Promowanie sklepu online
Autor: Joanna Krysznia
Jeśli posiadamy sklep internetowy, to musimy zrobić wszystko, by go wypromować, ponieważ jeśli pozostanie on nieznany, to zwyczajnie nikt nie będzie w nim kupować.
W sklepach chodzi przecież przede wszystkim o sprzedaż, trzeba więc przyciągnąć do sklepu klientów.
Jak reklamować sklep w sieci?
Sklep online przede wszystkim trzeba reklamować w Internecie, ponieważ to z tego miejsca będą trafiać do sklepu potencjalni klienci. Można promować sklep na co najmniej kilka sposobów. Na początek warto zadbać o pozycjonowanie naszego sklepu. Im łatwiej będzie go odnaleźć w zasobach wyszukiwarek, tym lepiej.
Najpopularniejszą w naszym kraju wyszukiwarką jest Google, dlatego warto zadbać o to, aby sklep był widoczny właśnie w tej wyszukiwarce.
Kolejnym krokiem powinna być reklama na innych stronach internetowych, w wyszukiwarkach, na forach. Warto założyć fanpage na portalu społecznościowym takim jak na przykład Facebook.Publikując tam treści interesujące dla potencjalnych użytkowników, możemy regularnie poszerzać grono odbiorców, którzy w portalach społecznościowych uwielbiają dzielić się informacjami.
Większy budżet - większy potencjał
Im większym budżetem dysponujemy, tym więcej możliwości promocji jest w naszym zasięgu.Reklama Adwords, kampanie na Facebooku to jedne z najskuteczniejszych form płatnej reklamy, które pozwalają na szybkie dotarcie do szerokiej rzeszy odbiorców.
Kolejnym aspektem, który warto wziąć pod uwagę jest tworzenie newsletterów dla obecnych oraz potencjalnych klientów. W ten sposób możemy zarówno budować świadomość marki, jak i wzmacniać zaufanie klientów. Sukces newsletterów tkwi przede wszystkim w komunikatach odpowiednio wyselekcjonowanych do określonej grupy odbiorców w naszej bazie. Im lepiej dopasujemy przekaz do ich potrzeb, tym większa szansa na pozytywny odbiór naszej marki, a w dalszej perspektywie, na zwiększenie sprzedaży.
Promocja sklepu internetowego powinna być dokładnie przemyślana i zaplanowana już na samym starcie naszego biznesu. Dzięki temu szybko zyskamy zaufanie oraz sympatię potencjalnych odbiorców, co z pewnością przełoży się na nasze zyski.
Sprawdź, jak promować sklep internetowy
Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.
Świetny wpis :)
OdpowiedzUsuńWiększy budżet - większy potencjał - to zdanie klucz w tm całym wpisie. Im większy budżet mamy tym zakres naszych działań jest o wiele większy ;) Nie ma się też co oszukiwać, gdyż reklama zarówno w Google jak i na Facebooku jest jedną z najskuteczniejszych, jednakże również dosyć kosztownym rozwiązaniem ;)
OdpowiedzUsuńDobrym sposobem jest promowanie swojego biznesu za pomocą działań SEO, jest wiele osób, lub agencji, które prowadza takie działania, ja znalazłem np. tu pana Kamila, który jest świetnym ekspertem w dziedzinie pozycjonowania
OdpowiedzUsuńA co ze zwiększaniem sprzedaży? Same wejścia na stronę to nie wszystko? Wydaje mi się, że warto byłoby zainteresować sie takim rozwiązaniem jak https://push-ad.com/pl/, które z założenia ma zwiększyć konwersję sprzedaży i podobno na prawdę bardzo dobrze działa
OdpowiedzUsuńReklama i promocja w swoim czasie, najpierw trzeba przecież wykonać tą stronę, którą chcecie reklamować. Moim zdaniem jeśli chodzi o profesjonalne tworzenie stron www https://www.damtox.pl/tworzenie-stron-www/ ta firma na pewno będzie dobrym wyborem. Robili niedawno stronę dla mojego znajomego i moim zdaniem wyszła im super!
OdpowiedzUsuń:)
OdpowiedzUsuńWażne jest pozycjonowanie, ale też ciągła administracja sklepem. Zobacz tu: https://seo-cymes.pl/tworzenie-sklepow-internetowych-poznan/.
OdpowiedzUsuńZ pewnością reklama w sieci powinna najlepiej się sprawdzić. Tu oferta od https://sfeo.agency/pozycjonowanie-stron-krakow/ powinna świetnie się sprawdzić.
OdpowiedzUsuńPromować można na różne sposoby - https://seo-cymes.pl/jak-wypromowac-sklep-internetowy-28-skutecznych-sposob-na-reklame/.
OdpowiedzUsuńJeśli chodzi o dobra reklamę przynoszącą efekty to moim zdaniem dobrze skonfigurowany adwords może byc najlepszym rozwiązaniem. Sporo informacji na ten temat znajdziecie na tej stronie https://metrkwadrat.net/sprawdz-jak-promowac-swoja-firme-w-mediach-spolecznosciowych/. Moim zdaniem warto jest sprawdzić
OdpowiedzUsuńBardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.
OdpowiedzUsuńOgólnie sam sklep internetowy to jest bardzo poważna decyzja biznesowa i należy ją dobrze rozpisać. Jak dla mnie świetnie sprawdzają się porady od https://www.sendit.pl/blog/o-czym-warto-pamietac-przed-uruchomieniem-sklepu gdzie wiem, że warto jest się do nich dostosować.
OdpowiedzUsuńSporo informacji na temat promocji takiego sklepu oraz sposobów na zwiększenie sprzedaży znajdziecie tutaj https://push-ad.com/blog/mikrosegmentacja-i-mikrotargetowanie-czyli-techniki-niezbedne-w-mikromarketingu/ . Moim zdaniem jak najbardziej warto jest odwiedzić tę stronę, co też polecam wam zrobić
OdpowiedzUsuńKażdy sklep internetowy powinien zadbać o 3 filary pozycjonowania: 1) Optymalizację 2) Content marketing 3) Link building. Szczególnie istotne w dłuższej perspektywie jest zdobywanie odnośników, ponieważ to one ostatecznie powodują, że sklep osiąga topy w Google.
OdpowiedzUsuń