niedziela, 20 marca 2016

Jak Google Miejsca (ang. Google Places) może pomóc Twojej firmie

Jak Google Miejsca (ang. Google Places) może pomóc Twojej firmie


Autor: Urszula Phelep


Pytanie: Co robisz, gdy szukasz informacji na temat określonego przedsiębiorstwa lub adresu firmy? W jakie miejsca zaglądasz by uzyskać interesujące Cię dane biznesowe ?


Odpowiedź: Łączysz się z Internetem i wpisujesz nazwę firmy w Google.pl.

Według Google.com 97% klientów szuka informacji o przedsiębiorstwach właśnie w sieci. Najwyższa ilość kliknięć obejmuje przede wszystkim firmy regionalne i lokalne.

Pytanie: Jak więc zaistnieć w sieci i co więcej, jak zostać „wyłowionym” z masy innych firm w Google?

Odpowiedź: Wpisać Twój biznes na stronę Google Miejsca.

Bardzo ważne jest, aby informacje o Twojej firmie można było łatwo znaleźć w witrynach Google.com i Mapy Google. Google Miejsca to najprostsza, najłatwiejsza w zarządzaniu ale jednocześnie jedna z najlepiej działających internetowych metod marketingowych dla małych przedsiębiorstw (i nie tylko!).

Pytanie: Jak zarejestrować firmę w Google Miejsca?

Odpowiedź: Zarejestrowanie się w Google Miejscach jest niezmiernie proste. Wystarczą 4 podstawowe kroki:

1. Załóż konto na stronie Google.pl (firmowe oczywiście)

2. Na stronie www.Google.pl/Miejsca uzupełnij wszystkie ważne, wg Ciebie, dane firmy (począwszy od numeru telefonu, a skończywszy na zdjęciach, filmach wideo, czy takich informacjach, jak dostępności parkingu, a także kupony zachęcające klientów do pierwszego lub kolejnych zakupów.)

3. Sprawdź, czy rejestracja firmy w Google Mapy powiodła się (telefonicznie, wysyłając SMSa lub kartę pocztową)

4. Czekaj aż profil Twojej firmy ukaże się w Google

Pytanie: Proste?

Odpowiedź: Niezwykle, łatwe w zarządzaniu… i do tego BEZPŁATNE!


Urszula PHELEP
Info Marketing, Social Media

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz