytyków informacje, wynajdują ciekawostki i przekazują je dalej, przyczyniając się w ten sposób do zwiększenia popularności informacji przyczyniając się do jej nagłośnienia
- Leniwców - największą grupę, która nie uczestniczy aktywnie w społecznościach. Do nich głównie trafiają informacje na podstawie których podejmują decyzje np. co do zakupu produktów.

Obecnie internautów przyciąga do internetu najbardziej potrzeba komunikacji z innymi, w mniejszym stopniu zaś artykuły prasowe, muzyka czy filmy wideo - to zapewne tłumaczy wzrost w ostatnim czasie korzystających z takich komunikatorów internetowych, takich jak Skype czy GG.

Bardzo ważna jest obecnie reakcja, odzew internautów na przekaz, zwłaszcza, jeśli dotyczy to produktów. Klienci coraz częściej dyktują warunki, a jeśli doceni to firma oferująca swoje produkty, to może spowodować to tylko dobry efekt marketingowy (przykładem może być tu producent butów Nike - który zaproponował swoim klientom projektowanie butów na stronie www.nikeid.com – pomimo, że buty takie na zamówienie kosztują średnio ok. 140 Euro – to ta forma cieszyła sie sporym zainteresowaniem. W ten sposób Nike nie tylko dostarczył swoje nowe produkty, ale najważniejsza w tym dla firmy była informacja jakie są najnowsze trendy, kolory czy wzory w modzie które podobają się klientom – było to możliwe dzięki aktywnym internautom – którzy wyrażali przez swój wybór opinię).

W dzisiejszych czasach wielkie koncerny aby istnieć, coraz bardziej muszą liczyć się ze społeczeństwem, jego gustami i opiniami – w przeszłości wystarczyło tylko zaufanie do marki.

W przyszłości najważniejsze dla reklamy będą "punkty" w sieci internet (coś na wzór pubów), w których można będzie swobodnie wymienić opinie, komunikować się z innymi - tworzenie takich miejsc jest największym wyzwaniem dla marketingu internetowego.

Zachęcam do zapoznania się z materiałami z konferencji Interact, która odbyła się 4-5 czerwca w Brukseli:
http://www.iabeuropecongress.eu/thankyou.aspx
oraz blogiem:
http://iabeuropecongress.blogspot.com/ ---

Artykuł pochodzi ze strony http://www.nss.pl/, firmy specjalizującej się we wdrożeniach rozwiązań internetowych (portali, sklepów, stron firmowych) w oparciu o systemy CMF/CMS (m.in. eZ Publish) i e-commerce (np. osCommerce, Zen Cart).

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Programy Partnerskie w Światowym Internecie

Programy Partnerskie w Światowym Internecie

Autorem artykułu jest Zofia Biegańska


Programy amerykańskie, atrakcyjność i problemy w Programach Partnerskich. Zwiększanie ilości wejść na strony www Programy Partnerskie są niezwykla popularną i pozornie najłatwiejszą formą zaistnienia w sieci. Wszystko początkowo wydaje sie bardzo proste: dostajemy produkt, własną stronę internetową z naszym kodem, wysoką, sięgającą czesto 75% prowizję ( tak jest w większości usług i towarów w Click Banku ), często prawa sprzedaży oprogramowań, jeśli je uprzednio zakupimy i tylko jedno zadanie: popularyzować swoją stronę tak, aby wyraźnie zwiększyć ilość wejść, czyli robić tzw traffic buzz lub traffic driving . Jeśli doprowadzimy do sprzedaży oferowanego towaru, automatycznie odprowadzana jest prowizja na nasze konto w Click Banku. I tu zaczynają się schody. Jak mamy ogłosić światu, że mamy absolutny bestseller do zaoferowania? Ogłoszenia w prasie są bardzo drogie i wiekszości ludzi nie stać na taka formę promocji. Wysyłanie e-maili do nieznanych sobie osób bez ich pozwolenia nie wchodzi w rachubę ze względu na bardzo rygorystycznie przestrzegane prawo o spamie. Z drugiej strony, wiadomo, że dostarczenie wiadomości do potencjalnego nabywcy z jego codzienną pocztą jest najskuteczniejszą metodą zainteresowania go produktem. Sprzeczność jest tylko pozorna, bo istnieją sposoby pogodzenia białego z czarnym, ale najczęściej do źródła informacji należy dojść samemu i kupić odpowiednie publikacje w formie e-booków, które zresztą nie sa zabójczo drogie.

Zaczęłam interesować sie marketingiem internetowym przed niespełna rokiem. Jak tysiace innych osób na całym świecie nie miałam nic przeciwko dodatkowym zarobkom za pomocą internetu i mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że wszyscy, ale to dosłownie wszyscy zajmujacy się tą dziedziną nie myślą o niczym innym. Dość szybko odniosłam wrażenie, że po stronie amerykańskiej ( bo nie ma dwóch zdań, królują oni niezaprzeczalnie ) istnieje wezbrane, rozfalowane i wymykajace sie spod kontroli morze, w którym gracze zaczęli tracić kontrolę nad rozwojem wydarzeń. W październiku moje wrażenia zostały poparte publikacjami o nadprodukcji świetnych oprogramowań, rozproszeniu oferty i ogólnym nie nadążaniu za kolejnymi promocjami. Zaroiło sie od telekonferencji, spotkań swiatowych guru i nagrań video. Temat jest bardzo rozległy i w nastepnych artykułach pozwolę sobie na omówienie każdego trendu osobno i podzielę się własnymi doświadczeniami, których mam sporo. Chciałabym wymienić również opinię z każdym, kogo ten temat zainteresuje. ---

Eagleblogs-Classfields Poland - darmowe , dwujęzyczne ogloszenia o zasięgu globalnym

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Działalność marketingowa firmy produkującej styropian

Działalność marketingowa firmy produkującej styropian

Autorem artykułu jest leonidas kromek


Działalność marketingowa przedsiębiorstwa opiera się przede wszystkim o marketing mix a więc mianowicie uwzględnia 4 najistotniejsze z punktu widzenia marketingowego narzędzia: - produkt - cena - dystrybucja - promocja mix Swoje działania kumulowane są przede wszystkim na jednym z najistotnie... Działalność marketingowa przedsiębiorstwa opiera się przede wszystkim o marketing mix a więc mianowicie uwzględnia 4 najistotniejsze z punktu widzenia marketingowego narzędzia:
- produkt
- cena
- dystrybucja
- promocja mix

Swoje działania kumulowane są przede wszystkim na jednym z najistotniejszych elementów marketingu mix z punktu widzenia firmy i jej otoczenia.

logistyka, magazynowanie i spedycja a także rozbudowany transport firmy wpływa korzystnie na zachowanie ciągłości w dostawach i zadowolenie klienta

Tym elementem jest promocja mix obejmująca swym zasięgiem w przypadku firmy Marbet:

- Szeroko pojęte znaczenie słowa reklama - koncentrując swe działania na znalezieniu właściwej drogi dotarcia do potencjalnego odbiorcy usług, przy wykorzystaniu wielu technik reklamy, mających skuteczne odzwierciedlenie w rzeczywistych zyskach firmy.

Wśród tych technik możemy wyróżnić: reklamę prasową, telewizyjną na szczeblu regionalnym, radiową, internetową i wiele innych.

- Sprzedaż osobista - kierowanie oferty sprzedaży w sposób bezpośredni osobowy, przy wykorzystaniu przedstawicieli handlowych, mających za zadanie utrzymanie korzystnych relacji z klientem przed, podczas jak i po zakończonej transakcji,

- Marketing Bezpośredni - obejmujący swym zasięgiem szereg pomocnych narzędzi skierowanych w sposób bezpośredni do klienta, a więc wykorzystanie np.: katalogów, ulotek, plakatów informacyjnych, linia telefoniczna, prospekty.

- Public Relations – ma za zadanie przede wszystkim budowanie dobrego wizerunku firmy Marbe w oczach klientów, czyli zastosowanie programów lojalnościowych, organizacja bezpłatnych szkoleń i konferencji dla klientów w celu zapoznania ich m.in. z ofertą a także przekazania głębszych interesujących informacji np.: o procesie produkcyjnym firmy itp., stosowanie programów klient nasz przyjaciel – mających na celu stworzenie bazy stałych klientów, wykorzystywanej m.in. do przekazywania informacji o nowościach , cenniku, okazjach, rabatach, a także stanowiących źródło informacji, dzięki której firma pamięta zawsze o kliencie i jest z nim w ważnych dla niego chwilach np.: urodziny, imieniny itp.

- Promocja sprzedaży - polegająca na organizowaniu różnych promocyjnych akcji sprzedawanego asortymentu, specjalnie przygotowanych ofert uwzględniających indywidualne warunki klienta, poprzez dopasowanie odpowiedniego zestawu szeregu czynników, decydujących o wysokiej jakości oferowanego asortymentu przy jak najniższej cenie.

Działania logistyczne , transportowe odgrywają także istotną rolę w działalności firmy. ---

logistyka

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

niedziela, 6 stycznia 2013

Jak wykorzystać ekran holograficzny w show biznesie i architekturze

Jak wykorzystać ekran holograficzny w show biznesie i architekturze

Autorem artykułu jest Krzysztof Nadara


Ekrany holograficzne HoloPro to najnowsze osiągnięcie w technice prezentacji multimedialnych. Wykorzystuje ono zjawisko rozpraszania światła na siatce dyfrakcyjnej. HoloPro to cienka folia, potraktowana laserem podczas procesu produkcji w specjalny sposób, tak, aby stworzyć mikroskopijne obszary o kształcie sześciokąta foremnego. Obszary te zwane są Holographic Optic Element (HOE). Ekrany holograficzne HoloPro to najnowsze osiągnięcie w technice prezentacji multimedialnych. Wykorzystuje ono zjawisko rozpraszania światła na siatce dyfrakcyjnej. Ekran holograficzny, opracowany i wdrożony do produkcji przez niemiecką firmę G+B Pronova GmbH we współpracy z Niemieckim Instytutem Światła. HoloPro to cienka folia, potraktowana laserem podczas procesu produkcji w specjalny sposób, tak, aby stworzyć mikroskopijne obszary o kształcie sześciokąta foremnego. Obszary te zwane są Holographic Optic Element (HOE). HOE mają taką właściwość, że przepuszczają tylko światło, które na nie pada pod kątem 36 stopni. Światło po przejściu przez HOE zmienia swój kierunek, mianowicie wychodzi z ekranu pod kątem 90 stopni, czyli prostopadle do powierzchni ekranu. Każde inne światło, (tzn. padające pod innym kątem) nie jest przepuszczane przez HOE. Ta właściwość HOE ma kapitalne znaczenie w show biznesie, gdzie istnieje często potrzeba wykorzystywania ekranów na otwartej przestrzeni. Żaden telewizor plazmowy, kineskopowy ani też projektor z ekranem nie świeci dostatecznie mocno, aby obraz był wystarczająco czytelny i dobrej jakości. Tylko HoloPro jest w stanie sprostać tym wymaganiom, ponieważ stanowi on swoistego rodzaju filtr światła – nie przepuszcza światła padającego zewsząd pod różnymi kątami, a przechodzi przez nie tylko światło padające (jak już wyjaśniono) pod kątem 36 stopni. Tak więc, każde inne światło w żaden sposób nie wpływa na zmniejszenie jasności i kontrastu obrazu uzyskiwanego za pomocą HoloPro.


Przezroczystość, która intryguje
Ekrany HoloPro posiadają jeszcze jedną ciekawą cechę, a mianowicie są przezroczyste. Przez obraz wyświetlany na ekranie można zobaczyć co dzieje sie za ekranem luc co jest za nim ustawione. Daje to dodatkowe możliwości zastosowań w show biznesie jak i w innych, pokrewnych dziedzinach. Znajdują również coraz częstsze zastosowanie jako aktywne i pasywne, punkty informacyjne w nowoczesnych, aluminiowo-szklanych recepcjach biur i banków. HoloPro występuje w kilku wariantach funkcjonalnych.
Pierwszy i podstawowy, to folia umieszczona pomiędzy dwoma szybami, które nadają jej sztywność. Szyba zawieszana jest w przestrzeni przy wykorzystaniu stalowej linki, umieszczonej w eleganckich narożnikach z plexi. Ekrany są produkowane w wymiarach od 20" do 100", oraz w postaci usztywnionej folii, do naklejania od wewnątrz witryn sklepowych.


HoloBox
HoloBox to urządzenie do jednostronnej komunikacji, doskonale nadające się do wykorzystania w biurze, hotelu, banku, recepcji lub na stoisku targowym. Przy jego pomocy można prezentować ofertę w sposób ciekawszy niż standardowo, czyniąc ją bardziej atrakcyjną. Do prawidłowego działania HoloBox wymagany jest rzutnik multimedialny, źródło sygnału w postaci komputera, odtwarzacza DVD lub magnetowidu, które jest umieszczone w obudowie urządzenia. W skład dostawy wchodzi ekran holograficzny 50", obudowa oraz system audio.

HoloTerminal
HoloTerminal to ciekawe narzędzie do interaktywnej komunikacji, wyposażone w wandalo-odporną klawiaturę, doskonale nadające się do wykorzystania w biurze, hotelu, banku, recepcji lub na stoisku targowym. Przy jego pomocy można prezentować ofertę w sposób interaktywny, czyniąc ją bardziej atrakcyjną. Do prawidłowego działania HoloTerminal wymagany jest rzutnik multimedialny oraz komputer, który umieszczamy w obudowie urządzenia. W skład dostawy wchodzi ekran holograficzny 30", obudowa oraz klawiatura "heavy duty".

i-PrOS
i-PrOS to nowe rozwiązanie, zdobywające coraz szersze zastosowanie, szczególnie w tzw. punktach POS/POI (Point of Sale, Point of Information). i-PrOS to 40" ekran dotykowy. Wymiar ten został określony eksperymentalnie, jako najodpowiedniejszy ze względu na ludzkie zdolności percepcyjne, szczególnie gdy obserwator musi znajdować się w niewielkiej odległości od ekranu. W tym konkretnym przypadku, większe rozmiary są postrzegane przez zmysły ludzkie w inny sposób i nie zapewniają prawidłowej reakcji. Tak twierdzą naukowcy. Efektywny rozmiar powierzchni oddziaływania to 37". Ekran składa się z laminowanej foli, naniesionej na sieć cienkich drucików do rozpoznawania obszaru dotyku na zasadzie pojemnościowej. Dotyk może być zidentyfikowany nawet poprzez szybę o grubości 20mm, jeżeli jest to lita szyba, natomiast nie działa w przypadku podwójnych szyb z powietrzem między nimi. Najczęstsze zastosowanie i-PrOS to witryny sklepowe, gdzie informacja może oddziaływać 24 godziny na dobę. Ekran jest montowany na szybie od wewnątrz i jest całkowicie bezpieczny i zabezpieczony.

HoloPresentermobil
HoloPresentermobil jest odpowiedzią na stale rosnące zapotrzebowanie na środki mobilnej prezentacji. Ostatnie rozwiązanie firmy G+B Pronova GmbH zadziwia swoją nieograniczoną mobilnością, a jednocześnie oferuje wszystkie zalety wypróbowanej i potwierdzonej w użytkowaniu niezawodności technologii systemów HoloPro. HoloPresentermobil jest wysokiej jakości urządzeniem multimedialnym, które może być uruchomione w ciągu kilku minut. System zawiera wysokiej jakości projektor o sile światła 2100 ANSI Lm i 30 calowy ekran holograficzny. Całość jest umieszczona w jednej, eleganckiej i poręcznej obudowie typu Fligh Case, zaopatrzonej w kółka, co sprawia, że jest on bardzo wygodnym urządzeniem w czasie odwiedzania naszych klientów, która w ciągu kilku chwil potrafi przeobrazić się w profesjonalne stanowisko prezentacyjne, mogące być używane w dowolnym miejscu, w tym również na zewnątrz. Tak jak pozostałe systemy HoloPro, i ten jest doskonale zaprojektowany. Jego nowoczesny design wykorzystujący szkło, stal białą lub chromowaną, sprawia, że potrafi on zwrócić na siebie uwagę, przez co jest również doskonałym elementem wystroju każdej przestrzeni. Można na nim również eksponować w logo. Zintegrowany projektor może odtwarzać sygnały z laptopa, DVD, kamery itp.


HoloSign - fasady XXI w.
HoloSign to nowe zastosowanie technologii dyfrakcji światła - nie jest to typowy ekran projekcyjny do wyświetlania na nim filmów i obrazów za pomocą projektora. Graficzny motyw (logo, rysunek, wzór, faktura, abstrakcja) jest "zapamiętany" w folii holograficznej (jakby "zaklęty" w szkle). Motyw jest oświetlany poprzez jednorodne źródło światła (ale może to być również światło słoneczne). Światło białe jest rozszczepiane na swoje składniki spektralne (tak jak w tęczy), poprzez Holograficzne Elementy Optyczne (HOE). Wygenerowane kolory zmieniają się wraz ze zmianą pozycji źródła światła lub obserwatora. Taka właściwość perfekcyjnie nadaje się do wywołania szczególnie efektownych wrażeń i i daje duże możliwości artystycznej dekoracji fasad, a nawet do tworzenia spektakli typu "światło i dźwięk". Tego typu płaszczyzny szklane są stosowane wewnątrz pomieszczeń, jako dekoracje lub nawet ścianki działowe. Możliwości tej technologii pozwalają na przekształcenie dowolnego wzoru w holograficzny motyw, który jest skomponowany z małych spektralnych pixeli. Również litery i napisy mogą być przekształcone w motywy, ale trzeba tu nadmienić, że nie jest możliwe utrzymanie kolorów, co jest często wymagane w zastosowaniach koropracyjnych. To jest gra barw i świateł i w tym celu zostało to opracowane. HoloSign może być wykonane z dowolnego gatunku szkła. Efekty kolorystyczne nie są widoczne od wewnątrz - okna pozostają przezroczyste dla osób przebywających w pomieszczeniach, co oznacza, że nawet zwykłe okna mogą być dekorowane tą technologią. HoloSign przeszły wszelkie wymagane testy i posiadają obowiązujące atesty budowlane

ekran HoloPro ---

KAN Trading - Twój kompetentny partner w dziedzinie VIDEO prezentacji - telebimy, ekrany LED i te sprawy

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl