środa, 27 lutego 2013

Tanie sposoby promocji marki w internecie

Tanie sposoby promocji marki w internecie

Autorem artykułu jest Ola Kowalska


Wzrost konkurencji na rynku powoduje, że coraz trudniejsze staje się skuteczne wypromowanie marki. A firma, której produkty nie są widoczne dla potencjalnego klienta, z całą pewnością nie odniesie sukcesu. Gdzie więc szukać miejsca na skuteczną promocję? W internecie! Wzrost konkurencji na rynku powoduje, że coraz trudniejsze staje się skuteczne wypromowanie marki. A firma, której produkty nie są widoczne dla potencjalnego klienta, z całą pewnością nie odniesie sukcesu. Gdzie więc szukać miejsca na skuteczną promocję? W internecie!

Kanałów, za pomocą których możemy transmitować reklamy jest wiele. I prawdą jest to, że nie powinniśmy się ograniczać tylko do jednego z nich. W zależności jednak od typu firmy jaką posiadamy, możemy skupić się bardziej lub mniej na danym typie reklamy. Jednak obecnie najbardziej efektywnym miejscem promowana produktów czy usług jest internet.

To właśnie do internetu przenosi się większość polskiego społeczeństwa, która nie spędza już wieczorów przed telewizorem, ale na portalach informacyjnych, rozrywkowych, na forach, czatach – co kto lubi, bo w internecie znajdzie się coś dla każdego. Tak więc i budżety reklamowe przenoszone są do sieci. Dostrzeżono bowiem, że za pomocą różnych typów marketingu internetowego można odnieść znacznie większy sukces, niż emitując reklamę w telewizji, nawet w najlepszym czasie antenowym. Co więc mamy do dyspozycji, promując się w sieci?

Jedną z bardziej powszechnych form kontaktu w sieci oraz promocji jest pisanie listów elektronicznych. Tzw. e-mail marketing, to popularna forma marketingu internetowego, której głównym obszarem działania jest poczta elektroniczna. Marketing e-mailowy należy do skutecznych metod budowania długotrwałej relacji z klientem, kreowania odpowiedniego wizerunku firmy. Narzędzia, które są do tego wykorzystywane to m.in. newsletter firmowy, biuletyny, reklamy w wiadomościach e-mail. W tej dziedzinie wykorzystuje się także zaufanie, jakie mają do siebie znajomi, rodzina, przyjaciele. Ten element wiąże marketing e-mailowy z tzw. viral marketingiem.

Marketing wirusowy (spolszczona nazwa viral marketingu) to jeden z najnowszych kanałów promowania usług i produktów, skierowany głównie do ludzi młodych. Wykorzystuje niezwykle popularne blogi, video i fora internetowe w celu przyciągnięcia ruchu na stronę. Reklama zatem w tym aspekcie rozpowszechniania jest bardzo często przez samych użytkowników komunikujących się na portalach społecznościowych, przekazujących sobie ciekawe informacje. Jeśli więc oferta danej firmy jest ciekawa, wiadomość wydaje się nietuzinkowa, nasza firma może wzbudzić zainteresowanie internautów, staje się widoczna dla ludzi.

To trochę tak jak darmowe gadżety reklamowe, rozdawane na ulicy, jak np. długopisy, cukierki, miniksiążki. Ich co prawda nie przekazujemy dalej, ale gdy towarzyszą nam w codziennym życiu, ponadto nic nie kosztują, sprawiają, że dana marka wytwarza w naszym umyśle korzystne skojarzenia. Z tym, że viral marketing jest dużo tańszy, ze względu na typ przekazu i na sposób jego rozpowszechniania. Osoby bowiem, chcąc pochwalić się swoim 'odkryciem' sieciowym przesyłają informację dalej. I tak będzie ona krążyć po internecie, promując cokolwiek sprzedajemy – czy są to bielizna, odzież reklamowa, odzież robocza, zabawki czy też okulary słoneczne. A im większym zaufaniem darzymy osobę, od której taką informację otrzymujemy, tym bardziej dana firma wydaje nam się godna zaufania.

Warto więc zastanowić się na tymi formami promowania marki. Są one bardzo tanie i łatwe w eksploatacji. Cała sztuka polega jedynie na tym, by stworzyć interesującego maila, ciekawą (zabawną, szokującą informację) i pozwolić jej krążyć w internecie. Jeśli jeszcze produkt, który oferujemy jest dobrej jakości, promocje atrakcyjne, to wszystko będzie odbywać się bardzo szybko i naturalnie. Co może bowiem lepiej promować markę, niż dobry produkt i zadowolenie klienta? ---

Odzież robocza

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Imprezy dla firm - sposób na wspaniałą rozrywkę (część II)

Imprezy dla firm - sposób na wspaniałą rozrywkę (część II)

Autorem artykułu jest Rafał Turek


W drugiej części cyklu "Imprezy dla firm - sposób na wspaniałą rozrywkę" przyjrzymy się szerzej innej grupie atrakcji jakie oferują firmy zajmujące się organizacją imprez integracyjnych dla firm, a mianowicie programom tematycznym.

Firmy zajmujące się organizacją imprez integracyjnych oferują zazwyczaj kilkanaście bądź kilkadziesiąt programów tematycznych.


Każdy z programów realizowany jest indywidualnie do potrzeb Klienta, a ich modułowy charakter pozwala dostosować Event do dysponowanego budżetu.


Jednym z przykładowych programów mogą być bajeczne pokazy taneczne w wykonaniu kilku par tanecznych. W programie tym, pod bajecznym tytułem, "Zatańcz z Gwiazdą", po pokazie tanecznym mistrzowskich par, to właśnie uczestnicy imprezy wcielają się w rolę gwiazdy, a ich poczynania ocenia nie zawsze surowe jury.


Wspaniałym programem, potrafiącym rozbawić do łez uczestników, jest "Euro Show", który w bardzo interesujący a zarazem zabawny sposób pozwoli poznać kultury europejskich współmieszkańców. Jeśli jeszcze nigdy nie jodłowałeś, nie tańczyłeś Zorby, nie byłeś na Placu Czerwonym, a co najgorsze nie mówiłeś po węgiersku, musisz koniecznie uczestniczyć w tym programie.


Jeżeli kochacie dynamiczną akcję i macie ochotę na wieczór nieoczekiwanych zwrotów akcji to wspaniałym pomysłem będzie "Wieczór z Bondem". Program ten obfituje w pokazy kaskaderskie, nie brakuje również pięknych kobiet. Rywalizacja uczestników pod czujnym okiem agenta 007 może rozstrzygnąć sie tylko w kasynie...


Wiele programów tematycznych takich jak "Alcatraz", "PRL Powraca", "Zombie Party", "Woodstok", "Bitch and Rich", "Jaskiniowcy", "Piraci", "Policjanci i Złoczyńcy" już samym tytułem zachęcają do uczestnictwa zdradzając co nieco założenia programu.


Proponowana forma imprezy integracyjnej jaką są Programy Tematyczne wspaniale urozmaica zwykłą imprezę i cieszy się również ogromnym zainteresowaniem wśród uczestników, którzy przez cały czas trwania nie mogą narzekać na brak emocji.

--- Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Organizacja imprez

Organizacja imprez

Autorem artykułu jest Grzegorz Malinowski


Spotkania takiego typu jak konferencje imprezy integracyjne seminaria z potencjalnymi klientami maja niebagatelny wpływ na budowanie marki. Spotkania takiego typu jak konferencje imprezy integracyjne seminaria z potencjalnymi klientami maja niebagatelny wpływ na budowanie marki, organizacja konferencji poświęconych jakieś tematyce przyciąga potencjalnych Klientów a wśród obecnych utrwala przekonanie o wysokim standardzie obsługi jaki oferuje nasza firma, o niezwykle wysokim profesjonalizmie.

Chcąc zdobyć dobrą pozycje na rynku ważne staje się mieś znana markę co wpływa w znaczący sposób na przychody firmy.

Spotkania takie jak imprezy integracyjne czy konferencje to są ważnymi elementami które wpływają na wizerunek marki, dlatego nie warto powierzać realizacje takich przedsięwzięć amatorom. Spotkania biznesowe powoli przenoszą się na mniej oficjalne grunty takie jak imprezy integracyjne, nie rzadko zapadają na nich kluczowe ,o znaczeniu wręcz strategicznym decyzje, tak ,tak, niegdyś siedząc sztywno w fotelu na przeciw Klienta dziś nurzając się z nim w błocie na jakimś survivalu warunki.

Organizując imprezę musisz pamiętać o tym aby powierzyć jej realizację zawodowcom, Twoja firma nie może pozwolić sobie na utratę image-u poprzez jakieś wpadki, organizacja imprez dla Klientów to bardzo ważne wydarzenie w życiu firmy ponieważ rzutuje na wizerunek, na to jak jesteśmy postrzegani przez naszych Klientów, dlatego nie warto oszczędzać na tego typu przedsięwzięciach.

Obecnie organizacja imprez ma tak kluczowe znaczenie, musisz zapewnić maksimum jakości oraz poczucia komfortu dobremu klientowi, po to aby był jeszcze bardziej zadowolony z dobrze dokonanego wyboru.

Imprezy masowe takie jak konferencje działają na podświadomość potencjalnych Klientów bardziej niż by się mogło wydawać, to cały proces którego ukrytym
celem jest kreowanie marki, ważne jest aby uczestnicy przekonali się że impreza została zorganizowana z niespotykanym dotąd rozmachem i wciągnęła nas bez reszty, organizacja konferencji powinna być realizowana również przez zawodowców, po to aby pielęgnować dobry wizerunek marki w oczach Klientów.

Imprezy integracyjne to nie odłączny element egzystencji dużej korporacji, ale w dzisiejszych czasach realizują je już i średnie firmy, po to aby zespolić kadrę z firmą, zintegrować jeszcze bardziej ze sobą, po to aby jeszcze lepiej i sprawniej osiągać wspólne organizacji.
---

ktalog organizatorów imprez - http://www.organizatorzyimprez.pl

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Najczęstsze błędy popełniane przez początkujących e-przedsiębiorców

Najczęstsze błędy popełniane przez początkujących e-przedsiębiorców

Autorem artykułu jest Michał Krawczykowski


Spotkałem w życiu wielu właścicieli małych i średnich firm, którzy chcieli założyć stronę internetową - firmową oczywiście. O ile zapału zazwyczaj im nie brakowało, to z wiedzą było już nieco gorzej.

Spotkałem w życiu wielu właścicieli małych i średnich firm, którzy chcieli założyć stronę internetową - firmową oczywiście. O ile zapału zazwyczaj im nie brakowało, to z wiedzą było już nieco gorzej. Większość przedsiębiorców nie ma bowiem do czynienia z Internetem na co dzień w takim stopniu, aby znać realia tego medium. Nic więc dziwnego, że ich podejście jest zazwyczaj niewłaściwe. Poniżej chciałbym opisać 7 błędów popełnianych przez przedsiębiorców chcących promować firmę w Internecie; artykuł ten kieruję w szczególności do nich.

1. "Strona internetowa pomoże mi rozwinąć firmę". Może i pomoże, ale niekoniecznie. Wszystko zależy od tego, jak podejdziesz do tematu. Żeby strona faktycznie pomogła zarabiać pieniądze, musi spełniać szereg wymagań. Nie są one szczególnie skomplikowane, jednak trzeba ich przestrzegać. Mówię m.in. o czytelności tekstu, łatwości nawigacji po stronie, odpowiednim traktowaniu internauty, itd. Strona internetowa nie spełniająca pewnych norm może jedynie popsuć wizerunek Twojej firmy.

2. "Zrobimy stronę i zaczniemy na niej zarabiać - od razu". Żeby zarobić pieniądze dzięki serwisowi www, najpierw trzeba przyciągnąć na niego internautów (pozycjonowanie, reklama), a potem sprawić, żeby wracali (tworzenie społeczności). O ile reklama w Internecie może szybko podnieść odwiedzalność strony www (choć nie musi), to już pozycjonowanie i budowanie społeczności to procesy raczej długotrwałe. I nie bardzo da się je przyspieszyć.

3. "Niech sobie serwis będzie w Internecie...". Jeżeli chcesz mieć jakiekolwiek zyski z obecności w Internecie, to nie możesz pozwolić, aby strona w Internecie jedynie "była". Trzeba o nią dbać i nie pozwolić, żeby informacje na niej się zdeaktualizowały. Ważna jest też promocja - strona firmowa rzadko wypromuje się sama ("same" promują się przede wszystkim serwisy społecznościowe). Posiadanie strony www w Internecie jest jak posiadanie zwierzaka - trzeba go karmić, poić i czasem też wyprowadzać na spacer, inaczej zdechnie.

4. "Poproszę stronę www, byle tanio". Niestety, ale jakość najczęściej kupuje się za pieniądze - i to niemałe. Jeżeli chcesz tani serwis, to pomyśl - on przecież będzie wizytówką Twojej firmy. A wizytówka powinna być estetyczna (dostałeś kiedyś zniszczoną wizytówkę? Albo krzywo wyciętą? Jeżeli tak, to jakie wrażenia robiła?) Do ceny projektowania serwisu dolicz też serwer, domenę i pozycjonowanie (choć to ostatecznie możesz zrobić sam - wyjdzie taniej, ale zajmie więcej czasu)Dobrze jest też zainwestować w odpowiednią porcję wiedzy i umiejętności marketingowych. Nie twierdzę, że musisz zapłacić dużo, ale podejście "jak najtaniej" może Cię zaprowadzić w kierunku dokładnie odwrotnym, niż chciałbyś podążyć.

5. "Na stronie damy informacje z ulotek i będzie dobrze!". Niestety, raczej nie będzie. Ludzie wchodzą do Internetu dowiedzieć się czegoś więcej o Twoim produkcie/usłudze. Na ulotkach albo w krótkiej reklamie nie przedstawisz zbyt wiele treści, jeżeli więc przeniesiesz to do Internetu, strona będzie... pusta! W Internecie rozwijaj zawsze to, czego ludzie mogą dowiedzieć się "w realu". Przecież tu nie ma czasu antenowego.

6. "Internet? Czy ja wiem? Jaki to ma sens?" Problem błędnego podejścia do sieci Internet i nie traktowania go na równi z innymi mediami jest dość powszechny. To prawda - Internet wciąż się rozwija, ale myślę, że jest to najlepszy powód dla którego każda poważna firma powinna zająć w nim swoje miejsce. Nie od dzisiaj wiadomo, że "kto pierwszy, ten lepszy". Ci, którzy będą zwlekać, mogą stracić niepowtarzalną okazję na promocję firmy - teraz jest dużo łatwiej niż będzie za kilka lat, bo konkurencja jest nieporównywalnie mniejsza.

7. "Strona internetowa swoją drogą, a firma swoją". Przedsiębiorcy, którzy dopiero zaczynali swoją przygodę z Internetem (a raczej przygodę swojej firmy) nie zdają sobie sprawy, że tak naprawdę tylko zgranie strony www z firmą przyniesie najlepsze efekty. Przykład? Proszę bardzo - obsługa klienta. Ile razy jest tak, że przynajmniej na część pytań mogłaby odpowiedzieć strona internetowa? Zamiast skazywać pracowników na odpowiadanie na to samo pytanie po raz setny, czy nie lepiej stworzyć coś na wzór FAQ (ang. Frequently Asked Questions - Najczęściej Zadawane Pytania) i umieścić na stronie www? Oczywiście, nie możemy liczyć, że każdy zainteresowany sprawdza najpierw stronę internetową, ale ilu jest takich, którzy to robią! Ile czasu można by dzięki temu zaoszczędzić!

To tylko kilka błędów, które popełniają właściciele firm marzący o własnym firmowym serwisie. Jeżeli jesteś gotów ich nie popełniać i chcesz, aby strona www Twojej firmy pomogła Ci ją rozwinąć, rozwijaj się w temacie e-biznesu: czytaj artykuły, ebooki i słucjaj innych (np. na webinarach). Życzę powodzenia!

---

Michał Krawczykowski prowadzi blog o reklamowaniu firmy w internecie.

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Moc Przyciągania

Moc Przyciągania

Autorem artykułu jest Piotr Baca


Moc Przyciągania Joe Vitale 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego) - Zacznij realizować najskrytsze marzenia - Zmień ... Moc Przyciągania

Joe Vitale



5 prostych kroków do zdobycia bogactwa
(lub czegokolwiek innego)


- Zacznij realizować najskrytsze marzenia
- Zmień swoje życie w nieustające pasmo sukcesów
- Osiągnij materialne i duchowe spełnienie



Ciężko pracujesz, robisz wszystko jak trzeba, a mimo to rzadko wyciągasz wymarzone rezultaty? Ledwo wiążesz koniec z końcem i z zazdrością patrzysz na szczęśliwców, którzy robią wrażenie skazanych na sukces? Możesz być jednym z nich!


Jak silna jest twoja świadomość dobrobytu?


- Jak mam zabrać się do zdobycia tego czego chcę?
- Jak możemy ją wykorzystać, aby stworzyć takie życie, jakiego pragniemy? A co jeszcze ważniejsze, jak możemy zrobić to w sposób, który pozwoli nam przeżyć nasze życie łatwo i bez stresowo?


Joe wykorzystał tę moc, aby stworzyć życie, jakiego większość ludzi by pozazdrościła. Zdobył domy, samochody, sukces, miłość, zdrowie – wszystko, czego chciałby każdy z nas. Jest jedną z niewielu osób, które postępują zgodnie z tym, co mówią, jest też prawdopodobnie najbardziej uroczym żyjącym obecnie specjalistą w dziedzinie marketingu. Jego życie jest żywym świadectwem, że to czego uczy, naprawdę działa!


* jak pozbyć się negatywnego nastawienia do życia i stać się wizjonerem,

* jak odnaleźć swoje prawdziwe przekonania,

* jak tworzyć nową rzeczywistość i wprowadzać w nią innych ludzi,

* jak korzystać z chińskiej mądrości sprzed wieków,

* jak sięgnąć po milion: sprawdzona formuła marketingu.




Niech Twoje sny staną się jawą!



W tej książce opowie Ci o swoim życiu – opisze chwile dobre i złe i okropne. Niczego nie ukrywa. Podzieli się z Tobą tym, jak metodą prób i błędów odkrył formułę pięciu kroków, która pozwoliła mu wyjść z ubóstwa, nieszczęścia, frustracji, a czasami rozpaczy i zacząć życie pełne dostatku, szczęścia, zadowolenia i niespotykanych sukcesów


- A Ty? Czy niektóre sfery Twojego życia wywołują w Tobie niepokój i niezadowolenie? Czy jesteś gotowy gotów poznać i zastosować prostą formułę pięciu kroków, która na zawsze odmieni Twoje życie?

- Każdy pragnie odkryć wielkie sekrety sukcesu, osiągnąć pełnię zadowolenia i znaleźć ścieżkę do osobistego spełnienia. Joe pokazuje nam, jak to zrobić dzięki Mocy Przyciągania.

- Być morze czytając tą książkę, stwierdzisz, że przedstawione są w niej koncepcje lub strategie, które już znasz. Ale znowu ostrzegam: nie daj się zwieść. Oliver Wendel Holmes Sr. Powiedział kiedyś:


„Wszyscy potrzebujemy edukacji w tym, co oczywiste”



Joe uświadamia nam ponownie to, co już wiemy na głębszym wewnętrznym poziomie. Następnie zachęca nas do zastosowania tego, co wiemy, w prostej formule pięciu kroków, która nie może zawieść!



Joe Vitale przedstawia regułę pięciu prostych kroków:

Krok Pierwszy: trampolina
Krok Drugi: odważ się na coś godnego
Krok Trzeci: brakujący sekret
Krok Czwarty: znewillizuj swój cel
Krok Piąty: największy sekret

Czytaj dalej ---

& Blog - jak osiągnąć niezależność finansową Twoja droga do wolnoiści finansowej- niezależność finansowa

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl