E-senior czyli babcia w internecie...
Autor: Mateusz Jaworowicz
Żeby senior kupił więcej...
Dziś postanowiłeś przeczytać artykuł, o "internetowej babci", dlatego postaram się Tobie dowiedzieć co skłania osoby powyżej 60 lat do zakupów...
Przeprowadziłem krótką ankietę w pewnym małym sklepiku i obserwowałem co wpływa na proces decyzyjny klienta.
Oto DWA najczęściej występujące czynniki:
Pierwszy z nich to produkt i marka, osoby starsze patrzą na produkty innym okiem niż młodzi konsumenci. Wybierają produkty które już znają lub które polecili im znajomi.
Tutaj, aby Skłonić osoby starsze do zakupów wystarczy dobrze zorganizowany marketing wirusowy. Aby jednak był skuteczny należy w nim umieścić jakiś prezent, który otrzyma po podaniu adresów e-mail 3 innych osób...
Tym prezentem może być kupon rabatowy.
Drugim czynnikiem jest tradycja.
Jak kolwiek to brzmi produkty z informacją iż firma posiada np. 100 letnią tradycję są częściej wybierane, niż produkty bez tej informacji.
Ten czynnik był też brany pod uwagę u młodych konsumentów, choć tylko w 5%, ale to tylko ciekawostka.
Cenę produktu pominąłem gdyż jest to też czynnik główny z wiadomych powodów :-)
Jakie techniki marketingowe działają na seniorów?
Jak wspomniałem wcześniej marketing wirusowy, ale też, ciekawe i wielo kolorowe opakowania.
To co podałem odnosi się też do produktów internetowych.
W produktach gdzie targetem są osoby od 60 lat w górę zalecam dodać minimum 15 różnych zdjęć.
Z Poważaniem Mateusz Jaworowicz
Zapraszam do komentowania artykuły na stronie http://cnnb.iq24.pl/
Darmowe forum dochodowego biznesu i E-biznesu...Sprawdź co mamy dla Ciebie-TERAZ!
Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz