wtorek, 19 maja 2015

Szkolenie MLM: Jak sprawić, aby klient kupił wszystko co mu zaoferujesz…

Szkolenie MLM: Jak sprawić, aby klient kupił wszystko co mu zaoferujesz…


Autor: Paweł Grzech


Najlepszą drogą do zwiększenia Twojej wartości, jest (przede wszystkim w MLM) zdobywanie coraz to nowej i niezbędnej wiedzy. Jeżeli zobaczysz, że współpracownicy i klienci nie odbierają Twoich telefonów i nie odpisują na maile, to problem polega na tym, że prawdopodobnie nie masz im nic wartościowego do zaoferowania.


Najlepszą drogą do zwiększenia Twojej wartości, jest (przede wszystkim w MLM) zdobywanie coraz to nowej i niezbędnej wiedzy. Jeżeli zobaczysz, że współpracownicy czy klienci nie odbierają Twoich telefonów i nie odpisują na maile, to problem polega na tym, że prawdopodobnie nie masz im nic wartościowego do zaoferowania. Ale to nic złego, każdy przecież kiedyś zaczyna.

Ale ty na pewno chcesz osiągnąć jak największy sukces, więc nie zbędne jest zdobywanie coraz to nowej wiedzy.

Ja dokładnie tak robię. Czytam dużo książek, zapisuje się na kursy i surfuje po Internecie.

Dlatego Zacznij Inwestować w Siebie. Kupuj każdą książkę i każdy kurs, który możesz dostać.

Od sponsora otrzymasz prawie wszystko: teksty reklamowe, odpowiedzi na różne pytania itd., ale Twoje osobiste wartości, które będziesz później oferować swoim partnerom biznesowym, musisz sam zdobyć.

Teraz zapewne już rozumiesz, że musisz polegać na sobie i musisz przejąć odpowiedzialność za swój biznes.

Twój plan marketingowy większości osób niestety nie interesuje. Ponieważ nikt nie czekał całe życie, aby zostać dystrybutorem firmy X Y Z. Dlatego nie powinno Cię dziwić, że ludzie odrzucają Twoją ofertę.

Ludzie szukają rozwiązania na problemy- mogą to być pieniądze lub brak czasu.

Dlatego skonstruuj swoją ofertę biznesową w taki sposób, aby dać rozwiązanie na problemy tym, których chcesz pozyskać do zespołu.

Aby odnosić sukcesy w mlm musisz pokonać 2 przeszkody:

1. Nie potrafisz sprzedawać

2. Jesteś mało znany i ludzie Ci nie ufają

Rozwiązanie znajduje się w tym zdaniu:

‎„Nikt kto kupił wiertło nie chciał mieć wiertła. On chciał mieć dziurę. Dlatego też, jeżeli chcesz sprzedać wiertła, powinieneś reklamować informacje na temat robienia dziur, NIE na temat wierteł”

Przecież, nie kupiłeś swojego biznesu bo bardzo chciałeś go mieć. Chciałeś mieć “dziurę”- więcej czasu dla rodziny a może więcej pieniędzy. Osiągniesz cel reklamą, która zawiera informacje jak szybko i łatwo wiercić dziury. Twoje zadanie polega w tym wypadku na oferowaniu odpowiednich informacji.

Wyobraź sobie, że szukasz pomysłu na biznes w Internecie. Wpisujesz nazwę danej firmy w Google i wyskakują setki stron, które nalezą do różnych dystrybutorów owej firmy. Z kim podejmiesz współpracę?

Z Jasiem, który pisze: Moja firma powstała w…, nasz produkt jest najlepszy… (robiłem tak na początku i wiem, że to nie działa) czy z Markiem, który oferuje Ci swoją wiedzę i doświadczenie?

Odpowiedź jest prosta. Marek znalazł sposób na wyróżnienie się z tłumu i ludzie sami proszą go o prezentację możliwości biznesowych. Krótko mówiąc, Marek został ekspertem!

“Ludzie ufają ekspertom, chętnie im płacą i jeszcze chętniej ich polecają- w końcu fakt, że ktoś korzysta z usług eksperta, bardzo dobrze o nim świadczy. Dzięki takiej postawie możesz stworzyć bardzo silną oraz dającą stabilny dochód strategię.”

Eksperci zawsze mają długą listę klientów.

Dlatego musisz mówić i robić wszystko tak, aby ludzie widzieli w Tobie eksperta, a nie sprzedawcę.

Mam nadzieję, że udało mi się przynajmniej po części przybliżyć Ci zagadnienie Biznesu MLM Online –> a jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o budowie internetowego imperium, to zapraszam Cię pod następujący adres: Jak budować Biznes MLM >>



Ten niezwykły system zmieni wszystko w Twoim podejściu do budowania listy i zarabiania w programach partnerskich NA ZAWSZE => http://www.allinonebusiness.pl/

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Jeśli prowadzisz wlasna dzialalność, ale nie lubisz sprzedawać...

Jeśli prowadzisz własna działalność, ale nie lubisz sprzedawać...


Autor: Wanda Loskot


Jest dość prawdopodobne, ze wprawdzie prowadzisz własna działalność gospodarcza, to jednak nie lubisz sprzedawać. Traktujesz to jako zło konieczne. Nie lubisz sprzedawać i już.


A wiec odkładasz w nieskończoność sprzedawanie. Bardziej niż wszystko inne to właśnie jest spychane na później, co oczywiście odbija się na twojej kasie - a raczej na tym, ze odpowiedniej kasy nie masz.

Ale na zawsze odkładać się nie da, wiec czasami się zmuszasz do tego by sprzedawać, co się kończy tym ze jeszcze bardziej sprzedawania nie lubisz. Ach, gdyby tylko można było prowadzić swoja własna działalność gospodarcza bez sprzedawania...

Choć nie mogę ci obiecać biznesu całkowicie bez sprzedawania, mam jednak dla ciebie dobra wiadomość.
Możesz mieć frajdę sprzedając!

Wyobraź sobie co by było, gdybyś nie miał tego negatywnego podejścia do sprzedawania - gdybyś zamiast sprzedawania unikać znalazł w sprzedawaniu coś, co cie nie tylko interesuje, ale autentycznie porywa do działania?

Mam dla ciebie kilka wskazówek, które mogą sprawić całkowity zwrot w twoim podejściu do sprzedawania, a jak wiadomo wszystko się zaczyna od odpowiedniego podejścia...

Patrz na sprzedawanie z perspektywy pomagania ludziom
Wielu ludziom sprzedawanie kojarzy się ze stereotypem sprzedawcy, który jest głośny, nachalny, manipuluje i stara się wciskaniem komuś coś czego ta osoba nie chce. To jasne, ze nie masz aspiracji żeby się z kimś takim w najmniejszym stopniu utożsamiać.

Mam dla ciebie wiadomość. Tak, rzeczywiście jest wielu takich sprzedawców - ale to nie są ci, którzy odnoszą sukcesy w sprzedaży.

Są także inni sprzedawcy, choć ich jest mniej i mniej się rzucają w oczy, bo nie są tacy głośni i w ogolę nie są nachalni. Ci którzy odnoszą sukcesy w sprzedaży zachowują się całkiem inaczej - podchodzą oni do sprzedaży z perspektywy pomagania ludziom. I na nich właśnie się chcesz wzorować.

Bo kiedy sprzedajesz coś co ludziom pomaga, rozwiązuje ich problemy, albo dostarcza im radości - to przecież sam im pomagasz. Zrozum wiec, ze sprzedawanie to właśnie pomaganie. Kiedy sprzedajesz - pomagasz i rozwiązujesz problemy swoich klientów.


Wyjdź z założenia, ze chcesz pomoc jak największej ilości osób.

Potraktuj to jako swoje osobiste powołanie, ze chcesz pomoc jak największej ilości ludzi. No bo skoro możesz ludziom pomoc i sam na tym wygrywasz, to niby dlaczego masz nie pomoc jak największej ilości osób? To właściwie twój moralny obowiązek, żeby podzielić się z nimi swoja ekspertyzą!

I to cie przy okazji może ogromnie wzbogacić, bo im większej ilości osób pomożesz tym więcej na tym zarobisz. No i jak tu nie podchodzić do sprzedawania entuzjastycznie?

Pamiętaj, żeby być autentycznie sobą
Uzmysłów sobie, ze nie musisz, ba - nawet nie możesz, być typowym sprzedawca, żeby skutecznie sprzedawać. Żeby być skutecznym na dłuższą metę musisz być uczciwy i otwarty, nie musisz być osoba która "ma gadane" - wręcz przeciwnie, powinieneś więcej słuchać niż mówić.

A wiec zrelaksuj się - MOŻESZ sprzedawać i jednocześnie być autentycznie sobą. Chyba, ze rzeczywiście lubisz dużo mówić, wiec w tym wypadku musisz te skłonność trzymać na wodzy. Tak czy siak, bycie sobą jest także w sprzedaży o wiele bardziej skutecznie niż udawanie kogoś kim nie jesteś.

Sprzedawaj tylko to co rozwiązuje problemy klientów
Wyobraź sobie jak wielka ulgę twój klient poczuje kiedy pozbędzie się problemu, albo kiedy to co sprzedajesz pomoże mu rozwiązać ten problem. Twój produkt. To oczywiście oznacza, ze musisz poznać swoich klientów na tyle i wiedzieć jakie maja problemy. Oferuj na sprzedaż tylko to co ich problemy rozwiązuje i to w co autentycznie wierzysz.

Stale rozwijaj swoje umiejętności
Większość ludzi ma obawy związane ze sprzedawaniem, bo nie wiedza jak skutecznie sprzedawać. Właściwie jak się do tego zabrać? A to nie jest wiedza, którą można wyssać z mlekiem matki - tego się trzeba po prostu nauczyć.

A wiec potraktuj jako normalkę, ze jeśli czegoś nie wiesz i jak próbujesz, to ci się nie udaje. Jeśli nie wiesz jak to się robi, to naturalne, ze się boisz zacząć. Nikt nie lubi robić z siebie idioty.

Nauczyłeś się jednak jeść nożem i widelcem, nauczyłeś się posługiwać komputerem - ZARĘCZAM cie, ze sprzedawania się tez możesz nauczyć jeśli zechcesz, bo to nie jest wielka sztuka.

Zacznij się zatem uczyć sprzedawać. Kiedy zrozumiesz na czym sprzedawanie polega i kiedy stworzysz sobie proces sprzedaży dopasowany do twojej branży, do twojego produktu i do twojej własnej osobowości, zdziwisz się jak szybko twoje obawy zamienia się w entuzjazm.

Na polkach księgarskich jest sporo książek na temat sprzedawania - polecam ci także mój kurs DynamicznyRozwojFirmy.com - nauczysz tam się jak sprzedawać bez tego typowego manipulowania, które się kojarzy niemal automatycznie ze sprzedażą.

Czy patrząc na sprzedawanie z tej perspektywy nie wygląda to bardziej pociągająco? Zaręczam cie, ze sprzedawanie możne być także dla ciebie prawdziwa frajda. Bo pomaganie innym dostarcza wielkiej satysfakcji. Ale wszystko zaczyna się od tego by do tego podejść z odpowiednim nastawieniem, z duma i bez chowania głowy piasek.


Poznaj także inne sekrety działania skutecznych przedsiębiorców - zapraszam cie na gratisowy audio-kurs "25 Sekretów Powodzenia Super Ekspertów" - http://SekretyPowodzenia.com

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Praktyczny marketing mobilny, sposoby wykorzystania

Praktyczny marketing mobilny sposoby wykorzystania.


Autor: Daniel Zawiliński


Praktyczny marketing mobilny przykłady wykorzystania.
Aby uzmysłowić Państwu jak duże możliwości daje marketing mobilny, sporządziliśmy listę przykładowych zastosowań w zależności od branży (kilka wybranych). Oczywiście, są to wyłącznie niektóre możliwości wykorzystania marketingu mobilnego.


Praktyczny marketing mobilny przykłady wykorzystania.


Aby uzmysłowić Państwu jak duże możliwości daje marketing mobilny, sporządziliśmy listę przykładowych zastosowań w zależności od branży (kilka wybranych).

Oczywiście, są to wyłącznie niektóre możliwości wykorzystania marketingu mobilnego.

Biura rachunkowe:

*Powiadamianie o płatnościach, zaległych fakturach.
*Informowanie o konieczności doniesienia niezbędnych dokumentów, stawienia się w biurze.
*Informowania klienta o wykonanych operacjach.
*Powiadamianie klientów o zmianach w przepisach.
*Przesyłanie życzeń świątecznych, urodzinowych itp.

Hurtownie i sklepy:

*Powiadamianie klientów o ofercie, nowościach i promocjach.
*Aktywna reklama określonych produktów lub usług.
*Przypominanie o płatnościach i nieopłaconych fakturach.
*Powiadamianie o różnych wydarzeniach, zmianach w firmie.
*Informowanie o aktywowanych usługach, przyznanych korzyściach itp.

Biura podróży:

*Powiadamianie stałej grupy klientów o jakiejś ciekawej promocji.
*Rozsyłanie informacji dotyczących wycieczek last minute.
*Powiadamianie o ew. płatnościach klientów.
*Informowanie klientów o terminach wyjazdów, nagłych zmianach itp.
*Ponaglenia dotyczące zaległych płatności i faktur.
*Utrzymywanie kontaktu z klientem.
*Przesyłanie życzeń świątecznych, urodzinowych itp.

Serwisy Internetowe:

*Powiadamianie o nowościach na stronie oraz w Firmie.
*Informowanie o wiadomościach prywatnych np. na forach.
*Jako własna usługa, wysyłka SMSów do wszystkich sieci.
*Kontakt pomiędzy użytkownikami serwisu.
*Wysyłanie zapomnianych haseł, pinów itp. bezpośrednio do zainteresowanego.
*Automatyzacja oraz powiadamianie o zmianach na stronie, alerty itd.

Firmy hostingowe:

*Powiadamianie o płatnościach, zaległych fakturach wysłanych proformach.
*Informowanie o nowościach, promocjach, zmianach w ofercie.
*Informowanie o zmianach na stronie, w Firmie.
*Powiadamianie o nadchodzącej poczcie email.
*Automatyzacja różnych procesów.
*Ostrzeżenia odnośnie funkcjonowania systemu, alerty, powiadomienia itp.
*Statystyki dotyczące obciążenia, wygenerowanego ruchu oraz stanu serwera.

Organizacja imprez masowych:

* Przesyłanie informacji o terminach i spotkaniach do dużej grupy osób
* Przesyłanie wyników w zawodach, konkursach
* Informowanie o zajętym miejscu, uzyskanym czasie, przyznanych punktach
* Wysyłanie zaproszeń na kolejne edycje zawodów czy wyścigów oraz podziękowania za udział w imprezie, wyścigu lub zabawie.
* Informowanie o nagłych zmianach w terminach lub w zmianach w regulaminie

Puby i lokale:

* Informacje o nadchodzących imprezach
* Konkursy i zabawy
* Przesyłanie zaproszeń (w tym imiennych)


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Wizualizacje architektoniczne - co i dla kogo

Wizualizacje architektoniczne - co i dla kogo


Autor: Jeremi Bielik


Na aktualnym rynku nieruchomości podstawową formą reklamy inwestycji są wizualizacje architektoniczne. Są to komputerowo generowane obrazy przedstawiające przyszły wygląd nowo powstającego mieszkania, domu czy osiedla.


Wizualizacje 3d są przeznaczone dla różnych grup odbiorców: działu marketingu firm deweloperskich, architektów pragnących dobrze zaprezentować swój projekt czy też dla klientów indywidualnych chcących zobaczyć swój przyszły dom. Każda z tych osób pragnie czegoś innego. Deweloper potrzebuje aby przedstawić inwestycję w jak najlepszym świetle, zadbać o detale budynków, otoczenia tak aby całość wizualizacji wyglądała jak najbardziej realistycznie i profesjonalnie. Dla architektów w zależności od etapu projektowania najważniejsze jest albo perfekcyjne odwzorowanie detali budynku - w przypadku gdy projekt jest już ukończony, lub przedstawienie artystycznej wizji koncepcyjnej, gdy projekt jest we wstępnej fazie koncepcyjnej. Natomiast dla klienta indywidualnego najważniejszy często jest budżet. Dlatego tak ważne jest aby dobrać odpowiednie studio zajmujące się wykonywaniem profesjonalnych wizualizacji architektonicznych jako swojego kontrahenta.

Kolejnymi elementami wpływającymi na określenie z czyich usług chcemy skorzystać powinno być:

- zapoznanie się z portfolio firmy, wiemy wtedy jakiej jakości wizualizacji (oraz ceny) możemy oczekiwać

- określenie czy potrzebujemy kilka wizualizacji w małej rozdzielczości czy też kilkanaście ujęć do wydruków prasowych i wielkoformatowych (mniejsze i tańsze studia nie dysponują sprzętem oraz zasobami ludzkimi aby poradzić sobie z większymi zleceniami)

- zastanowienie się czy oprócz wizualizacji statycznych będziemy chcieli zamówić animacji 3d przedstawiającej projekt (tu również doświadczenie i zasobu studio mają decydujące znaczenie)

Przy wyborze kontrahenta pamiętajmy również o innych, indywidualnych czynnikach nie uwzględnionych powyżej.


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

czwartek, 9 kwietnia 2015

Tworzenie ulotek - Co zrobić, aby twoje ulotki nie lądowały w koszu?

Tworzenie ulotek - Co zrobić, aby twoje ulotki nie lądowały w koszu?


Autor: Paweł Krzych


Czy pamiętasz jakąkolwiek ulotkę jaką dostałeś w ostatnim tygodniu?
Jeśli nawet potrafisz powiedzieć czego dotyczyła (fryzjer, szkoła nauki jazdy, pizzeria), to ze wskazaniem konkretnej firmy będzie już większy problem. Po prostu takie ulotki są zbyt podobne do siebie, niczym się nie wyróżniają.


Dość śmiesznie to wygląda, jak ponad 10 pizzerii w tym samym mieście promuje się identycznym sloganem “Najlepsza pizza w mieście”. Albo praktycznie każda szkoła nauki jazdy ma “niskie, atrakcyjne ceny”. “Niskie” w porównaniu do czego? “Atrakcyjne” dla kogo?

Większość ulotek, jakie dostaję w centrum miasta jest przepełniona tego typu nic nieznaczącymi hasłami. Często zabieram ulotki do domu i dopiero tam je czytam. Ale ile jest takich osób, które kolekcjonują materiały otrzymane na mieście? Pewnie niezbyt wiele.

Ostatnio przeczytałem ciekawe stwierdzenie o żywotności typowych ulotek:

“Żywotność ulotki zależy od odległości do najbliższego kosza lub innego przedmiotu mogącego pełnić podobną funkcję”

Jeśli nie przykujesz uwagi potencjalnego klienta w ciągu kilka sekund to z pewnością ulotka znajdzie się w śmietniku. A przecież nie chcesz, aby pieniądze, które wydałeś na promocję poszły w błoto.

Co możesz zrobić, aby twoja ulotka reklamowa miała większą skuteczność i przyciągnęła do ciebie nowych klientów?

* Jeśli masz już jakiś projekt, lub nawet wydrukowane ulotki pokaż je ludziom. Znajomi, rodzina, twoi obecni klienci – bylebyś mógł liczyć na szczerą opinie. Dobrze też, aby kwalifikowali się oni do twojej docelowej grupy klientów, lub byli z nią w jakiś sposób związani.

Jeśli reklamujesz wycieczki dla młodzieży ulotka musi też spodobać się jego rodzicom. Raczej sam nastolatek za nią nie zapłaci, ale to właśnie do rodziców będzie należeć ostateczna decyzja.

* Zastanów się kto będzie czytał twoją ulotkę. Właściciele firm z góry zakładają, że wiedzą czego chcą ich klienci (a nie zawsze tak niestety jest) i od razu zlecają zaprojektowanie i druk ulotki. Nie próbują nawet poznać wymagań i potrzeb osoby, która mogłaby zostawić u nich swoje pieniądze.

* W jaki sposób dostarczasz swoje ulotki do klientów? Wynajmujesz kogoś, aby rozdawał je w centrum miasta? Wrzucasz do skrzynek pocztowych? Czy też może zostawiasz w wybranych miejsca w mieście (puby, siłownie, fryzjerzy). Przeanalizuj dokładnie jaki sposób jest dla ciebie najlepszy, w jaki sposób trafisz do najwiekszej liczby potencjalnych klientów.

* Użyj kilku różnych projektów, aby sprawdzić co jest najbardziej skuteczne w twoim przypadku. Użyj różnych haseł, projektów graficznych, aby wybrać te najskuteczniejsze.


Czy ty też chcesz mieć ulotki, które przyciągną nowych klientów do twojej firmy?
http://www.tworzenieulotek.pl/

Paweł Krzych - tworzenieulotek.pl Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.