wtorek, 9 lutego 2021

Powiadomienia web push – zalety

Powiadomienia push często porównywane są do e-mail marketingu, jednak istnieje miedzy nimi kilka kluczowych różnic na korzyść notyfikacji. Te małe, prostokątne okienka stały się niezwykle ważnym narzędziem w rękach marketerów. Jakie są zalety powiadomień push? Dlaczego warto z nich korzystać?

Komunikacja bardziej osobista

Kluczem do sukcesu każdej kampanii reklamowej jest personalizacja przekazu. Wysyłanie tego samego komunikatu do całej bazy odbiorców nie jest skuteczne. Dedykowane reklamy powinny trafiać do osób, które są potencjalnie najbardziej zainteresowane produktem lub usługą. Pierwszym krokiem w drodze do zwiększenia sprzedaży w sklepie online jest posegmentowanie bazy subskrybentów. Kryteria takie, jak płeć i wiek to za mało. Podczas realizacji kampanii reklamowych z wykorzystaniem powiadomień push liczą się bardziej szczegółowe dane, takie jak zainteresowania użytkowników, ich styl życia, preferencje czy miejsce zamieszkania. Dzięki segmentacji można w prosty sposób wysyłać spersonalizowane komunikaty reklamowe i generować większy ruch na stronie.

Większa konwersja w sklepie online

Rzadko kiedy użytkownik dokonuje zakupu podczas pierwszego kontaktu ze sklepem internetowym. Przeważnie przegląda ofertę konkurencji i odkłada decyzję na później. Powiadomienia push wyświetlane są użytkownikowi również, kiedy porusza się po innych witrynach. Zachęcając potencjalnego klienta do powrotu na naszą stronę internetową, zwiększamy szansę na sprzedaż. Notyfikacje dają obecnie największy współczynnik konwersji w mediach. Ratowanie porzuconych koszyków to jedna z istotnych funkcjonalności, która bezpośrednio przekłada się na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym.

Wysoka skuteczność i wygoda

Do zalet powiadomień push zalicza się również przejrzystość i prostota obsługi. Narzędzie, takie jak PushAd, można w łatwy sposób samodzielnie konfigurować, realizując kreatywne kampanie reklamowe. Dzięki PushAd można tworzyć bannery, kreować komunikaty wysyłane do odbiorców, segmentować bezę subskrybentów, a także sprawdzać statystyki i porównywać skuteczność kampanii. Więcej informacji na temat zalet notyfikacji znajduje się na stronie https://push-ad.com/.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

9 komentarzy:

  1. każda komunikacja z klientem jest dobra, bez względu na to czy ma się sklep z olejkami CBD, firmę budowlaną, czy świadczy usługi księgowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Cenne informacje i wskazówki. Na pewno zapamiętam

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście wpadłem na pomysł, który się swego czasu całkiem fajnie sprawdził. Organizacja szkoleń z zakresu spraw technicznych związanych z CNC. Nie chodziło tu o zwykły kurs na operatora, ale o mentoring dla ludzi, którzy wchodzą w ten biznes. Jeśli ich zapoznasz z sobą na początku to później będą wracać na 100%.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisany wpis. Wszystkie informacje jak najbardziej pomocne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że tego typu powiadomienia mają naprawdę ogromny potencjał reklamowy

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są takie powiadomienia w sklepach z produktami dla dzieci, wtedy rodzicom łatwiej jest się odnaleźć i kupić coś popularnego. na przykład wyskakuje powiadomienie że oglądane pojazdy dla dzieci na akumulator kupiło 15 osób i od razu wiadomo co trzeba wrzucić do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cenne informacje i wskazówki można tutaj znaleźć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawidłowa komunikacja z klientem jest niesamowicie ważna więc warto dbać o ten segment

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli jest to w granicach rozsądku to ok.

    OdpowiedzUsuń