sobota, 17 września 2016

Reklama w nowoczesnej firmie

Reklama w nowoczesnej firmie


Autor: Helena


W dzisiejszych czasach zakładając własny biznes nie można już ograniczać się tylko do rynku lokalnego, ponieważ ma on to do siebie, że jest niezwykle ograniczony. Otwierając własną firmę trzeba myśleć o jej odpowiednim zareklamowaniu, tak by klienci w ogóle wiedzieli o naszym istnieniu.


Jak zacząć? Co zrobić, jaką formę reklamy zastosować? Jakie poczynić kroki? Na rynku istnieje wiele form reklamy, od reklamy pocztowej zaczynając, na wywiadzie telefonicznym kończąc. Reklama internetowa jest jednak jedną z najbardziej efektywnych, dzięki czemu przy relatywnie niedużym nakładzie pieniężnym możemy zdobyć szerszą rzeszę odbiorców niż kosztowna reklama tradycyjna. Jakie rodzaje reklam w internecie możemy wyróżnić?

Jedną z najczęściej stosowanych form reklamy internetowej są strony WWW, będące odpowiednikiem folderu reklamowego. Stworzenie strony internetowej najlepiej zlecić profesjonalnej firmie, która wykorzystując swoje doświadczenie wykona swoją pracę zgodnie z najnowszymi standardami i trendami. Plusami tego typu reklamy jest to, iż posiadają one dużo atrakcyjniejszy wygląd, mogąc przyjąć nieograniczony rozmiar, dzięki czemu istnieje o wiele łatwiejsza droga w znajdowaniu interesujących nas informacji. Tego typu reklama nie ma ograniczeń co do tekstu oraz grafiki internetowej.

W końcu mamy swoje własne www, co dalej? Musimy wybrać w jaki sposób chcemy się zareklamować w sieci. Jedną z najprostszych jest banner, czyli podłużny moduł graficzny najczęściej przyjmujący wielkość 450x50 pikseli. Inną formą są odnośniki, czyli krótkie informacje tekstowe - po kliknięciu na nie zostaniemy automatycznie przeniesieni na reklamowaną stronę internetową danej firmy. Możemy również skorzystać z reklamy w wyszukiwarkach typu PPC (Pay Per Click), czyli „płać za kliknięcie”, która jest skutecznym sposobem na ściągnięcie potencjalnych klientów na naszą stronę internetową. Podobne efekty przynosi także SEO (Search Engine Optimization), czyli nic innego jak pozycjonowanie w wyszukiwarkach, dzięki czemu przypuszczalny nabywca wpisując w wyszukiwarce frazę określającą nasz produkt, szybko trafi na nasze www, a nie konkurencji.

Innym sposobem reklamowania w sieci jest email marketing polegający na przekazaniu informacji o naszej usłudze lub produkcie konsumentowi, poprzez skrzynkę poczty elektronicznej. Dużym plusem tego typu reklamy jest to, iż w jednym emailu możemy przekazać sporo treści popartych zdjęciami, linkami oraz informacjami. Kolejna forma promowania naszych artykułów to media społecznościowe. W Polsce jak i na całym świecie rozwijają się one w zatrważającym tempie. Dzisiaj jeżeli firma chce zaistnieć w świadomości klientów, musi aktywnie udzielać się na portalach społecznościowych. Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, You Tube to najpopularniejsze media społecznościowe, mające miliony użytkowników, dokonujących setek milionów wpisów. Jest to kopalnia wiedzy na temat ich hobby, zainteresowań, pragnień i opinii. Możemy to wykorzystać aby dotrzeć do jeszcze większej rzeszy klientów, przy okazji podtrzymując z nimi „bliższe” relacje, co na pewno docenią, dzięki czemu będziemy mogli pomnożyć nasze zyski.

Form reklamy internetowej jest sporo, które będą odpowiednie dla Twojej firmy? SEO, PPC, media społecznościowe, a może wszystkie razem? Co wybrać? Pamiętajmy, że firmy zajmujące się tworzeniem stron internetowych, bardzo często zajmują się również doradzaniem w marketingu internetowym.

Reasumując, nowoczesną reklamę powinna posiadać każda szanująca się na rynku firma. Dzięki niej zwiększy swoje zyski, przy niskim koszcie, możliwości prowadzenia statystyk oraz multimedialnemu charakterowi przekazu. Należy także pamiętać, że poprzez stale rozwijające się technologie reklama internetowa przejmuje dominium nad innymi formami reklamy.


HeRo
redicon.pl

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

22 komentarze:

  1. Marek Trawski12 marca 2019 19:01

    Reklama w nowoczesnej firmie oczywiście musi być i to zrobiona jeszcze bardzo porządnie, aby przyniosła efekt. Ja jestem zdania, że tak jak napisano w https://zencard.pl/blog/programy-lojalnosciowe-jak-sie-w-nich-polapac-i-ktory-wybrac warto przede wszystkim dbać o to, aby nasz klient przystąpił do programu lojalnościowego. W końcu jest to swego rodzaju ukłon w stronę naszych stałych klientów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrym wyborem są szkolenia z marketingu dla firm. Można na nie wysłać swoich pracowników. Jest to doskonała inwestycja w rozwój firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem obecnie inwestować warto głównie w reklamę internetową, gdyż jest zdecydowanie tańsza niż reklama w mediach tradycyjnych, a przy tym równie skuteczna. Szukając informacji na temat reklamy internetowej i tego, jak pozyskiwać klienta z pomocą działań w sieci, proponowałbym zajrzeć na portal internetowy www.adnext.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od siebie polecam też blog https://dolp.pl/blog/ na którym można znaleźć wiele ciekawych artykułów dotyczących SEO oraz SEM. Jeżeli chodzi o promocję w internecie, to pozycjonowanie powinno wg mnie leżeć u podstaw każdej kampanii reklamowej dla danej strony. To często dzięki takim metodom nasza strona generuje najwięcej ruchu, a także konwersji z sprzedaży.

      Usuń
  4. Artykuł bardzo ciekawy i na pewno wiele wnoszący do tematu pozycjonowania stron. uważam, że w tej kwestii bardzo ważne sa także social media i nie powinno się zapominać o reklamie umieszczanej właśnie tam. Na pewno jakaś doświadczona agencja https://fabrykamarketingu.pl/seo-pozycjonowanie/ , będzie w stanie dobrać odpowiednią kampanię dla każdej strony

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami też warto odejść od standardów i postawić na jakieś nowoczesne formy reklamy. To wszystko zależy od sytuacji, jaki biznes prowadzimy, jaka jest sytuacja na rynku pracy. To może dla Was przeanalizować agencja Green Parrot i zaplanować odpowiednie działania

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o nowoczesne formy reklamy, to na pewno do nich należą rollaupy https://adlove.pl/pl/rollupy-135 . Pozwalają one na wzmocnienie przekazu wizualnego i dzięki nim nasza marka zapada klientom w pamięć

    OdpowiedzUsuń
  7. Obecnie warto jest postawić na reklamę firmy w internecie. Dobrze jest wybrać odpowiednią firmę do pozycjonowania. Jak to zrobić, opisane zostało tutaj: https://www.kamildemidowski.pl/blog/jak-wybrac-firme-pozycjonujaca/. Zdecydowanie warto przeczytać ten artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowoczesną formą reklamy jest też zdecydowanie się na film promocyjny. Warto mieć taki film po to, aby przybliżyć w łatwy i fajny sposób klientowi wszystkie nasze usługi. Film promocyjny może stworzyć dla Was firma https://flipside.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Obecnie prawie każda firma się reklamuje. Jest wiele metod i uważam że warto, by jednak mieć pozytywny wizerunek marki. Ja ostatnio czytałam o kampanii RTB https://tojafacet.pl/jak-dzialaja-kampanie-rtb-i-dlaczego-warto-z-nich-korzystac/ myślicie że warto ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobrym pomysłem jest również dbanie o klientów, których się już posiada. Na stronie http://www.web-project.pl/kalendarz-firmowy-idealny-prezent-dla-pracownikow-i-kontrahentow/ można znaleźć propozycje w jaki sposób dbać o swoich kontrahentów

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogólnie spodobała mi się strona https://www.odziezdoreklamy.pl/16-swetry która oferuje odzież reklamową w ramach oczywiście reklamy firmy i można zamówić u nich propozycje najlepszej jakości. Jeśli tylko chcecie, to zerknijcie sobie i wybierzcie coś idealnego dla swojej firmy. Pracownicy na pewno będą zadowoleni, a reklama przyniesie oczekiwane efekty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest wiele rozwiązań, które sprawiają, że dane miejsce pracy wydaje się nowoczesne. W mojej firmie wdrożono niedawno system https://www.teta-air.pl/ od UNIT4, do automatyzacji odbiegu dokumentów wewnątrz firmowych. Sprawuje się bardzo dobrze, choć pracuję na nim stosunkowo krótko

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja otwieram niebawem firmę i juz zastanawiam się na jaką reklamę postawić

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie jest łączyć elementy reklamy i wykorzystywać je z głową. Nie być w tym wszystkim nachalny aby nie przesadzić z dotarciem do klienta. Przede wszystkim zatrudnić specjalistów do marketingu internetowego a w reklamie tradycyjnej również postawić na fachowców, np. w przypadku materiałów POS jedną z najlepszych firm w Polsce jest Exposite. Ich materiały cieszą się uznaniem i popularnością.

    OdpowiedzUsuń
  16. Reklama firmy najlepiej sprawdza się w internecie, choć ja jestem w tym temacie zupełnym laikiem. Od tego jednak są specjalne agencje marketingowe, aby pomóc. Choćby zespół specjalistów Nakatomi, który robi furorę na całym świecie. Robią strony internetowe, aplikacje mobilne oraz realizują kampanie marketingowe. Oferują kompleksowe usługi w tym zakresie, z których warto skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Każda firma powinna mieć swoją stronę, co więcej dobrzy wypozycjonowaną. Dlatego też warto pomyśleć o czymś takim jak projektowanie stron sopot i zleceniu takiego zadania agencji marketingowej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeżeli szukacie nowoczesnych rozwiązań dla Waszej firmy, to zdecydowanie polecam Wam stronę https://cloudferro.com/. CloudFerro jest dostawcą innowacyjnych usług przetwarzania w chmurze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Co do kwestii przetwarzania danych w chmurze to oczywiście również jestem zwolenniczką takiego rozwiązania. W ogóle myślimy o tym, by w naszej firmie takowe wprowadzić, ale że proces do najłatwiejszych nie należy to prawdopodobnie skorzystamy z usług https://fotc.com/pl . Jest to wieloletni partner Google z ogromnym doświadczeniem, oferujący konkurencyjne ceny

    OdpowiedzUsuń
  20. Działania reklamowe są niezbędne do tego aby odnieść sukces. Jeśli zastanawiacie się w jaki sposób się promować to myślę że wątek kanału na YT was zainteresuje https://content-manager.pl/kanal-na-youtube-jak-go-prowadzic-by-osiagnac-sukces/ - polecam wpis

    OdpowiedzUsuń