piątek, 8 lipca 2016

Reklama w internecie

Reklama w internecie


Autor: Damian Fedorczuk


Co raz częściej otwierając działalność gospodarczą zaczynamy interesować się reklamą w internecie. Niestety nie zawsze wiemy, jakie formy przynoszą oczekiwany skutek i jakie w ogóle istnieją w sieci. Nic w tym dziwnego, ponieważ nie można być specjalistą w każdej dziedzinie życia i należy niektóre sprawy zlecić profesjonalistom.


Przejdźmy jednak do konkretów i odpowiedzmy sobie na pytanie: jakie, skuteczne formy reklamy są dostępne w internecie.

Marketing szeptany – nazywamy tak działania, które są związane z przekazywaniem treści reklamowych poprzez nieoficjalne, luźne kontakty między ludźmi. Takim nośnikiem jest plotka, rekomendacja, wideo, rozmowa, anegdota, status, wpis, a także komentarz pozostawiony w internecie. Działania te mają wytworzyć impuls, który skłoni daną grupę osób do konwersacji o wskazanej marce, czy produkcie.

Artykuły sponsorowane – są to teksty na dowolny temat branżowy z umiejętnie wplecionym linkiem w treści. Artykuły tego typu można umieszczać na różnych portalach, blogach, forach za drobną opłatą. Nie ma tutaj niestety stałych cen.

Media społecznościowe – budowanie swojego wizerunku w mediach społecznościowych to aktualnie bardzo istotna forma reklamy, jeżeli chce się mieć stałych i lojalnych odbiorców. Profile w takich mediach budują markę i renomę, pokazują klientom, że nie są sami, a także nawiązuje się z nimi rzeczywisty kontakt odpowiadając na pytania, radząc itd.

Strona internetowa – stworzenie przyjaznej i prostej wizytówki firmy w internecie jest bardzo ważnym zadaniem i koniecznym zabiegiem, jeżeli chcemy istnieć w sieci.

Pozycjonowanie – sam fakt posiadania strony internetowej nie zapewnia nam widoczności w internecie i mało kto będzie o niej wiedział spoza naszego kręgu klientów. Zatem należy zainwestować pieniądze w skuteczne pozycjonowanie stron, aby na interesujące nas słowa kluczowe być na szczycie wyników wyszukiwani w najpopularniejszej wyszukiwarce Google.

To by było na tyle, jeżeli chodzi o główne, bynajmniej z mojego punktu widzenia metody reklamy w internecie. Jeśli dodamy do strategii marketingowej swojej firmy każdy podpunkt o którym wspomniałem wyżej można być pewnym, że reklama w internecie przyniesie zamierzony skutek.


Skuteczna kampania marketingowa wrocław z marką ENSOMEDIA

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

13 komentarzy:

  1. Ja sam po sobie wiem, że zanim zabierzemy się za zlecenie reklamy swojej strony musimy ją zoptymalizować. Najpierw zacząłem od tego, a dopiero później za reklamę. Ja oddałem swoją stronę w zakresie marketingu firmie https://fabrykamarketingu.pl/, która zajęła się wszystkim. Nie musiałem się martwić o nic, z reszta ja nie potrafię nic z tych tematów. Od lat sprzedaję części do samochodów i potrzebowałem rozreklamować się na całą Polskę, ponieważ do tej pory działałem tylko lokalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o możliwości reklamy w sieci, to tego na prawdę jest dużo. Próbowałem już reklam na Facebooku i płatnych linków w Google Ads. Ale najlepszy efekt dało mi pozycjonowanie mojego sklepu internetowego. Dało największy zwrot z inwestycji. Kampanię obsługiwał SEO Cymes - https://seo-cymes.pl/pozycjonowanie-sklepu-internetowego/.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podstawa to dobrze zaprojektowana strona internetowa i odpowiednie zdjęcia, dzięki temu można trafić do szerszego grona odbiorców i realnie pozyskać dodatkowych klientów .

    OdpowiedzUsuń
  4. Reklama w internecie jest obecnie najważniejszym kanałem promocyjnym, bez niej ani rusz a im więcej w nią się inwestuje to na większe zyski można liczyć. Oby tylko przeprowadzać ją na poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Reklama w internecie jest oczywiście bardzo ważna, nawet dla przemysłu farmaceutycznego tworzy się konkretne kampanie https://greenparrot.pl/nasza-oferta/marketing-farmaceutyczny/

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecnie, samodzielne zareklamowanie się w internecie może być naprawdę trudne. Jeśli nie mamy pojęcia, jak tego dokonać, warto byłoby skorzystać z oferty profesjonalnej firmy, którą jest między innymi: http://tearsofjoy.pl/social-media-marketing/

    OdpowiedzUsuń
  7. Popieram reklame w sieci, jednak moim zdaniem nie warto ingorować reklamy tradycyjnej. Nasi klienci trafili do nas poprzez banery, czy ulotki. My korzystamy od dłużeszego czasu z oferty https://adlove.pl/pl/ - może i wam przypadną do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawie napisany artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dość ciekawym sposobem na promocję w internecie jest utworzenie strony w Google Maps. W artykule na https://dolp.pl/pozycjonowanie/pozycjonowanie-google-maps/ dowiedzieć się można jak pozycjonować się za pomocą takiej strony. Jeżeli posiadamy stronę www, to również możemy ją podlinkować w Google Maps, dzięki czemu z pewnością będzie to miało pozytywny wpływ na jej pozycjonowanie lokalne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Reklama firmy to podstawa. Można oczywiście skutecznie wypromować firmę, zwiększyć jej rozpoznawalność tylko trzeba wiedzieć jak. A już jak to zrobić to doradzi seomamut.pl , agencja marketingu internetowego. Mają nie tylko wiedzę, ale też duże doświadczenie i świetnych specjalistów. Skutecznie pomogą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Reklama internetowa jest często wybierana, między innymi z uwagi na zasięg działania. Też są różne narzędzia marketingowe do wyboru. Warto jednak pamiętać, że różne gadżety reklamowe typu kubki z ciekawym nadrukiem czy inne rzeczy, to też dobry pomysł. W sumie kubek to praktyczny gadżet.

    OdpowiedzUsuń