Jak Google Miejsca (ang. Google Places) może pomóc Twojej firmie
Autor: Urszula Phelep
Pytanie: Co robisz, gdy szukasz informacji na temat określonego przedsiębiorstwa lub adresu firmy? W jakie miejsca zaglądasz by uzyskać interesujące Cię dane biznesowe ?
Odpowiedź: Łączysz się z Internetem i wpisujesz nazwę firmy w Google.pl.
Według Google.com 97% klientów szuka informacji o przedsiębiorstwach właśnie w sieci. Najwyższa ilość kliknięć obejmuje przede wszystkim firmy regionalne i lokalne.
Pytanie: Jak więc zaistnieć w sieci i co więcej, jak zostać „wyłowionym” z masy innych firm w Google?
Odpowiedź: Wpisać Twój biznes na stronę Google Miejsca.
Bardzo ważne jest, aby informacje o Twojej firmie można było łatwo znaleźć w witrynach Google.com i Mapy Google. Google Miejsca to najprostsza, najłatwiejsza w zarządzaniu ale jednocześnie jedna z najlepiej działających internetowych metod marketingowych dla małych przedsiębiorstw (i nie tylko!).
Pytanie: Jak zarejestrować firmę w Google Miejsca?
Odpowiedź: Zarejestrowanie się w Google Miejscach jest niezmiernie proste. Wystarczą 4 podstawowe kroki:
1. Załóż konto na stronie Google.pl (firmowe oczywiście)
2. Na stronie www.Google.pl/Miejsca uzupełnij wszystkie ważne, wg Ciebie, dane firmy (począwszy od numeru telefonu, a skończywszy na zdjęciach, filmach wideo, czy takich informacjach, jak dostępności parkingu, a także kupony zachęcające klientów do pierwszego lub kolejnych zakupów.)
3. Sprawdź, czy rejestracja firmy w Google Mapy powiodła się (telefonicznie, wysyłając SMSa lub kartę pocztową)
4. Czekaj aż profil Twojej firmy ukaże się w Google
Pytanie: Proste?
Odpowiedź: Niezwykle, łatwe w zarządzaniu… i do tego BEZPŁATNE!
Urszula PHELEP
Info Marketing, Social Media
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz