niedziela, 6 stycznia 2013

Dlaczego telemarketing?

Dlaczego telemarketing?

Autorem artykułu jest Emilka Kowalska


Telemarketing to jedno ze skuteczniejszych narzędzi marketingu bezpośredniego. Jest to podstawowy sposób komunikacji oraz wymiany informacji w Call center oraz Contact Center. Telemarket... Telemarketing to jedno ze skuteczniejszych narzędzi marketingu bezpośredniego. Jest to podstawowy sposób komunikacji oraz wymiany informacji w Call center oraz Contact Center. Telemarketing skierowany jest do aktualnych klientów danej firmy lub do klientów potencjalnych.

Telemarketing możemy podzielić na telemarketing wychodzący oraz przychodzący. Biorąc pod uwagę inny rodzaj klasyfikacji wyróżnimy telemarketing aktywny, czyli tzw. in-bound oraz bierny, czyli out-bound. Telemarketing może być zewnętrzny lub wewnętrzny, czyli działający na obszarze danego przedsiębiorstwa, skierowany np. do pracowników danej firmy. Jest także telemarketing instytucjonalny oraz indywidualny.

Przede wszystkim telemarketing umożliwia wymianę informacji. Są to tak zwane infolinie. Telemarketing skierowany jest również na sprzedaż artykułów. przyjmowanie zamówień i reklamacji przez klientów firmy. Możliwe jest umawianie spotkań. Bardzo ważnym elementem telemarketingu jest przeprowadzanie badań rynkowych.

Jeżeli posiadamy firmę, możemy wesprzeć naszą działalność infolinią. Obsługą infolinii zajmują się specjalne firmy wyspecjalizowane w prowadzeniu telemarketingu, również wielojęzycznego. ---

Telemarketing www.timcallcenter.com

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz