piątek, 8 lipca 2016

Długopisy reklamowe - świetny pomysł na skuteczną promocję

Długopisy reklamowe - świetny pomysł na skuteczną promocję


Autor: ap greff


Popularne hasło: „reklama dźwignią handlu” ma w sobie wiele prawdy. Dziś zarówno duże koncerny i międzynarodowe marki, jak i drobni przedsiębiorcy czy kilkuosobowe firmy promują swoje wyroby oraz usługi.


Robią to jednak na różny sposób. Działania promocyjne dostosowują przede wszystkim do własnych możliwości finansowych. Nie stanowią one jednak jedynego kryterium. Biorą pod uwagę także oczekiwania swoich potencjalnych klientów. Inne wymagania mają odbiorcy produktów masowych, inne dóbr luksusowych, jeszcze inne natomiast wyrobów niszowych. Stąd popularne spoty telewizyjne czy radiowe nie zawsze sprawdzają się najlepiej.

Czasem skuteczniejsze okazują się maile skierowane do konkretnych nabywców, drobne upominki, ciekawe akcje promocyjne wzbudzające zainteresowanie przechodniów. Dużym zainteresowaniem, zwłaszcza wśród niewielkich przedsiębiorców, cieszą się również gadżety reklamowe. Do najpopularniejszych należą długopisy reklamowe, breloczki, czapeczki z daszkiem, odzież reklamowa, w tym t-shirty, koszulki, bluzy, a nawet szale, czapki czy rękawiczki. Tego typu produkty są świetnym pomysłem na zwiększenie popularności danej firmy, jej produktów lub usług.

Zamieścić można na nich nie tylko nazwę przedsiębiorstwa czy wyrobu, ale także jego najważniejsze zalety, zabawną grafikę oraz chwytliwe
hasło reklamowe. Dzięki temu obdarowani chętniej będą korzystali z produktów. Przedsiębiorcy dopiero rozpoczynający działalność powinni zwrócić uwagę zwłaszcza na długopisy reklamowe. Tego typu gadżety nie są drogie, więc koszt reklamy staje się niewielki. Można pozwolić sobie na wyprodukowanie ich w ilości pozwalającej na obdarowanie nie tylko ważnych klientów czy kontrahentów, ale także potencjalnych nabywców, bez ponoszenia ryzyka finansowego.

Ważne, aby długopisy reklamowe były zaprojektowane na tyle pomysłowo, by bez trudu odróżniały się od wyrobów konkurencyjnych marek. Dobrze również, aby główne hasło czy nazwa firmy były czytelne i oznaczone w sposób łatwy do zapamiętania. Istotne jest ponadto, aby długopisy były stosunkowo dobrej jakości, zarówno pod względem wykonania jak i funkcjonalności.


Długopisy reklamowe

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

5 komentarzy:

  1. Wszytko jasno i przejrzyście napisane. Do tych najtańszych i często wykorzystywanych dodałbym jeszcze balony reklamowe z nadrukiem bardzo często można jest zobaczyć. Wiadomo im reklama i gadżet bardziej efektowne tym większa szansa na pozyskanie klientów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Długopisy firmowe są najlepszą reklamą. Zostają z klientami na długo i regularnie o sobie przypominają. Dzięki temu nasza reklama jest długofalowa i trafia do wielu odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
  3. T-shirty to, moim zdaniem, jeden z najskuteczniejszych nośników reklamy - o ile oczywiście są dobrze zrobione :) I tu moje pytanie, jeśli chodzi o odzież z nadrukiem na zamówienie, to z jakiej techniki i drukarni korzystacie? Ja zwykle zlecam to zadanie tej drukarni https://www.spoldzielnia-reklamy.com/oferta, ale chętnie posłucham Waszych porad i opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Długopisy nie są dobrym nośnikiem reklamy, mało kto zwraca uwagę na to, co się na nich znajduje, tym bardziej, że w skali roku otrzymuje się takich długopisów duże ilości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się w 100% wszelkiego rodzaju akcesoria reklamowe właśnie takie jak długopisy mają ogromny wpły na reklamę oraz pozytywny wizerunek firmy.

    OdpowiedzUsuń