Komunikacja bardziej osobista
Kluczem do sukcesu każdej kampanii reklamowej jest personalizacja przekazu. Wysyłanie tego samego komunikatu do całej bazy odbiorców nie jest skuteczne. Dedykowane reklamy powinny trafiać do osób, które są potencjalnie najbardziej zainteresowane produktem lub usługą. Pierwszym krokiem w drodze do zwiększenia sprzedaży w sklepie online jest posegmentowanie bazy subskrybentów. Kryteria takie, jak płeć i wiek to za mało. Podczas realizacji kampanii reklamowych z wykorzystaniem powiadomień push liczą się bardziej szczegółowe dane, takie jak zainteresowania użytkowników, ich styl życia, preferencje czy miejsce zamieszkania. Dzięki segmentacji można w prosty sposób wysyłać spersonalizowane komunikaty reklamowe i generować większy ruch na stronie.
Większa konwersja w sklepie online
Rzadko kiedy użytkownik dokonuje zakupu podczas pierwszego kontaktu ze sklepem internetowym. Przeważnie przegląda ofertę konkurencji i odkłada decyzję na później. Powiadomienia push wyświetlane są użytkownikowi również, kiedy porusza się po innych witrynach. Zachęcając potencjalnego klienta do powrotu na naszą stronę internetową, zwiększamy szansę na sprzedaż. Notyfikacje dają obecnie największy współczynnik konwersji w mediach. Ratowanie porzuconych koszyków to jedna z istotnych funkcjonalności, która bezpośrednio przekłada się na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym.
Wysoka skuteczność i wygoda
Do zalet powiadomień push zalicza się również przejrzystość i prostota obsługi. Narzędzie, takie jak PushAd, można w łatwy sposób samodzielnie konfigurować, realizując kreatywne kampanie reklamowe. Dzięki PushAd można tworzyć bannery, kreować komunikaty wysyłane do odbiorców, segmentować bezę subskrybentów, a także sprawdzać statystyki i porównywać skuteczność kampanii. Więcej informacji na temat zalet notyfikacji znajduje się na stronie https://push-ad.com/.
każda komunikacja z klientem jest dobra, bez względu na to czy ma się sklep z olejkami CBD, firmę budowlaną, czy świadczy usługi księgowe
OdpowiedzUsuńCenne informacje i wskazówki. Na pewno zapamiętam
OdpowiedzUsuńOsobiście wpadłem na pomysł, który się swego czasu całkiem fajnie sprawdził. Organizacja szkoleń z zakresu spraw technicznych związanych z CNC. Nie chodziło tu o zwykły kurs na operatora, ale o mentoring dla ludzi, którzy wchodzą w ten biznes. Jeśli ich zapoznasz z sobą na początku to później będą wracać na 100%.
OdpowiedzUsuńŚwietnie napisany wpis. Wszystkie informacje jak najbardziej pomocne. Pozdrawiam
OdpowiedzUsuńUważam, że tego typu powiadomienia mają naprawdę ogromny potencjał reklamowy
OdpowiedzUsuńświetne są takie powiadomienia w sklepach z produktami dla dzieci, wtedy rodzicom łatwiej jest się odnaleźć i kupić coś popularnego. na przykład wyskakuje powiadomienie że oglądane pojazdy dla dzieci na akumulator kupiło 15 osób i od razu wiadomo co trzeba wrzucić do koszyka :)
OdpowiedzUsuńCenne informacje i wskazówki można tutaj znaleźć. Pozdrawiam
OdpowiedzUsuńPrawidłowa komunikacja z klientem jest niesamowicie ważna więc warto dbać o ten segment
OdpowiedzUsuńJeżeli jest to w granicach rozsądku to ok.
OdpowiedzUsuń