piątek, 8 lipca 2016

Gadżety jako prezent od firmy

Gadżety jako prezent od firmy


Autor: ap greff


Firmy ubezpieczeniowe w swojej działalności rynkowej wykorzystują gadżety, które wręczają swoim klientom jako prezent. Rozmowa sprzedażowa nie należy do najłatwiejszych, w związku z czym gadżety spełniają w niej rolę wspomagającą proces sprzedaży.


W trakcie sprzedaży istotną funkcję spełnia przeliczanie kosztów - mianowicie klient głośno zastanawia się, jakie poczynić zmiany w budżecie domowym. Nie należy mu wówczas przeszkadzać, trzeba poczekać aż skończy i zapytać jakie opcje wybiera. Wręczenie gadżetu firmowego można zostawić na moment po podpisaniu umowy - wówczas klient nie będzie miał wrażenia, że wręczając mu gadżety reklamowe chcemy go jakoś "przekupić", skoro umowa została już przecież zawarta.

Gadżety mogą mieć różne formy - mogą to być długopisy, breloczki, zegarki, pluszowe zabawki (np. misie) i inne. Wspólną cechą łączącą wszystkie gadżety powinna być nazwa firmy - logo umieszczone na gadżecie oraz wystrój gadżetu dostosowany do barw używanych przez firmę. Jeśli więc firma używa koloru pomarańczowego, to wówczas gadżet też powinien być pomarańczowy. Gadżety powinny być dostosowane do profilu firmy, a także do upodobań klienta.

Do gadżetów zaliczyć też można wszelkie paski, breloczki czy inne akcesoria firmowe. Firma może zlecić ich wykonanie przedsiębiorstwu zajmującemu się produkcją owych gadżetów. Dystrybucja gadżetów wśród klientów może się odbywać w trakcie targów, spotkań biznesowych bądź też podczas wizyty w domu klienta. Istnieje olbrzymia ilość technik zamknięcia sprzedaży. Każdy ze sprzedawców wypracowuje sobie własne techniki: oczywista, kierowana, alternatywna, małych kroków i przyzwolenia.

Po profesjonalnie przeprowadzonej prezentacji i po udzieleniu odpowiedzi na wszystkie pytania klienta należy zapytać czy wybiera polisę posagową dla córki z dodatkową rentą czy bez. Powinniśmy też dokładnie zaznajomić klienta z wszelkimi aspektami oferty oraz z możliwościami zakupu nowej oferty. Podczas prezentacji są pewne zastrzeżenia, które pojawiają się w trakcie prezentacji. Dysponując doświadczeniem będziemy wiedzieli, w których momentach prezentacji się pojawiają lub jakie stwierdzenia je wywołują. Wszystko to stanowi podstawowy element wiedzy sprzedażowej. Sprzedawcy poznają te techniki w trakcie szkoleń.


Gadżety reklamowe Poznań

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

5 komentarzy:

  1. Artykuły reklamowe od firmy czyli potocznie zwane gadżetami są bardzo modne. najwięcej chyba graweruje się długopisów https://www.maxsc.com.pl gdyż najwięcej osób ich używa i zawsze można zapamiętać firmę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś pamiętam to jak dziś dostałem od firmy https://www.alumatex.pl wspaniałą wycieraczkę z własnym logo. Muszę teraz powiedzieć, że ta sama wycieraczka cały czas leży u mnie przez mieszkaniem,a od tamtego zdarzenia minęło już kilka ładnych chwil. Świadczy to widocznie o bardzo wysokiej jakości tej wycieraczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najbardziej gadżety fajnie nadają się na prezenty i ja także już kilka takich otrzymałam. Bardzo podoba mi się to, że jak szukałam prezentu dla taty to również chciałam kupić coś praktycznego. Dlatego wybrałam go w sklepie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-taty i jestem przekonana, ze to był dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście same gadżety reklamowe moim zdaniem są również bardzo fajną opcją i właśnie dlatego ja również bardzo chętnie na tych elementach się skupiam. Od siebie zdecydowanie każdemu polecam doskonałe reklamowe narzędzia z logo z https://reklamowegadzety.pl/c/narzedzia-i-odblaski i wiem, że one przydają się każdemu.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie różnego rodzaju gadżety reklamowe są całkiem ważne i ja także chcę jeszcze powiedzieć, że dobrze wiedzieć jakich urządzeń używać. Od siebie polecam na pewno znakomitej jakości tamponiarki przemysłowe https://mediadesign.pl/urzadzenia-i-maszyny-drukarskie/maszyny-do-tampodruku/tamponiarki-przemyslowe i wiem, że to jest znakomita opcja.

    OdpowiedzUsuń