piątek, 16 października 2020

Dobra agencja marketingowa pomoże dostosować promocję Twojej firmy do nowej rzeczywistości

Zwiększenie obrotu w firmach z modelu e-commerce jasno wskazuje na to, że w czasie obostrzeń związanych z pandemią, klienci wolą załatwiać swoje sprawy przez internet. Od lat dotyczy to takich usług jak np. bankowość, ale dzisiaj na wartości jeszcze bardziej zyskują dostawy jedzenia czy zakupów. Skoro potencjalni klienci zapoznają się z produktami przez internet, to należy wyjść im naprzeciw! Czasy są szczególne, więc potrzebna jest Ci szczególna agencja marketingowa.

Jaka będzie odpowiednia agencja marketingowa?

Odpowiedź na to pytanie zaważy na tym, czy faktycznie obrócisz sytuację na swoją korzyść. Twoje produkty lub usługi muszą być przedstawione w nowym kontekście - takim, który przekona do siebie potencjalnych klientów. I właśnie w tym może pomóc Ci właściwa firma marketingowa. Warto rozważyć kilka ofert i skorzystać z najlepszej propozycji. Czy agencja na pewno zapewni Ci dobrą kampanię Google Ads? Ma pomysł na Twoje social media? Czy wie, w jakim kontekście można przedstawić Twoje produkty?

Jedna rzecz, o której wie każda dobra agencja kreatywna: Warszawa to nie pępek świata

Łatwo zamknąć się w bańce i kierować nasze usługi wyłącznie do potencjalnych klientów w jednym mieście. Stolica do tego zachęca, jest tu duży rynek zbytu, ale z drugiej strony - również silna konkurencja. Jeśli Twoja firma zajmuje się produkcją towarów, które następnie trafiają do wszystkich zakątków Polski, to agencja kreatywna, którą wybierzesz do prowadzenia swojej kampanii marketingowej, powinna określić grupę docelową i doradzić, czy coś obecnie zmieniło się w tej kwestii. Być może Twój model sprzedaży przed pandemią był wystarczający, ale teraz sytuacja jest inna.

Potrzebna mi sprawdzona agencja marketingowa, cennik przewiduje coś dla mnie?

To, jakie usługi będą Ci potrzebne, w dużej mierze zależy od branży, w jakiej działasz. Dobra agencja marketingowa przedstawi Ci ofertę, która będzie dostosowana do Twoich potrzeb, a każda usługa będzie uzasadniona i zobaczysz, co kupujesz i dlaczego. Agencja marketingowa powinna zapewnić Ci terminowe raportowanie i pełny wgląd do prowadzonych działań. Dzięki temu będziesz dokładnie wiedzieć, jakie działania wspierają Twoją firmę i jaka jest ich wartość dodana. 

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

17 komentarzy:

  1. zdecydowanie nie warto się skupiać tylko na stolicy, dobrze jest organizować eventy na wodzie w Trójmieście, czy eventy w górach, szczególnie w sezonie turystycznym

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie warto skorzystać z pomocy profesjonalistów, szczególnie w obecnej sytuacji. jeśli ktoś prowadzi specjalistyczny sklep z odzieżą gastronomiczną, osuszaczami albo preparatami chemicznymi to wiadomo że ma ograniczone pole manewru w zakresie reklamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Cenne informacje i wskazówki. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  4. warto jest skorzystać z usług agencji, ja nie wiedziałem jak wypromować przewozy bagażowe w Warszawie, ale eksperci mi dobrze doradzili

    OdpowiedzUsuń
  5. takie agencje się bardzo przydają, prowadzę salon ślubny, a jak nie ma wesel to obroty spadły, dzięki pomocy agencji już wiem co dalej robić

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomocne wskazówki można tutaj znaleźć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. trzeba być elastycznym, inaczej nie znajdzie się chętnych na swoje usługi. ja rozszerzyłam działalność o dmuchane tory przeszkód, ruroskoczki i zjeżdżalnie dmuchane dla dzieci, bo na to byli chętni

    OdpowiedzUsuń
  8. teraz jest non stop jakiś kryzys, finansowy, budowlany, pandemiczny. trzeba inwestować w nowoczesne formy reklamy takie jak wirtualny spacer, by przyciągnąć klientów

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiedziałbym nawet, że zrobił się trochę przesyt tych agencji. Trzeba naprawdę się oszukać, żeby znaleźć jakąś fajną propozycję na rynku. Ja szukałem kogoś, kto zrobi dla mnie SEO Kielce i zajęło mi to sporo czasu. Ale przynajmniej trafiłem na dobrą ekipę. Dzięki za wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. dobra agencja marketingowa powinna znać zarówno tradycyjne środki reklamowe np. oklejanie samochodów, jak i te nowoczesne np. reklama w mediach społecznościowych. w końcu każda branża rządzi się swoimi prawami i trzeba umieć się dostosować

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda. W obecnej rzeczywistości warto korzystać z pomocy doświadczonych osób znających doskonale dany temat.

    OdpowiedzUsuń
  12. Imponujący tekst, bardzo kreatywnie prowadzony blog.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam że bardzo zaciekawiły mnie informacje w tym wpisie.

    OdpowiedzUsuń