wtorek, 13 października 2015

Marketing wyjazdowy - zorganizuj firmową imprezę

Marketing wyjazdowy - zorganizuj firmową imprezę


Autor: Antoni Pruzinski


Imprezy firmowe stają się popularną formą integracji pracowników. Wspólna zabawa, rozwiązywanie zadań o charakterze rozrywkowym mogą scementować zespół lepiej niż półroczna współpraca.


Organizacja imprez

Organizacja imprez to odpowiedzialne i poważne zajęcie, które obecnie coraz szerzej występuje na rynku w pełnej, profesjonalnej formie. Począwszy od lokalizacji przyjęcia, poprzez podawane w trakcie posiłki, po dokładny harmonogram wydarzeń, organizacja imprez wymaga zgranego zespołu, który umie się porozumieć i wzajemnie sobie pomagać. Nie do pomyślenia jest sytuacja, w której jakiś detal lub szczegół istotny dla gospodarza imprezy został pominięty lub co gorsza pozostawiony losowi. Obecnie bardzo modne jest korzystanie z profesjonalnego wsparcia podczas takich przedsięwzięć jak organizacja imprez, nie tylko podczas wielkich gal, ale również uroczystości rodzinnych, a także biznesowych. Jeśli przeraża Cię organizacja imprez, skorzystaj z oferty jednej z licznych firm, które są obecne na rynku już od lat. Doświadczenie, obycie, a także branżowe kontakty i zniżki spowodują, że Twoje przyjęcie będzie udane, a Ty nie będziesz się martwić i denerwować o każdy szczegół z długiej listy "do przygotowania". Organizacja imprez może być ciekawym kierunkiem rozwoju zawodowego, chociaż wymaga dużej kreatywności, elastyczności i rozwiniętych zdolności interpersonalnych.

Incentive

Incentive to słowo angielskie, które jednak powoli na stałe wsiąka w branżowy język związany i imprezami firmowymi. Czym w takim razie naprawdę jest incentive? To impreza motywacyjna, wyjazd mający na celu nagrodzenie skutecznego pracownika, który ma go jednocześnie zachęcić do dalszej pracy na rzecz swojego pracodawcy. Wydarzenia typu incentive są przeprowadzane na koszt firmy, pracownik musi jedynie wyrazić chęć udziału w nich, o ile osiągnął określone pułapy pozwalające na uczestnictwo w tego rodzaju wydarzeniach. Jaką formę może przyjąć skuteczny incentive? Właściwie dowolną - ograniczenia wynikają jedynie z budżetu, jaki pracodawca jest gotowy przeznaczyć na dany wyjazd. Może to być więc impreza plenerowa połączona z ciekawą, stymulującą aktywnością fizyczną, zwykle nastawiona na poprawianie relacji między poszczególnymi pracownikami. Dopuszczalna jest także zwyczajna forma wyjazdu - bardziej turystyczna i wypoczynkowa. Takiej towarzyszą zwykle krótkie kursy o tematyce branżowej. Dobry incentive jest nastawiony na swego rodzaju różnorodność, by różni ludzie odnaleźli w nim coś istotnego dla siebie. Incentive jest cenioną pomocą nie tylko wobec pracowników niższego szczebla, ale także wśród kadry - pogłębia lojalność wobec firmy, odstresowuje i pozwala wypocząć.


Event Company Management

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz