piątek, 29 września 2017

Post-pozycjonowanie stron internetowych

Post-pozycjonowanie stron internetowych


Autor: Sirius PRO


Pozycjonowanie na przestrzeni ostatnich lat bardzo się zmieniło. Zmieniły się także zasady Google przez co wiele firm było zmuszonych do modyfikacji swojej strategii biznesowej oraz oferty pozycjonowania dla klientów.


W dawniejszych czasach, gdy słowo pozycjonowanie nie miało jeszcze większego rozgłosu istniały firmy, które trudniły się w branży SEO. Oferowały swoim klientom pozycjonowanie, które nie miało nic wspólnego ze znaczeniem tego słowa, które dzisiaj przyjmujemy za prawdziwe.

Pozycjonowanie polegało na dosłownym zawaleniu strony internetowej linkami różnej, a najczęściej słabej jakości. Służyły do tego m.in. generatory linków oraz inne metody, które po dłuższym czasie zaskutkowały jednym: filtrem od Google'a.

Dawniej pozycjonowanie nie było tak jak dzisiaj kompleksową usługą - połączeniem optymalizacji strony lub sklepu internetowego z profesjonalnym link buildingiem. Dawniej pozycjonowanie było tylko masowym zdobywaniem linków, które na tamten moment działało. Jednak czasy się zmieniły - zmieniły się zasady Google.

W dzisiejszych czasach, aby strona osiągała wysokie pozycje w Google potrzeba dużo więcej pracy i to nie dlatego, że jest większa konkurencja. Konkurencja, która działa w sposób zbliżony do dawnych metod jest bardzo łatwa do przeskoczenia. Większa ilość pracy spowodowana jest tym, iż branża SEO dzisiaj to w obecnym kształcie inna branża niż 5-10 lat temu. Znajduje się w niej wiele znakomitych specjalistów oraz wyspecjalizowanych firm, które trudnią się tylko tym zagadnieniem tak jak nasza - Sirius PRO.

To właśnie my musimy zajmować się tymi wszystkimi stronami, które zostały zanieczyszczone przez działania ludzi, dla których jakiekolwiek standardy nie miały znaczenia. W naszej pracy wielokrotnie spotykamy się z podobnymi błędami.

Obecnie Google to około 250 czynników, które wpływają na pozycjonowanie.

To właśnie zdanie, które w naszej firmie powtarzamy nowym oraz obecnym klientom. 250 czynników, z których najlepszy specjalista będzie w stanie znać co najwyżej połowę. Reszta pozostaje tajemnicą. Co się jednak staje, gdy pozycjonowaniem zajmuje się osoba nie mająca wiedzy i świadomości o choćby kilkudziesięciu z nich?

Wybór firmy, który pozycjonuje strony lub e-sklep dzisiaj to znacznie trudniejsze zadanie niż dawniej. Wejdź na naszą firmową witrynę, przejdź do zakładki pozycjonowanie strony i dowiedz się, dlaczego warto wybrać właśnie nas.

Dowiedz się więcej o biznesie i branży IT w serwisie e-Sklep.biz.


W Sirius PRO zajmujemy się pozycjonowaniem stron i sklepów w szczególności tych opartych na WordPress. Tworzymy oraz wdrażamy projekty informatyczne takie jak witryny www, e-sklepy, systemy B2B oraz ERP. Od lat przeprowadzamy szkolenia biznesowe z IT dla firm.

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

5 komentarzy:

  1. Pozycjonowanie to proces, który z miesiąca na miesiąc się zmienia. Trzeba być w tej dziedzinie na bieżąco, by móc coś w tym temacie powiedzieć. Jeśli chociaż na chwilę wypadniemy z obiegu informacji w ten branży powrót potrzebował będzie wielu nowych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słuchajcie, jeśli interesuje was temat pozycjonowania i chcecie się dowiedzieć jak powinien prawidłowo przebiegać taki proces polecam wam zajrzec do tego artykułu http://tukandesign.pl/jak-przebiega-prawidlowo-przeprowadzony-proces-pozycjonowania/ . Na pewno dowiecie się z niego wszystkiego na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli zależy nam na zyskaniu szerszego grona odbiorców to pozycjonowanie jest kluczowym elementem

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozycjonowanie stron to długotrwały proces, prowadząc firmę czy sklep internetowy warto zainteresować się w jaki sposób zwiększyć ilość wejść na stronę poprzez podniesienie pozycji w wyszukiwarce i regularnie z tej usługi korzystać.

    OdpowiedzUsuń