czwartek, 10 września 2015

Kolor www

Kolor www


Autor: Karolina


Strona internetowa ma duży wpływ na to jak postrzegana jest Twoja firma.Nowoczesna, kolorowa strona ma pozytywną energię, jest dynamiczna i budzi ciekawość. Kolor gra tu kluczową rolę. Spróbujmy więc dobrać odpowiednią barwę do konkretnej branży i Twoich klientów.


Turystyka- Strony biur podróży często przypominają kolorowe widokówki z wakacji. Turkus i słomkowy odcień koloru żółtego to barwy dominujące. Dlaczego? Są to niewątpliwe kolory, które poprawiają samopoczucie, poza tym kryją w sobie obietnicę wspaniałych wakacji. Turkus jest niezwykle witalnym kolorem, kojarzy się też z duchową równowagą. Kolor żółty napawa optymizmem i dobrze radzi sobie z depresją. Grupą docelową biur turystycznych są generalnie wszyscy, którym marzy się wypoczynek i mogą przeznaczyć na ten cel niemałe pieniądze.

BankowośćW tym przypadku tradycja miesza się z nowoczesnością. Banki z dużym doświadczeniem charakteryzuje ciemny odcień koloru: niebieskiego, brązowego czy zielonego. Kolory te budzą zaufanie, podkreślają status i skierowane są do konkretnej grupy docelowej: wiek średni, dobre zarobki i stabilna sytuacja finansowa. Nowi gracze w tej branży pozwalają sobie na większą swobodę wizerunkową. Strony www nowych banków występują w ciepłych barwach różu, czy czerwieni. Ich atutem nie jest doświadczenie, lecz ciekawe pomysły i innowacyjne rozwiązania, chcą pozyskać młodych klientów, którzy zakładają pierwsze swoje kontro, lub decydują się na pierwszy kredyt. Prezentując wesoły wizerunek banku i elastyczne zasady, mogą liczyć na klientów rozczarowanych tradycyjnymi metodami.

Kosmetologia- Grupą docelową tej branży nadal są głównie kobiety, dlatego strony salonów piękności utrzymane są najczęściej w jasnych, pastelowych barwach. Jednak to nie jedyna przyczyna, jasne kolory kojarzą się z pielęgnacją, dbałością o szczegóły, sterylnym porządkiem. Takie jasne odcienie dają też poczucie bezpieczeństwa i budzą zaufanie. Najlepszym rozwiązaniem jest stworzenie strony www w kolorystyce opakowania promowanego kosmetyku.

Szkolnictwo- Wbrew pozorom kolorystyka na przykład stron szkół językowych jest dosyć zachowawcza, na przykład jeśli pojawia się ciepły odcień czerwieni to jest to kolor bordowy, jeśli strona jest w tonacji niebieskiej to mimo wszystko skłania się w stronę granatu. Zieleń także nie przypomina wesołego groszku, jeśli już to jest to kolor tradycyjnej szkolnej tablicy. Dlaczego tak się dzieje? Otóż oferta szkół językowych nie jest skierowana do uczniów, lecz do ich rodziców, czyli faktycznych klientów. Z punktu widzenia rodziców bardziej liczy doświadczona kadra, niż na przykład wystrój szkoły. Prędzej zdecydują się podpisać umowę ze szkołą, której kolorystyka skłania się do typowo szkolnych, niemal mundurkowych kolorów, niż takiej której strona www jest na przykład w różowej tonacji.

To w jakiej kolorystyce będzie Twoja strona www, może zdecydować o sukcesie Twojej firmy. Zanim podejmiesz ostateczną decyzję, zrób badania wśród swojej grupy docelowej, sprawdź jakie są oczekiwania Twoich przyszłych klientów.

Prawa do artykułu posiada
Centrum Internetowe
http://www.ci.net.pl


Karolina Zbiciak
Centrum Internetowe
www.ci.net.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Newsletter jako centralny element strategi marketingowej w mlm…

Newsletter jako centralny element strategi marketingowej w mlm…


Autor: Paweł Grzech


Po co mam pisać Newsletter? Możesz tak spytać: „Przecież działam w MLM, to do czego przyda mi się jakiś tam newsletter?” Jednak przenosząc biznes do sieci możesz w znaczącym stopniu zwielokrotnić swoje zyski.


Internet jest ogromny- możesz dotrzeć do tysięcy potencjalnych współpracowników i klientów siedząc wygodnie w domu i popijając kawę. Dlatego, jeśli chcesz działać w skuteczny i profesjonalny sposób, to musisz za pomocą newslettera zbudować swoją bazę adresową (rynek wewnętrzny czyli rynek niezależny od czynników zewnętrznych) i tyle.

Newsletter w znaczącym stopniu zrewolucjonizował kontakty z potencjalnym klientem i współpracownikiem. Może sprzedawać, wzbudzać zainteresowanie, informować, a przede wszystkim szkolić Twoich subskrybentów i współpracowników.

Wdrożenie kursu szkoleniowego do Twojej strategi marketingowej jest świetnym posunięciem. Jednak nie jest to aż takie łatwe- oczywiście jeśli chcesz robić to skutecznie.

Kilka wskazówek na dobry początek: Newsletter ma służyć do budowy pozytywnych relacji z osobami na Twojej liście. Pozbądź się myślenia sprzedażowego, że wszystko co robisz musi prowadzić do sprzedaży.Wybierz odpowiednią dla siebie niszę.Oferuj tylko wartościową treść. Buduj swoją listę na podstawie adresów osób, które same się na nią wpisały. Nie kupuj adresów e mail i nigdy nie wpisuj ludzi na listę bez ich zgody.Sprawdzaj dokładnie wszystkie linki zawarte w swoich listach szkoleniowych.Trzymaj się określonego czasu wysyłki swoich wiadomości.Bądź cierpliwy. Może trochę potrwać zanim uzyskasz pierwsze pozytywne rezultaty.Bądź gotów zainwestować trochę czasu i pracy w budowę swojego kursu szkoleniowego.Nie przesadzaj z nadmiernym wysyłaniem wiadomości. Specjaliści twierdzą, że optymalny czas wysyłania listów szkoleniowych to 3/5 dni. Minimum raz w tygodniu.

Od czasu do czasu czytam w sieci na wypowiedzi osób, które wdrożyły kursy szkoleniowe (newslettery) do biznesu, ale niestety nie uzyskały oczekiwanych rezultatów. Powodem takiej sytuacji nie jest samo zjawisko newslettera, tylko niskiej jakości treść.

Dlatego priorytetem numer jeden powinna być ciągła edukacja, ponieważ dzięki temu będziesz mógł oferować coraz to bardziej wartościową wiedzę.

Mam nadzieję, że udało mi się przynajmniej po części przybliżyć Ci zagadnienie budowania listy kontaktów –> a jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o budowie internetowego imperium, to zapraszam Cię pod następujący adres: Jak łatwo, tanio i skutecznie zbudować własną listę adresową >>



Ten niezwykły system zmieni wszystko w Twoim podejściu do budowania listy i zarabiania w programach partnerskich NA ZAWSZE => http://www.allinonebusiness.pl/

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Wierny e-klient, czy to możliwe?

Wierny e-klient, czy to możliwe?


Autor: Karolina


Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach, gdy konkurencja już praktycznie w ogóle przestała sypiać, a półki sklepów uginają się od różnorodnego towaru, wierny klient to gatunek wymarły niczym dinozaur. Okazuje się jednak, że nawet sklep internetowy może liczyć na stałych klientów.


Zacznij od określenia grupy docelowej. Nie kieruj swojej oferty do wszystkich, jeśli poznasz potrzeby wyselekcjonowanej grupy, w przyszłości będzie Ci łatwiej dostosować swoją ofertę do osób, które faktycznie są zainteresowane Twoim produktem.

Spraw aby klient Ci zaufał. Cel ten zrealizować możesz na wielu płaszczyznach zaczynając od informacji o ochronie danych osobowych, które podanie jest niezbędne przy realizacji zlecenia. Szybki i prosty kontakt także zbuduje nić zaufania, która zaprocentuje w przyszłości. Jeśli raz rozwiążesz problem nurtujący klienta, na pewno wróci ona na Twoją stronę, a nawet pochwali się znajomym jak łatwo i szybko kupuje przez Internet

Zwróć szczególną uwagę na wygląd Twojej strony internetowej. Pewnie z własnego doświadczenia wiesz, że największą popularnością i co za tym idzie zaufaniem cieszą się proste i przejrzyste strony. Nie baw się z klientem w chowanego, ważne informacje pokaż w widocznym miejscu, zaoszczędzony w ten sposób czas klient wykorzysta na przejrzenie Twojej oferty, odwrotnie niestety nie będzie.

Postaraj się aby w Twojej ofercie znalazły się produkty tzw. silnych marek, czyli dobre jakościowo, cieszące się powszechnym uznaniem, ponieważ koniec końców to właśnie marka ma największy wpływ na lojalność Twojego klienta.

Nie mniejsze znaczenie ma jednak sprawna realizacja zamówienia. Nie dopuść do sytuacji aby klient czekał 2 tygodnie na przesyłkę, co więcej wyślij mu potwierdzenia zakupu na maila i monitoruj przebieg realizacji zamówienia.

Pamiętaj też o mailingu w ludzkiej formie, wyślij swoim klientom ładne kartki na święta a na pewno przypomną sobie o Twoim sklepie w poszukiwaniu prezentów pod choinkę czy na urodziny.


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Oferta uszyta na miarę

Oferta uszyta na miarę


Autor: Karolina


Mechanizmy personalizujące w przyszłości będą podstawą działalności sklepów internetowych. Obecnie, jak wynika z badań „Polski e-commerce 2009” większość polskich właścicieli witryn sprzedażowych skupia się głównie na szybkiej realizacji zamówienia, dopiero co czwarty badany sklep stosuje mechanizmy personalizujące.


Klient powinien być obsłużony jak w starym eleganckim sklepie z tradycjami: sprzedawca dobrze znał jego wymagania, gust i kwotę jaką był w stanie wydać, na przykład na nową garderobę. Idąc dalej tym tropem, stali klienci mogli liczyć na specjalną prezentację produktu, jeszcze zanim pojawił się on na sklepowych pułkach. Współczesny właściciel sklepu internetowego nie będzie podróżował z towarem po domach, może jednak odwiedzić skrzynki elektroniczne swoich klientów. Za pomocą newslettera prześlesz informację o swoich nowych produktach i tu ważna rzecz- do wybranych klientów. Nie wysyłaj wszystkim takiej samej oferty, Twoi klienci odbiorą taki mail w najgorszym wypadku jako spam w najlepszym natomiast jako kolejną „reklamówkę”, których ignorują setki każdego dnia.

Staraj się dopasować ofertę do dotychczasowych zakupów Twoich klientów, czasem dodając coś ekstra, coś co sprawi, że klient poczuje, że po prostu musi to mieć. Podziel swoich klientów na grupy, notuj wszystkie zakupy dokonywane przed daną grupę i w ten sposób stwórz ofertę skrojoną na miarę dla każdej grupy. Co więcej możesz tworzyć indywidualne profile pojedynczych klientów, którzy najczęściej robią zakupy w Twoim sklepie, stworzysz w ten sposób mocną więź na długie konsumenckie lata. Pamiętaj, że stali klienci robią zakupy nie tylko dla siebie, lecz także dla rodziny i przyjaciół, kontakt z takim klientem może być więc wart kilkakrotnie.

Kolejna ważna rzecz to dialog, nie unikaj rozmowy ze swoimi klientami, są oni najważniejszym źródłem informacji. Dobrym pomysłem jest okienko z krótką ankietą, nawet kilka odpowiedzi Twoich klientów pomoże Ci lepiej zorganizować działalność sklepu. Możesz też stworzyć na stronie forum dyskusyjne, na pewno pojawią się pozytywne jak i negatywne opinie, nie kasuj i nie ignoruj tych ostatnich, krótka rzeczowa odpowiedź to znacznie lepszy pomysł. Coraz częściej właściciele sklepów internetowych tworzą też całe serwisy społecznościowe dla swoich klientów, z licznymi konkursami i ofertą promocyjną dla stałych użytkowników.

Spersonalizowany mail do klienta jest o wiele tańszy od tradycyjnej reklamy, i daje o wiele lepsze rezultaty. Wiedza na temat naszych klientów jest na wagę złota, nie zapominajmy o tym tworząc nową ofertę. A jakie są Wasze doświadczenia ? Tworzycie bazy swoich klientów?


Karolina Zbiciak
Centrum Internetowe
www.ci.net.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Edytor Google Adwords - do czego służy i w czym może Ci pomóc?

Edytor Google Adwords - do czego służy i w czym może Ci pomóc?


Autor: Arkadiusz Podlaski


Jeśli do tej pory korzystałeś z tradycyjnego panelu Adwords do tworzenia kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, to mam dla Ciebie genialne narzędzie. Dzięki temu programowi tworzenie kampanii będzie dla Ciebie o wiele prostsze, a co jeszcze ważniejsze - zajmie Ci znacznie mniej czasu.


Być może nie odczujesz wielkiej różnicy, jeśli prowadzisz jedną lub kilka małych kampanii. Jeśli jednak spędzasz na tworzeniu i edcyji reklam Adwords kilka czy kilkanaście godzin w tygodniu, to program Google Adwords Editor będzie dla Ciebie bezcennym narzędziem. Sam zaoszczędziłem dzięki niemu setki godzin pracy.

Oto tylko niektóre zalety edytora Adwords:


- Działa w trybie offline. Oznacza to, że wystarczy Ci dostęp do jakiegokolwiek komputera, nie musisz mieć nawet dostępu do internetu.
- Możesz przeglądać reklamy Adwords z wielu różnych kont.
- Możesz dodawać, edytować oraz usuwać kampanie, grupy reklam, reklamy, słowa kluczowe, a nawet miejsca wyświetlania reklam.
- Bardzo szybkie działanie programu i możliwość wprowadzenia określonej zmiany od razu dla wielu reklam to kolejna niezwykle ważna zaleta edytora.
- Zaawansowana wyszukiwarka w programie pozwoli Ci odpowiednio sfiltrować poszczególne reklamy na Twoim koncie.
- Dostępne są statystyki Twoich reklam, co oznacza że możesz przy okazji sprawdzić jak skuteczne są Twoje reklamy i jednocześnie od razu interweniować w przypadku, gdyby coś było nie tak.
- Łatwość kopiowania poszczególnych reklam lub słów kluczowych, które możesz wkleić kolejno do innych grup reklam.
- Możesz oczywiście eksportować oraz importować dane, które stworzyłeś.

Edytor AdWords to bezpłatna aplikacja służąca do zarządzania kampaniami reklamowymi. Umożliwia pobranie konta, aktualizację kampanii z wykorzystaniem rozbudowanych narzędzi, a następnie przesłanie zmienionych kampanii do AdWords.

Co ważne, edytor Adwords jest całkowicie bezpłatny. Został przetłumaczony na wiele różnych języków, w tym także na język polski. Jeśli nie znasz angielskiego, to nie będzie stanowiło żadnego problemu. Program jest intuicyjny i bardzo przejrzysty oraz jak już wypomniałem - całkowicie po polsku.

Zachęcam Cię do skorzystania z tego programu. Docenisz go z pewnością, jeśli masz do czynienia z dużymi kontami Adowrds. Myślę jednak, że przyda Ci się również przy niewielkich kontach. Wypróbuj tę aplikację, nic nie tracisz, a możesz zyskać naprawdę sporo cennego czasu.

Jak pobrać Google Adwords Editor?

Edytor Adwords możesz pobrać ze strony www.google.com/intl/pl/adwordseditor. Następnie wybierz system, na którym chcesz zainstalować aplikację. Po szybkiej instalacji będziesz już mógł w pełni korzystać z programu. Życzę owocnych kampanii reklamowych ;)


Marketing | Sukces | Manipulacja
ARKADIUSZ PODLASKI - specjalista ds. marketingu w internecie

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.