piątek, 29 września 2017

Promowanie sklepu online

Promowanie sklepu online


Autor: Joanna Krysznia


Jeśli posiadamy sklep internetowy, to musimy zrobić wszystko, by go wypromować, ponieważ jeśli pozostanie on nieznany, to zwyczajnie nikt nie będzie w nim kupować.


W sklepach chodzi przecież przede wszystkim o sprzedaż, trzeba więc przyciągnąć do sklepu klientów.

Jak reklamować sklep w sieci?

Sklep online przede wszystkim trzeba reklamować w Internecie, ponieważ to z tego miejsca będą trafiać do sklepu potencjalni klienci. Można promować sklep na co najmniej kilka sposobów. Na początek warto zadbać o pozycjonowanie naszego sklepu. Im łatwiej będzie go odnaleźć w zasobach wyszukiwarek, tym lepiej.

Najpopularniejszą w naszym kraju wyszukiwarką jest Google, dlatego warto zadbać o to, aby sklep był widoczny właśnie w tej wyszukiwarce.
Kolejnym krokiem powinna być reklama na innych stronach internetowych, w wyszukiwarkach, na forach. Warto założyć fanpage na portalu społecznościowym takim jak na przykład Facebook.Publikując tam treści interesujące dla potencjalnych użytkowników, możemy regularnie poszerzać grono odbiorców, którzy w portalach społecznościowych uwielbiają dzielić się informacjami.

Większy budżet - większy potencjał

Im większym budżetem dysponujemy, tym więcej możliwości promocji jest w naszym zasięgu.Reklama Adwords, kampanie na Facebooku to jedne z najskuteczniejszych form płatnej reklamy, które pozwalają na szybkie dotarcie do szerokiej rzeszy odbiorców.

Kolejnym aspektem, który warto wziąć pod uwagę jest tworzenie newsletterów dla obecnych oraz potencjalnych klientów. W ten sposób możemy zarówno budować świadomość marki, jak i wzmacniać zaufanie klientów. Sukces newsletterów tkwi przede wszystkim w komunikatach odpowiednio wyselekcjonowanych do określonej grupy odbiorców w naszej bazie. Im lepiej dopasujemy przekaz do ich potrzeb, tym większa szansa na pozytywny odbiór naszej marki, a w dalszej perspektywie, na zwiększenie sprzedaży.

Promocja sklepu internetowego powinna być dokładnie przemyślana i zaplanowana już na samym starcie naszego biznesu. Dzięki temu szybko zyskamy zaufanie oraz sympatię potencjalnych odbiorców, co z pewnością przełoży się na nasze zyski.


Sprawdź, jak promować sklep internetowy

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

14 komentarzy:

  1. Większy budżet - większy potencjał - to zdanie klucz w tm całym wpisie. Im większy budżet mamy tym zakres naszych działań jest o wiele większy ;) Nie ma się też co oszukiwać, gdyż reklama zarówno w Google jak i na Facebooku jest jedną z najskuteczniejszych, jednakże również dosyć kosztownym rozwiązaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrym sposobem jest promowanie swojego biznesu za pomocą działań SEO, jest wiele osób, lub agencji, które prowadza takie działania, ja znalazłem np. tu pana Kamila, który jest świetnym ekspertem w dziedzinie pozycjonowania

    OdpowiedzUsuń
  3. A co ze zwiększaniem sprzedaży? Same wejścia na stronę to nie wszystko? Wydaje mi się, że warto byłoby zainteresować sie takim rozwiązaniem jak https://push-ad.com/pl/, które z założenia ma zwiększyć konwersję sprzedaży i podobno na prawdę bardzo dobrze działa

    OdpowiedzUsuń
  4. Reklama i promocja w swoim czasie, najpierw trzeba przecież wykonać tą stronę, którą chcecie reklamować. Moim zdaniem jeśli chodzi o profesjonalne tworzenie stron www https://www.damtox.pl/tworzenie-stron-www/ ta firma na pewno będzie dobrym wyborem. Robili niedawno stronę dla mojego znajomego i moim zdaniem wyszła im super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ważne jest pozycjonowanie, ale też ciągła administracja sklepem. Zobacz tu: https://seo-cymes.pl/tworzenie-sklepow-internetowych-poznan/.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pewnością reklama w sieci powinna najlepiej się sprawdzić. Tu oferta od https://sfeo.agency/pozycjonowanie-stron-krakow/ powinna świetnie się sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o dobra reklamę przynoszącą efekty to moim zdaniem dobrze skonfigurowany adwords może byc najlepszym rozwiązaniem. Sporo informacji na ten temat znajdziecie na tej stronie https://metrkwadrat.net/sprawdz-jak-promowac-swoja-firme-w-mediach-spolecznosciowych/. Moim zdaniem warto jest sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie sam sklep internetowy to jest bardzo poważna decyzja biznesowa i należy ją dobrze rozpisać. Jak dla mnie świetnie sprawdzają się porady od https://www.sendit.pl/blog/o-czym-warto-pamietac-przed-uruchomieniem-sklepu gdzie wiem, że warto jest się do nich dostosować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo informacji na temat promocji takiego sklepu oraz sposobów na zwiększenie sprzedaży znajdziecie tutaj https://push-ad.com/blog/mikrosegmentacja-i-mikrotargetowanie-czyli-techniki-niezbedne-w-mikromarketingu/ . Moim zdaniem jak najbardziej warto jest odwiedzić tę stronę, co też polecam wam zrobić

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy sklep internetowy powinien zadbać o 3 filary pozycjonowania: 1) Optymalizację 2) Content marketing 3) Link building. Szczególnie istotne w dłuższej perspektywie jest zdobywanie odnośników, ponieważ to one ostatecznie powodują, że sklep osiąga topy w Google.

    OdpowiedzUsuń