środa, 14 marca 2012

Torby papierowe - walka o wspólne dobro

Torby papierowe - walka o wspólne dobro

Autorem artykułu jest Rafał Turek



W obecnych czasach coraz głośniej mówi się o środowisku naturalnym i metodach zapobiegania jego skażeniu. Coraz częściej też pojawia się zasadnicze pytanie, w jaki sposób zwykły człowiek może uchronić środowisko, czy na przykład zwykła zamiana torby foliowej na ekologiczną torbę papierową przynosi jakieś korzyści?
Ekologia to w obecnych czasach to temat, którym żyje cały Świat i z dnia na dzień mówi się o tym coraz więcej. Wiele czynników powoduje wzrost zanieczyszczeń i pogarszanie środowiska naturalnego naszej planety. Jedną z takich szkodliwych rzeczy (według wielu ekspertów zajmujących się ochroną środowiska), szczególnie popularną w naszym kraju jest zamiłowanie ludzi do używania opakowań foliowych. Skład chemiczny takich opakowań powoduje, iż rozkład reklamówki plastikowej może nastąpić dopiero za kilkaset lat (stąd też bierze się ich ogromna ilość na wysypiskach śmieci). Dużą popularnością w Polsce cieszą się zwykłe reklamówki, które po jednorazowym użyciu trafiają do kosza. Mało kto używa ich zgodnie z przeznaczeniem, czyli wielokrotnie. Z tym problem poradziły sobie najwcześniej Stany Zjednoczone zastępując w sklepach torby foliowe, torbami papierowymi. Początkowo ludziom ciężko się było przyzwyczaić do nowych opakowań, jednak z czasem zaczęto zauważać ich plusy. Torby papierowe są o wiele bardziej przyjazne środowisku, ponieważ w porównaniu do folii ich rozkład jest kilkaset razy szybszy. Poza tym papier może też służyć jako rozpałka do kominków i pieców. Do wzrostu popularności toreb papierowych przyczyniły się także same sklepy, które zatrudniły pakowacz, czyli osoby, które pakują zakupione rzeczy do toreb papierowych. W Polsce niektóre hipermarkety już zrezygnowały z rozdawania darmowych reklamówek foliowych (szczególnie głośno w mediach było o Tesco) a za niedługo pojawią się pewnie ich papierowe odpowiedniki. Należy jednak pamiętać, iż nie dla wszystkich wprowadzenie toreb papierowych zamiast foliowych „jednorazówek” jest jednoznaczne z dbałością o środowisko. Dla znacznej części firm jest to jedynie świetny sposób na biznes.
---

Torby papierowe Kraków


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Metoda na event

Metoda na event

Autorem artykułu jest Sebastian Wrzesionek



Jaki jest najlepszy sposób na udaną promocję? Oczywiście piękne dziewczyny, które zwrócą uwagę otoczenia na siebie oraz na promowany produkt. Kiedy już zdecydujemy się na takie posunięcie dobrze wiedzieć gdzie szukać.
Istnieje wiele sposobów na promowanie własnych produktów. Jednymi z nich są wszelkiego rodzaju promocje oraz eventy organizowane przy okazji targów bądź też w większych centrach handlowych i galeriach. Przynoszą one wspaniałe efekty, kiedy wokół naszego stoiska zbierają się ludzie. Jednak jakim sposobem sprawić aby zwiedzający i potencjalny klient zwrócili uwagę właśnie na nasze stoisko i nasz produkt...?

Doskonałym rozwiązaniem przy okazji większości promocji lub eventów jest zatrudnienie modelek lub hostess. Każdy przechodzień, a już na pewno każdy mężczyzna zwróci uwagę na piękną kobietę ubraną w niecodzienny strój, który znacząco wyróżnia ją spośród tłumu. Przy tej okazji istnieje również bardzo duże prawdopodobieństwo, że zobaczy również reklamowany przez nią produkt i istnieje szansa, że zainteresuje się nim bardziej.

Obecnie piękne dziewczyny zobaczyć można w pobliżu każdego stoiska targowego, a także przy okazji promowania różnego rodzaju produktów takich jak np. sprzęt rtv, gry komputerowe, kosmetyki czy nawet produkty spożywcze. Jednak jak znaleźć dziewczyny, które będą nie tylko piękne, ale także świetnie spiszą się w roli hostessy?

Otóż obecnie niemal, że każda agencja modelek skupia w swoich szeregach dziewczyny, które idealnie spełniają się w roli hostess. Korzystając z usług agencji modelek, możemy być spokojni że hostessy które będą zajmowały się promocją naszej firmy wykonają swoje zadanie w należyty sposób, a promocja na pewno spowoduje wzrost zainteresowania naszym produktem.

Na uwagę zasługuje również fakt, że nie musimy martwić się o aranżację całej promocji gdyż profesjonalna agencja modelek załatwi wszystko za nas, co z pewnością będzie miało wpływ na późniejszy odbiór naszej promocji wśród potencjalnych odbiorców.
---

Agencja modelek MKU Models


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Jak przygotować własną kampanię reklamową za pomocą sieci partnerskiej.

Jak przygotować własną kampanię reklamową za pomocą sieci partnerskiej.

Autorem artykułu jest Łukasz Olszanowski



Od czego zacząć? Określ swoje możliwości. Po pierwsze jeśli dopiero rozpoczynasz swoją działalność poprzez Internet twoja witryna nie cieszy się zapewne zbyt wielką popularnością i nie posiadasz w swojej bazie tysięcy użytkowników,

którym mógłbyś zaproponować przystąpienie do twojego programu partnerskiego. Po drugie, zapewne nie posiadasz wolnych funduszy, a nawet jeśli to nie będziesz chciał płacić wielu tysięcy złotych na to by programiści stworzyli ci odpowiednie narzędzia do prowadzenia programów partnerskich. Dlatego jedynym rozsądnym rozwiązaniem specjalnie dla ciebie będzie podpisanie umowy o pośrednictwo prowadzenia kampanii przez zewnętrzną firmę.

Co zapewniają pośrednicy?

• Dadzą ci do dyspozycji, wszelkie narzędzia statystyczne i administratorskie twojej kampanii.

• Zbiorą dla ciebie jak największą ilość powierzchni reklamowych.

• Przygotują najbardziej efektywny typ kampanii.

• Niektóre firmy mogą nawet zajęcie za ciebie przygotowaniem profesjonalnych reklam, ofert, umów.

• Zależnie od tego jaki jest cel twojej kampanii mogą stworzyć odpowiednią stronę internetową.

• Będą nadzorować wydawców reklam czy nie tworzą sztucznego ruchu i nie nabijają sobie kiesy twoimi pieniędzmi.

• Zajmą się w twoim imieniu podpisywaniem większości niezbędnych umów i załatwianiem formalności.

• Przez cały okres trwania kampanii będą wspierać cię poradami i czynną pomocą.

Co mogę reklamować w sieci partnerskiej?

Generalnie w Internecie da się reklamować wszystko, pamiętaj jednak, że niektóre produkty zgodnie z polskim prawem nie mogą być reklamowane w jakikolwiek sposób. Jak na wszystko w polskim prawie nałożone są pewne ograniczenia, ogólną listę zabronionych praktyk i treści zamieszczam poniżej, pamiętaj jednak, że nie jest to pełny spis zakazów a jedynie poglądowa lista, w celu sprawdzenia czy przygotowywana przez ciebie kampania reklamowa jest zgodna z prawe skontaktuj się z prawnikiem specjalizującym się tej kwestii.

• Nie wolno w reklamach zachwalać produktów ani usług jako zatwierdzonych przez właściwe urzędy, instytucje lub polecanych przez ekspertów, jeśli nie jest to prawda.

• Nie wolno okłamywać konsumentów o właściwościach reklamowanego produktu.

• Nie wolno zachęcać do palenia wyrobów tytoniowych.

• Nie wolno zachęcać do kupowania, konsumpcji lub dystrybucji wyrobów zakazanych prawem.

• Nie wolno nawoływać do nienawiści.

• Nie wolno obrażać bądź dyskryminować nikogo.

Mógł bym tak wypisywać jeszcze przez wiele miesięcy i zapisać tysiące stron, dlatego przed przystąpieniem do tworzenia kampanii reklamowej skonsultuję się ze swoim prawnikiem w celu uniknięcia jakichkolwiek reperkusji prawnych i finansowych na twojej osobie.

Określ swój cel!

Właśnie określenie celu kampanii jest tym od czego powinieneś zacząć i nie postępować dalej nim tego nie określisz dokładnie. Zastanów się jaki produkt chcesz reklamować. Decyzja ta jest potrzebna w celu wybrania systemu rozliczeniowego oraz w uzyskaniu jak najwyższej efektywności reklamy.

Typowe sposoby rozliczenia się z partnerami.

• CPC lub PPC (Ang. Cost Per Sale, Pay Per Click). Oznacza to, iż będziesz płacił określoną kwotę za kliknięcie w twoją reklamę a co za tym idzie wejście na twoją stronę internetową.
System ten jest przydatny gdy:
o Chcesz zwiększyć liczbę odwiedzin an twojej stronie internetowej.
o Chcesz przedstawić konkretną ofertę

• CPA (Ang. Cost Per Action). Wybierając tą formę rozlicznie płacisz użytkownikom twojej sieci partnerskiej za wykonanie określonej akcji przez poleconego użytkownika na twojej stronie. Określasz jedną bądź kilka stawek za akcję, zależnie od twoich wymagań wobec użytkownika. W wypadku reklamowania formularzy kontaktowych system rozliczeniowy może się nazywać CPL (Ang. Cost Per Lead).
System ten jest przydatny gdy:
o Zależy ci na rejestracji nowych użytkowników.
o Chcesz powiększyć swoją bazę adresów e-mail.
o Zależy ci na jak największej ilości pobrań danego pliku.
o Chcesz sprzedać konkretny produkt.
o Chcesz stworzyć, powiększyć bazę kontaktów.
o Chcesz by użytkownik zagrał w jakąś grę internetową lub wypróbował oprogramowanie on-line.
• CPS (Ang. Cost Per Sale). Jest to system rozliczeniowy przeznaczony w szczególności dla sklepów internetowych. Płacisz w nim, określony przez ciebie, procent od kwoty zamówienia dokonanego na twojej stronie internetowej.
o Sklepy internetowe.
o Księgarnie internetowe.
o Usługi elektroniczne.
o Generalnie sprzedaż jakichkolwiek produktów bądź usługi.

Forma reklamy.

Jak na pewno świetnie się orientujesz, że w Internecie dostępnych jest wiele form reklamowych, od graficznych poczynając, na linkach sponsorowanych kończąc. Decyzja oczywiście należy do ciebie jednak by ci ją ułatwić, poniżej znajdziesz opisy standardowych powierzchni reklamowych.

• Reklama graficzna. Jest to graficzna forma reklamy najczęściej animowana wykonana w technologii flash lub gif. Naukowcy zaobserwowali ostatnio zjawisko wśród internautów nazywające się banner blindness polega ona na podświadomym niezwracaniu uwagi na najbardziej natarczywe reklamy graficzne, skutkiem tego zjawiska jest coraz większa popularność programów blokujących wyświetlanie reklam graficznych. Przykładowe programy to Ad Annihilator, AdCleaner, AKiller i wiele wiele innych. W następstwie agencje reklamowe poświęcają coraz więcej czasu i pieniędzy na przygotowywanie takich reklam które niwelują zjawisko banner blindness. Aby dowiedzieć się o standardowych wymiarach banerów reklamowych wejdź pod ten adres.

• Linki Sponsorowane. Jest to jedna z najskuteczniejszych, klasycznych form reklamy internetowej. Tworząc lub wstawiając nowy tekst na swoją stronę internetową, umieszcza się link pod słowami kluczowymi, warunkiem skuteczności takiej formy jest by link był kontynuacją, rozwinięciem lub nieodzownym fragmentem treści. Dla przykładu jeśli pisząc artykuł o uszczelkach w tekście umieścimy link do strony sponsora sprzedającego uszczelki, bardzo prawdopodobne jest iż odwiedzający kliknie w odnośnik z ciekawości lub z zainteresowania zawartością strony linkowanej. Zazwyczaj płatność wynika z akcji przekierowania użytkownika na twoją stronę www

Portal o Marketingu i Reklamie

• Artykuły sponsorowane. Generalnie jest ta sama forma reklamy co powyżej jednak powiększona o komercyjną treść artykułu, czyli definitywna konkluzja wynikająca z treści jest taka iż najlepsze produkty oferuje właśnie nasz partner. Forma zarobku zależna jest od umowy partnerskiej, może być to ilość przekierowań lub wyświetleń strony.

Laptopy, notebooki, ekrany, telebimy

Laptopy i notebooki sprawiają, że coraz częściej z coraz bardziej różnych miejsc bloggerzy mogą pisać kolejne posty na swoich blogach, a te tym samym stają się bardziej atrakcyjne dla odbiorcy. Oczywiście, że nie to, na czym, ale o czym i jak się pisze, ma największe znaczenie, ale o ileż łatwiej znaleźć natchnienie w zielonym pachnącym parku niż wciąż w tych samych czterech ścianach. Świat idzie do przodu, my też nie powinniśmy się cofać. Pomyśleć, że w moich czasach na komunię dostawało się komplety zegarek długopis kalkulator (jak ktoś miał szczęście, nazbierał kilka takich kompletów), a dziś pozycja obowiązkowa w prezentach komunijnych to laptopy i notebooki.

Forma ta jest o tyle skuteczna , iż cała treść artykułu zaprasza użytkownika do skorzystania z twojej oferty, od początku artykułu do końca użytkownik jest kuszony przez twoja ofertę, ważne jest jednak by wszystko było profesjonalnie napisane, tak by jakieś głupstwo nie odstraszyło potencjalnego klienta.

• Rozbudowane linki sponsorowane. Najpopularniejszym programem jest AdWords firmy Google, system ten polega na wyświetlaniu linku sponsorowanego wraz z dodatkowym opisem, zachęcającym do odwiedzenia strony. Istotą tego typu reklam jest kontekst stąd często nazywane są reklama kontekstową, poprzez poinformowanie pośrednika o charakterze witryny, twoje reklamy są dostosowane bezpośrednio do treści strony na której się pojawią, co potencjalnie Może zwiększyć ilość kliknięć na linki.


• Reklama intextowa. Jest to nowa forma reklamy stosowana np. przez firmę smartcontext. Jest to połączenie reklamy banerowej oraz linków sponsorowanych. Poprzez instalację odpowiednich skryptów, dostawca reklam wyszukuje słowa kluczowe wykupione przez ciebie i zaznacza te słowa tworząc z nich linki sponsorowane, na stronach twoich partnerów, gdy użytkownik najedzie myszka na takie słowo wyświetli się dymek z dodatkowymi informacjami a nawet filmem. Stosowane są dwa typy rozliczenia, za kliknięcie oraz za wyświetlenie treści dymka.


Przygotuj odpowiednie materiały reklamowe.
Jak już wcześniej wspomniałem, niektóre firmy oferują wykonanie takich reklam dla ciebie, jednak pamiętaj, że możesz to zlecić firmie zewnętrznej ich ceny mogą być o wiele niższe lub ich jakość może być nieporównywalna.
Podpisz umowę z odpowiednim pośrednikiem i do dzieła ciesz się rosnącymi zyskami.

---

Dekoracje naścienne


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Co właściwie oferujesz?

Co właściwie oferujesz?

Autorem artykułu jest Rafał Kochanowicz



Prowadzisz przedsiębiorstwo, chcesz zarabiać pieniądze, ale co własciwie oferujesz?
Co oferujesz klientom? To krytyczne pytanie, na które rzadko sobie odpowiadamy.
Pomyśl o tym czego chce klient.
Prowadzisz przedsiębiorstwo, chcesz zarabiać pieniądze, ale co własciwie oferujesz?
Co oferujesz klientom? To krytyczne pytanie, na które rzadko sobie odpowiadamy. Najczęściej jesteśmy zaślepieni tym, czego my chcemy, a czego my przedsiębiorcy chcemy. Chcemy zarabiać pieniążki. To bardzo dobry motyw prowadzenia firmy, ale … nie wystarczajacy do tego by odnieść sukces.

Co właściwie oferujesz?
Pewnie nie masz trudności z odpowiedzią no to pytanie. Twoja odpowiedź będzie brzmieć mniej więcej tak: sprzedaje bla, bla, bla. STOP
Nie pytam co sprzedajesz, ale co oferujesz?

Co właściwie oferujesz? Jaki problem rozwiązuje twój produkt, czy twoja usługa? Jeśli potrafisz odpowiedzieć na to pytanie jesteś w połowie drogi do osiągnięcia sukcesu, jeśli nie to masz kłopoty.
Dlaczego? Bo potencjalnych klientów absolutnie nie interesuje co ty sprzedajesz. Oni maja swoje problemy. Ty chcesz zarobić pieniążki, a oni chcą … No właśnie, czego właściwie chcą potencjalni klienci?

Słyszałeś być może tę anegdotę o tym jak to klient kupujący wiertarkę wcale nie kupuje wiertarki, ale kupuje dziurę w ścianie. WOW! Tak, klient płaci za rozwiązanie konkretnego problemu. W tym wypadku może to być potrzeba zawieszenia obrazu na ścianie, może to być też coś innego. Lepiej się upewnij, ze klient rzeczywiście potrzebuje tej wiertarki. Być może istnieją inne, lepsze rozwiązania jego problemu. Jeśli dobrze mu doradzisz zyskasz jego lojalność – rzecz bezcenną w biznesie. Lojalny, powracający klient.

Aby jednakże dobrze doradzić klientowi musisz przestać myśleć o tym, czego ty chcesz i zacząć myśleć o tym, czego chce klient. Jeśli otworzysz się na jego potrzeby, jeśli wysłuchasz jego historii twój biznes będzie świetnie prosperował.

Wiec, co właściwie oferujesz?
Zacznij oferować klientom konkretne korzyści wynikające z nabycia twojego produktu, czy usługi. Nie koncentruj się na właściwościach produktu, ale na tym co one oznaczaj dla klienta. Wtedy zaczniesz odpowiadać na pytanie, jakie zadaje sobie potencjalny klient: dlaczego mam kupić właśnie od ciebie?

---

Chcesz dowiedzieć sie więcej jak złożyć ofertę nie do odrzucenia? Zapraszam: http://rafalkochanowicz.pl


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Zachłanność drogą do sukcesu. Cz 1.

Zachłanność drogą do sukcesu. Cz 1.

Autorem artykułu jest Łukasz Olszanowski



Marketing afiliacyjny czyli: Czym tak bardzo ta forma reklamy różni się od innych.Na początku był chaos, potem przyszli bogowie i nastał jeszcze większy chaos

Zachłanność drogą do sukcesu. Cz 1.

Marketing afiliacyjny czyli: Czym tak bardzo ta forma reklamy różni się od innych.

Na początku był chaos, potem przyszli bogowie i nastał jeszcze większy chaos, potem pojawiły się agencje reklamowe i chaosu już nikt nie był w stanie opanować, aż do powstania marketingu afiliacyjnego. Jest to specyficzna forma prowadzenia kampanii reklamowej polegająca na rozliczaniu się z wydawcami reklamy za efekt prowadzonej kampanii, a nie za samo eksponowanie reklamy. Z punktu widzenia reklamodawcy jest to jedyny rodzaj marketingu w którym nakłady finansowe są uwarunkowane tylko i wyłącznie od uzyskanego za jego pomocą efektu.

Marketing filiacyjne jest aktywnym związkiem pomiędzy sprzedawca usługi/produktu a wydawcami serwisów internetowych, sprzedawca pozyskuje klientów dzięki, umieszczanym przez partnerów w ich serwisach internetowych reklamom i ogłoszeniom, przygotowanym przez ciebie.

Model rozliczeniowy to CPA (Ang. Cost per Action) czyli płacisz za zdefiniowaną akcję jaką ma wykonać użytkownik z przekierowany z strony partnera. Czynnością tą może być zakup, kliknięcie we wskazany element, przejście w inne miejsce sieci, zapisanie się jako subskrybent na Newsletter, wypełnienie formularza kontaktowego, jednymi słowy jest to najbardziej efektywno sposób pozyskiwania klienta.

Jak to się wszystko zaczęło?

W starych manuskryptach zapisano, że marketing afiliacyjny powstał przed rokiem 1994, jako sposób zwiększenia sprzedaży w biznesie erotycznym, tak to właśnie seks spowodował powstanie tak potężnego narzędzia marketingowego, a media wpajają nam że to zło wcielone… Pierwszy program afiliacyjny z prawdziwego zdarzeni powstał w 1994 r. jego twórcą był jeden z najstarszych sklepów on-line z muzyką, cieszył się on wyjątkową popularnością, jak na początki Internetu, w ślad za CDNOW poszedł jeden z największych aktualnie sklepów internetowych Amazon.com. W 1996 r. Bezos założyciel firmy, przebywając na przyjęciu poznał kobietę która wspomniała, że była by zainteresowana sprzedażą książek o rozwodach na swojej stronie internetowej, podobno to właśnie Bezos opracował system podłączenia stron internetowych do Amazon.Com umożliwiając w ten sposób zarobek dla rzeszy internautów, pośrednik otrzymywał prowizję od kwoty sprzedanych, za jego pośrednictwem książek.
Rozpoczęło to, niepohamowana dotychczas ekspansję programów afiliacyjnych, każda większa szanująca się firma posiada wśród swoich narzędzi marketingowych jakiś program. Próbowałem ostatnio zliczyć ilość firm oferujących reselling w Polsce jednak okazało się to nie wykonalne, wszystkie portale, specjalistyczne firmy, banki, sklepy, ubezpieczalnie, strony xxx i wiele wiele innych opiera swoją reklamę w Internecie o siec afiliacyjną. Zakończyłem swoje poszukiwania na liczbach rzędu 1000 szt. Część z tego to firmy pośredniczące które zapewniają dostęp do kilkudziesięciu programów.
Co najdziwniejsze nie wszystkie programy dają pośrednikom pieniądze, niektóre zapewniają np. punkty które można wymienić na zniżki lub zakup jakiś produktów, niepojęta jest ludzka pomysłowość?

Jaki silnik napędza tę machinę?


W branży motoryzacyjnej określono by to jako V8 6.1 HEMI np. z dodga chellengera, jednak my poruszamy się w mniej paliwożernej rzeczywistości, i nie o ilość koni tutaj chodzi ale o moment obrotowy. Rzecz w tym, że użytkownicy rejestrujący się w programach partnerskich są motywowani zarobkiem, niektóre liczby powalają np. za wypełnienie formularza kontaktu partner może dostać nawet 45 zł brutto, siedząc w sklepie za ladą musiał by pracować kilka godzin na to, a tu wystarczy, że przekseruje jedną osobę na stronę reklamodawcy. To jest właśnie sedno sprawy, mniejsze znaczenie ma na ilu stronach pojawi się reklama firmy ale jaki skutek przyniesie, czasami jedna dobra strona przekseruje więcej potencjalnych klientów niż 10 kiepskich stron, jednak reklamodawcy nie SA wybredni i każdemu dają szansę.
Jednymi słowy silnikiem napędzającym to wszystko jest ZYSK, reklamodawca zyskuje bo płaci za efekt a afiliant otrzymuje zapłatę za polecenie użytkownika. Tak to się kręci dokładnie jak w silniku całe ustrojstwo nie może funkcjonować bez któregoś z elementów.
Reklamodawca kusi afiliantów zapłatą, wydawca mami użytkowników ewidentnym zyskiem z skorzystania z oferty promowanej firmy.

Firma Grape co.

Powiedzmy, że jesteś właścicielem przyzwoicie prosperującej firmy, twoja firma sprzedaje oprogramowanie komputerowe dla firm, wyobraź to sobie, jeździsz luksusowym samochodem, codziennie o 16 jesteś już w swojej podmiejskiej willi, czeka tam na ciebie piękna młoda żona, wszystko się układa, aż do pewnego dnia, na rynku pojawia się poważna konkurencja, oferuje nowsze oprogramowanie i to w niższych cenach. Twoje obroty spadają o 45 %, zwołujesz zebranie kierowników, omawiacie problem i zastanawiacie się co począć z zaistniała sytuacją.
Jeden z twoich pracowników proponuje by obniżyć cenę, jednak to nie jest dobre rozwiązanie bo koszta wytworzenia produktu nie pozwalają na redukcję ceny w znacznym stopniu, a obniżka rzędu 5% nie przyciągnie wielu klientów.
Obniżenie kosztów produkcji nie będzie prostą sprawą i na pewno nie zajmie kilku dni a raczej miesiące jeśli nie lata, poza tym będzie dość kosztowne w początkowej fazie.
No i jesteś w kropce jak tak dalej pójdzie, będziesz musiał przeprowadzić redukcję zatrudnienia, ograniczyć radykalnie koszta swojego życia, i nie będziesz mógł kupić sobie nowiutkiego mercedesa, na którego widok cieknie ci ślinka.
Rozwiązanie przychodzi niespodziewanie, wieczorem przeglądasz Internet i spotykasz się z pojęciem marketingu afiliacyjnego. Na początku nie jesteś pewien jak to wszystko funkcjonuje, jednak następnego dnia rzucasz temat na forum w pracy. Twoi pracownicy podchwycili temat i szperają w Internecie by dowiedzieć się więcej na temat tej techniki marketingowej.

Po przedstawieniu wszystkich za i przeciw doszliście do wniosku, że ryzyka żadnego nie ma a akcja może przynieść zyski firmie.
Oddelegowałeś jednego pracownika do wyszukania odpowiedniej firmy która by się tym zajęła, po przeszukaniu Internetu wybór padł na firmę X. Wpierw skontaktowałeś się z pracownikiem firmy, poprosiłeś o dokładne informacje i przewodnik krok po kroku po systemie.

Wszystko okazało się śmiesznie proste.
Określasz:
• Cel
• Okres trwania akcji
• Typ rozliczenia
• Wynagrodzenie dla afiliantów
• Przygotowujesz odpowiednia stron internetową.
• Podpisujesz umowę
• Robisz reklamy.
• I spokojnie czekasz na efekty popijając kawę w towarzystwie sekretarki.

Po kilku dniach twoja sieć afiliacyjna liczy już 1000 witryn, twoje reklamy są oglądane przez setki tysięcy internautów, a zyski twojej firmy powracają do normy.
Miesiąc później jest jeszcze lepiej, wszystkie liczby się podwajają, a ty kupujesz wymarzony samochód i jeszcze zostaje ci na skromną wycieczkę na Karaiby.

Jak to jest możliwe?


Odpowiedź jest bardzo prosta, przestałeś marnować pieniądze na reklamę, w której płacisz za wyświetlenie a nie za efekt jaki wywoła. To jest właśnie sedno sukcesu marketingu afiliacyjnego, tutaj nie da się utopić pieniędzy, źle rozegrana kampania może nie przynieść skutku ale na pewno nie przyniesie strat. Jak już wspomniałem to co napędza to wszystko to pragnienie bogactwa i szybkiego zysku, niektóre firmy tak jak Aviva OC oprało większość swojej kampanii reklamowej o reklamę afiliacyjną, w przeciągu kilku miesięcy przyniosła im niespotykane zyski, dokładne dane są niestety utajnione.
A co jeśli moja firma nie przynosi milionów zysku?
Odpowiedz jest prosta to powinna zacząć, może powinieneś rozważyć marketing afiliacyjny w celu pozyskania nowych klientów?? Wcale nie musisz być szefem wielkiej korporacji by móc sobie na to pozwolić, wystarczy, że zgłosisz się do odpowiedniej firmy i przedstawisz swój produkt, a konsultant na pewno ci doradzi co powinieneś zrobić i nie pozwoli by okazja do zarobku przeszła mu koło nosa.



---

dekoracje naścienne


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl