środa, 26 lutego 2014

Twarze reklamowe a poprawny marketing marki

Twarze reklamowe a poprawny marketing marki.


Autor: Piotr Marcisz


Modelki, modele czy twarze reklamowe. W dzisiejszych czasach reklama jest dźwignią handlu. Wykorzystanie twarzy reklamowych w kampaniach marketingowych to podstawa. Skąd je pozyskać? Oczywiście z Agencji Modelek Każda dobra Agencja posiada w swojej ofercie...


Modelki, modele czy twarze reklamowe. W dzisiejszych czasach reklama jest dźwignią handlu. Wykorzystanie twarzy reklamowych w kampaniach marketingowych to podstawa. Skąd je pozyskać? Oczywiście z Agencji Modelek.

Każda dobra Agencja posiada w swojej ofercie dużą ilość ciekawych twarzy na ogół w dziale advertisement. Modelki, twarze dojrzałe +30, dzieci. W zależności od scenariusza Agencja dobiera odpowiednie osoby pod dany projekt. Agencja posiada portfolio proponowanej osoby, polaroids czyli aktualne zdjęcia twarzy i sylwetki bez stylizacji oraz w przypadku talentów aktorskich materiał video z krótkim wywiadem co ułatwia weryfikacje danej kandydatury.

Ważne jest doświadczenie modelek czy modeli. Im więcej dana osoba miała za sobą sesji czy reklam tv tym łatwiej układa się później współpraca teamu producenckiego z osobą zaangażowaną do danej produkcji.

Gdzie są najlepsze Agencje Modelek? Oczywiście Warszawa. W miarę dobre agencje są także w Poznaniu, Krakowie, Łodzi, Katowicach, Wrocławiu, Katowicach oraz Gdańsku (Trójmiasto).

Wiadomo jest że łatwiej jest zaangażować do danej produkcji, która odbywa się pod Wrocławiem modelkę/modela z Wrocławia niż np. z Warszawy. Oczywiście jeśli budżet produkcji na to pozwala i nie jest skromny, osoba może być nawet z drugiego końca Polski. Wszystko kwestia finansów. Inne ceny za wynajęcie do sesji twarzy reklamowej proponują agencje warszawskie, inne - niższe - lokalne.

Trzeba się liczyć, że angażując twarze spoza stolicy będą one mieć na pewno mniejsze doświadczenie. Pamiętajmy że twarz wybrana przez nas do reklamy będzie wizytówką naszego produktu czy marki.
Agencja Modelek i Modeli MKU http://www.mkumodels.com Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Jak zarobić 5 razy więcej niż to, czego się spodziewasz?

Jak zarobić 5 razy więcej niż to, czego się spodziewasz?


Autor: Joanna Wiejak


W jaki sposób rozwijać biznes? Kiedy biznes rośnie i jest coraz więcej klientów, coraz trudniej zapewnić wysoką jakość obsługi. Jak wyróżnić swoje usługi na rynku i zapewnić firmie wielokrotnie większe zyski?


W jaki sposób rozwijać biznes?

Tylko firma, która się wyróżni odniesie sukces. Tygodnik internetowy CashFlow&You zamieścił w najnowszym wydaniu artykuł z poradami, jak wyróżnić swoje usługi na rynku i zapewnić firmie wielokrotnie większe zyski.

Artykuł powstał na podstawie osobistych rozważań, ale też starannej analizy biznesowej Mirosława Koszewskiego, Agenta Roku 2007 Commercial Union, od 5 lat w klubie MDRT (Million Dollar Round Table), 1 kwalifikacja COT (Court of the Table).

Mirosław Koszewski jest wspaniałym menedżerem – tak mówi o nim dr Andrzej Fesnak, który niejedną godzinę spędził na szkoleniach z nim i z jego ludźmi.

Tworząc swoją firmę zadawał sobie wiele pytań, jak wyróżnić swoje usługi na rynku. Razem ze swoimi wspólnikami myślał, jak doskonalić firmę, obsługę klienta, budować efektywny zespół agentów i współpracowników.

Czy warto samemu angażować się mocno w obsługę klienta, czy angażować innych?

Zastanawiając się, czym może wyróżnić się jego firma doszedł do wniosku, że nasz rynek bardzo rzadko jest w stanie zapewnić obsługę na bardzo wysokim poziomie.

Kiedy biznes rośnie i jest coraz więcej klientów, coraz trudniej zapewnić wysoką jakość obsługi. Może więc wyróżnić się na rynku jakością, czy sposobem obsługi?

Sami zapewne zrobilibyśmy to we własnej firmie najlepiej, ale czy czas nam na to pozwala? Rozwijając firmę postanowił stosować usłyszaną kiedyś radę:

Rób dla swoich klientów to, za co ci zapłacą,
a zapłacą ci 5 razy więcej niż to, czego się spodziewasz.


Jak w tym kontekście traktować obsługę klienta? Czy nakłady poniesione na zapewnienie lepszej jakości obsługi, podniesienie standardów świadczonych usług oraz zatrudnienie dodatkowych pracowników to dla rozwijającej się firmy koszt, czy inwestycja?

Pełna treść artykułu „Jak zarobić 5 razy więcej niż to, czego się spodziewasz?” dostępna jest w tygodniku internetowym CashFlow&You nr 46 (16/2008). Autor artykułu: Joanna Wiejak. Artykuł powstał w oparciu o wykład, pod tytułem „Obsługa klienta to koszt, czy inwestycja?”, wygłoszony na konferencji MDRT (Million Dollar Round Table) w Warszawie dnia 20.03.2008 przez Mirosława Koszewskiego, Agenta Roku 2007 Commercial Union. http://newsletter.cashflowandyou.pl.


Joanna Wiejak

- Akademia Przedsiębiorcy - Sposób na rozwój i zyski z biznesu >>
- Sukces Partner - Osiągnij sukces i spełnij swoje marzenia >>

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Event - organizacja imprez

Event - organizacja imprez


Autor: Grzegorz Malinowski


Event – kiedyś słowo używane w języku potocznym w odniesieniu do wydarzenia związanego z muzyką elektroniczną (np. festiwalem) lub z grami zespołowymi. Obecnie odnosi się do organizacji imprez integracyjnych, promocyjnych dla firm.


Event – kiedyś słowo używane w języku potocznym w odniesieniu do wydarzenia związanego z muzyką elektroniczną (np. festiwalem) lub z grami zespołowymi. Obecnie odnosi się do organizacji imprez integracyjnych, promocyjnych dla firm. Przyczyną tego stał się z pewnością fakt, że firmy szukają wciąż coraz to nowszych narzędzi i form dotarcia do potencjalnych klientów, które pozwolą zbudować lojalność wobec stałych klientów czy pracowników oraz metod, które zmotywują w jednym czasie całą kadrę. Event to ogromne narzędzie w rękach firm, z którego Polska uczy się właśnie korzystać.

W Polsce z roku na rok można zaobserwować coraz większe zapotrzebowanie na organizacje imprez, przeprowadzanie eventów, a co za tym oczywiście idzie, na powstawanie nowych firm specjalizujących się w organizacji zarówno konferencji, kongresów, eventów promocyjnych, jak i wyjazdów motywacyjno-integracyjnych. Czy taki stan rzeczy wyróżnia nas na tle innych krajów? Raczej nie. Dzieje się tak dlatego, że w Polsce nadal trudno jest mówić o konkretnym rynku eventowym. Organizacją takich imprez zajmują się często firmy mało wyspecjalizowane w tej dziedzinie, a te, które mają jakieś pojęcie na ten temat, czyli agencje eventowe, biura podróży, czy agencje PR nie mogą w bezpośredni sposób dotrzeć do potencjalnych klientów właśnie ze względu na oferty szeregu samozwańczych firm eventowych. Wszystko to powoduje, że branża jest rozproszona i bardzo trudno o jakiekolwiek pewne badania czy raporty.

A jak przedstawiają się najbardziej chwytliwe scenariusze eventowe? Wszystkie zazwyczaj oparte są na standardowym założeniu, a mianowicie: wyjazd integracyjny rozumiany jest jako znakomita nagroda za dobre efekty w pracy. Ponadto ma pomagać w odpowiednim motywowaniu pracowników oraz pokazać, że zespół, który na co dzień pracuje nad różnymi projektami potrafi także podejmować wspólne wyzwania w nietypowych okolicznościach. Impreza eventowa ma ukazać potencjał zespołu i uświadomić mu w jaki sposób wspólne działania mogą pomnażać potencjał pojedynczych pracowników. Odbywa się to na bazie organizowanych gier tworzonych najczęściej(mowa o profesjonalnych firmach eventowych) indywidualnie do potrzeb danej firmy czy organizacji. Gry i zabawy mają za zadanie integrować członków zespołu pozwalając im jednocześnie odpocząć od trudów codziennej pracy.

Wspinaczka, rejsy, rajdy terenowe, pikniki, quady, paintball, team building, a ponadto rejsy zagraniczne w Chorwacji, Grecji, Włoszech, na Balearach, na wyspach Kanaryjskich, na Karaibach, Seszelach, czy Tajlandii wszystko przygotowane specjalnie dla pracowników firm. Wszystko na najwyższym poziomie i pobyty w najlepszych Hotelach Spa & Wellness. Pełne wrażeń, ekscytujące atrakcje mające wywrzeć niezatarte wrażenia na długi długi czas. Coraz więcej firm stara się uwzględniać eventy w budżetach marketingowych, a to jest doskonały sygnał dla firm organizujących takie imprezy. Zatem prognozy, co do rozwoju tej branży w kraju wydają się być pomyślne.

M-S-M
organizatorzy imprez - http://www.organizatorzyimprez.pl organizacja imprez Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Reklama na samochodach

Reklama na samochodach


Autor: romek kich


Reklama na samochodach to skuteczna umożliwiają tworzyć wizerunek firmy na dużą skalę przy minimalnych nakładach finansowych. Umożliwia na skuteczne wykorzystanie przestrzeni pojazdów służbowych. W znacznym stopniu oddziałuje na znajomość prezentowanych produktów.


Reklama na samochodach to skuteczna umożliwiają tworzyć wizerunek firmy na dużą skalę przy minimalnych nakładach finansowych. Umożliwia na skuteczne wykorzystanie przestrzeni pojazdów służbowych. W znacznym stopniu oddziałuje na znajomość prezentowanych produktów. Najczęściej stosowanym sposobem jest oklejanie folią samoprzylepną. Bezsprzeczną zaletą tej metody to krótki czas wykonania, niska cena i możliwość taniego likwidacji folii z pojazdu. Kolejna metoda naklejanie zdjęć drukowanych za pomocą technik druku sitem, ploterem farbami sitowymi. Sposób ten pozwala rozmieszczenie grafiki na szybie samochodu z zachowaniem widoczności od wewnątrz pojazdu (folia One Way Vision). Zrobienie grafik na folii magnetycznej umożliwia użytkownikowi na niezależne odklejanie i przyklejanie elementów graficznych w dowolnym momencie. Ściągniętą reklamę wolno przykleić na kolejnym samochodzie. Przy wykorzystaniu tej techniki można wykonać grafikę na własnych samochodach, którą klient może tymczasowo ściągnąć. Proces ten może być powtarzany nieokreślona ilość razy. Reklama wykonana dzięki metodzie lakierniczej, wolno zrobić grafikę w niedostępnych dla pozostałych technologii częściach auta. Pozwala na osiągnięcie dowolnych kolorów. Jednakże po wykonaniu takiej grafiki powinno liczyć się z wysokimi kosztami wykonania i zlikwidowania grafiki. Przedstawione powyżej metody można powiązać ze sobą w celu dokonania optymalnego wyniku. Grafika reklamowa na autach może być umieszczona na plandekach, szybach. Wykonalne jest dostosowanie reklamy do każdej marki pojazdów osobowych, ciężarowych a także autobusów i tramwajów.
gadżety reklamowe Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Czym grozi zignorowanie Twojej oferty

Czym grozi zignorowanie Twojej oferty


Autor: Joanna Nowak


Podkreślanie korzyści z zakupu produktu lub usługi to niejedyny sposób na przekonanie grupy docelowej do działania. W niektórych przypadkach skuteczniejszym sposobem na namówienie potencjalnych klientów do skorzystania z oferty jest uświadomienie im, co mogą stracić, jeżeli ją zignorują.


Wyobraź sobie, że jest 4 rano. Słyszysz natarczywy dzwonek do drzwi. Kiedy zaspany otwierasz widzisz sąsiada, który mówi, że właśnie wymyślił jak moglibyście zaoszczędzić na ogrzewaniu klatki schodowej. Jest duża szansa, że gniewnie zamykasz drzwi mrucząc, że porozmawiacie o tym jutro.

A co zrobiłbyś, gdybyś po otwarciu drzwi dowiedział się, że ktoś właśnie próbuje wybić szybę w Twoim nowym samochodzie? Prawdopodobnie zareagowałbyś natychmiast.

Czy wiedząc o tym, że twój serwis internetowy nie jest funkcjonalny, a jego optymalizacja mogłaby Ci przysporzyć sporą liczbę nowych klientów natychmiast zajmujesz się jego poprawą? Niekoniecznie. Prawdopodobnie wiele osób, obarczonych licznymi obowiązkami w takiej sytuacji myśli „zajmę się tym jutro, pojutrze, za miesiąc…”.

A czy odłożyłbyś na później poprawę funkcjonalności serwisu po telefonie od niezadowolonego klienta? Takiego, który zdenerwowanym tonem informuje, że jest bliski rezygnacji z zakupu w Twoim sklepie online, bo nie może nigdzie znaleźć informacji o kosztach dostawy? Prawdopodobnie, chciałbyś podjąć odpowiednie kroki natychmiast.

Teza, że ludzie walczą z większą determinacją żeby zapobiec utracie czegoś, co już posiadają niż żeby zyskać coś o znacznie większej wartości, co jeszcze nie należy do nich, została już udowodniona przez wielu badaczy.

Według badań przeprowadzonych w Stanach Zjednoczonych ulotki nawołujące kobiety do dotykowego badania własnych piersi są skuteczniejsze, gdy w argumentacji przywołują możliwe straty z zaniechania tej czynności, niż kiedy powołują się na zyski z takiego badania. Analogicznie, kierowane do palaczy ulotki okazują się skuteczniejsze, gdy wskazują ile lat życia traci palacz wskutek palenia niż ile by zyskał, przestając palić.

Autorzy reklam wielokrotnie z powodzeniem wykorzystywali znajomość tej cechy ludzkiej natury.

Jedną ze skuteczniejszych i szerzej opisanych była kampania, kierowana w amerykańskiej prasie do rolników. „A little mistake that cost a farmer $3000 a year” (czyli „Mały błąd, który kosztował farmera 3000 $ rocznie”) to nagłówek, który zachęcił do działania całą rzeszę farmerów. Chęć dowiedzenia się, jaki niewielki błąd, (który w końcu każdy może czasem popełnić) może prowadzić do straty aż 3000 dolarów rocznie powodował jego ogromną skuteczność. Zagrożona utratą 3000 dolarów większość rolników nie oparła się pokusie sprawdzenia czy też taki błąd popełnia, dzięki czemu autor reklamy osiągnął swój cel.

Podobną strategię da się zastosować reklamując wiele produktów lub usług.

Zastanów się, jakie korzyści Twój produkt lub usługa zapewnia potencjalnym klientom, a następnie, jakich problemów może im przysporzyć brak działania.

Na przykład, reklamując kursy szybkiego czytania można napisać:

„Czy chciałbyś żeby Twoje dziecko miało dobre stopnie w szkole, a przy tym czas na hobby i zabawy z przyjaciółmi? Zapisz je na kurs szybkiego czytania!”.

Ale można to też napisać tak:

„Czy Twoje dziecko jest już dobrze przygotowane do testu kompetencyjnego? Jeżeli nie, pomóż mu szybko zdobyć potrzebną wiedzę! Zapisz je na kurs szybkiego czytania.”

Czy uświadomienie klientom, czym grozi nie skorzystanie z oferty podziała też na Twoich klientów?

To coś, co musisz przetestować sam(a).

Powodzenia!
Joanna Nowak specjalizuje się w tworzeniu tekstów na potrzeby marketingu internetowego i optymalizacji serwisów internetowych. Tutaj znajdziesz inne artykuły o copywritingu i optymalizacji stron WWW Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.