piątek, 1 października 2021

Kartony do pizzy z nadrukiem mogą stać się nowymi szyldami

Obecna sytuacja zmusiła wiele osób do całkowitego przebranżowienia, a w wielu przypadkach przedsiębiorcy musieli nauczyć się korzystać z nowych, lub wcześniej pomijanych, narzędzi. Jedzenie na dowóz jest obecnie najbardziej pewną formą świadczenia usług jako lokal gastronomiczny, więc warto wykorzystać jego możliwości w pełni.

Pandemia to być może najbardziej stresujący czas, jakiego doświadczyliśmy w ostatnich latach w Polsce i na świecie. Rynek pracy w wielu branżach stanął pod znakiem zapytania, w działaniu gospodarki nie pomagają lockdowny, choć przedsiębiorcy mają świadomość, że bez nich liczba zachorowań mogłaby być jeszcze większa. Kolejne obostrzenia dotyknęły w sposób szczególny branżę eventową i gastronomię. Kiedy nie można się gromadzić, restauracje po prostu tracą sens istnienia. Pozostaje jednak możliwość wydawania dań na wynos i opcja dowozu. Klienci zapoznają się z menu przez Internet, a później często jedyna ich styczność z marką to logo nadrukowane na opakowaniu. Istotna jest również jakość samego pudełka czy - w przypadku zup - wiaderka. Czy burgery są opakowane w folię czy w papier spożywczy? Czy są umieszczone w dodatkowym pudełku? Czynników jest wiele. Wciąż najbardziej klasycznie pakowana jest pizza, która dalej utrzymuje miejsce najchętniej zamawionego na dowóz posiłku. To dobra informacja dla właścicieli pizzerii, ale również coś, z czego zdają sobie sprawę - konkurencja w tym segmencie jest największa.

Personalizowane kartony do pizzy to w gastronomii obowiązek

Jeżeli Klienci mogą dzisiaj ocenić lokal po przejrzystości strony internetowej, szybkości dowozu, jakości opakowań i oczywiście smaku posiłku, a pozbawieni są wrażeń płynących z przebywania na miejscu, to trzeba zadbać o to, by jak największa liczba czynników świadczyła o danej gastronomii dobrze. Kartony do pizzy, nawet najmniejsze, mają dosyć spory rozmiar, dzięki czemu już samo pudełko zwraca uwagę. Czy jest poręczne? Czy jest solidne? Wreszcie - czy ma coś napisanego na wierzchu? Logo restauracji, numer telefonu, a nawet informacje dodatkowe, takie jak historia lokalu, stojące za nim idee czy historia, która pomoże Klientowi umieścić markę w jakimś kontekście. Komunikacja jest niezwykle ważna, a bez przyjaznej obsługi, przytulnego miejsca przy stoliku z ładnym widokiem przez okno, Klienci są zdani jedynie na możliwe dzisiaj pół-środki. Dlatego kartony do pizzy, pudełka na burgery czy opakowania do sałatek, powinny nie tylko chronić żywność, ale również przekazywać część tego, co charakteryzuje dany lokal. Może to określony kolor? Może wyróżniający kształt? A może sam styl nadruku? Warto zastanowić się nad tym, jak zobaczą nas Klienci, bo sposób podania jest niezwykle ważny - również na wynos.

Nowa rzeczywistość, również dla reklamy

Niezależnie od tego, jakie obostrzenia są obowiązujące, opanowanie wszelkich dostępnych narzędzi, które mogą pomóc w działaniu Twojego lokalu gastronomicznego, jest niezwykle ważne. Świetna kuchnia, rozpoznawalny smak, ciekawe menu, szybka dostawa, charakterystyczne pudełka czy rabaty? Czy opakowania są plastikowe czy może z tektury bądź z bagassy? Jakie jest podejście właściciela do ekologii? To wszystko składa się na to, jak Klienci postrzegają dany lokal i czy zamówią z niego ponownie. A kiedy restauracje znów będą mogły się otworzyć, kto wie, może przybędą przekonać się, jak ich ulubione jedzenie jest podawane na miejscu?

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

13 komentarzy:

  1. Posiada Pan jakieś rady dotyczące zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym? Słyszałam, że warto zainwestować w pozycjonowanie sklepów shoper, czy to prawda? Jeśli tak to po nowym roku na pewno skontaktuję się z dobrą agencją marketingową, ponieważ bardzo zależy mi na zwiększeniu ruchu na stronie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie, warto potraktować takie pudełko jako powierzchnię reklamową, którą można wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo trafne spostrzeżenia. Super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszelkiego typu gadżety z nadrukiem to zawsze dobry pomysł dla biznesu. dostępne są nie tylko omawiane kartony, ale też spersonalizowane kubki, koszulki, podkładki pod myszki i wiele innych. dobra rzecz nie tylko dla firmy ale też na prezent

    OdpowiedzUsuń
  5. warto rozszerzyć ten temat, w końcu dostarcza się do domu też dania chińskie, czy burgery, a na wynos w barach daje opakowania frytek czy zapiekanek które też mogą mieć logo firmy nadrukowane. także producenci eko produktów dbają o to by ich słodycze, pasty, czy sery też były ładnie zapakowane.

    OdpowiedzUsuń
  6. moim zdaniem warto inwestować w takie akcesoria i dekoracje do firmy, zarówno na większe akcje, jak i do ozdabiania przestrzeni na co dzień. balony, banery, czy neony są efektowne i niedrogie, łatwe w montażu i demontażu, świetna rzecz

    OdpowiedzUsuń
  7. firmowe opakowania, torebki, czy inne to coś w co warto inwestować :) szczególnie jeśli jest to restauracja przyjazna dzieciom, bo wiadomo że maluchy lubią baloniki, gadżety i tego typu rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I super. Nawet możecie postawić na kubki papierowe sklepu printcup24.pl. Tam możecie nawet zamówić z logo firmy lub innymi motywami, które posłużą wam też jako świetną reklamę. Możecie sobie sprawdzić dokładnie ich ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze warto zadbać o odpowiednie opakowania produkty, bez względu na co czy jest to pizza na wynos, kawa podawana na miejscu, czy też sezamowa pasta tahini w słoiku do kupienia w markecie. ładne opakowania przyciągają wzrok klientów i zwiększają sprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze to jakaś reklama, można to dobrze wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  11. do pizzerii, czy restauracji fast food to dobra opcja reklamowa. a co polecacie dla firmy wnętrzarskiej, która oferuje zarówno projektowanie wnętrz jak i wykonywanie mebli? jaka strategia marketingowa będzie najlepsza?

    OdpowiedzUsuń