Gadżety kluczem do efektywnej kampanii
Autorem artykułu jest Paweł Gąsowski
Odpowiednio dobrane gadżety reklamowe są niekiedy kluczem do celnej kampanii, pociągającej za sobą wzrosty sprzedaży i wysoką agregację kapitału. Dzięki nim, promocja reklamowa przestaje być jedynie mechanicznym bombardowaniem informacyjnym ludzkich oczu i uszu...
Odpowiednio dobrane gadżety reklamowe są niekiedy kluczem do celnej kampanii, pociągającej za sobą wzrosty sprzedaży i wysoką agregację kapitału. Dzięki nim, promocja reklamowa przestaje być jedynie mechanicznym bombardowaniem informacyjnym ludzkich oczu i uszu, które i tak pozostają ustawicznie zmęczone zbyt intensywnym natłokiem bezużytecznych informacji.
Koszulki reklamowe, kubki z logo naszej kampanii, galanteria biurowa, breloczki, smycze, maskotki... kreatywność twórców kampanii gadżetowych nie ma właściwie ograniczeń.
Problematycznym może jedynie być pytanie – jakie gadżety reklamowe są najbardziej odpowiednie do naszej kampanii? Na pytanie to nie ma prostej i jednoznacznej odpowiedzi. Dość powiedzieć, że liczy się cała gama mierzalnych czynników począwszy na wieku grupy docelowej, a skończywszy na ograniczeniach finansowych naszej kampanii. W świecie marketingu liczy się jednak przede wszystkim czas i umiejętność szybkiego reagowania. Te wytyczne pozwalają na sprecyzowanie kilku wskazówek dotyczących doboru gadżetów promujących naszą markę.
Przede wszystkim powinniśmy brać pod uwagę mobilność gadżetu i jego szanse na stanie się ikoną kampanii. Wyposażając klientów w gadżety reklamowe pozwalamy naszym komunikatom reklamowym na przysłowiowe “trafienie pod strzechy”. Pozwalamy naszej kampanii, by kreowała się właściwie sama – jedynie dzięki interakcjom naszych klientów między sobą. Trafnie dobrane kampanie mogą doprowadzić do wykreowania swoistej mody na daną markę. A wiadomo doskonale, że marka modna, to marka o najwyższym potencjale.
Reklama w internecie - MaiPa.pl
Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz