piątek, 7 marca 2014

Dlaczego podstrona "o firmie" może zapewnić Ci wyższą sprzedaż?

Dlaczego podstrona "o firmie" może zapewnić Ci wyższą sprzedaż?


Autor: Joanna Nowak


Jeżeli chcesz zwiększyć swoje przychody, spraw, żeby potencjalni klienci zaufali Twojej firmie. Pomoże Ci w tym umieszczenie na stronie internetowej dobrze zredagowanej sekcji "o firmie".


Od kogo chętniej kupiłbyś używany samochód? Od najlepszego przyjaciela, który właśnie wymienia go na nowszy model czy od osoby, której adres e-mail znalazłeś w internecie i o której wiesz tylko tyle, że posługuje się pseudonimem "car-fun"?

Bez względu na to, co wybrałeś (choć ciekawa jestem, ile osób w takiej sytuacji wybrałoby nieznajomego) statystyki mówią, że im większe zaufanie ma do sprzedającego potencjalny kupujący, tym większa szansa na sfinalizowanie transakcji. Im więcej pozytywnych rzeczy wie o Twojej firmie Twój potencjalny klient, tym łatwiej będzie Ci go przekonać do zakupu.

Miejscem, gdzie tych informacji o Twojej firmie potencjalny klient zwykle szuka, jest Twoja strona internetowa. Im większa liczba potencjalnych klientów po jej przeczytaniu zyska pewność, że wywiążesz się z wszystkich zobowiązań, dostarczysz produkt lub usługę, jakiego szukają, a ich adresu e-mail nie wykorzystasz do spamowania, tym Twoja strona będzie skuteczniejsza.

Potwierdzają to statystyki.

Prawie wszyscy użytkwonicy internetu ankietowani przez firmę Nielsen Norman Group od 1994 roku, na stronach internetowych chcieli znaleźć informacje o firmie, które pozwolą im ocenić, czy mogą tej firmie zaufać.

To, że informacje o wiarygodności firmy są tak poszukiwane przez klientów może oznaczać, że wiarygodność to wartość, za którą wielu klientów jest skłonnych więcej zapłacić. W postrzeganie firmy jako wiarygodnego gracza warto więc zainwestować.

W przekonaniu potencjalnych klientów o tym, że Twoja firma jest wiarygodna pomoże Ci umieszczenie na stronie internetowej dobrze zredagowanej sekcji "o firmie".

Częsty problem z sekcją "o firmie".

Wiele firm ma w sekcji "o firmie" zdanie podobne do następującego: "Jesteśmy liderem w branży wstawić właściwe słowo świadczącym najwyższej jakości usługi i gwarantującym wysoki poziom obsługi klienta".

Słowa takie jak "lider", "usługi najwyższej jakości" czy "wysoki poziom obsługi klienta" są tak często używane, że przestały brzmieć przekonująco. Są ogólnikowe i nie dostarczają potencjalnym klientom praktycznie żadnych informacji.

Jeżeli chcesz przekonać potencjalnych klientów o wyjątkowości świadczonych przez Ciebie usług napisz, dlaczego klient będzie wyjątkowo zadowolony, jeżeli zrobi zakupy właśnie w Twojej firmie.

O tym, że to właśnie u Ciebie warto kupować trudno przekonać potencjalnych klientów jeżeli, jak w serwisach internetowych wielu firm, informacji jest za mało. Informacje o wysokiej dynamice zatrudnienia, rosnącej powierzchni hal produkcyjnych czy szczególnie niskim wskaźniku reklamacji mogą zdecydować o tym, że ktoś skontaktuje się właśnie z Twoją firmą.

I wreszcie, pamiętaj, że nawet najciekawsze informacje o firmie wciśnięte w zbity blok tekstu nie zachęcą nikogo do czytania. Odpowiednie sformatowanie tekstu do publikacji na stronie internetowej w dużej mierze decyduje o jego skuteczności.

Jeżeli chcesz mieć skuteczną sekcję "o firmie":
 Umieść na stronie hasło reklamowe, które w kilku słowach poinformuje klientów, jakie korzyści odniosą ze współpracy z Twoją firmą.
 W 1-2 zdaniach poinformuj czym zajmuje się Twoja firma.
 Wypunktuj wszystkie fakty, które świadczą o tym, że to właśnie Twojej firmie warto zaufać.
 Wybierz najistotniejsze elementy, które składają się na Twoją przewagę konkurencyjną (np. kwalifikacje zespołu, zaplecze produkcyjne, wyjątkowa metodologia pracy czy proces kontroli jakości) i krok po kroku wytłumacz co powoduje, że Twoja firma może je zaoferować. W zależności od ich znaczenia, każdemu z tych elementów możesz poświęcić oddzielną sekcję.
 Wyeksponuj najważniejsze informacje przyjaznym czytelnikom formatowaniem tekstu. Większość użytkowników tylko skanuje wzrokiem teksty na stronie internetowej, dlatego wyróżniając najważniejsze informacje upewnisz się, że na pewno je zauważą.
 Unikaj ogólnikowych sformułowań.

Podstrona "o firmie" to szansa na przekonanie potencjalnych klientów, że Twojej firmie można zaufać. Tylko od Ciebie zależy, czy wykorzystasz ją do zwiększenia Twoich przychodów.

Joanna Nowak specjalizuje się w tworzeniu tekstów na potrzeby marketingu internetowego i optymalizacji serwisów internetowych. Tutaj znajdziesz inne artykuły o copywritingu i optymalizacji stron WWW Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Biznesmen w sieci – szukamy produktów i usług

Biznesmen w sieci – szukamy produktów i usług


Autor: Mr.X


Szukasz produktów i usług, które pomogą utrzymać i rozwijać Twój biznes? Zapewne wykorzystujesz do tego głównie znajomych i przyjaciół którzy polecą Ci sprawdzonych ale często drogich kontrahentów. Wypróbuj internet! Tu znajdziesz wiele nowych firm, bez marki, za to z dobrymi cenami!


Czym się różnią usługi pralni od wynajmu wózków widłowych?

Odpowiedź jest prosta: popularnością! W każdym większym mieście znajdziemy kilka pralni, często wystarczy zapytać znajomych by polecili nam kilka dobrych firm i w zasadzie na tym możemy zakończyć poszukiwania. Nikt przecież nie będzie cały dzień rozważać, gdzie oddać swój garnitur – byłaby to zwyczajnie strata czasu.
Odmiennie jednak przedstawia się problem, gdy interesuje nas wynajem wózków widłowych. To usługa dużo bardziej wyspecjalizowana, a nawet jeśli ktoś ze znajomych już z niej korzysta – nie warto opierać się tylko na pojedynczej opinii. Dłuższa współpraca oznacza znaczące już koszty, więc lepiej rozeznać rynek przed wybraniem firmy. Pomocny w tym oczywiście będzie internet – wykonując zapytanie do wyszukiwarki szybko zlokalizujemy okoliczne firmy oferujące wynajem wózków widłowych i zapoznamy się z ich szczegółową ofertą. Pewien obraz jakości usługi może tu dać już sam serwis www...
Po wybraniu kilku najlepiej zapowiadających się ofert można zadzwonić do wybranych firm i omówić szczegóły. W ten sposób mamy szansę wyselekcjonować firmę najlepiej spełniającą nasze oczekiwania, a nie tylko oferujące daną usługę.


Efektywne szukanie w sieci

Oczywiście najłatwiej jest szukać interesujących nas produktów i usług za pośrednictwem wyszukiwarek internetowych. Każdy ma tutaj swoje osobiste preferencje co do wyboru konkretnego serwisu wyszukiwawczego – skupimy się tylko na podniesieniu efektywności wyszukiwania racjonalizując zapytanie.
O co chodzi? Przykładowo wpisując do wyszukiwarki słowo wentylatory otrzymamy oferty firm z całej Polski, choć przecież w przypadku tego typu usługi interesowałaby nas raczej firma z okolicy (jest to istotne nie tylko ze względu na transport ale też późniejsze usługi serwisowe!). Regionalizować zapytanie możemy dodając nazwę województwa czy miasta – np. fraza wentylacja Wrocław wynikach poda nam firmy zajmujące się sprzedażą wentylatorów w okolicach Wrocławia. To duża oszczędność czasu, gdyż nie musimy się przekopywać przez kolejne strony wyników w samodzielnym poszukiwaniu firm ze swojego miasta.


Oferta mojego przedsiębiorstwa w sieci

Po pierwszych sukcesach w poszukiwaniu firm oferujących pożądane przez nas usługi szybko dojdziemy do wniosku, że i nasza oferta powinna znaleźć się w sieci. I będzie to oczywiście świetny pomysł – żadna książka telefoniczna nie pozwala na umieszczenie równie szczegółowej jak witryna internetowa oferty. Odpowiednio przygotowana i widoczna w wyszukiwarkach strona www będzie działać jak baner reklamowy przyciągając coraz to nowych klientów szukających oferowanych przez nas usług w sieci.

Powodzenia!


Zbyszko Szukacz Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Jak rozwijać biznes w Internecie?

Jak rozwijać biznes w Internecie?


Autor: Mariusz Gąsiewski


Prowadzenie biznesu w Internecie wymaga dużej elastyczności, sporej wiedzy i umiejętności uczenia się na błędach. Konkurencja w Ecommerce w Polsce staje się coraz bardziej zacięta i zażarta. W walce o klienta warto się uczyć od innych i korzystać już z sprawdzonych, gotowych rozwiązań.


1. Blogi
* użycie bloga jako narzędzia tworzenia marki i zdobywania klientów w świecie online
* blog niszowy, który skupia się na określonej tematyce (lepiej być rekinem w stawie niż płotką w oceanie), ale jednocześnie nie jest zbyt wąski, aby za jego pomocą dało się stworzyć silną i rozpoznawalną markę;
* skupienie uwagi na profesjonalnym prowadzeniu bloga, ale tylko w takim zakresie, w jakim nie zakłóca to normalnego funkcjonowania biznesu (blog jest, aby wspomagać prowadzenie biznesu, a nie odwrotnie);
* współpraca z innymi blogowiczami – komentowanie ich artykułów, zapraszanie ich do wypowiadania się na łamach blogu; tworzenie tzw. „kółka wzajemnej adoracji”.

2. Budowanie wizerunku
* tworzenie dobrego wrażenia w świecie online, powolne i mozolne budowanie swojego wizerunku jako autorytetu w danej tematyce, rozbudowywanie relacji z mediami, autorytetami;
* dodawanie artykułów do serwisów, które są popularne w danym zakresie biznesu, tworzenie ciekawej treści, która będzie cytowana i dyskutowana na innych serwisach;
* wrastanie w społeczności – znajdywanie pokrewnych forów internetowych, grup dyskusyjnych, blogów, które będą umożliwiały wymianę wiedzy, doświadczeń i budowanie autorytetu;
* aktywne działanie w odniesieniu do serwisów społecznościowych takich jak: digg.com, wykop.pl, del.icio.us – w ten sposób można łatwo zdobyć cenne linki i przyciągnąć nowych użytkowników;
* tworzenie programu afiliacyjnego – niech inni szukają dla Ciebie klientów w zamian za część zysków z przedsięwzięcia.

3. Marketing w wyszukiwarkach
* staranne dobranie nazwy firmy i skorelowane z tym działania wyboru domeny (domena odpowiadająca nazwie firmy, najlepiej we wszystkich możliwych poziomach domen;
* zdobycie pierwszych pozycji wyszukiwania w głównych wyszukiwarkach na frazę nazwy firmy;
* zdobywanie linków dla strony firmowej i bloga – rejestrowanie w katalogach, publikacje z linkami, które odwołują do serwisu firmowego, linkowanie do wartościowych serwisów;
* stosowanie płatnego wyszukiwania dla zdobywania użytkowników, optymalizowanie serwisu i przygotowywanie strategii SEO.

4. Zdobywanie rozgłosu
* dawanie czegoś za darmo w zamian za link do strony lub baner reklamowy – może to być darmowy (ale też wartościowy) ebook, darmowe skórki do popularnych systemów;
* zarządzania treścią (np. Joomla, WordPress – sam skorzystałem ), darmowe programy, wykorzystanie potencjału marketingu wirusowego – tworzenie śmiesznych, ciekawych rzeczy, które mogą być przesyłane emailem;
* umieszczanie ciekawych, śmiesznych, interesujących filmików video na popularnych serwisach takich jak: youtube.com (wystarczy wspomnieć polskiego Ikonowicza ); * tworzenie kontrowersyjnej treści, która szybko zdobywa rozgłos (uwaga: trzeba być z tym ostrożnym)

5. Strona techniczna strony i bloga
* tworzenie stron w czystym i spełniającym standardy W3, standardy dostępności;
* stosowanie prostej i przejrzystej dla użytkownika nawigacji – strona powinna być użyteczna;
* stworzenie unikalnego i oddającego charakterystykę biznesu loga i hasła reklamowego (tzw. tagline);
* tworzenie treści przystosowanej do charakterystyki online; stosowanie zasady odwróconej piramidy treści (najpierw najważniejsze wiadomości i dopiero później ich rozwinięcie), pisanie dla osób, które skanują stronę internetową, a nie ją czytają;
* stosowanie podstawowych elementów optymalizacji serwisów internetowych –dynamiczne meta Tagi, krótkie i rzeczowe tytuły stron, przyjazne dla użytkowników i wyszukiwarek urle strony;
* umieszczenie na stronie informacji kontaktowej wraz z opisem fizycznej lokalizacji, zdjęciami biura i itp.;
* stworzenie ciekawej, unikalnej a jednocześnie przejrzystej i przyjaznej dla użytkownika szaty graficznej;
* stworzenie ciekawej strony błędu 404.

6. Komunikacja z klientem
* stosowanie pełnego wsparcia dla klienta w ciągu całego procesu sprzedaży i po jej zakończeniu;
* kontakty z klientem za pomocą odpowiednio przygotowanego adresu email, wizytówek, rozwijanie sieci kontaktów poprzez znajomych, specjalne akcje promocyjne;
* wysyłanie spersonalizowanych podziękowań, życzeń, zaproszeń.

7. Niekonwencjonalne przedsięwzięcia
* tworzenie konkursów, śmiesznych promocji, zachęcanie do opiniowania usługi lub serwisu (np. po dostarczeniu darmowej próbki);
* wyróżnienie się czymś, stworzenie unikalnego projektu (np. słynna Million Dollar Homepage Alexa Tew);
* stosowanie gadżetów promocyjnych- stikery, koszulki, kubki;
* sponsorowanie lokalnych wydarzeń kulturalnych i medialnych.

Autor znanego bloga Marketing w Internecie, kursu Google AdWords, kursu Google Analytics Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Promocje sprzedaży

Promocje sprzedaży


Autor: Grzegorz Malinowski


Promocje sprzedaży to jeden z najefektywniejszych metod zdobycia przewagi rynkowej. Szacuje się, że około 60% konsumentów systematycznie korzysta z jakiejś formy promocji sprzedaży.


Promocje sprzedaży to jeden z najefektywniejszych metod zdobycia przewagi rynkowej. Szacuje się, że około 60% konsumentów systematycznie korzysta z jakiejś formy promocji sprzedaży. Przygotowanie efektywnej kampanii promocyjnej nie jest prostym zadaniem, należy wziąć pod uwagę specyfikę produktu, usługi, grupy docelowej, a nawet pory roku. Aby produkt został zauważony na tle innych produktów, należy odpowiednio zaprojektować narzędzia promocji, nie zapominając również o założeniach ekonomicznych.

W ramach niektórych kampanii jednym z działań marketingowych są promocje sprzedaży. Każda promocja sprzedaży ma określone cele, na podstawie których zostaje sporządzony dokument zawierający główne założenia jej strategii (tzw. brief). Promocje sprzedaży mogą występować w formie promocji zwiększających stopień atrakcyjności produktu (value promotion) lub promocji cenowych (price promotion), które zazwyczaj są skuteczne przez ograniczony czas. Promocje są wykorzystywane do dodania elementu zabawy i rozrywki do kampanii i dostarczają realnych, jasno postrzeganych korzyści dla klienta. Traktowanie planowania promocji sprzedaży jako strategii i odnotowywanie ich efektywności w danym okresie czasu pozwalają zmniejszyć ryzyko porażki, dają firmie czy organizacji przewagę nad konkurencja. Promocje sprzedaży mogą doskonale wspierać budowanie świadomości marki.

Promocje sprzedaży można planować na określony czas albo po prostu jako posunięcie potencjalne, możliwe do wykorzystania w każdej chwili. W ciągu roku firma staje przed wieloma szansami, ale także wieloma problemami. Czasami trzeba przedsięwziąć dodatkowe kroki, by operować prawidłowo oraz zapewnić wykonanie celów marketingowych. Wśród problemów mogą pojawić się kłopoty spowodowane przejęciem dotychczasowych klientów firmy przez konkurencje, przepełnieniem magazynów, rozerwaniem się łańcucha dystrybucyjnego, zastojem w sprzedaży lub podejrzeniem możliwości występowania tego typu problemów. Szanse również pojawiają się w wielu formach: może zaistnieć możliwość przejęcia części rynku przypisany do konkurencji, zbudowania świadomości marki wśród docelowej grupy klientów, wsparcia nowego systemu dystrybucji lub innej aktywności marketingowej w punkcie sprzedaży.


Każda akcja promocyjna powinna być wprost związana z jednym z celów marketingowych, który ma być uzyskany poprzez jej wdrożenie. Nakład poświecony na oznaczanie celów i związanie ich z ogólną strategią marketingową nigdy nie będzie strata czasu. Kiedy tylko cele marketingowe zostaną przygotowane, trzeba się zastanowić, jak je osiągnąć; najlepiej przez mix promocyjny, czyli zestaw dostępnych narzędzi marketingowych.

Promocja sprzedaży — oferta, która ma zachęcić klienta do określonego sposobu zachowania w określonym czasie i miejscu, zazwyczaj za pomocą jednego z pozostałych narzędzi.

Promocja sprzedaży często jest postrzegana jako taktyczne narzędzie, które przynosi krótkoterminowe efekty. Ma ogromne potencjał oddziaływania i zarazem niesie ze sobą wiele niebezpieczeństw. Jeśli zmienia się elementy marketingu mix zbyt często, marka może strącić na wiarygodności, jeśli z kolei zmiany są niedostateczne, bardziej elastyczna konkurencja może zdobyć przewagę na rynku. Promocja sprzedaży jest narzędziem, które dotyczy wszystkich elementów marki. Dlatego, aby wykorzystywać promocje sprzedaży w sposób efektywny, tak ważne jest osiągniecie równowagi miedzy taktyka a strategia.



oferty promocyjne [ur]http://www.ofertypromocje[/url] Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Marketerzy zwiększą sprzedaż przez Marketing Astrologiczny.

Marketerzy zwiększą sprzedaż przez Marketing Astrologiczny.


Autor: Oscar Klus


Swoją działalność rozpoczyna MarketingAstrologiczny.pl - serwis poświęcony nowoczesnym i innowacyjnym technikom marketingowym.


Marketing Astrologiczny łączy narzędzia marketingu tradycyjnego z wiedzą astrologiczną.

Firma Egelados Entertainment Ltd ustanowiła zespół profesjonalistów z różnych dziedzin, między innymi: psychologii, socjologii oraz psychologii alternatywnej.
Nie zabrakło również osób z doświadczeniem marketingowym.
Prace badawcze nad projektem trwały od końca 2007 roku, a ich wynikiem jest start serwisu i rozpoczęcie prac nad tworzeniem baz danych stwarzających całkowicie nowe możliwości.

Projekt powstał w celu dostarczenia marketerom jak najdokładniejszych danych oraz nowych narzędzi.

Co to jest marketing astrologiczny?

W biznesie znane już są połączenia wiedzy astrologicznej z kierowaniem działań inwestorów lub monitorowaniem trendów na giełdach – włącznie z badaniem zależności między czynnikami astrologicznymi, a hossą i bessą. Takie działania nazywamy Astrobiznesem.

Marketing astrologiczny, to jednak coś więcej.
Jest to uzupełnienie istniejących technik marketingu i reklamy, które do tej pory nie były wyposażone w praktyczną wiedze oraz dane z zakresu astrologii.

Dzięki nowym rozwiązaniom, każdy marketer dysponujący wiedzą z zakresu marketingu astrologicznego, będzie miał możliwość przewidywania zachowań konsumenta i dostosowania odpowiednich grup produktów do klientów.
Natomiast osoby projektujące reklamy będą mieć możliwość zastosowania odpowiedniego przekazu, używając do tego sformułowań i kolorystyki mających podłoże w astrologii.

Co może to jeszcze dać?

Każdy, kto miał styczność z marketingiem i reklamą wie, że istnieje coś takiego jak „przekaz podprogowy”, który zresztą jest zakazany.
Skutek takiego działania, to w sumie „wymuszenie” chęci kupna danych usług lub produktów.

Marketing astrologiczny korzysta z naturalnych potrzeb konsumenta, które wynikają z jego sposobu postrzegania świata i grupy cech jakie posiada każdy człowiek.
Oznacza to, że chęć kupna danego produktu może być całkiem naturalna, a przekaz reklamowy o danym produkcie wręcz pożądany.

„Kto nie lubi patrzeć na reklamy produktu, który chce się mieć? Wymarzone auto, modne ubranie?
Jeżeli konsument jest świadomy swojej potrzeby, to nie odczuwa natarczywości reklamy produktu, którego właścicielem chce się stać z własnej woli.

Jak podzielić konsumentów i przypisać do nich towar, który zechcą kupić? Właśnie.
Dlatego opracowaliśmy projekt Marketingu Astrologicznego” – podsumowuje zespół serwisu MarketingAstrologiczny.pl

Skąd wziął się pomysł na połączenie marketingu z wiedzą astrologiczną?

Nowoczesny marketing posiada już wiele narzędzi pozwalających na podniesienie skuteczności sprzedaży towarów i usług.

Czy jednak sama psychologia i socjologia wystarczą do poznania prawdziwych instynktów
konsumenta?

Dzięki grupie profesjonalnych osób udało się stworzyć pierwszy projekt badający wpływ sił astrologicznych na decyzje i działania konsumentów.

Okazuje się, że każdy znak zodiaku oraz inne czynniki astrologiczne mają duży wpływ na decyzję konsumentów, co potwierdzają liczne już dane gromadzone od końca 2007 roku.
Publikacje (częściowe) wyników będą już wkrótce dostępne na stronie internetowej.

Naturalny przekaz, który można kierować na faktyczne potrzeby konsumenta wynikające z jego cech i zachowań, podyktowanych jego charakterem oraz skłonnościami.

Nie ma potrzeby manipulowania konsumentem, wystarczy wiedzieć, że Lew to Lew, a Skorpion to Skorpion, dysponować badaniami i doświadczeniem, które nasz zespół zdobywał przez ostatnie 2 lata. To w zupełności wystarczy, aby marketing zyskał nowe, mocne narzędzia.



Informacja pochodzi od: MarketingAstrologiczny.pl



------------------------------

Egelados Entertainment jest firmą posiadającą znaczące doświadczenia w zakresie realizacji i rozwoju różnego rodzaju serwisów. Swoją działalność Egelados zaczynał dzięki powstaniu serwisu społecznościowego couCiebie.pl. Z czasem portfel serwisów powiększył się o kolejne, a firma rozwinęła swój wachlarz usług.

www.marketingastrologiczny.pl
www.egelados.eu



Marketing Astrologiczny Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.