sobota, 17 września 2016

Jak zarabiać na swojej bazie e-mail

Jak zarabiać na swojej bazie e-mail


Autor: jak-zostać-blogerem


Wiele osób zadaje to pytanie i bardzo dobrze, ponieważ odpowiedź nie jest taka oczywista, jak się wydaje. Jeżeli myślisz, ze zarabianie na liście kontaktów odbywa się poprzez sprzedawanie malingów na allegro, to nie wiesz kompletnie nic o zarabianiu na takiej liście i bardzo niewiele na temat skutecznego e-marketingu.


Przede wszystkim relacje. Budowa relacji jest najważniejszym czynnikiem, który musimy rozważyć, aby pytanie jak zarabiać na liście kontaktów znikło gdzieś w oddali zakryte naszym gigantycznym sukcesem i godziwą pensją.

Jak więc nawiązywać te relacje? Największym sekretem zarabiania pieniędzy według Joe Vitale, który napisał książkę pod tym samym tytułem, jest dawanie, aby otrzymać.

Dawaj wiele i to bardzo wiele. Dawaj więcej niż mogliby oczekiwać, a bądź pewien, że to wróci ze zdwojoną siłą.

Oczywiście niczego nie możesz oczekiwać w zamian. Po prostu dawaj. Masz w bazie, powiedzmy, 1000 subskrybentów, z czego polowa czyta dość często Twoje maile i darzy Cię szacunkiem. Spójrz na to tak, że masz 500 osób, które Cię szanują, lubią i dobrze się im kojarzysz. Pomogłeś im, dałeś wiele wartościowych porad, oddałeś wiele wiedzy za darmo. Oni Ci ufają.

Wtedy wystarczy jeden mail polecający jakiś Twój super kurs, książkę lub nawet produkt innej osoby.

Po tym możesz skupić się na oglądaniu własnego konta. Proste? Myślę, że nie i niewiele osób potrafi szczerze dawać nie oczekując niczego w zamian, a jednak, co potwierdzi każdy e-marketer, to działa i to działa doskonale.

Dlatego już nie dowiaduj się, jak zarabiać na liście kontaktów, tylko dowiedz się, czego potrzebują Twoi subskrybenci/klienci i daj im to, aby otrzymać. Doszkalaj się, podpatruj innych, zapisuj się na listy innych i podglądaj ich warsztat pracy. Zobacz, co na Ciebie działa, a jakie ich działania w Twoim przypadku są mniej skuteczne.

Sama budowa takiej listy kontaktów jest obecnie bardzo prosta. Najlepszym według mnie sposobem jest strona przechwytująca. To, jak zbudować stronę przechwytującą, opisało już wielu e-marketerów. Do pozostałych sposobów należy między innymi co-req, płatne mailingi, czy chocby zwykłe umieszczenie formularza rejestracyjnego na swoim blogu.

Sam przekonasz się osobiście o tym, że oni wiele dają. Odsyłają do swoich darmowych kursów, artykułów, ebooków i wielu innych rzeczy, a później... sprzedają i to zabójczo skutecznie.

Pozdrawiam
Adrian Wawrzyńczak


Kliknij i zobacz Jak budować stronę przechwytującą ?

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Czym dokładnie jest atrakcyjny e-marketing?

Czym dokładnie jest atrakcyjny e-marketing?


Autor: jak-zostać-blogerem


Interesując się zarabianiem w Internecie na poważnie prędzej czy później, a za pewne prędzej, usłyszymy o e-mail marketingu. Mówi o tym każdy tak zwany guru w świecie polskiego e-biznesu, który dzieli się za darmo lub odpłatnie swoją wiedzą.


Nie tylko każdy o tym mówi, ale i każdy z nich korzysta z tego z doskonałym efektem. Dziwi więc fakt, że znaczenie e-marketingu jest kompletnie niedoceniane w przypadku większości sklepów internetowych. Prawdą jest, że większość z tych sklepów oferuje możliwość zapisu na newsletter, ale patrząc na podejście zarówno w promowaniu tej możliwości, jak i samych treści maili, można szybko stwierdzić, że ktoś kompletnie nie przywiązuje do tego zagadnienia uwagi.

Zdarza się, że e-mail marketing w ogóle nie jest atrakcyjny, a powinien taki być. Atrakcyjny e-mail marketing obok doskonale prowadzonego social marketingu jest gwarancją Twojego sukcesu w sieci i to nieważne, czy prowadzisz sklep internetowy, jesteś fryzjerem, czy zarabiasz na blogu bazując na programach partnerskich.

Na czym jednak polega ten skuteczny, atrakcyjny e-marketing?

Pierwszą sprawą jest poznanie odpowiedzi na pytanie jak budować listę kontaktów w sposób właściwy, czyli taki, który jest najbardziej skuteczny. Otóż najbardziej skutecznym sposobem są tak zwane landing page, czyli strony przechwytujące, których skuteczność wynosi nawet 50%, jeśli są odpowiednio dobrze skonstruowane.

Temu jak zbudować stronę przechwytującą poświęcę jednak osobny artykuł. Strona przechwytująca nie jest oczywiście jedynym miejscem na zbieranie listy adresów e-mail. Możemy to robić umieszczając formularz zapisu gdziekolwiek na naszej stronie i/lub w formie wyskakującego okienka pop-up. Zasadniczo sposobów jest wiele i każdy wybierze z pewnością swoje ulubione.

Generalnie, pomijając lokalizację zapisu, chodzi o to, aby umieścić pewną zachętę do tego, aby nasi klienci się zapisali. Jeżeli prowadzimy sklep, to przykładowo za zapis możesz oferować możliwość darmowej wysyłki, a jeśli sprzedajesz wiedzę, to, powiedzmy, jakiś kurs.

Jak dokładnie ma to wyglądać, przeczytasz jednak w następnej części artykułu…


Poznaj już dziś skuteczny sposób zarabiania w Internecie poznając, czym w istocie jest atrakcyjny e-marketing

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Jak zarabiać na liście kontaktów?

Jak zarabiać na liście kontaktów?


Autor: jak-zostać-blogerem


Skuteczne zarabianie na liście kontaktów wynika z połączenia kilku czynników. Pierwszym czynnikiem jest sama jej budowa. Jeśli trzymaliśmy się podstawowych zasad odnośnie tego, w jaki sposób należy ją poprawnie budować, to już jesteśmy na dobrej drodze do czerpania z takiej listy korzyści.


Można zadać pytanie: poprawnie, czyli w zasadzie jak?

Po pierwsze, stworzyliśmy ją sami trafiając do odpowiedniej grupy docelowej, a wiedza, którą obiecaliśmy za zapis, była naprawdę bardzo wartościowa. Dalej musimy się nauczyć prowadzić relacje z naszą listą. Tutaj zasady są również dość proste. Primo: nie zasypujemy naszych subskrybentów zbyt często mailami, a same maile wnoszą wartościową treść, którą subskrybent jest jak najbardziej zainteresowany.

Następną sprawą jest to, że mail powinien być naprawdę krótką informacją, która zachęca do odwiedzenia naszego serwisu lub innej strony do odwiedzenia, której chcemy zachęcić. Oczywiście w treści wklejamy odpowiedni link do takiej strony. Samą treść maila zawijaj po 65-75 znakach i odpowiednio formatuj. Wygląda to wtedy estetycznie. Treści, do których odsyłasz w mailu, powinny być w 80-90% merytoryczną, bardzo przydatną bazą wiedzy, a tylko pozostałe 20-10% - reklamą, która najlepiej, gdyby była doskonałym uzupełnieniem tej wiedzy, którą dajesz za darmo.

To tylko podstawowe informacje jak zarabiać na liście kontaktów. Wiedza na ten temat jest dość rozległa i osobiście polecam Ci ciągłe doszkalanie się w tym temacie. Na koniec jednak dam Ci istotną wskazówkę, jak zarabiać na liście kontaktów naprawdę skutecznie .

Odpowiedzią jest copywriting, czyli pisanie perswazyjnych tekstów. Temat jest bardzo rozległy, ale podstawowe informacje musisz znać, aby podnieść swoją skuteczność w budowaniu listy oraz zwiększyć dochody z niej płynące. Sam nagłówek może podnieść ilość zapisów na Twoją listę o ponad 800% (takie przypadki miały miejsce w historii). Joe Vitale zmieniając jedno słowo w nagłówku zwiększył skuteczność o 317%. Jedno słowo! Copywriting nie tylko jest bardzo pomocny przy atrakcyjnym e-mail marketingu. Copywriting jest nieodłączną częścią atrakcyjnego e-mail marketingu.


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

piątek, 8 lipca 2016

Zalety e-mail marketingu

Zalety e-mail marketingu


Autor: jak-zostać-blogerem


Skutecznie prowadzony e-mail marketing jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces w każdym biznesie internetowym, niezależnie od tego, czy prowadzimy sklep Internetowy, czy bloga, współpracując z danym programem partnerskim.


Do głównych zalet zalicza się przede wszystkim utrzymywanie długotrwałych, pozytywnych relacji ze swoimi subskrybentami, którzy mogą stać się stałymi klientami. Relacje oczywiście, jak i cały e-mail marketing, należy budować w odpowiedni sposób, aby tak się zdarzyło.

Zauważ, że posiadając sporą listę, którą zręcznie kierujesz, możesz ograniczyć znacznie koszty wynikające z pozycjonowania Twoich serwisów. Potrzeba bycia na pierwszym miejscu przy bardzo trudnej frazie znika, ponieważ można to zastąpić doskonałym e-mail marketingiem, który zbiera lwią część ruchu, który posiadasz, dzięki czemu mając nawet dwa razy mniejszy ruch od konkurencji możesz być znacznie bardziej skuteczny w swoich działaniach. Wystarczy, że odpowiednio pokierujesz swoją listą.

Szczypta kreatywności, trochę włożonego wysiłku i efekty mogą być zaskakująco dobre.

Przykładowo organizujesz konkurs i wysyłasz odpowiednią informację na skrzynkę e-mail . Konkurs polega na tym, ze ramach podziękowania za to, że dana osoba jest Twoim subskrybentem, ma ona możliwość otrzymania kursu czy towaru zupełnie za darmo lub ze sporą zniżką, jeśli dziesięciu jego znajomych polubi nasz fan page/ zapisze się na naszą listę/ dokona zakupu.

Znalezienie dziesięciu osób, które polubią naszą stronę, nie jest wielkim osiągnięciem, a docieramy w ten sposób do naprawdę sporej liczby potencjalnych klientów po znacznie niższych kosztach niż pozycjonowanie. Oczywiście dokładnie trzeba to sobie wyliczyć, jednak chodzi tu przede wszystkim o to, że możliwości naszych działań marketingowych znacznie się zwiększają w momencie, w którym posiadamy listę kontaktów i wiemy, jak zarabiać na liście kontaktów.

Każdy poważny e-marketer działa w ten sposób, dlatego jak najszybciej postaraj się wdrożyć tę metodę do własnego e-biznesu.


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

E-mail marketing. Listy mailingowe generują wysokie zarobki przez internet.

E-mail marketing. Listy mailingowe generują wysokie zarobki przez internet.


Autor: Grzegorz Golczak


Kryzys zarabiania przez internet. Listy mailingowe generują wysokie zarobki przez internet


Coraz trudniej jest zarabiać przez internet. Czy stosowanie ekstrawaganckich metod jest dzisiaj jedyną drogą do przyciągnięcia odbiorcy i skłonienia go do zakupu? Niekoniecznie. Są takie metody w marketingu internetowym, które od zawsze działały - 100 lat temu, teraz , i przez wiele lat jeszcze będą działać.

Po co budować listy mailingowe?

Lista mailingowa (lista subskrybentów) to najprościej baza adresowa e-maili osób, które zgodziły się dobrowolnie na wysyłanie im niezamówionej korespondencji, w tym reklamowej. Po co właściwie je budować? Ponieważ osoby, które mają największe wyniki sprzedażowe opierają się o listy mailingowe. Lista taka daje możliwość generowania bardzo dużego ruchu w bardzo krótkim czasie. Kierowanie ruchu bezpośrednio na stronę sprzedażową bez budowania relacji ze swoimi subskrybentami, nie daje takiego efektu.

Jak zbudować listę mailingową i zacząć zarabiać przez internet?

Klasycznym sposobem zbierania listy mailingowej jest napisanie wartościowego e-booka i udostępnienie go za zapisanie się do newslettera. Podobnie można rozdawać raporty i inne materiały w postaci pdfów. Jednak rozdawanie e-booków nie ma już takiej skuteczności jak kiedyś. Infoprodukty są ogólnodostępne i nie przyciągają już takiej ilości osób, jak kiedyś.

Można je zastąpić konferencjami internetowymi i materiałami na YouTube. Słowo mówione ma zawsze wyższą wartość szkoleniową niż pisane, a do tego wywołuje więcej emocji. Emocje oczywiście są elementem marketingu, elementem, który bardzo dobrze sprzedaje.

Sposobów na spieniężanie swojej listy mailingowej jest wiele. Niektóre z nich to sprzedaż własnych produktów poprzez newsletter, prowizja od sprzedaży cudzych produktów lub dołączenie do sieci afiliacyjnych. E-maile, które dotrą do naszych użytkowników muszą być jednak dobrze napisane, aby stali się oni naszymi klientami. Pomocne będą na pewno książki z zakresu pisania perswazyjnych tekstów. To, czego jednak nie wyczytamy w książkach to zmiany, jakie zaszły w tym temacie na przestrzeni ostatniego roku. Uznani marketerzy osiągają sukces w sprzedaży przez internet, ponieważ wiedzą jak pisać (jaki dać nagłówek, jak napisać maila), ale też dostrzegają zmieniające się warunki i potrafią tą wiedzę dostosować do tych zmian.

Kilka magicznych zasad, które generują astronomiczne zwiększenie zarobków przez internet

Spośród zasad, które od 100 lat działają i nadal będą działać w e-mail marketingu warto wspomnieć: dawanie ograniczonego czasu na decyzję, które powoduje strach przed utratą, a także budowanie wartości i budowanie relacji ze swoimi klientami. Ważna jest również wiedza, jak budować nagłówki, jak pisać maile, aby były skuteczne. Z drugiej jednak strony, nie zmieniana formuła w pewnym momencie znudzi się odbiorcy i przestanie działać tak dobrze, jak wcześniej. Potwierdzają to marketerzy, którzy podpowiadają:

  • że to, czego dziś szukamy to nie rozwiązanie, ale zmiany, czyli informacje, jak dotrzeć z punktu a do punktu b i to powinno się znaleźć już w tytule e-maila;
  • aby zrezygnować z jeszcze niedawno zachwalanych nagłówków z 'jak...' 'jak zarobić pierwszy milion', 'jak schudnąć 10 kilo w 10 dni' itp, na rzecz nagłówków wzbudzających emocje, np. emocję ciekawości. To emocje są napędem marketingu;
  • aby pisać emocjami, a nie informacjami. Kiedy ktoś wchodzi na stronę lądowania (landing page - stronę, na którą kieruje go reklama, newsletter, specjalnie przygotowana na jego przyjęcie) nie kieruje się logiką, tylko w 2-3 sekundy decyduje, czy zostawić swój e- mail, przejść na stronę z linku lub nawet zakupić produkt. Zadaniem marketingowca jest wzbudzić w odwiedzającym jak największy płomień energetyczny.

Zastosowanie tych zasad ma szansę zwiększyć otwieralność maili sprzedażowych z listy z 3 do przynajmniej 15 % co pozwoli zarabiać przez internet znacznie więcej. Łączmy to co działa od lat, z czymś nowym, czego odbiorca oczekuje.


G.G.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.