poniedziałek, 21 grudnia 2015

Co ma reklamowanie się do znaczków pocztowych?

Co ma reklamowanie się do znaczków pocztowych?


Autor: Corny Mclain


O tym jak zacząłem swoją przygodę z Internetem i biznesem, który obecnie daje mi wymierne korzyści i niezależność finansową. Okazuje się, że można zarabiać dosłownie na wszystkim, pod warunkiem, że wiemy JAK to zrobić:)


Jeżeli zaczynasz swoją przygodę z internetem a tym bardziej z biznesem internetowym, to musisz pomyśleć o reklamie. Ten krótki artykuł będzie dla Ciebie pewnego rodzaju wskazówką.

Pewnego dnia wpadłem na pomysł sprzedaży przez Internet różnych przedmiotów. Taki potencjał odkryłem we wszystkim na pewno znanym już portalu aukcyjnym.

Postanowiłem tam sprzedawać znaczki pocztowe. Oczywiście nie zwykłe, a kolekcjonerskie.

Ale to był początek mojej przygody z biznesem.

Na początku nic nie szło i troszeczkę się przeliczyłem. Niby każdego dnia do internetu wchodzi miliony ludzi z całej Polski, ale jest dokładnie tyle samo stron (lub więcej), dlatego Twoją łatwo przeoczyć.

Postanowiłem poradzić się w Internecie i znalazłem firmę reklamową, która nasunęła mi świetny pomysł. Oczywiście to wszystkie nie wyglądało tak, że dziś do nich dzwonię a jutro mam

Po pół roku zarobiłem spore pieniądze, dlatego że dobrali mi dokładny plan sprzedaży i marketingu. Zrobili cały audyt i analizę, przewidzieli każdy szczegół. A co najważniejsze, dobrali też grupę docelową i nadali jej kategorię. Jak się okazuje, można sprzedawać dosłownie WSZYSTKO, pod warunkiem, że jest się profesjonalistą w tym co robimy.

Ludzie robią biznesy na zapałkach a inni na ropie, ale warunek jest jeden – dobra strategia i dobra reklama – to powinno wystarczyć.

Sam artykuł może nie udowadnia sił reklamowania, ale zwróćcie uwagę na to, że bez jakiejkolwiek reklamy, nie miałbym kompletnie niczego.

To było moje pierwsze doświadczenie ze światem biznesu i jakże udane. Pozytywnie nastawiam się na moje dalsze pomysły i zamiary.


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz